COACHING PROWOKATYWNY ORAZ METODY I NARZĘDZIA COACHINGU (WARTOŚCI W COACHINGU)
COACHING PROWOKATYWNY ORAZ METODY I NARZĘDZIA COACHINGU (WARTOŚCI W COACHINGU)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa:
- właścicieli firm, zarządów, dyrektorów, kierowników, managerów
- kierowników projektów, zmian
- mentorów, mediatorów, coachów, pracowników HR, Kadr
- dla osób, które chcą poprawić swoje kompetencje oraz realizować proces rozwoju osobistego ukierunkowany rozwój coachingowy
- dla pracowników instytucji publicznych
- dla osób szukających pracy chcących nabyć nowe kompetencje
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji10-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma charakter edukacyjny. Usługa „ COACHING PROWOKATYWNY ORAZ METODY I NARZĘDZIA COACHINGU (WARTOŚCI W COACHINGU)" przygotowuje uczestnika do samodzielnego, efektywnego prowadzenia sesji coachingowych z użyciem metod oraz narzędzi coachingu prowokatywnego i uwzględnieniem hierarchi wartości Klienta.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje coaching prowokatywny oraz porównuje z innymi rodzajami coachingów | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje założenia coachingu prowokatywnego oraz różnice pomiędzy innymi coachingami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje Trójkąt Dramatyczny S. Karpmanna | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje założenia Trójkąta Dramatycznego oraz jego wykorzystanie w pracy coachingowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik prowadzi sesje coachingowe z użyciem metod i narzedzi coachingu prowokatywnego | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje metody i narzędzia coachingu prowokatywnego podczas prostych sesji coachingowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie wdraża zasady wykonywania ćwiczeń w coachingu prowokatywnym | Kryteria weryfikacji Uczestnik szczegółowo opisuje zasady wykonywania ćwiczeń w coachingu prowokatywnym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie wdraża cechy, umiejętności, postawę dobrego coacha prowokatywnego | Kryteria weryfikacji Uczestnik podczas sesji coachingowych wykazuje postawę, cechy i umiejętności dobrego coacha prowokatywnego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje kiedy używać, a kiedy nie używać coachingu prowokatywnego | Kryteria weryfikacji Uczestnik podczas sesji coachingowych skutecznie dobiera odpowiednie metod i narzedzia w zależności od potrzeb Klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża i stosuje zasady etyczne w Coachingu Prowokatywnym oraz w pozostałych metodach coachingu | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje etycznezachowanie poprzez jasną i przejrzystą komunikację używając narzędzi nabytych podczas szkolenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestni kieruje się wartościami Klienta w coachingu | Kryteria weryfikacji Uczestnik przyjmuje postawą otwartą i definiuje wartości Klienta w coachingu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik kreuje proces harmonizacji wartości w celu większego stopnia uszczegółowienia w definiowaniu poziomów procesów potrzebnych do efektywnego wyrażania jego podstawowych wartości. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wprowadza wartości podczas prowadzonych sesji coachingowych i potrafi je hierarchizować samodzielnie oraz z Klientem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża proces osiągania celów wg poziomów neurologicznych | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i opisuje założenia procesu osiągania celów wg poziomów neurologicznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje techniki coachingowe związane z wartościami jak "Podróż bohatera" w róznych wersja w celu wsparcia procesu coachingowego z Klientem | Kryteria weryfikacji Uczestnik włącza techniki/narzędzia jak "Podróż Bogatera" do procesu coachingowego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik uzupełnia sesje coachingowe metodą związaną z Motywacją w coachingu, metoda "Pantalona" | Kryteria weryfikacji Uczestnik wdraża metody motywacji Klienta podczas sesji coachingowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik inicjuje i dzieli się praktykamistosowanymi podczas szkolenia wśród współpracowników i Partnerów Biznesowych - w codziennej współpracy | Kryteria weryfikacji Uczestnik regularnie udzielakonstruktywnej informacji zwrotnej oraz dzieli się praktykami stosowanymi w metodach, narzędziach, z innymi współpracownikami i partnerami biznesowymi, aby promować pozytywne relacje i coaching | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
I MODUŁ - COACHING PROWOKATYWNY
- Wprowadzenie do modułu szkolenia, Przedstawienie się trenera i uczestników
- Kontrakt szkoleniowy - ćwiczenie indywidualne, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Coaching i coaching prowokatywny (porównanie) - wykład/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Postawa "ofiary" a postawa "uczestnika" - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Trójkąt Dramatyczny S. Karpmanna - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Intuicja w pracy coacha prowokatywnego z ćwiczeniem - wykład/ćwiczenie/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Ćwiczenie prowokatywne "Rozbaw mnie i zaciekaw" - ćwiczenie w małych grupach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Video sesji Franka Farrelly'ego (Ula) z omówieniem - materiał filmowy/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Zasady wykonywania ćwiczeń - wykład/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Cechy, umiejętności, postawa dobrego coacha prowokatywnego - wykład/ dzielenie się wnioskami, podsumowanie warsztatu z odpowiedziami na pytanie
