Marketing na miarę XXI wieku – usługa szkoleniowa
Marketing na miarę XXI wieku – usługa szkoleniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Przedsiębiorcy i właściciele MMŚP.
- Specjaliści ds. marketingu w erze cyfrowej.
- Freelancerzy zajmujący się tworzeniem treści i budowaniem marek.
- Osoby zainteresowane rozwijaniem swoich umiejętności w social media i SEO.
- Twórcy kursów online i produktów cyfrowych.
- Uczestnicy projektu Kierunek Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji22-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia „Marketing na miarę XXI wieku” jest przygotowanie uczestników do skutecznego prowadzenia działań marketingowych w dynamicznie zmieniającym się, cyfrowym środowisku biznesowym. Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat nowoczesnych strategii marketingowych, z naciskiem na wykorzystanie mediów społecznościowych, SEO, SEM oraz kampanii reklamowych PPC.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia strategie marketingowe w erze cyfrowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje podstawowe strategie marketingowe, takie jak content marketing, marketing w mediach społecznościowych i SEO. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje różnice między poszczególnymi strategiami marketingowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje potrzeby biznesowe i dopasowuje odpowiednią strategię marketingową do konkretnej sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje kluczowe pojęcia związane z marketingiem internetowym | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje podstawowe pojęcia związane z marketingiem internetowym, takie jak SEO, SEM, PPC, lejek marketingowy itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje pojęcia związane z marketingiem internetowym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje różnice między definicjami związanymi z marketingiem internetowym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje różnice między marketingiem organicznym a płatnym | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje różnice między marketingiem organicznym a płatnym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia narzędzia marketingu organicznego oraz marketingu płatnego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Monitoruje efektywność kampanii marketingowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje wskaźniki efektywności kampanii marketingowych w systemach PPC, m.in. Google Ads, Meta Ads | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia wskaźniki w kampaniach reklamowych, takie jak CTR, CPC, i ROI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia, czy dany wskaźnik efektywności w kampaniach PPC jest odpowiedni | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Projektuje treści cyfrowe w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje formy treści cyfrowych w internecie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuje program graficzny Canva | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia, dlatego treści wideo są elementem marketingu XXI wieku | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Organizuje komunikację marki w internecie | Kryteria weryfikacji Uczestnik planuje działania związane z komunikacją marki w internecie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia, dlaczego ważnym elementem komunikacji marki są jej wartości | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia strategie komunikacji marki w internecie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Wprowadzenie do marketingu XXI wieku
1. Wprowadzenie do marketingu w erze cyfrowej
- Przedstawienie prowadzącego i uczestników
- Dlaczego marketing to orientacja biznesowa XXI wieku?
- Czym wyróżnia się marketing w erze cyfrowej?
2. Strategia marketingowa w erze cyfrowej
- Dlaczego w marketingu należy zacząć od strategii?
- Analiza sytuacji przedsiębiorstwa na rynku
- Wyznaczanie celów marketingowych
- Proces marketingu i kluczowe kamienie milowe
- Analiza rynku i konkurencji
3. Nowoczesne formy marketingu
- Social media marketing
- Marketing organiczny czy płatny?
- Budowanie marki osobistej czy firmowej?
- Marketing treści – wideo, audio, tekst?
- Marketing na stronie internetowej – SEO a SEM
- Influencer marketing
- Marketing afiliacyjny i partnerski
4. Marka w internecie
- Po co Ci marka w internecie?
- Wartości Twojej marki
- Twoja osobowość a marka
- Słowa kluczowe i tworzenie treści
- Profesjonalna sesja zdjęciowa
- Referencje i opinie
- Księga identyfikacji wizualnej
- Nazwa i logo
- Twoja strona internetowa
Dzień 2: Marketing treści w XXI wieku
1. Psychologia marketingu w świecie cyfrowym
- Ekonomia wdzięczności – czyli dlaczego darmowe treści sprzedają?
- Lejek marketingowy i przychód pasywny – czyli dlaczego powinieneś zarabiać, gdy śpisz?
- Dlaczego autentyczność i prostota wygrywa z perfekcjonizmem w XXI wieku?
- Dlaczego świat odchodzi od treści pisanej? O roli mediów społecznościowych i attention span w XXI wieku
2. Komunikacja w internecie
- Do kogo mówisz? O tym, jak wyznaczyć grupę docelową i dlaczego jest to najważniejszy element komunikacji
- Personalizacja komunikacji w erze cyfrowej
- Dlaczego lepiej pisać i mówić prosto? O zasadach i filozofii plain language w praktyce
- Jak świadomie używać słów?
- Jak unikać dźwięków namysłu yyy,eee i słów zapychaczy?
3. Wideomarketing w praktyce
- Zostań twórcą, a nie konsumentem… treści
- Jak przełamać się i mówić przed kamerą? O tym, jak zaprzyjaźnić się z tremą i stresem
- Trening emisji głosu – jak poprawić swoją dykcję i wyrażać emocje przed kamerą?
- Mowa ciała przed kamerą – wzmocnij siłę Twojego przekazu w internecie
- Skąd brać pomysły na treści filmików? RTM, ChatGPT, burza mózgów
- Na jakiej platformie publikować – YouTube, Instagram, Facebook czy TikTok?
- Filozofia Kaizen: Zacznij z tym, co masz, wiesz i jak umiesz, a dopiero potem ulepszaj
- Sukces = system + systematyczność – o tym, jak tworzyć treści przy napiętym grafiku?
- Jak uprościć montaż do minimum?
4. Produkty cyfrowe
- Jak zaprojektować stronę internetową wraz ze sklepem internetowym?
- Jak stworzyć e-booka do sprzedaży w internecie?
- Jak zaprojektować i sprzedawać kurs online?
Dzień 3 Social media marketing & Narzędzia cyfrowe w marketingu
1. Marketing organiczny w mediach społecznościowych
- TikTok
- Spotify
- YouTube
- Jakie platformy wybrać i kiedy publikować treści?
2. Grafika jest prostsza, niż myślisz – Canva
- Jak założyć konto w programie Canva?
- Jak wybrać szablon postów i filmików?
- Jak wgrać własne pliki?
- Jak dodać kolory marki?
- Jak projektować posty i filmiki?
- Jak pobrać pliki, aby były odpowiednie do mediów społecznościowych?
- Czym różni się wersja darmowa od płatnej?
3. Kampanie marketingowe
- Dlaczego marketing bezpłatny nie wystarczy?
- O świętej trójcy marketingu PPC: Google Ads, Facebook Ads i TikTok Ads
- Jak stworzyć kampanię reklamową krok po kroku?
- O monitorowaniu efektywności działań marketingowych – wskaźniki i ich interpretacja
4. Podsumowanie
5. Walidacja – test
1) Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych, tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut, łącznie 32 godziny.
2) Przerwy nie są wliczane w czas trwania usługi.
3) Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Wprowadzenie do marketingu w erze cyfrowej | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:35 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Strategia marketingowa w erze cyfrowej | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Nowoczesne formy marketingu | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:50 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Marka w internecie | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Psychologia marketingu w świecie cyfrowym | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:35 | Godzina zakończenia 08:35 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Komunikacja w internecie | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Wideomarketing w praktyce | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:50 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Produkty cyfrowe | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Marketing organiczny w mediach społecznościowych | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:35 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Grafika jest prostsza, niż myślisz – Canva | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Kampanie marketingowe | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:50 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Podsumowanie | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Walidacja – test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto146,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto146,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Schneider
Współpracując z Ośrodkami Pomocy Społecznej, Marta prowadziła wywiady środowiskowe, tworzyła analizy i indywidualne plany pomocy, wspierając klientów w rozwijaniu kompetencji zawodowych. Przepracowała 300 godzin w lokalnych środowiskach, co umożliwiło jej dogłębne poznanie społeczności i podejmowanie szybkich decyzji dla dobrostanu klientów.
Wiedzę specjalistyczną zdobywała na wydziale socjologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku praca socjalna. Na trzecim roku studiów otrzymała stypendium rektora jako osoba, która uzyskała najwyższą średnią na roku. Jej zaangażowanie w pomoc innym oraz głęboka wiedza z zakresu socjologii, psychologii rozwoju człowieka i konfliktów, pozwalają jej skutecznie przekładać teorię na praktyczne działania.
Obecnie prowadzi firmową serię podcastów „Podróż przez emocje”, dzięki którym ludzie mogą utożsamić się z wyzwaniami emocjonalnymi twórczyni i znaleźć najtrafniejsze rozwiązania na trudności emocjonalne, z którymi się zmagają. Jest również autorką tomiku wierszy „Za kulisami uczuć”.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet materiałów dydaktycznych w formacie PDF zostanie wysłany na adres mailowy każdego uczestnika. Komplet materiałów szkoleniowych składa się ze skryptu oraz prezentacji multimedialnej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma komunikacyjna — Google Meet.
2. Wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, mikrofon, kamerka internetowa, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10GB,
3. Sieć: łącze internetowe minimum 50 kb/s,
4. System operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa (marka nie ma znaczenia)
5. Okres ważności linku: od 1h przed godziną rozpoczęcia szkolenia w dniu pierwszym do godziny po zakończeniu szkoleń w dniu ostatnim.