Magic Wadowice : Kurs języka angielskiego na poziomie A2 - online. Usługa 2977103.
Magic Wadowice : Kurs języka angielskiego na poziomie A2 - online. Usługa 2977103.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Uczestnicy projektów "Kierunek Kariera." Uczestnicy projektu "Małopolskie Bony rozwojowe, Nowa Perspektywa."
Kursy skierowane są do osób :
1. powyżej 25 roku życia i wykształceniem co najwyżej na poziomie ukończonego liceum lub technikum (łącznie z maturą)
2. powyżej 50 roku życia i dowolnym wykształceniu
3. pracujących lub prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i nie zatrudniającyhc pracowników
4. zamieszkujących lub pracujących na terenie małopolski
5. osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz przedsiębiorców zatrudniających do 249 pracowników
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji07-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi80
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych na poziomie A2. Celem kursu jest podniesienie i rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych umożliwiających komunikację w codziennych czynnościach życiowych w tym zrobienie zakupów, rejestracja w hotelu, wizyta u lekarza, złożenie zamówienia itd i możliwość podtrzymania konwersacji w typowych czynnościach dnia codziennego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant zna zagadnienia tematyczne na poziomie A2. Potrafi budować pytania, używa czasów present simple do opisu nawyków, przyzwyczajeń i czynności rutynowych. Opisuje cechy charakteru osób. Używa czasu present continuous do opisu zdarzeń bieżących, zna nazwy części ciała.Używa zdań przydawkowych oraz wyrażeń who, which, where, when do definiowania pojęć. Używa czasu przeszłego oraz określeń czasowych do opisu zdarzeń przeszłych w chronologicznym porządku. Potrafi opisać jak spędził wakacje. Zna czas past continuous i używa go do opisu czynności stanowiących tło zdarzeń. Używa przyimków in, on, at do opisu czasu i miejsca. Potrafi zadać pytania o podmiot. Używa spójników so, because, but, although do budowania zdań złożonych. Potrafi opowiedzieć o swoich gustach muzycznych. Używa wyrażenia " going to" do wyrażenia przewidywania na przyszłość oraz will do złożenia obietnicy, oferty, podjęcia szybkiej decyzji. Używa phrasal verbs with look, oraz typowych złożeń czasowników z przyimkami, oraz czasowników z przyimkiem "back." Używa czasu present perfect do opisu doświadczeń oraz past simple do opisu szczegółów tych zdarzeń. Zna nazwy części garderoby i potrafi opisać jak ktoś jest ubrany. Używa czasu present perfect z określeniami just, already, yet do podkreślenia skutku czynności lub jego braku. Stopniuje przymiotniki w stopniu wyższym i najwyższym. Używa kolokacji z wyrażeniem " time." Potrafi użyć zwrotów związanych z lotniskiem, zameldowaniem w hotelu, restauracją, opisem znajomego miejsca. | Kryteria weryfikacji Testy po Każdym Unicie weryfikujące poziom opanowania materiału. Wynik podany procentowo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji Sprawdzenie opanowania słownictwa wskazanego w efektach uczenia w pytaniach i odpowiedziach na dany temat. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Test teoretyczny sprawdzający opanowanie zakresu struktur gramatycznych wskazanych w efektach uczenia.Test uwzględnia również umiejętności takie jak czytanie ze zrozumieniem oraz pisanie krótkich form wypowiedzi na zadany temat. Test składa się z zadań otwartych oraz zamkniętych. Testu wielokrotnego wyboru, pytań typu prawda fałsz oraz zadań otwartych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs składa się z 80 godzin lekcyjnych. Zajęcia są prowadzone zgodnie z harmonogramem. Odbywają się raz w tygodniu w sesjach po 90 min każda, jeżeli kursant wyrazi chęć i zgodę zajęcia mogą zostać zintensyfikowane do dwóch zajęć w tygodniu po 90 min. Kurs ma na celu poprawienie płynności językowej oraz poszerzenie słownictwa w wybranym zakresie tematycznym na poziomie A2.
Tematy są realizowane według kolejności przedstawionej w harmonogramie.
Szczegółowe zestawienie realizowanych tematów znajduje się na dwóch pierwszych stronach podręcznika, szczegółowy program zajęć dostępny jest w siedzibie szkoły i rozsyłany jest do uczestników przed rozpoczęciem zajęć.
Famous fears and phobias | Kursant potrafi opisywać strach i fobie | |||
Born to direct | Kursant zna słownictwo dotyczące wydarzeń z życia | |||
I used to a rebel | Kursant potrafi opowiedzieć o nawykach z przeszłości | |||
The mothers of invention | Kursant potrafi opowiedzieć o wynalazkach stosując stronę bierną | |||
A boat trip | Kursant nabywa praktycznych umiejętności przydatnych przy podróży łodzią | |||
Revise & Check | Kursant utrwala wiedzę zdobytą w rozdziale 7 | |||
Test 7 | Sprawdzian wiadomości z rozdziału 7 | |||
I hate weekends | Kursant potrafi opowiedzieć o sposobach spędzania weekendu | |||
How old is your body? | Kursant potrafi opowiedzieć o swoim stylu życia, zdrowiu i diecie | |||
Waking up is hard to do | Kursant zna i stosuje czasowniki frazowe | |||
‘I’m Jim.’ ‘So am I.’ | Kursant potrafi opisać podobieństwo (lub jego brak) | |||
On the phone | Kursant nabywa praktycznych umiejętności przydatnych przy rozmowie telefonicznej | |||
Revise & Check | Kursant utrwala wiedzę zdobytą w rozdziale 8 | |||
Test 8 | Sprawdzian wiadomości z rozdziału 8 | |||
What a week | Kursant potrafi opowiedzieć historię z przeszłości stosując czas past perfect | |||
Then he kissed me | Kursant potrafi relacjonować wypowiedzi innych osób z użyciem mowy zależnej | |||
Revise & Check | Kursant utrwala wiedzę zdobytą w rozdziale 9 | |||
Test 9 | Sprawdzian wiadomości z rozdziału 9 | |||
1*90min | Food: fuel or pleasure? | Kursant potrafi opowiedzieć o swoich nawykach żywieniowych oraz jedzeniu i sposobie jego przygotowania. | ||
1*90min | Present simple and continuous action and non-action verbs. | Kursant rozróżnia i używa czasowników statycznych we właściwym kontekście oraz czasie gramatycznym. | ||
1*90min | Past tenses: Past Simple, Past continuous, Past Perfect. | Kursant potrafi opowiedzieć dłuższą historię, w spójny sposób używając podstawowych czasów przeszłych oraz określeń czasowych porządkujących wypowiedź. | ||
1*90 min | When you hear the final whistle – sport vocabulary. | Kursant potrafi używać słownictwa związanego ze sportem do relacjonowania wydarzeń sportowych, w których uczestniczył. | ||
1*90 min | We are family. Family vocabulary. | Kursant potrafi opowiedzieć o stosunkach rodzinnych oraz relacjach, które łączą ich z innymi członkami rodziny. | ||
1*90min | Future tenses: Future Simple, to be going to, and present continuous for future arrangements | Kursant potrafi użyć podstawowych czasów przyszłych by opowiedzieć o zmianach jakie mogą mieć miejsce w przyszłości. | ||
1*90min | Personality types. | Kursant potrafi nazwać cechy osobowości ludzi, których zna oraz opisać ich uwarunkowania. | ||
1*90min | Social English – Introductions. | Kursant nabywa umiejętności przedstawiania osób trzecich innym uczestnikom spotkania w sytuacjach formalnych i nieformalnych. | ||
1*90min | Revision Unit 1. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | ||
1*90min | Katching – money Vocabulary. | Kursant potrafi opowiedzieć o procesach finansowych oraz własnych doświadczeniach związanych z zakupem, sprzedażą i innymi operacjami finansowymi. | ||
1*90min | Present Perfect vs Past simple. | Kursant potrafi opowiedzieć o własnych doświadczeniach życiowych związanych z operacjami finansowymi oraz szczegółach ich dotyczących. | ||
1*90min | Present Perfect Continuous. | Kurant potrafi opowiedzieć o umiejętnościach jakie nabywa, oraz od jak dawna się ich uczy. | ||
1*90min | Strong adjectives –vocabulary. | Kursant potrafi opisać silne wrażenia jakich doświadczył, oraz potrafi wskazać ich przyczynę. | ||
1*90min | Comparatives and superlatives. | Kursant potrafi porównać różne środki lokomocji oraz warunki podróży. Potrafi wyjaśnić dlaczego coś odpowiada mu bardziej. | ||
1*90min | Transport and travel vocabulary. | Kursant potrafi opowiedzieć o środkach lokomocji oraz wyjaśnić dlaczego są dogodne lub też nie. | ||
1*90min | Social English: In the office. | Kursant potrafi poprosić o pomoc lub przysługę. Umie odmówić lub przystać na propozycję. | ||
1*90min | Revision Unit 2. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | ||
1*90min | Modern manners – Must/have to/ should/ shouldn’t. | Kursant umie powiedzieć co należy zrobić w różnych sytuacjach w miejscach publicznych. Potrafi wyjaśnić co jest dozwolone lub niedozwolone, stosowne lub niestosowne w różnych sytuacjach społecznych. | ||
1*90min | Modal verbs: May/might/can’t for speculation. | Kursant umie użyć czasowników modalnych by określić stopień prawdopodobieństwa danej sytuacji. | ||
1*90min | Describing appearance. | Kursant umie opisać ze szczegółami wygląd zewnętrzny osób, które widzi. | ||
1*90min | Can/could/ be able to –ability and possibility | Kursant potrafi opowiedzieć o swoich umiejętnościach/ przeszłych/ teraźniejszych oraz takich, które chciałby nabyć przy użyciu czasowników „can, could” oraz struktury ” be able to” | ||
1*90min | Social English: Renting a flat. | Kurant potrafi wynająć mieszkanie oraz zapytać o szczegóły związane z wynajmem. | ||
1*90min | Revision Unit 3. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | ||
1*90min | School vocabulary. | Kursant potrafi opowiedzieć o szkole oraz o swoich przeżyciach szkolnych. | ||
1*90min | First conditional and future tense clauses: when, as soon as, etc,… | Kursant potrafi postawić warunki oraz uzależnić ich spełnienie od zewnętrznych okoliczności. | ||
1*90min | Second conditional. | Kursant używa drugiego okresu warunkowego do opisu hipotetycznych sytuacji oraz reakcji na nieprzewidziane zdarzenia. | ||
1*90min | Houses – vocabulary. | Kursant potrafi opisać różne rodzaje zakwaterowania I bytowania, również w kontekście własnych doświadczeń. | ||
1*90min | Usually and used to. | Kursant potrafi wykorzystać wyrażenia „ usually and used to” by mówić o swoich bieżących I przeszłych nawykach I przyzwyczajeniach. | ||
1*90min | Friendship. | Kurant potrafi opowiedzieć o szczegółach oraz przebiegu znajomości ze swoimi przyjaciółmi I znajomymi. | ||
1*90min | Social English: Making Suggestions. | Kursant potrafi przedstawić sugestie. Odrzucić lub zaakceptować propozycję innych osób. | ||
1*90min | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | |||
1*90min | Quantifiers. | Kursant potrafi użyć słów odnoszących się do ilości lub rodzaju rzeczy. | ||
1*90min | Slow down. | Kursant potrafi opisać jakość życia oraz wartości, które na nią wpływają. | ||
1*90min | Articles. | Kursant potrafi używać poprawnie rodzajników. Uczy się rozróżniać kontekst, który niosą za sobą. | ||
1*90min | Verbs and adjectives +prepositions. | Kursant potrafi użyć podstawowych kolokacji językowych poprawnie we właściwym kontekście językowym. | ||
1*90min | Verb patterns. Gerunds and infinitives. | Kursant umie poprawnie stosować struktury czasownikowe we właściwych formach by opowiedzieć o swoich doświadczeniach, przeżyciach, potrzebach, planach i oczekiwaniach. | ||
1*90min | Jobs- vocabulary. | Kursant potrafi opisać środowisko w jakim pracuje oraz kroki niezbędne do pozyskania pracy, jak również warunki jakie w niej panują. | ||
1*90min | Social English. Meetings. | Kursant potrafi wyrazić własną opinię oraz ją uargumentować. Potrafi przytoczyć argumenty na poparcie własnego punktu widzenia oraz nie zgodzić się z opinią innych. | ||
1*90min | Revision Unit 5. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | ||
1*90min | Reported speech. | Kursant potrafi powtórzyć co powiedziały lub o co zapytały inne osoby. | ||
1*90min | Shopping – vocabulary. | Kursant potrafi mówić o różnych sklepach ich wyposażeniu oraz towarach jakie można w nich zakupić. | ||
1*90min | Reported speech – commands. | Kursant potrafi powiedzieć jakie dyspozycje mu wydano lub o co go poproszono. | ||
1*90min | Passive Voice. | Kursant potrafi użyć strony biernej by opisać jakie działania zostały podjęte lub wykonane. | ||
1*90min | Cinema vocabulary. | Kursant potrafi opisać fabułę filmu, oraz opowiedzieć gdzie, kiedy film został nakręcony oraz kto w nim grał. | ||
1*90min | Relative clauses. | Kursant potrafi zbudować zdania podrzędnie złożone przydawkowe, by szczegółowo opisać przedmiot, o którym rozmawia. | ||
1*90min | Social English. –Breaking News | Kursant potrafi udzielić informacji o niespodziewanych wydarzeniach. Potrafi zareagować adekwatnie do sytuacji zarówno na dobre jak i złe wiadomości. | ||
1*90min | Revision Unit 6. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | ||
1*90min | Third Conditional. | Kursant potrafi mówić o zdarzeniach z przeszłości, oraz wskazać co mogłoby się zdarzyć gdyby te okoliczności były inne od zaistniałych, | ||
1*90min | Luck –vocabulary. | Kursant potrafi mówić o sytuacjach życiowych, które używa za szczęśliwe lub nieszczęśliwe. | ||
1*90min | Question tags. | Kursant potrafi użyć „question tags,” do potwierdzenia informacji lub zadania pytania. | ||
1*90min | Indirect questions. | Kursant umie zadać grzeczne pytania pośrednie w formalnych sytuacjach. | ||
1*90min | Phrasal Verbs. | Kursant potrafi użyć poprawnie „ phrasal verbs” (wyrażenia przyimkowe) by rozmawiać o telewizji, programach telewizyjnych oraz codziennych sytuacjach życiowych. | ||
1*90min | Phrasal Verbs Lesson 2. | Kursant poszerza swoje wiadomości z zakresu phrasal verbs. Opanowuje kolejne użycia struktur. | ||
1*90min | Social English. Everything in the open. Apologizing/ Giving Excuses. | Kursant umie przepraszać za zaistniałe sytuacje oraz uczy się jak uzasadnić lub wytłumaczyć swoje zachowanie. | ||
1*90m |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 05-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 16-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 30-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 13-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 27-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 04-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 11-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 18-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 25-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 01-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 08-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 15-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 22-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 29-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 06-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 13-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 20-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 27-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 03-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 10-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 17-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 24-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 07-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 14-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 40 język angielski ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 21-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 40 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Jadwiga Lysko
Anna Matlak
Karina Porębska
Katarzyna Bednarczyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant zakupuje podręczniki we własnym zakresie.
Usługodawca Zwolniony z podatku od Towarów i usług [świadczenie usług zwolnione na podstawie art. 43 ust.1 ptk 28 ustawy z dnia 11 marca 2004r o podatku od towarów i usług (DZ. U. z 2016 r poz.710, z póź. Zm.)]
Warunki uczestnictwa
Należy zgłosić chęć udziału w kursie języka angielskiego na poziomie A2 do sekretariau szkoły pod numerem: 33 873 20 85
Uczestnicy "Kierunku Kariera." Powinni:
- Zgłosić do projektu w Centrum Planowania Kariery w Krakowie
- Wziąść udział w Bilansie Kariery oraz podpisać umowę na realizację projektu na finansowanie szkolenia
- Ustalić szczegóły organizacyjne oraz podpisać umowę określającą zasady realizacji szkolenia wfirmie " Magic" Wadowice.
Uczestnicy projektu Małopolskie Bony Rozwojowe, Nowa Perspektywa powinni zalogowac się na stronie mbon.pl i złożyć elektroniczny wniosek o przyznanie bonów szkoleniowych.
Informacje dodatkowe
Zachęcamy do wzięcia udziału w kursie wszystkie osoby pragnące usprawnić komunikację językową w ogólną oraz w środowisku biznesu.
"Podpisano umowę z WUP w Krakowie na realizację usługi w ramach projektu "Kierunek Kariera z wykorzystaniem bonów szkoleniowych."
Autorskie materiały dodatkowe zostaną zapewnione
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Platforma wykorzystywana do prowadzenia zajęć to ClickMeeting.pl
- Wejdź na stronę https://clickmeeting.com/pl , następnie wejdź w zakładkę: „DOŁĄCZ DO WYDARZENIA ”-widoczna u prawym górnym rogu strony.
- Wpisz 9 cyfrowy PIN, ważny przez cały okres kursu, który otrzymałeś i zatwierdź.
- Zalecany sprzęt to laptop lub komputer stacjonarny (specyfikacja w punkcie 9) wyposażony w słuchawki z mikrofonem z połączeniem Internetowym min prędkość 512kbps
- Informujemy, iż zajęcia uczestników projektów Unijnych finansowanych ze środków Unijnych, są nagrywane na potrzeby sporządzenia dokumentacji przeprowadzenia zajęć oraz kontroli.
- Wymagania sprzętowe: Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.