Konferencja "Oddech dochodzi do głosu", pakiet ONLINE
Konferencja "Oddech dochodzi do głosu", pakiet ONLINE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Logopedia
- Grupa docelowa usługi
- logopedzi i terapeuci głosu
- psycholodzy
- pedagodzy wokalni
- psychoterapeuci
- fizjoterapeuci, osteopaci
- lekarze
- trenerzy emisji głosu
- aktorzy, wokaliści
- osoby zainteresowane rozwojem osobistym, terapią i ekspresją poprzez ciało i głos
- Minimalna liczba uczestników100
- Maksymalna liczba uczestników150
- Data zakończenia rekrutacji01-04-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik rozwija wiedzę i umiejętność analizowania funkcji oddechowych i głosowych człowieka w perspektywie interdyscyplinarnej oraz ocenia zależności między oddechem, ciałem i emisją głosu, co wzmacnia skuteczność jego praktyki terapeutycznej lub pedagogicznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się WiedzaUczestnik charakteryzuje fizjologię prawidłowego oddychania i konsekwencje zaburzeń oddechowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• definiuje parametry normy oddechowej • rozróżnia skutki patologicznego oddychania dla funkcji głosu i ciała • opisuje rolę oddechu w regulacji napięcia mięśniowego i emocji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wiedza Uczestnik klasyfikuje wybrane metody pracy z oddechem i głosem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• rozróżnia założenia metody Butejki i oddechu dynamicznego • wskazuje założenia metody Akcentów i technik rehabilitacji głosu • charakteryzuje oddychanie jako komponent procesu emisji głosu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się WiedzaUczestnik opisuje podstawowe zasady diagnozy i wsparcia terapeutycznego pacjentów z zaburzeniami głosu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• typuje elementy oceny emisji głosu w ujęciu interdyscyplinarnym • uzasadnia wybór technik terapeutycznych w zależności od rodzaju dysfonii • wyróżnia obszary współpracy specjalistów w terapii głosu i oddechu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UmiejętnościUczestnik analizuje zależności między jakością oddychania a funkcją głosu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• ocenia wpływ toru oddechowego na fonację • wskazuje konsekwencje kompensacji oddechowych dla emisji głosu • dobiera przykłady zależności oddech – postawa – napięcia – głos | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się UmiejętnościUczestnik planuje kierunki pracy terapeutycznej lub treningowej uwzględniające oddech i ciało. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• przyporządkowuje techniki do określonych problemów głosu lub oddychania • dobiera metodę do celu terapeutycznego • organizuje kolejność działań wspierających funkcje oddechowe w terapii głosu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczneUczestnik skutecznie współpracuje w zespole specjalistów | Kryteria weryfikacji Uczestnik:aktywnie angażuje się w realizację wspólnych zadań skutecznie działa, podejmuje decyzje i radzi sobie w trudnych sytuacjach | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
9.00 – 9.30 otwarcie konferencji
9:30-10:15 I WYKŁAD Znaczenie normy oddechowej i konsekwencjach patologii
10:15-10:30 Q&A
10:30-11:15 II WYKŁAD Metoda oddechowa Butejki
11:15-11:30 Q&A
11:30-12:15 III WYKŁAD Potencjał oddechu dynamicznego – oddech, który porusza
12:15-12:30 Q&A
12.30 – 13.00 przerwa
13:00-13:30 IV WYKŁAD Świadomy oddech – świadome życie: integracja ciała, oddechu i umysłu w praktykach metody Butejki i jogi
13:30-13:45 Q&A
13.45 – 14.15 V WYKŁAD Elektrostymulacja
14:15-14:30 Q&A
14:30-15:00 VI WYKŁAD Elektroterapia w dysfonii: studium przypadku
15:00-15:15 Q&A
12 kwietnia 2026 r. – niedziela – 4 dni przed Światowym Dniem Głosu
9.00 – 9.15 otwarcie drugiego dnia
9:15-10:00 I WYKŁAD Logopedia wobec wyzwań XXI wieku
10:00-10:15 Q&A
10:15-11:00 II WYKŁAD Powstawanie głosu w kontekście oddechowym
11:00-11:15 Q&A
11:15-12:00 III WYKŁAD Metoda Akcentów
12:00-12:15 Q&A
12.15 – 12.45 przerwa
12:45 -13:30 IV WYKŁAD Rehabilitacja głosu
13:30-13:45 r Q&A
13:45-14:30 V WYKŁAD Co w glosie piszczy? Dysfunkcje oddechowe.
