Tworzenie treści cyfrowych — usługa szkoleniowa
Tworzenie treści cyfrowych — usługa szkoleniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Osoby indywidualne zainteresowane rozwijaniem umiejętności w zarządzaniu i tworzeniu treści w mediach społecznościowych.
- Marketerzy cyfrowi i specjaliści ds. social media.
- Osoby zajmujące się promocją i zarządzaniem marką w internecie.
- Pracownicy działów marketingu i komunikacji w różnych organizacjach.
- Freelancerzy i konsultanci zajmujący się marketingiem cyfrowym.
- Osoby poszukujące nowych umiejętności w zakresie tworzenia i promowania treści online.
- Studenci i absolwenci kierunków związanych z mediami, komunikacją, i marketingiem cyfrowym.
- Osoby zainteresowane wykorzystaniem kursów online do rozwoju osobistego i zawodowego.
- Osoby poszukujące wsparcia finansowego dla projektów edukacyjnych w obszarze cyfrowym.
- Blogerzy i twórcy treści cyfrowych poszukujący nowych technik i narzędzi.
- Osoby samozatrudnione dążące do rozwijania swojej działalności online.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji12-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapewnienie uczestnikom kompleksowej wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego zarządzania i tworzenia angażujących treści w mediach społecznościowych oraz zdobycie kompetencji w wykorzystaniu narzędzi cyfrowych do poszukiwania, organizowania i aplikowania o wsparcie finansowe dla projektów edukacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawowe zasady content marketingu, wideomarketingu oraz podcastingu, ze wskazaniem na rolę kreatywnych i angażujących treści w mediach społecznościowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje podstawowe zasady content marketingu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia rolę kreatywnych i angażujących treści w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia zasady content marketingu, wideomarketingu oraz podcastingu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wskazuje kluczowe aspekty prawa własności intelektualnej w kontekście tworzenia oraz publikowania treści cyfrowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia licencje Creative Commons | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje zasady wykorzystywania utworów według licencji Creative Commmons (np. z banków zdjęć, muzyki itp.) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Ocenia efektywność wybranych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych na podstawie danych analitycznych, ze szczególnym uwzględnieniem wskaźników zaangażowania i konwersji | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje wskaźniki efektywności kampanii reklamowej (m.in. CPC, ROAS, ROI, CTR) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia efektywność kampanii reklamowej na podstawie case'u study, uwzględniając wskaźniki CPC, CTR, ROAS, CPM, CPV, CPL | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Formułuje teksty reklamowe i publikacje w mediach społecznościowych w oparciu o zasady SEO oraz techniki copywritingu budujące wizerunek marki | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia, w jakiej platformie powinna być opublikowana treść cyfrowa | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia, jakie kryteria pod kątem SEO spełnia tekst | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia znaczenie narzędzi AI w procesie tworzenia i optymalizowania treści cyfrowych, z uwzględnieniem analizy trendów i potrzeb odbiorców | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje zasady korzystania z wielkich modeli językowych w zakresie tworzenia treści cyfrowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia programy wykorzystujące rozwiązania AI do tworzenia treści reklamowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Rozróżnia sprzęt i oprogramowanie niezbędne do przygotowania profesjonalnych materiałów wideo, nagrań audio oraz grafik, wraz z uzasadnieniem wyboru | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera urządzenie w zakresie przygotowania określonego rodzaju treści cyfrowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik uzasadnia wybór określonego rodzaju oprogramowania do wykonania danej treści cyfrowej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Content marketing (09:00 - 20:30; 14 godzin dydaktycznych; 2 przerwy po 30 min)
- Wprowadzenie do mediów społecznościowych
- Podstawy content marketingu
- Podstawowe aspekty sztuki wystąpień publicznych w wideomarketingu i podcastach
- Wykorzystywanie narzędzi AI do tworzenia treści cyfrowych
- Profesjonalny dobór sprzętu do tworzenia treści w mediach społecznościowych i krótki instruktaż z ich wykorzystania
- Programy i narzędzia pozwalające na tworzenie profesjonalnych treści cyfrowych
Dzień 2: Copywriting, media społecznościowe i tworzenie kampanii reklamowych (09:00 - 20:30; 14 godzin dydaktycznych; 2 przerwy po 30 min)
- Podstawowe zasady SEO i copywritingu
- Jak budować relacje z odbiorcami i tworzyć markę w sieci?
- Podstawy prawa własności intelektualnych w zakresie tworzenia treści cyfrowych
- Analityka w mediach społecznościowych i podstawy promocji w systemach reklamowych
- Case'y treści cyfrowych i kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
- Ćwiczenie — twórz treści cyfrowe profesjonalnie
- Sesja Q&A i podsumowanie szkolenia
- Omówienie kluczowych wniosków i planowanie dalszego rozwoju umiejętności uczestników
- Test
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 45 minut; łącznie 28 godzin dydaktycznych.
Przerwy nie są wliczane w czas trwania szkolenia.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Wprowadzenie do mediów społecznościowych | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Podstawy content marketingu | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Podstawowe aspekty sztuki wystąpień publicznych w wideomarketingu i podcastach | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Wykorzystywanie narzędzi AI do tworzenia treści cyfrowych | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Profesjonalny dobór sprzętu do tworzenia treści w mediach społecznościowych i krótki instruktaż z ich wykorzystania | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Programy i narzędzia pozwalające na tworzenie profesjonalnych treści cyfrowych | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Podstawowe zasady SEO i copywritingu | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Jak budować relacje z odbiorcami i tworzyć markę w sieci? | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Podstawy prawa własności intelektualnych w zakresie tworzenia treści cyfrowych | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Analityka w mediach społecznościowych i podstawy promocji w systemach reklamowych | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Case'y treści cyfrowych i kampanii reklamowych w mediach społecznościowych | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Ćwiczenie - twórz treści cyfrowe profesjonalnie | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Podsumowanie | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 797,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto171,32 PLN
- Koszt osobogodziny netto139,29 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Schneider
Współpracując z Ośrodkami Pomocy Społecznej, Marta prowadziła wywiady środowiskowe, tworzyła analizy i indywidualne plany pomocy, wspierając klientów w rozwijaniu kompetencji zawodowych. Przepracowała 300 godzin w lokalnych środowiskach, co umożliwiło jej dogłębne poznanie społeczności i podejmowanie szybkich decyzji dla dobrostanu klientów.
Wiedzę specjalistyczną zdobywała na wydziale socjologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku praca socjalna. Na trzecim roku studiów otrzymała stypendium rektora jako osoba, która uzyskała najwyższą średnią na roku.
Posiada liczne certyfikaty w zakresie marketingu internetowego oraz kompetencji miękkich.
Uprawnienia trenerskie:
– trener kompetencji miękkich z elementami terapii; skoncentrowanej na rozwiązaniach
– trener-szkoleniowiec w nauczaniu osób dorosłych;
– trener osobisty: coach, mentor tutor z elementami interwencji kryzysowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet materiałów zostanie wysłany na adres e-mail każdego z uczestników szkolenia w postaci prezentacji oraz skryptu szkolenia.
Informacje dodatkowe
- Jeśli szkolenie będzie dofinansowane ze środków publicznych w co najmniej70%, to szkolenie będzie zwolnione z podatku VAT (podstawa prawna: par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 955 z późn. zm.)).
- Uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia dopiero po pozytywnym wyniku testu, który odbędzie się na ostatnich zajęciach. Warunkiem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest pozytywny wynik testu końcowego oraz frekwencja na minimalnym poziomie 80%.
- Uczestnicy wypełniają test samodzielnie (otrzymują link do jego rozwiązania), więc nie jest potrzebne wyznaczanie odrębnego walidatora do wybranej metody walidacji. Wszystkie efekty uczenia się zostają zweryfikowane na podstawie automatycznie generowanego wyniku testu. Dzięki temu zachowana jest rozdzielność między walidacją a procesem kształcenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma komunikacyjna — Google Meet;
2. Wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, mikrofon, kamera, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min. 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10 GB,
3. Sieć: łącze internetowe minimum 50 kb/s;
4. System operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa (marka nie ma znaczenia);
5. Okres ważności linku: od 1h przed godziną rozpoczęcia szkolenia w dniu pierwszym do godziny po zakończeniu szkoleń w dniu ostatnim.