Praca zespołowa i budowanie zespołu (team building) – usługa szkoleniowa
Praca zespołowa i budowanie zespołu (team building) – usługa szkoleniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Pracownicy na różnych poziomach hierarchii w korporacjach.
- Członkowie zespołów projektowych w różnych branżach.
- Liderzy zespołów i menedżerowie dążący do poprawy umiejętności zarządzania zespołem.
- Nowo zatrudnieni pracownicy, którzy potrzebują szybko włączyć się w pracę zespołową.
- Pracownicy działów HR odpowiedzialni za integrację zespołową i rozwój kompetencji międzyludzkich.
- Przedstawiciele MMŚP chcący poprawić współpracę między pracownikami.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji09-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "Praca zespołowa i budowanie zespołu (team building)" jest rozwój umiejętności niezbędnych do efektywnej współpracy w grupie, z naciskiem na komunikację, rozwiązywanie konfliktów i budowanie zaufania między członkami zespołu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia związane z pracą zespołową i budowaniem zespołu, w tym definicję zespołu, role w zespole oraz etapy rozwoju zespołu. | Kryteria weryfikacji Omawia teorie dotyczące dynamiki zespołowej, w tym modele komunikacji, procesy decyzyjne w zespole i strategie rozwiązywania konfliktów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje różne style przywództwa i ich wpływ na efektywność zespołu, rozumiejąc, jak różne podejścia mogą być stosowane w zależności od kontekstu i potrzeb zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wzrasta jego świadomość dotycząca własnych czynników motywujących i demotywujących. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki efektywnej komunikacji interpersonalnej do budowania zaufania i otwartości w zespole, w tym aktywnego słuchania i asertywności. | Kryteria weryfikacji Stosuje metody rozwiązywania konfliktów w praktyce, by zarządzać różnicami i unikać negatywnych skutków nierozwiązanych sporów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Omawia i stosuje strategie motywowania członków zespołu, angażując ich do współpracy i osiągania wspólnych celów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zdolność do pracy w zespole jako kluczową kompetencję społeczną, wskazując na umiejętność adaptacji do różnych ról zespołowych i efektywnej współpracy. | Kryteria weryfikacji Definiuje i omawia znaczenie empatii i inteligencji emocjonalnej w budowaniu relacji w zespole, podnosząc zdolność do rozumienia i reagowania na potrzeby i oczekiwania innych członków zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Stosuje umiejętności przywódcze do inspirowania i motywowania zespołu, demonstrując zdolność do przywództwa sytuacyjnego i adaptacji stylu przywództwa do potrzeb i wyzwań zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Podstawy pracy zespołowej
- Sesja 1: Wprowadzenie do pracy zespołowej
- Sesja 2: Definiowanie ról i odpowiedzialności w zespole
- Sesja 3: Komunikacja w zespole – podstawy
- Sesja 4: Techniki aktywnego słuchania
Dzień 2: Rozwiązywanie konfliktów i budowanie zaufania
- Sesja 1: Przyczyny konfliktów w zespole
- Sesja 2: Metody mediacji i negocjacji
- Sesja 3: Definiowanie znaczenia zaufania w zespole
- Sesja 4: Ćwiczenia na budowanie zaufania
Dzień 3: Dynamika zespołowa i różnorodność
- Sesja 1: Fazy rozwoju zespołu (model Tuckmana)
- Sesja 2: Różnorodność i inkluzja w zespole
- Sesja 3: Motywacja i zaangażowanie zespołów
- Sesja 4: Zarządzanie zespołem zdalnym – wprowadzenie
Dzień 4: Liderstwo i zarządzanie zespołem
- Sesja 1: Style przywództwa
- Sesja 2: Delegowanie zadań i upoważnianie członków zespołu
- Sesja 3: Feedback i ocena postępów
- Sesja 4: Zarządzanie zmianą w zespole
Dzień 5: Integracja, praktyka i rozwój
- Sesja 1: Ćwiczenia team buildingowe – zaawansowane
- Sesja 2: Planowanie i realizacja projektów zespołowych
- Sesja 3: Techniki kreatywnego myślenia w praktyce
- Sesja 4: Podsumowanie i zamknięcie – omówienie kluczowych wniosków i planowanie implementacji zdobytej wiedzy
- Test - walidacja
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 45 minut.
W ciągu dnia zostały uwzględnione 2 przerwy po 30 minut które nie są wliczane do czasu trwania usługi.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności. Weryfikacja obecności odbywać się będzie na podstawie raportu logowań.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Wprowadzenie do pracy zespołowej – chat | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Definiowanie ról i odpowiedzialności w zespole – chat | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Komunikacja w zespole - podstawy – chat | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Techniki aktywnego słuchania – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Przyczyny konfliktów w zespole – chat | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Metody mediacji i negocjacji – chat | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Definiowanie znaczenia zaufania w zespole – chat | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Ćwiczenia na budowanie zaufania – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Fazy rozwoju zespołu (model Tuckmana) – chat | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Różnorodność i inkluzja w zespole – chat | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Motywacja i zaangażowanie zespołów – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Zarządzanie zespołem zdalnym – wprowadzenie – chat | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Style przywództwa – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Delegowanie zadań i upoważnianie członków zespołu – chat | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Feedback i ocena postępów – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Zarządzanie zmianą w zespole – chat | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Ćwiczenia team buildingowe – zaawansowane – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Planowanie i realizacja projektów zespołowych – chat | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Techniki kreatywnego myślenia w praktyce – ćwiczenia | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Przerwa | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Podsumowanie i zamknięcie – omówienie kluczowych wniosków i planowanie implementacji zdobytej wiedzy – chat | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie – walidacja | Prowadzący Marta Schneider | Data realizacji zajęć 16-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 134,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto178,35 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Schneider
Obecnie prowadzi firmową serię podcastów „Podróż przez emocje”, dzięki którym ludzie mogą utożsamić się z wyzwaniami emocjonalnymi twórczyni i znaleźć najtrafniejsze rozwiązania na trudności emocjonalne, z którymi się zmagają.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet materiałów dydaktycznych w formie pdf zostanie wysłany na adres mailowy każdego uczestnika.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. platforma komunikacyjna — Google Meet.
2. wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, mikrofon, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10 GB.
3. sieć: łącze internetowe minimum 50 kb/s.
4. system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa (marka nie ma znaczenia).
5. okres ważności linku: od 1 h przed godziną rozpoczęcia szkolenia w dniu pierwszym do godziny po zakończeniu szkoleń w dniu ostatnim.