- Kotwiczenie stanu - wykład/ ćwiczenie/dzielenie się wnioskami, podsumowanie warsztatu z odpowiedziami na pytanie
- Ćwiczenia "Niekompetentny coach" oraz "Więcej tego samego"-ćwiczenie/dzielenie się wnioskami, podsumowanie warsztatu z odpowiedziami na pytanie
- Video sesji Franka Farrelly'ego (Marzena) z omówieniem-materiał filmowy/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Metafora "klient jako Wańka-wstańka"ćwiczenie/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Ćwiczenia "Spitfire" oraz "Jedogenowa hipoteza"-ćwiczenie/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Video sesji Franka Farrelly'ego (Robert) z omówieniem
- Podsumowanie dnia (metafora fizyczna)
- Ćwiczenia prowokatywne z omówieniem: "Dalej/Rozwiń", "Wykorzystaj i wzbogać wizję klienta"„Zachwyć się problemem"-ćwiczenie/dzielenie się wnioskami, podsumowanie warsztatu z odpowiedziami na pytanie
- Video sesji Franka Farrelly'ego (Ela) z dyskusją
- Energizer "Zamiana imion" oraz Ćwiczenia prowokatywne z omówieniem: "Obwiniaj klienta/obwiniaj życie", "Karta Win Coachingu Prowokatywnego"-ćwiczenie/dzielenie się wnioskami, podsumowanie warsztatu z odpowiedziami na pytanie
- Video sesji Franka Farrelly'ego (Alina) + dyskusja-materiał filmowy/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Ćwiczenia prowokatywne z omówieniem: "Bez związku","Polska baza na Marsie","Idiotyczne rozwiązania"-ćwiczenie/dzielenie się wnioskami, podsumowanie warsztatu z odpowiedziami na pytanie
- Video sesji Franka Farrelly'ego (Joanna) + dyskusja-materiał filmowy/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Mocne i słabe strony Coachingu Prowokatywnego-wykład/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Kiedy używać, a kiedy nie używać coachingu prowokatywnego - wykład/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Etyka w Coachingu Prowokatywnym-wykład/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Podsumowanie modułu "COACHING PROWOKATYWNY"- wykład/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
II MODUŁ - WARTOŚCI W COACHINGU
- Wprowadzenie do modułu szkolenia, przywitanie uczestników
- Wartości w coachingu - wykład/ćwiczenia, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Hierarchia wartości, - wykład/ćwiczenia, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Indywidualna hierarchia wartości, - wykład/ćwiczenia, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Wprowadzanie wartości w życie - wykład/ćwiczenia, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Proces osiągania celów wg poziomów neurologicznych oraz model poziomów neurologicznych wg R.Diltsa - wykład/ćwiczenie/ dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Podsumowanie
- Proces życiowej zmiany - "Podróż bohatera" wykład/ćwiczenie/ dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- "Podróż bohatera" Robert Dilts - wykład/ćwiczenie/ dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Podróż - The Journey - technika pamięciowa - wykład/ćwiczenie/ dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Podróż - The Journey (Brandon Bays) - - wykład/ćwiczenie/ dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Motywacja w coachingu, metoda Pantalona - wykład/ćwiczenie/się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Podsumowanie modułu szkolenia
- Podsumowanie szkolenia - podsumowanie, odpowiedzi na pytania, dyskusja
- Test wiedzy
- Walidacja - podsumowanie
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Weryfikacja efektów uczenia się:
- Test pisemny wiedzy z zakresu szkolenia ze wskazanych obszarów merytorycznych (przypisany obszar w metodach walidacji) - warunek zaliczenia - min 80% poprawnych odpowiedzi
- Walidacja w postaci obserwacji w warunkach rzeczywistych weryfikowana przez specjalnego Walidatora
Walidacja odbywać się będzie poprzez stworzenie zadania grupowego, które pozwoli obserwować i ocenić kompetencje uczestników w obszarze:
- coachingu prowokatywnego
- wartości w coachingu
Trener będzie korzystał z:
- karty obserwacyjnej dla trenera
- Instrukcji dla uczestników do zadania grupowego
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych - 1 godzina = 60 minut
Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi
W przypadku obecności tylko 1 uczestnika na szkoleniu - wszystkie ćwiczenia będą realizowane wspólnie z trenerem celem realizacji efektów uczenia się.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 43 Wprowadzenie do modułu szkolenia, Przedstawienie się trenera i uczestników | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 43 Kontrakt szkoleniowy | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 43 Coaching i coaching prowokatywny (porównanie) | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 43 Postawa "ofiary" a postawa "uczestnika" | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 43 Trójkąt Dramatyczny S. Karpmanna | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 43 Intuicja w pracy coacha prowokatywnego z ćwiczeniem | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 43 Ćwiczenie prowokatywne "Rozbaw mnie i zaciekaw" | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 43 Video sesji Franka Farrelly'ego (Ula) z omówieniem | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 43 Zasady wykonywania ćwiczeń | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 43 Cechy, umiejętności, postawa dobrego coacha prowokatywnego | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 43 Kotwiczenie stanu | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 43 Ćwiczenia "Niekompetentny coach" oraz "Więcej tego samego" | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 43 Video sesji Franka Farrelly'ego (Marzena) z omówieniem | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 43 Metafora "klient jako Wańka-wstańka" | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 43 Ćwiczenia "Spitfire" oraz "Jedogenowa hipoteza" | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 43 Video sesji Franka Farrelly'ego (Robert) z omówieniem | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:25 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 43 Podsumowanie dnia (metafora fizyczna) | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:25 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 43 Ćwiczenia prowokatywne z omówieniem: "Dalej/Rozwiń", "Wykorzystaj i wzbogać wizję klienta"„Zachwyć się problemem"- | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 43 Video sesji Franka Farrelly'ego (Ela) z dyskusją | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 43 Energizer "Zamiana imion" oraz Ćwiczenia prowokatywne z omówieniem: "Obwiniaj klienta/obwiniaj życie", "Karta Win Coachingu Prowokatywnego" | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 43 Video sesji Franka Farrelly'ego (Alina) + dyskusja | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 43 Ćwiczenia prowokatywne z omówieniem: "Bez związku","Polska baza na Marsie","Idiotyczne rozwiązania"- | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 43 Video sesji Franka Farrelly'ego (Joanna) + dyskusja | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 43 Mocne i słabe strony Coachingu Prowokatywnego | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 43 Kiedy używać, a kiedy nie używać coachingu prowokatywnego | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 43 Etyka w Coachingu Prowokatywnym | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 43 Podsumowanie modułu "COACHING PROWOKATYWNY" | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 43 Wprowadzenie do modułu szkolenia, przywitanie uczestników | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 43 Wartości w coachingu | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 43 Hierarchia wartości, | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 43 Indywidualna hierarchia wartości | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 43 Wprowadzanie wartości w życie | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 43 Proces osiągania celów wg poziomów neurologicznych oraz model poziomów neurologicznych wg R.Diltsa | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 43 Proces osiągania celów wg poziomów neurologicznych oraz model poziomów neurologicznych wg R.Diltsa cz II | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 43 Podsumowanie | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 43 Proces życiowej zmiany - "Podróż bohatera" | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 43 "Podróż bohatera" Robert Dilts - cała sesja z demo | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 43 Podróż - The Journey - technika pamięciowa | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 43 Podróż - The Journey (Brandon Bays) | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 43 Motywacja w coachingu, metoda Pantalona | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 43 Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 43 Test wiedzy | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 43 Walidacja - podsumowanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 168,75 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 168,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Daraż - Gogół
dorosłych w ostatnich 5 latach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma:
- Certyfikat szkolenia
- Materiały szkoleniowe z opisem każdego modułu
Warunki uczestnictwa
INFORMACJA: realizacji usługi odbędzie się zgodnie z wytycznymi dla organizatorów szkoleń w trakcie epidemii SARS-CoV https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia - zgodność z wytycznymi GIS i MZ
Warunki uczestnictwa
Uczestnik nie musi dysponować jakąś konkretną wiedzą, doświadczeniem bądź przygotować się do szkolenia. W usłudze może wziąć udział każdy kto jest zainteresowany tematyką szkolenia w zakresie grupy docelowej.
Uczestnik szkolenia ma obowiązek uczestniczenia w terminie szkolenia, na który został dokonany zapis oraz we wszystkich ćwiczeniach / warsztatach poddanych walidacji. Warunkiem uczestniczenia jest również zapis na szkolenie BUR / wypełnienie ankiety po szkoleniu.
Warunkiem otrzymania certyfikatu / zaświadczenia ze szkolenia jest obecność uczestnika na min.80% zajęć usługi rozwojowej - szkolenia, przejście całego procesu walidacji oraz zaliczenie testu z zakresu szkolenia i udział w ćwiczeniach/case study i warsztatach.
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z podatku VAT - Dotyczy dofinansowania usług rozwojowych w co najmniej 70%.
zwolnienie na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983)
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Adres
Adres
* sala szkoleniowa - możliwość podpięcia rzutnika, na którym będzie wyświetlana prezentacja, komputer
* materiały szkoleniowe - materiały przekazane na początku szkolenia
* długopis/krzesła
* dodatkowe pomoce naukowe niezbędne do ćwiczeń
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi