Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing).
Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing).
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Grupa docelowa usługi
W szkoleniu mogą uczestniczyć osoby dorosłe (które ukończyły 18 lat) i z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje umiejętności, kompetencje lub nabyć kwalifikacje.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji19-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi120
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
1. Celem usługi rozwojowej jest kompleksowe przygotowanie uczestników do samodzielnego planowania, tworzenia i dystrybuowania treści marketingowych w ramach strategii content marketingowej - do praktycznego wykorzystania narzędzi i technik content marketingu w działaniach promocyjnych firmy, marki lub organizacji.2. Przygotowanie do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w ZRK.
3. Wyposażenie uczestników w kompetencje umożliwiające rozpoczęcie lub rozwój pracy w obszarze marketingu treści.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Analizuje strategię marketingową przedsiębiorstwa. | Kryteria weryfikacji – omawia dostępne działania marketingowe służące przygotowaniu treści marketingowych;– analizuje narzędzia marketingowe stosowane w przedsiębiorstwie (strona internetowa, me- dla społecznościowe, blogi, fora internetowe, grupy dyskusyjne, portale internetowe, artykuły prasowe, materiały drukowane) pod kątem treści marketingowej; – charakteryzuje działania marketingowe podejmowane w przedsiębiorstwach o zbliżonym profilu działalności; – sporządza prezentację dotyczącą strategii marketingowej przedsiębiorstwa. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Planuje działania związane z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych. | Kryteria weryfikacji – rozpoznaje i charakteryzuje potrzeby przedsiębiorstwa np. na podstawie przeprowadzonego wywiadu; – identyfikuje docelowe grupy odbiorców treści marketingowych; – określa cele działań w zakresie treści marketingowych i wskaźniki ich realizacji; – charakteryzuje kanały dystrybucji treści marketingowych; – dobiera kanały dystrybucji do grup odbiorców oraz rodzaju treści marketingowych; – wyszukuje tematy do tworzenia treści marketingowych; – omawia zasady tworzenia treści marketingowych w zależności od kanału dystrybucji i grupy docelowej (z uwzględnieniem słów kluczowych, rodzajów treści multimedialnych, atrakcyjności i perswazyjności przekazu); – omawia przepisy prawa autorskiego i RODO w zakresie korzystania z utworu; – planuje wykorzystanie innych zasobów do tworzenia treści marketingowych (z zewnątrz i wewnątrz przedsiębiorstwa); – tworzy harmonogram oraz określa zadania zespołu; – tworzy budżet opracowania i dystrybucji treści marketingowych; – sporządza plan działań związanych z treściami marketingowymi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Redaguje tekst dostosowany do kanału dystrybucji. | Kryteria weryfikacji – rozróżnia rodzaje/gatunki tekstów tworzonych dla wybranych kanałów dystrybucji; – sporządza tekst odpowiedni do kanału dystrybucji na podstawie tekstu źródłowego; – optymalizuje treści dla potrzeb marketingu w wyszukiwarkach (SEM, SEO, PPC); – omawia zasady przygotowania treści zgodnie z obowiązującym standardem WCAG. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Opracowuje materiały graficzne. | Kryteria weryfikacji – rozróżnia rodzaje materiałów graficznych;– wymienia źródła materiałów graficznych; – charakteryzuje formaty plików graficznych; – tworzy scenariusz sesji zdjęciowej; – wykonuje zdjęcia zgodnie z zasadami kompozycji; – stosuje programy i aplikacje do obróbki zdjęć (kadruje, dodaje napisy, stosuje filtry graficzne); – dostosowuje plik graficzny do kanału dystrybucji; – przygotowuje wytyczne dla grafika komputerowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Opracowuje materiały audiowizualne. | Kryteria weryfikacji – rozróżnia rodzaje/gatunki materiałów audiowizualnych; – określa cel materiału audiowizualnego; – tworzy scenariusz materiału audiowizualnego; – przygotowuje wytyczne dla wykonawcy materiału audiowizualnego; – omawia zasady przygotowania materiałów audiowizualnych zgodnie z obowiązującym standardem WCAG. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Publikuje treści marketingowe. | Kryteria weryfikacji – tworzy proste strony internetowe (w tym tzw. landing pages); – omawia znaczniki HTML oraz CSS według standardu W3C; – wymienia systemy zarządzania treścią (CMS) oraz sprzedażowe (e-commerce); – wprowadza treści do systemów zarządzania treścią (CMS) oraz sprzedażowych (e-commerce); – omawia proces automatyzacji marketingu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Monitoruje efekty wdrożenia treści marketingowych. | Kryteria weryfikacji – rozróżnia programy do monitorowania ruchu w internecie; – dobiera narzędzie do monitorowania ruchu w internecie do kanału dystrybucji; – charakteryzuje narzędzia umożliwiające przeszukiwanie mediów społecznościowych; – analizuje i ocenia treści pod kątem zaangażowania użytkowników; – omawia sposoby optymalizacji treści marketingowych (dobór narzędzi dystrybucji, zmiana treści, grafik, materiałów audiowizualnych). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kwalifikacje zarejestrowane w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- KwalifikacjePlanowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)
- Kod kwalifikacji w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęMoverno Tomasz Mielcarek
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
PROGRAM SZKOLENIA
1. Podstawowa wiedza na temat content marketingu (6 godzin)
2. Strategia content marketingu (12 godzin)
3. Kampanie content marketingu (12 godzin)
4. Dobre i złe praktyki content marketingu (6 godzin)
5. Media własne w content marketingu (24 godzin)
6. Seo i optymalizaja treści (6 godzin)
7. Content wizualny i multimedialny – teoria (12 godzin)
8. Content wizualny i multimedialny – praktyka (12 godzin)
9. Dystrybucja i analiza efektów – facebook (12 godzin)
10. Tworzenie treści graficznych – canva (6 godzin)
11. Tworzenie treści graficznych – canva- praktyka (12 godzin)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Podstawowa wiedza na temat content marketingu | Prowadzący Ewelina Kowalczyk | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Kampanie content marketingu | Prowadzący Karolina Piątek | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Media własne w content marketingu | Prowadzący Ewelina Kowalczyk | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Media własne w content marketingu | Prowadzący Ewelina Kowalczyk | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Media własne w content marketingu | Prowadzący Ewelina Kowalczyk | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Media własne w content marketingu | Prowadzący Ewelina Kowalczyk | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Content wizualny i multimedialny – teoria | Prowadzący Ewelina Kowalczyk | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Content wizualny i multimedialny – teoria | Prowadzący Ewelina Kowalczyk | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Content wizualny i multimedialny – teoria | Prowadzący Ewelina Kowalczyk | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Strategia content marketingu | Prowadzący Karolina Piątek | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Strategia content marketingu | Prowadzący Karolina Piątek | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Content wizualny i multimedialny – praktyka | Prowadzący Ewelina Kowalczyk | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Kampanie content marketingu | Prowadzący Karolina Piątek | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Dystrybucja i analiza efektów – facebook | Prowadzący Ewelina Kowalczyk | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Dystrybucja i analiza efektów – facebook | Prowadzący Ewelina Kowalczyk | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Dobre i złe praktyki content marketingu | Prowadzący Karolina Piątek | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Seo i optymalizaja treści | Prowadzący Karolina Piątek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Tworzenie treści graficznych – canva | Prowadzący Ewelina Kowalczyk | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:50 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Tworzenie treści graficznych – canva | Prowadzący Ewelina Kowalczyk | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Tworzenie treści graficznych – canva- praktyka | Prowadzący Ewelina Kowalczyk | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 20:20 | Liczba godzin 04:50 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 12 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 12 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 1 000,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 1 000,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Ewelina Kowalczyk
Mocno stawiam na kreatywność, konsekwencję i otwartość na nowe trendy. Specjalizuję się w tworzeniu grafik w Canvie oraz montażu filmów promocyjnych w CapCut, co pozwala mi łączyć estetykę z efektywnością działań marketingowych.
Do moich największych atutów należą:
- kreatywność – potrafię tworzyć nowoczesne i przyciągające uwagę materiały,
- analityczne podejście – marketing postrzegam nie tylko jako sztukę, ale i jako strategię opartą na danych,
- komunikatywność i współpraca zespołowa – umiejętnie łączę potrzeby różnych działów i klientów,
- ciągły rozwój – nieustannie poszerzam swoją wiedzę i umiejętności, aby być na bieżąco z rynkiem.
Marketing to dla mnie nie tylko praca, ale także pasja – lubię obserwować, jak kreatywne pomysły przekładają się na realne efekty biznesowe.
Karolina Piątek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia "Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)" otrzymują pełne wsparcie edukacyjne w postaci nowoczesnych materiałów szkoleniowych.
Materiały szkoleniowe:
- zeszyt
- teczka
- długopis
- skrypt
Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma zestaw materiałów uzupełniających w wersji PDF.
Organizacja przerw podczas zajęć teoretycznych:
Podczas zajęć teoretycznych przewidziane są regularne przerwy, których liczba i długość dostosowywana jest do długości bloku szkoleniowego oraz potrzeb uczestników. Zazwyczaj stosuje się:
- jedną przerwę ok. 10 minut po każdych 90 minutach zajęć, w przypadku dłuższych bloków szkoleniowych
- jedną dłuższą przerwę (20–25 minut) w połowie dnia szkoleniowego.
Harmonogram przerw może być modyfikowany w porozumieniu z grupą, z zachowaniem komfortu pracy i efektywności nauki.
Warunki uczestnictwa
Aby wziąć udział w szkoleniu "Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)", uczestnik musi spełnić następujące wymagania formalne:
- Wiek: ukończone 18 lat
- Z własnej inicjatywy chce podnieść swoje umiejętności, kompetencje lub nabyć kwalifikacje.
Informacje dodatkowe
Realizując usługę, placówka zobowiązuje się do zapewnienia pełnej dostępności zgodnie z przepisami ustawy o dostępności:
Dostępność architektoniczna
Usługa realizowana jest w lokalizacjach pozbawionych barier architektonicznych lub z zapewnioną alternatywną formą udziału dla osób z niepełnosprawnościami (wsparcie asystenta, zajęcia indywidualne).
Dostępność cyfrowa
Materiały dydaktyczne oraz platformy e-learningowe wykorzystywane w procesie szkoleniowym spełniają wymagania WCAG 2.2 na poz. AA oraz ustawowe wymogi dotyczące dostępności cyfrowej.
Dostępność infor.-komunikacyjna
Uczestnicy mają zapewniony kontakt z organizatorem i instruktorami w formie dla nich zrozumiałej i dostępnej. Na życzenie możliwe jest m.in. przekazanie materiałów w łatwym tekście, zapewnienie dodatkowego wsparcia lub tłumaczenia ustnego.
Oświadczamy, że podejmujemy wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia równego dostępu do oferowanych usług każdej osobie, bez względu na jej potrzeby i ograniczenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Ułatwiony dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, w tym podjazdy, szerokie drzwi i dostępne toalet.