Kurs: Akademia Ortodoncji - Curriculum 3 cz. XV
Kurs: Akademia Ortodoncji - Curriculum 3 cz. XV
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Stomatologia
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do lekarzy stomatologów, którzy chcą zacząć samodzielną praktykę ortodontyczną, jak również do tych którzy posiadają już doświadczenie ortodonczyczne, ale chcieliby ugruntować, usystematyzować i poszerzyć posiadaną wiedzę.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji21-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi25
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego planowania i prowadzenia przez Uczestnika leczenia pacjentów ortodontycznych, prowadzenia działalności leczniczej od strony prawnej oraz social mediów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Samodzielnie opisuje znaczenie i zakres OC w działalności leczniczej. | Kryteria weryfikacji Wymienia zakres obowiązkowego OC lekarza. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje medycyna estetyczna a OC działalności leczniczej oraz polisy dobrowolne. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje odpowiedzialność prawną związaną z prowadzeniem dokumentacji medycznej. | Kryteria weryfikacji Wskazuje odpowiedzialność związaną z prowadzeniem dokumentacji medycznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia co się musi zawierać w dokumentacji medycznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa znaczenie social mediów oraz jakie daje korzyści w pracy ortodonty. | Kryteria weryfikacji Wymienia rodzaje social mediów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje jakie korzyści dają social media w pracy ortodonty. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik nabył kompetencje społeczne z zakresu samodzielnego i odpowiedzialnego stosowania terapii w relacjach z pacjentami. | Kryteria weryfikacji Podczas wizyty analizowany jest stan leczenia pacjenta, następnie po konsultacji z lekarzem prowadzącym, uczestnik przeprowadza wizytę np. wymienia łuki, przekleja zamki, wykonuje dogięcie na łukach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa przygotowuje do samodzielnego planowania i prowadzenia przez Uczestnika leczenia pacjentów ortodontycznych, prowadzenia działalności leczniczej od strony prawnej oraz social mediów.
27.11. mec. Arkadiusz Jóźwik - dzień teoretyczny
1. Formy działalności leczniczej
a) praktyka indywidualna lekarska, grupowa, podmiot leczniczy
b) zasady współpracy medyków i personelu pomocniczego w ramach forma działalności leczniczej
c) najczęstsze błędy w prowadzeniu działalności leczniczej
d) konsekwencje nieprawidłowości
2. Ubezpieczenie OC w działalności leczniczej
a) zakres obowiązkowego OC lekarza
b) medycyna estetyczna a OC działalności leczniczej kilka polis OC i polisy dobrowolne
3. Dokumentacja medyczna - znaczenie dokumentacji medycznej w zagadnieniu odpowiedzialności lekarza za procesy diagnostyczno-terapeutyczne
4. Zasady prowadzenia dokumentacji medycznej - metodyka wykonywania wpisów w dokumentacji medycznej
5. Roszczenie pacjenta - jak się zachować
a) etapy dochodzenia roszczenia przez pacjenta
b) przesłanki odpowiedzialności
c) świadczenia kulancyjne - czyli jak podejść do ugody z pacjentem
d) zarządzanie zgłoszeniem szkody ze strony pełnomocnika pacjenta lub pacjenta
e) możliwe układy sądowe w odniesieniu do zasad odpowiedzialności w podmiocie leczniczym i praktyce zawodowej
6. Odmowa leczenia
a) czy zawsze i dowolnie można odmówić leczenia
b) powody odmowy, czyli odmówić leczenia bez zarzutu ze strony Izby
c) powinności dokumentacyjne w sytuacji odmowy
d) rozliczenia.
7. Odpowiedzialność zawodowa
a) podstawy odpowiedzialności zawodowej
b) przebieg postępowania - czyli jak się zachować
c) znaczenie ugody dla postępowania dyscyplinarnego
d) czy brak specjalizacji jest okolicznością obciążającą i dlaczego nie
e) kary dyscyplinarne
8. Wybrane aspekty kontrole w placówkach medycznych:
a) Konsultant wojewódzki
b) Wojewoda
c) Zakład Ubezpieczeń Społecznych
d) Inspekcja Pracy
9. Podpis w medycynie
a) podpis holograficzny
b) podpis cyfrowy
c) tablet
d) cyfryzowanie dokumentacji medycznej.
28.11. - Joanna Neumann - dzień teoretyczny
1. Social media zaczynamy
1.1. Definicja
1.2. Publikowane treści
1.3. Cele korzystania
1.4. Ulubione SM
1.5. SM dla biznesu
1.6. Systemy reklamowe
1.6.1. Facebook/Instagram Ads
1.6.2. Messenger/ WhatsApp Ads
1.6.3. Twitter Ads
1.6.4. Youtube Ads
1.6.5. LinkedIn Ads
1.6.6. TikTok Ads
1.7. Do tego przyczynają się SM
1.8. Komunikacja między odbiorcami
1.9. Badanie Digital Global and Country
1.10. Kierunki wyszukiwania informacji
1.10.1. Lubimy historie
1.10.2. SM pobudzają nasze potrzeby
1.10.3. User generate content
1.10.3.1. Dlaczego warto inwestować w UGC?
1.10.3.2. Jak wdrożyć USG?
1.10.4. Czego oczekujemy od SM?
1.10.4.1. Treści merytoryczne
1.10.4.2. Treści emocjonalne
1.10.4.3. Treści poboczne
1.10.4.4. Oferty
2. Social media marketing, czyli co pomaga
2.1. Content marketing – definicja
2.1.1. Treści
2.1.2. Działania content marketingowe
2.1.3. Co daje nam CM?
2.1.4. Wynik działań CM
2.2. Inbound marketing – definicja
2.2.1. Społeczność, która otrzymuje korzyści
2.2.2. Narzędzia inbound marketingu
2.2.3. Tworzenie strategii
2.2.4. Social media i inbound marketing
3. Trendy w komunikacji
3.1. Komunikacja – cytat
3.2. Trendy w komunikacji
3.3. Jakie treści oglądają i wybierają użytkownicy?
3.4. Wszystko jest historią
3.5. Sztuczna inteligencja w CM
3.6. Co dają chat boty w komunikacji?
3.7. Treści, które zwiększają interakcję
3.8. Atomizacja treści
3.9. Influencer marketing
3.9.1. Definicja
3.9.2. Podział influencerów
3.9.3. Influencerem może zostać każdy...
3.9.4. Gdzie szukać influencerów?
3.9.5. Na co zwrócić uwagę przy współpracy z influencerem?
3.9.6. Fake influencer kontra influencer
3.9.7. Narzędzia analizujące influencerów
3.10. Inkluzywny marketing treści
3.11. Spersonalizowany e-mail marketing
3.11.1. Marketing automation – definicja
3.11.2. Marketing automation – narzędzia
3.11.3. Co daje spersonalizowany e-mail marketing
4. Jak mierzyć skuteczność social media
4.1. Pomiar skuteczności
4.2. Cel – początek drogi do pomiaru
4.3. Wskaźniki pomiaru
4.4. Dlaczego zawodzą pomiary zasięgu?
4.5. Dlaczego zawodzą pomiary zaangażowania?
4.6. Dlaczego zawodzą pomiary wpływu i akcji?
4.7. Dlaczego zawodzą pomiary rekomendacji?
4.8. Narzędzia do mierzenia efektów działań w social media
5. O social mediach inaczej
5.1. Człowiek uczy się na błędach
5.2. Najczęstsze błędy w systemach Ads.
5.2.1. Jak stosować znaczniki UTM
5.3. Facebook – nie popełniaj tych błędów
5.4. Instagram – nie popełniaj tych błędów
5.5. Messenger/WhatsApp – nie popełniaj tych błędów
5.6. Twitter – nie popełniaj tych błędów
5.7. YouTube – nie popełniaj tych błędów
5.8. LinkedIn – nie popełniaj tych błędów
5.9. TikTok – nie popełniaj tych błędów
29.11. dr Emilia Joniec - dzień praktyczny
- Analiza procesu leczenia pacjentów
- Praca z pacjentami - Uczestnicy podzieleni są na grupy maksymalnie 3-4 osobowe. Pracują na 5 stanowiskach stomatologicznych. Na jednego lekarza przypada conajmniej jeden pacjent. Uczestnik przyjmuje pacjenta na wizycie ortodontycznej, podczas której analizowany jest stan leczenia pacjenta, następnie po konsultacji z lekarzem prowadzącym, uczestnik przeprowadza wizytę np. wymienia łuki, przekleja zamki, wykonuje dogięcie na łukach.
Podczas kursu planowane są przerwy w I, II i III dniu szkolenia (dwie kawowe i jedna obiadowa w ciągu I i II dnia, kawowa i obiadowa w ciągu III dnia), które wliczają się do czasu trwania usługi.
Liczba godzin usługi jest przedstawiona w wymiarze godzin zegarowych.
Część teoretyczna - 16 godzin.
Część praktyczna - 3 godziny 45 minut.
Metodą walidacji jest obserwacja w warunkach rzeczywistych oraz krótki test. Na koniec szkolenia odbywa się krótki test, który jest w formie papierowej. Do jego przeprowadzenia będzie udostępnione biurko z krzesłem.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Formy działalności leczniczej; Ubezpieczenie OC w działalności leczniczej | Prowadzący Arkdiusz Jóźwik | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Przerwa | Prowadzący Arkdiusz Jóźwik | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Dokumentacja medyczna - znaczenie dokumentacji medycznej w zagadnieniu odpowiedzialności lekarza za procesy diagnostyczno-terapeutycznej | Prowadzący Arkdiusz Jóźwik | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Zasady prowadzenia dokumentacji medycznej - metodyka wykonywania wpisów w dokumentacji medycznej | Prowadzący Arkdiusz Jóźwik | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Przerwa | Prowadzący Arkdiusz Jóźwik | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Roszczenie pacjenta - jak się zachować; Odmowa leczenia | Prowadzący Arkdiusz Jóźwik | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Przerwa | Prowadzący Arkdiusz Jóźwik | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Odpowiedzialność zawodowa; Wybrane aspekty kontrole w placówkach medycznych: | Prowadzący Arkdiusz Jóźwik | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Social media zaczynamy; Social media marketing, czyli co pomaga | Prowadzący Joanna Neumann | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Przerwa | Prowadzący Joanna Neumann | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Trendy w komunikacji | Prowadzący Joanna Neumann | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Przerwa | Prowadzący Joanna Neumann | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Jak mierzyć skuteczność social media | Prowadzący Joanna Neumann | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Przerwa | Prowadzący Joanna Neumann | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 O social mediach inaczej | Prowadzący Joanna Neumann | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Analiza procesu leczenia pacjentów | Prowadzący Emilia Joniec | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Przerwa | Prowadzący Emilia Joniec | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Praca z pacjentami | Prowadzący Emilia Joniec | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Przerwa | Prowadzący Emilia Joniec | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Praca z pacjentami | Prowadzący Emilia Joniec | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 400,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Emilia Joniec
W 2001 roku z wyróżnieniem ukończyła Pomorską Akademię Medyczną, a następnie w 2015 roku z wyróżnieniem obroniła pracę doktorską z zakresu ortodoncji. Od 2005 roku, wraz z małżonkiem – doktorem Marcinem Jońcem – prowadzi prywatną praktykę. Od 2017 roku prowadzą wspólnie szkolenia z zakresu okluzji oraz planowania leczenia interdyscyplinarnego.
Jak sama mówi – po studiach spotkała się w wieloma ofertami kursów i szkoleń z zakresu jej zainteresowań. Jednak tylko niektóre ukształtowały ją jako lekarza z holistycznym podejściem do leczenia pacjentów z problemami narządów żucia. Do takich zalicza między innymi:
dwuletnie szkolenie FACE (Functional AND Cosmetic Excellence),
szkolenie modułowe – Koncepcja Ortodontyczna profesora Sato prowadzone przez doktor Monica Casadei– wzbogacone o praktykę z zakresu pracy z łukiem GM oraz
z zakresu aparatów samoligaturujących szkoła doktora Chris Chang i doktora John Jin-Jong Lin.
Ukończyła również dwuletnią szkołę w Międzynarodowym Centrum Kształcenia Medycyny Anti-Aging w Warszawie z zakresu medycyny estetycznej i antyagining.
Doktor Joniec jest członkinią:
Polskiego Towarzystwa Ortodontycznego (PTO);
The Italian Society of Orthodontics (SIDO);
International Associacion for Orthodontics (IAO).
Joanna Neumann
Z głęboką pasją do komunikacji i unikalnym talentem do tworzenia opowieści, Joanna Neumann przekształca wyzwania w możliwości. Jako członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz certyfikowany Prompt Engineer (Prompt Crafting School by Campus AI Akademii Leona Koźmińskiego) łączy tradycyjne podejście do PR z nowoczesnymi technikami digital marketingu.
Jej edukacyjne korzenie sięgają polonistyki, którą ukończyła na Uniwersytecie Śląskim, a także komunikacji marketingowej i public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Obecnie kontynuuje swój rozwój akademicki, pracując nad doktoratem z zakresu komunikacji internetowej z wykorzystaniem AI.
Joanna Neumann ma bogate doświadczenie zawodowe, które rozpoczęła w branży nieruchomości i w agencjach reklamowych, by ostatecznie założyć swoją agencję digitalowo-storytellingową – No Future. Firma stała się symbolem buntu przeciw „kopiowaniu wizerunku” i zyskało uznanie w branżach HoReCa, medycznej, IT, wydawniczej oraz edukacyjnej.
W swojej karierze dziennikarskiej, rozpoczętej jeszcze w liceum zdobyła wiele laurów. W 2020 roku, wspólnie z współzałożycielką, otrzymała nagrodę dla portalu koniecpol.info (Super Samorząd 2020 – Masz Głos), a w 2021 roku została uhonorowana wyróżnieniem Dziennikarz Medyczny w kategorii
Arkdiusz Jóźwik
Publicysta medyczny, publikujący m.in. do Gazety Lekarskiej, Medical Tribune Stomatologia, serwisów internetowych (www.dentonet.pl). Autor pierwszego i jedynego w Polsce bloga dla lekarzy stomatologów: prawodlastomatologow.pl.
Pełnomocnik lekarzy w postępowaniach cywilnych, karnych oraz administracyjnych w sporach z Pacjentami oraz organami administracji państwowej (m.in.NFZ, ZUS, Sanepid, US).
Prowadzący szkolenia z zakresu prawa medycznego dla lekarzy i lekarzy stomatologów.
Audytor placówek medycznych i programów do obsługi dokumentacji medycznej.
Doktorant w Katedrze Prawa Karnego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Poza wszystkim przedsiębiorca prowadzący Kancelarię Radcy Prawnego i gabinety stomatologiczne Nova Dent.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas kursu wykorzystywane są specjalistyczne materiały, które się zużywają. Są one zapewnione przez firmę For Dentist Emilia Joniec i Marcin Joniec.
Uczestnicy otrzymają materiały ze szkolenia w postaci skryptu.
Warunki uczestnictwa
Ukończenie kursu "Akademia Ortodoncji - Curriculum 3 cz. XIV"
Przed zgłoszeniem prosimy o wcześniejszy kontakt w celu potwierdzenia dostępności miejsc.
Informacje dodatkowe
Zajęcia odbywają się klinice stomatologicznej.
Usługa nie zawiera kosztów związanych z dojazdem, noclegami.
Usługa zwolniona z podatku VAT na podst. art 43 ust. 1 pkt. 29 lit a ustawy o VAT
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi