Nowoczesna grafika i multimedia - studia podyplomowe
Nowoczesna grafika i multimedia - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z zakresu grafiki, multimediów i projektowania wizualnego, z naciskiem na zastosowanie w branży kreatywnej, reklamowej i biznesie.
Osoby pragnące poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie grafiki komputerowej, multimediów oraz projektowania wizualnego.
Osoby, które chcą podnieść swoje kompetencje zawodowe i wyróżnić się na rynku pracy w branżach kreatywnych, reklamowych oraz w środowisku biznesowym.
Zarówno osoby już pracujące w zawodach związanych z grafiką i designem, jak i te, które planują rozpocząć karierę w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie.
Kandydat powinien posiadać podstawową umiejętność obsługi programów Adobe Photoshop, Illustrator, After Effects, Premiere Pro, 3DS max/Blender.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników60
- Data zakończenia rekrutacji20-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi180
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe.
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Słuchacze zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie projektowania graficznego, wideo marketingu, animacji oraz fotografii. Nauczą się tworzenia spójnych identyfikacji wizualnych, materiałów promocyjnych i kampanii w mediach społecznościowych. Poznają zaawansowane narzędzia graficzne (np. pakiet Adobe), techniki 3D, zastosowania sztucznej inteligencji w grafice, aspekty prawne i biznesowe branży kreatywnej. Zyskają także kompetencje w przygotowaniu materiałów do druku (DTP) i pracy zespołowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZASłuchacz studiów po ich ukończeniu: – zna współczesne narzędzia i techniki projektowania graficznego oraz multimedialnego, w tym wykorzystania sztucznej inteligencji, digitalizacji 3D i narzędzi Adobe; – rozumie zasady tworzenia spójnej komunikacji wizualnej, identyfikacji wizualnej oraz projektowania na potrzeby różnych mediów (druk, Internet, social media); – ma uporządkowaną wiedzę na temat prawa autorskiego, prawa pracy i zasad funkcjonowania w sektorze kreatywnym; – zna specyfikę branży kreatywnej, w tym wymagania rynku pracy oraz modele współpracy z klientem, pracodawcą i zespołem projektowym. | Kryteria weryfikacji Realizacja ćwiczeń i projektów indywidualnych (lub zespołowych). Aktywność podczas zajęć. Spełnienie kryteriów ocen przyjętych przez prowadzących. Zaliczenie projektu końcowego realizowanego w ramach modułu „Projekt praktyczny z pracodawcą – praca metodą projektu”, który stanowi podsumowanie nabytych umiejętności i kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCISłuchacz studiów po ich ukończeniu umie: – samodzielnie projektować i realizować materiały graficzne i multimedialne z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi cyfrowych. – tworzyć i przygotowywać do druku materiały DTP oraz treści do publikacji cyfrowych, zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi i technologicznymi. – realizować złożone projekty od koncepcji do wdrożenia, w tym kampanie promocyjne, portfolio, animacje, projekty gier i content do social mediów. – efektywnie współpracować w zespole projektowym, w tym komunikować się z klientem, uwzględniając jego potrzeby i uwarunkowania rynkowe. – wykorzystywać sztuczną inteligencję oraz nowe media w procesie twórczym w sposób świadomy i zgodny z etyką zawodową. | Kryteria weryfikacji Realizacja ćwiczeń i projektów indywidualnych (lub zespołowych). Aktywność podczas zajęć. Spełnienie kryteriów ocen przyjętych przez prowadzących. Zaliczenie projektu końcowego realizowanego w ramach modułu „Projekt praktyczny z pracodawcą – praca metodą projektu”, który stanowi podsumowanie nabytych umiejętności i kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ 1: Grafika komputerowa i projektowanie 2D
1. Warsztat Adobe Illustrator i After Effects w zastosowaniach komercyjnych
2. Photoshop i sztuczna inteligencja w grafice
3. DTP – przygotowanie materiałów do druku i publikacji
MODUŁ 2: Fotografia i multimedia
4. ABC fotografii komercyjnej
5. Video content dla social mediów
6. Digitalizacja i postprodukcja obrazu 3D
MODUŁ 3: Nowe media i kreatywne projektowanie
7. Concept Art w przemyśle rozrywkowym
8. Design w praktyce – od idei do realizacji
MODUŁ 4: Projekt praktyczny i współpraca z rynkiem
9. Projekt praktyczny z pracodawcą – praca metodą projektu
MODUŁ 5: Kompetencje zawodowe i prawne
10. Prawo pracy i prawa autorskie w branży kreatywnej
11. Zakładanie i prowadzenie działalności w sektorze kreatywnym
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 41,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 41,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy studiów podyplomowych Nowoczesna grafika i multimedia otrzymają dostęp do materiałów przygotowanych przez wykładowców, jak i (po zaakceptowaniu przeniesienia praw autorskich do realizowanych animacji i prezentacji) - gratisowy dostęp do aplikacji z obszaru AI, w ramach nawiązanej współpracy.
Warunki uczestnictwa
Rekrutacja na studia podyplomowe Nowoczesna grafika i multimedia dokonuje się poprzez założenie konta w systemie rekrutacyjnym na stronie www.e-rekrutacja.san.edu.pl
Po założeniu i zalogowaniu się do swojego konta kandydata należy:
- uzupełnić swoje dane
- wybrać kierunek studiów podyplomowych
- dodać zdjęcie w formacie dowodowym - szer.35 mm x wys. 45 mm
- uiścić opłatę wpisową w wysokości 100 zł
- dodać dokumenty i podpisać umowę
W terminie 7 dni od daty rekrutacji należy dostarczyć oryginały wymaganych dokumentów do Biura Rekrutacji w Warszawie.