14:30-14:45 Walidacja efektów kształcenia
Przerwy nie wliczają się do liczby godzin
Liczba godzin teoretycznych: 17
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 26 Otwarcie konferencji | Prowadzący Sylwia Zasada | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 26 Znaczenie normy oddechowej i konsekwencjach patologii | Prowadzący Mira Rządzka | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 26 Q&A | Prowadzący Mira Rządzka | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 26 Metoda oddechowa Butejki | Prowadzący Mira Rządzka | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 26 O&A | Prowadzący Mira Rządzka | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 26 Potencjał oddechu dynamicznego – oddech, który porusza | Prowadzący Anna Skrzypek-Woźniacka | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 26 Q&A | Prowadzący Anna Skrzypek-Woźniacka | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 26 przerwa | Prowadzący Sylwia Zasada | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 26 Świadomy oddech – świadome życie: integracja ciała, oddechu i umysłu w praktykach metody Butejki i jogi | Prowadzący Sylwia Zasada | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 26 Q&A | Prowadzący Sylwia Zasada | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 26 Elektrostymulacja | Prowadzący Magdalena Urbańska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 26 Q&A | Prowadzący Magdalena Urbańska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 26 Elektroterapia w dysfonii: studium przypadku | Prowadzący Mateusz Hozakowski | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 26 Q&A | Prowadzący Mateusz Hozakowski | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 26 otwarcie drugiego dnia | Prowadzący Sylwia Zasada | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 26 Logopedia wobec wyzwań XXI wieku | Prowadzący Jolanta Panasiuk | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 26 Q&A | Prowadzący Jolanta Panasiuk | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 26 Powstawanie głosu w kontekście oddechowym | Prowadzący Dominika Płonka | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 26 Q&A | Prowadzący Dominika Płonka | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 26 Metoda Akcentów | Prowadzący Sylwia Zasada | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 26 Q&A | Prowadzący Sylwia Zasada | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 26 przerwa | Prowadzący Sylwia Zasada | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 26 Rehabilitacja głosu | Prowadzący Sylwia Zasada | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 26 Q&A | Prowadzący Sylwia Zasada | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 26 Co w glosie piszczy? Dysfunkcje oddechowe. | Prowadzący Sylwia Zasada | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 26 Walidacja efektów kształcenia | Prowadzący Sylwia Zasada | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 770,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 770,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 45,29 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 45,29 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Zasada
Wykształcenie i kwalifikacje:
Logopedka, specjalistka emisji i rehabilitacji głosu, terapeutka oddechu. Międzynarodowa instruktorka Metody Oddechowej Butejki. Terapeutka miofunkcjonalna i Manualnej Terapii Krtani LMT wg protokołu J. Liebermana. Trenerka autoprezentacji. Studentka Szkoły Psychoterapii w nurcie Analizy Bioenergetycznej A. Lowena.
Doświadczenie zawodowe:
Od 2015 r. prowadzi terapię głosu i oddechu u dzieci i dorosłych, wspiera osoby pracujące głosem oraz pacjentów z zaburzeniami fonacji i oddychania. Pracuje z ciałem i integruje techniki oddechowe z elementami bioenergetycznymi. Współpracuje z uczelniami jako wykładowca oraz prowadzi warsztaty dla firm i specjalistów.
Doświadczenie szkoleniowe:
Założycielka Instytutu Edukacji Logopedycznej. Autorka autorskich programów: Wellbreathing. Oddech to podstawa, Co w głosie piszczy, Oddech dochodzi do głosu oraz cyklu szkoleniowo-wydawniczego ABC początkującego logopedy, obejmującego diagnozę i terapię najczęstszych zaburzeń artykulacyjnych. Prowadzi kursy dla logopedów, pedagogów, nauczycieli i specjalistów pracujących głosem.
Dorobek naukowy i publikacyjny:
Autorka publikacji naukowych dotyczących językoznawstwa oraz rozwoju mowy dziecka. Tworzy materiały edukacyjne i e booki.
Mira Rządzka
Doktor nauk o zdrowiu. Neurologopedka i mioterapeutka specjalizująca się w obszarze wczesnych oddziaływań neurologopedycznych u noworodków i niemowląt z zaburzeniami funkcji oralnych. Terapeutka Manualnej Terapii Krtani według L. Mathieson, Manualnej Terapii Dysfagii, metody ETTHNO. Międzynarodowa instruktorka metody Butejki. Terapeutka karmienia oraz ortodoncji funkcjonalnej MFS.
Doświadczenie zawodowe:
Od 2000 r. (do nadal) prowadzi terapię niemowląt, dzieci i dorosłych z trudnościami dysfagicznymi, zaburzeniami oddychania, dysfunkcją rozwoju komunikacji w ASD i zaburzeniach genetycznych oraz deficytami funkcji układu oralnego. Autorka koncepcji wsparcia rozwoju funkcji oralnych i prehabilitacji przed oraz po frenulotomii w projekcie Frenulotomia. Wsparcie dziecka, wsparcie rodzica. Właścicielka Poradni Profilaktyczno Terapeutycznej w Zielonej Górze.
Doświadczenie szkoleniowe:
Wieloletni wykładowca akademicki neurologopedii i terapii funkcji oralnych. Prowadzi zaawansowane szkolenia i warsztaty dla logopedów, neurologopedów, fizjoterapeutów, terapeutów karmienia i lekarzy. Współtwórczyni Szkolenia Modułowego MFS i kursu Akademii Oddechu.
Dorobek naukowy i publikacyjny:
Autorka książki Odruchy oralne u noworodków i niemowląt. Diagnoza i stymulacja. Współautorka publikacji dotyczących profilaktyki i terapii dysfunkcji oddechowych oraz leczenia ortodontycznego MFS. Redaktorka i współautorka monografii naukowych z zakresu fizjologii jamy ustnej.
Jolanta Panasiuk
Profesor UMCS i UWM, kierownik Katedry Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego UMCS. Neurologopedka, językoznawca kliniczny.
Doświadczenie zawodowe:
Ekspertka w zakresie diagnozy i terapii zaburzeń komunikacji u osób z afazją, zespołami neurodegeneracyjnymi, zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji. Członkini licznych gremiów naukowych i zespołów eksperckich PAN i MZ.
Doświadczenie szkoleniowe:
Wieloletnia (od 1997 r. do nadal) wykładowczyni studiów magisterskich, podyplomowych i specjalizacyjnych z neurologopedii w największych ośrodkach logopedycznych w Polsce. Prelegentka na konferencjach międzynarodowych.
Dorobek naukowy:
Autorka ponad 300 publikacji, w tym standardów postępowania logopedycznego. Laureatka nagród państwowych, w tym Medalu KEN oraz Brązowego i Srebrnego Krzyża Zasługi. Redaktorka czasopism naukowych i członkini komitetów naukowych.
Dominika Płonka
Trenerka głosu, pedagog, wokalistka, flecistka i realizator dźwięku. Absolwentka Akademii Muzycznej w Katowicach. Certyfikowana w technikach wokalnych SLS oraz członkini i mentor w IVTOM. Szkolona z zakresu fizjologicznego treningu głosu i akustyki głosu.
Doświadczenie zawodowe:
Od 1996 roku pracuje terapeutycznie i pedagogicznie z głosem - uczy śpiewu i prowadzi zespoły wokalne. Współpracowała z doświadczeniem międzynarodowym z ekspertami foniatrii i śpiewu z USA i Europy. Kieruje Stowarzyszeniem Wokalistów MIX, organizując szkolenia i projekty dla wokalistów i nauczycieli emisji głosu. Wieloletnia instruktorka w szkołach muzycznych i ośrodkach artystycznych.
Doświadczenie szkoleniowe:
Prowadzi warsztaty w całym kraju oraz występuje jako prelegentka na konferencjach naukowych i branżowych, w tym w USA i Europie. Szkolenia dla nauczycieli śpiewu, logopedów i wokalistów.
Dorobek artystyczny:
Założycielka zespołu Sąsiedzi. Realizuje projekty artystyczne i edukacyjne. Laureatka Nagrody Prezydenta Miasta Gliwice za działalność kulturalną.
Anna Skrzypek-Woźniacka
Magister filologii polskiej i logopedii, neurologopedka. Ukończyła studia podyplomowe z neurologopedii oraz z zakresu zarządzania oświatą, oligofrenopedagogiki, wczesnego wspomagania rozwoju, terapii autyzmu i innych zaburzeń rozwoju. Certyfikowana terapeutka i instruktorka m.in.: ortodoncji funkcjonalnej MFS, mioterapii, Shantala Specjal Care, ETTHNO, Attention Autism, Empathy Dolls, EEG Biofeedback, treningów słuchowych Tomatisa, terapii Castillo Moralesa, PNF w logopedii oraz międzynarodowa instruktorka Metody Butejki.
Doświadczenie zawodowe:
Od 1997 r. (do nadal) pracuje terapeutycznie na wszystkich etapach rozwoju dziecka: od noworodków po dzieci szkolne. Specjalizuje się w neurologopedycznej diagnozie i terapii zaburzeń komunikacji, zaburzeń karmienia i żywienia, ASD, zaburzeń genetycznych oraz dysfunkcji oddechowych. Pracuje również w obszarze ortodoncji funkcjonalnej z dziećmi i dorosłymi. Autorka Programu Terapii Oddechowej dla dzieci O zdrowie dbamy, nosem oddychamy, wdrażanego pilotażowo od 2020 roku.
Doświadczenie szkoleniowe:
Prowadzi szkolenia dla profesjonalistów od wielu lat oraz zajęcia dydaktyczne jako wykładowca akademicki. Autorka i współautorka artykułów oraz materiałów edukacyjnych. Organizuje i realizuje szkolenia wspierające wczesną interwencję logopedyczną.
Dorobek i działalność:
Współinicjatorka ogólnopolskich kampanii logopedycznych. Członkini i współpracowniczka wielu stowarzyszeń i fundacji.
Anna Walencik Topiłko
Doktor nauk humanistycznych. Językoznawca, polonistka i logopedka ze specjalizacją w neurologopedii, logorytmice i emisji głosu. Adiunkt oraz wieloletni pracownik naukowo dydaktyczny uczelni wyższej.
Doświadczenie zawodowe:
Od ponad trzydziestu lat (1994 r. do nadal) prowadzi diagnozę i terapię zaburzeń komunikacji językowej u dzieci i dorosłych. Właścicielka gabinetu logopedycznego LogAnn. Wspiera pacjentów z zaburzeniami mowy o zróżnicowanej etiologii, pracując także z osobami pracującymi głosem.
Doświadczenie szkoleniowe:
Trenerka i aktywna edukatorka – prowadzi szkolenia dla logopedów, nauczycieli, terapeutów i różnych grup zawodowych, również w trybie online i poprzez webinary. Współpracuje z licznymi ośrodkami szkoleniowymi w całej Polsce.
Dorobek naukowy i publikacyjny:
Autorka licznych publikacji naukowych i praktycznych z logopedii i neurologopedii. Współautorka akademickich podręczników oraz pakietu do edukacji przedszkolnej Harmonijne Przedszkolaki. Twórczyni programów multimedialnych Czytam i piszę, Logorytmika PRO i multimedialnego kursu dla logopedów Logorytmika. Współautorka pakietów Logopedia PRO i aplikacji Logominy. Autorka praktycznych materiałów m.in. Głos jako narzędzie, Wierszyki pisane przez ciche szumy i syki, Badania przesiewowe w logopedii, Mów tak jak Mówtak.
Magdalena Urbańska
Przedsiębiorca, praktyk i naukowiec, dr n. hum. w zakresie językoznawstwa, specjalista neurologopeda, wykładowca akademicki. Twórca pracowni kompleksowej diagnostyki i terapii osób dorosłych z nabytymi zaburzeniami mowy i języka Afazjanie - Wsparcie Osób z Zaburzeniami Komunikacji wraz z Pracownią Mikropolaryzacji Mózgu.
Od 2011r. do nadal pracuje na stanowisku neurologopedy w Uniwersyteckim Szpitalu w Zielonej Górze na Pododdziale Rehabilitacji Neurologicznej, gdzie prowadzi diagnostykę i terapię zaburzeń mowy i języka u osób dorosłych o podłożu neurologicznym.
Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług:
7–letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu neurologopedii (w tym z diagnozy i terapii afazji) oraz 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu innowacyjnych technik wspierających neuroterapię pacjentów z zaburzeniami mowy, języka, komunikacji (w tym afazji). 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na poziomie uniwersyteckim: Zaburzenia mowy i języka o podłożu neurologicznym: diagnoza i terapia, 3-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia praktyk logopedycznych na klinicznych oddziałach szpitalnych.
Wykształcenie:
Absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Zielonogórskim – kierunek Filologia Polska (2010). Ukończyła Podyplomowe Studia Logopedyczne na Uniwersytecie Wrocławskim (2012). Ukończyła Podyplomowe Studia Logopedyczne drugi stopień – Neurologopedia na Uniwersytecie Wrocławskim (2013). Złożyła Państw
Mateusz Hozakowski
Magister fizjoterapii, specjalista w zakresie terapii nerwowo-mięśniowej wykorzystywanej w rehabilitacji pacjentów z zaburzeniami w obrębie głowy, szyi i aparatu mowy.
Doświadczenie zawodowe:
Od 2010 roku (do nadal) pracuje jako fizjoterapeuta w Uniwersyteckim Szpitalu w Zielonej Górze, realizując kompleksową terapię pacjentów wymagających rehabilitacji neuro- i orofacjalnej. Prowadzi także trening funkcjonalny i rehabilitację sportową osób z niepełnosprawnościami w klubie sportowym ZSR Start.
Doświadczenie szkoleniowe:
Wykładowca akademicki Uniwersytetu Zielonogórskiego. Szkoleniowiec w obszarze elektrostymulacji nerwowo-mięśniowej stosowanej w fizjoterapii i we współpracy interdyscyplinarnej z logopedami. W pracy dydaktycznej kładzie nacisk na praktyczne przygotowanie terapeutów do prowadzenia terapii funkcjonalnej.
Specjalizacje terapeutyczne:
Stosuje techniki terapii tkanek miękkich ukierunkowane na kompleks ustno-twarzowy, w tym:
mobilizacje powięziowe
pracę na punktach spustowych
masaż tensegracyjny
Ukierunkowane są one na poprawę funkcji żucia, połykania, oddychania i emisji głosu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
nie dotyczy
Warunki uczestnictwa
Dokonanie zakupu pakietu ONLINE poprzez stronę https://oddechdochodzidoglosu.pl/
Uczestnik zgłaszając się na nasze szkolenia poprzez bazę usług rozwojowych, akceptuje regulamin uczestnictwa w konferencji dostępny na stronie https://oddechdochodzidoglosu.pl/regulamin/
Informacje dodatkowe
- udział w formie online w części wykładowej konferencji
- dostęp do nagrania przez 7 kolejnych dni
- certyfikat
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- komputer z aktualnym systemem (Windows 10 lub nowszy / macOS 12 lub nowszy / aktualna dystrybucja Linux),
- aktualna przeglądarka (Chrome/Edge/Firefox/Safari – co najmniej dwie ostatnie wersje),
- stabilne łącze internetowe o przepustowości min. 10 Mb/s (pobieranie) i 2 Mb/s (wysyłanie),
- sprawne słuchawki/ głośniki.