Szkolenie - Dbanie o siebie i zespół
Szkolenie - Dbanie o siebie i zespół
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do osób pracujących i planujących pracować na stanowiskach kierowniczych w firmach gastronomicznych, cateringowych, hotelowych i turystycznych lub w firmach usługowych na stanowiskach zarządczych, jak również osób prowadzących działalność gospodarczą w tym zakresie.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji19-04-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Dbanie o siebie i zespół - szkolenie " przygotowuje do samodzielnego zarządzania sobą i zespołem z uwzględnieniem dobrostanu i indywidualnych potrzeb każdego uczestnika procesu zarządczego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Analizuje sytuacje i podejmuje prawidłowe decyzje i działania dbając o dobrostan własny i całego zespołu. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje sytuacje problemowe lub stresogenne, które mogą wpływać na dobrostan własny lub zespołu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Ocenia potencjalne konsekwencje podejmowanych działań dla siebie i zespołu, uwzględniając aspekty emocjonalne i organizacyjne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki radzenia sobie ze stresem, aby utrzymać równowagę psychiczną w trudnych sytuacjach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Proponuje rozwiązania, które minimalizują konflikty i wspierają zdrową atmosferę pracy w zespole. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje rolę dobrostanu psychicznego. | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie dobrostanu psychicznego oraz jego znaczenie w życiu zawodowym i osobistym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wymienia główne czynniki wpływające na dobrostan psychiczny, takie jak stres, równowaga między pracą a życiem prywatnym czy wsparcie społeczne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje związek między dobrostanem psychicznym a efektywnością pracy oraz relacjami w zespole. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia konsekwencje zaniedbywania dobrostanu psychicznego, takie jak wypalenie zawodowe, obniżona motywacja czy problemy zdrowotne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje praktyczne działania wspierające dobrostan psychiczny, np. regularne przerwy, aktywność fizyczną czy rozmowy z psychologiem. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Prawidłowo dobiera działania związane z eliminacją stresu. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie techniki eliminacji stresu, takie jak ćwiczenia oddechowe, medytacja czy aktywność fizyczna, w zależności od sytuacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Stosuje metody relaksacyjne, np. mindfulness lub techniki wizualizacji, w celu złagodzenia objawów stresu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Proponuje działania wspierające eliminację stresu w zespole, np. warsztaty antystresowe czy integracyjne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Monitoruje skuteczność wybranych metod w redukcji stresu i modyfikuje podejście, jeśli efekt jest niezadowalający. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Przeciwdziała mobbingowi i przemocy psychicznej. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje oznaki mobbingu i przemocy psychicznej w środowisku pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wdraża strategie budowania kultury szacunku i otwartości w zespole, które zapobiegają przemocy psychicznej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Proponuje rozwiązania organizacyjne, np. anonimowe ankiety czy system zgłaszania incydentów, które wspierają walkę z mobbingiem. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
W celu osiągnięcia zamierzonych celów uczestnik powinien aktywnie uczestniczyć przynajmniej w 80% zajęć. Szkolenie prowadzone w formie warsztatowej. Uczenie poprzez doświadczenie i wyciąganie wniosków.
Minimalna liczba uczestników, która powinna wziąć udział w usłudze to 5 osób.
Usługa realizowana jest w formie godzin zegarowych. Przerwy są wliczone w czas trwania usługi. Usługa jest rozpisana na 4 godziny zajęć teoretycznych i 12 godzin zajęć praktycznych.
Usługa skierowana jest do osób pracujących i planujących pracować na stanowiskach kierowniczych w firmach gastronomicznych, cateringowych, hotelowych i turystycznych lub w firmach usługowych na stanowiskach zarządczych, jak również osób prowadzących działalność gospodarczą w tym zakresie.
Minimalne wyposażenie sali szkoleniowej to : rzutnik, ekran, flipchart, roll-up, odpowiednia ilość stołów i krzeseł w zależności od ilości uczestników. Każdy z uczestników powinien posiadać laptop/tablet lub inny odpowiedni sprzęt elektroniczny umożliwiający wykonywanie poleceń trenera oraz dostęp do internetu. W zależności od potrzeb szkolenia oraz ilości osób, trener będzie dzielił uczestników na grupy.
Dostawca usług posiada dokumentację potwierdzającą przebieg całego procesu walidacji. Za przeprowadzenie ww. procesu odpowiedzialny jest Piotr Tabor. Walidator dokonuje walidacji za pomocą wywiadu swobodnego oraz obserwacji w warunkach symulowanych. Za pomocą wywiadu swobodnego poprzez zadawanie pytań kierunkowych sprawdza wiedzę nabytą podczas szkolenia. Przy użyciu metody obserwacji w warunkach symulowanych dokonuje walidacji umiejętności uczestników szkolenia poprzez zlecenie wykonania określonego zadania. Pod pojęciem walidacji kryją się wszystkie metody wskazane we wcześniejszej tabeli. Potwierdzeniem uzyskania kompetencji przez uczestników usługi jest certyfikat, natomiast przeprowadzenie procesu walidacji potwierdza protokół podpisany przez walidatora i trenera.
PROGRAM
- Rola dobrostanu psychicznego.
- Jak robią to inni? - Rzut oka na to, czego warto uczyć się od innych.
- Czym jest holistyczny dobrostan?
- Moje zasoby psychiczne - diagnoza osobowości
- Wypalenie zawodowe - Jak rozpoznać i przeciwdziałać?
- Jak radzić sobie ze stresem?
- Działanie w sytuacji kryzysowej.
- Praca z trudnym gościem.
- Kształtowanie dojrzałości psychicznej pracownika
- Radzenie sobie z presją czasu.
- Przebodźcowanie - Czym jest i jak go unikać?
- Jak rozpoznawać problemy u innych?
- Problemy ze zdrowiem psychicznym u pracownika - jak reagować?
- Jak rozmawiać z pracownikami, by udzielić pomocy?
- Jak chronić własne zasoby?
- Kiedy to już przesada, czyli jak nie dać się zwariować?
- Gdzie jest granica samopomocy?
- Mobbing i przemoc psychiczna.
- Weryfikacja efektów uczenia się na studium przypadków.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Rola dobrostanu psychicznego. | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 Jak robią to inni? - Rzut oka na to, czego warto uczyć się od innych. | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 Czym jest holistyczny dobrostan? | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 Przerwa | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 Moje zasoby psychiczne - diagnoza osobowości | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 Wypalenie zawodowe - Jak rozpoznać i przeciwdziałać? | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 Jak radzić sobie ze stresem? | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Przerwa | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 Działanie w sytuacji kryzysowej. | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 Praca z trudnym gościem. | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 Kształtowanie dojrzałości psychicznej pracownika | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 Radzenie sobie z presją czasu. | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 Przebodźcowanie - Czym jest i jak go unikać? | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 Jak rozpoznawać problemy u innych? | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Problemy ze zdrowiem psychicznym u pracownika - jak reagować? | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 Przerwa | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 Jak rozmawiać z pracownikami, by udzielić pomocy? | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 Jak chronić własne zasoby? | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 Kiedy to już przesada, czyli jak nie dać się zwariować? | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 Przerwa | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 Gdzie jest granica samopomocy? | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 Mobbing i przemoc psychiczna. | Prowadzący Kamil Czajkowski | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 Weryfikacja efektów uczenia się na studium przypadków. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 075,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 192,19 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 156,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Kamil Czajkowski
Doświadczenie menedżerskie zdobywał pracując przez kilkanaście lat na stanowiskach kierowniczych średniego i wyższego szczebla w hotelach sieciowych (Starwood, Marriott) oraz obiektach niezależnych w Polsce i za granicą. Jako wykładowca akademicki prowadzi zajęcia z zakresu psychologii organizacji i zarządzania, przywództwa i motywacji oraz zachowań konsumenckich na Uniwersytecie Merito oraz w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Jest autorem wielu publikacji popularnonaukowych, panelistą licznych konferencji naukowych i biznesowych, twórcą webinarów i podcastów o tematyce psychologii biznesu. Poza pracą szczęśliwy mąż i ojciec oraz opiekun wiernego psiego towarzysza. Jest także spełnionym muzykiem i niespełnionym koszykarzem. Trener w Hotelach PLUS.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymają certyfikaty oraz pliki dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, co umożliwi im utrwalenie wiedzy.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie skierowane do osób pracujących lub planujących pracować na stanowiskach kierowniczych, zarządzających zespołem pracowników.
Informacje dodatkowe
Jeśli szkolenie będzie dofinansowany w co najmniej w 70% ze środków publicznych, to usługa szkoleniowa będzie zwolniona z podatku VAT.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi