Szkolenie: Professional UX/UI Designer
Szkolenie: Professional UX/UI Designer
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową usługi są osoby chcące rozpocząć lub rozwijać karierę w projektowaniu UX/UI – początkujący projektanci, graficy pragnący poszerzyć kompetencje, studenci kierunków kreatywnych i technicznych, a także specjaliści IT, marketingu czy product ownerzy, którzy chcą lepiej rozumieć proces projektowania i współpracować z zespołem produktowym.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi63
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do samodzielnego pełnienia roli projektanta UX/UI poprzez nabycie umiejętności w zakresie projektowania doświadczeń użytkownika, projektowania interfejsów, pracy z narzędziami branżowymi oraz efektywnej współpracy w zespole projektowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia pojęcia UX i UI oraz wyjaśnia rolę projektanta w zespole | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje różnice między UX i UI, wskazuje odpowiedzialności projektanta w procesie wytwarzania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje metody badawcze i narzędzia w procesie projektowania UX | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia przykład użycia wybranej metody badawczej i uzasadnia dobór narzędzia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik uwzględnia zasady projektowania interfejsów, systemów informacji i dostępności | Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia projekt pod kątem zgodności z zasadami dostępności i poprawności architektury informacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik przeprowadza badania UX i analizuje potrzeby użytkowników | Kryteria weryfikacji Uczestnik planuje przebieg badania, zbiera dane i przedstawia wnioski | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy persony, mapy empatii, architekturę informacji i makiety | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje zestaw materiałów projektowych zgodnych z wymaganiami scenariusza | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje komponenty UI i style w narzędziach cyfrowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje zestaw elementów interfejsu w Figma lub Adobe XD | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik prototypuje i testuje rozwiązania cyfrowe | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje interaktywny prototyp i przeprowadza testy z użytkownikami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik współpracuje z zespołem projektowym i komunikuje się z programistami | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje projekt na spotkaniu i przekazuje specyfikacje zespołowi developerskiemu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje informację zwrotną do ulepszania projektu | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje otrzymany feedback i wprowadza poprawki w projekcie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje i rozwija swoją ścieżkę kariery w branży UX/UI | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje plan rozwoju zawodowego i określa cele do osiągnięcia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęInvertArt
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoInvertArt
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Moduł 1: Wprowadzenie do UX i UI
- Różnice między UX a UI
- Rola projektanta w zespole produktowym
- UX jako proces i mindset
- Przegląd narzędzi i kompetencji
Moduł 2: Badania użytkowników i analiza potrzeb
- Metody badań UX: wywiady, obserwacje, ankiety, testy
- Tworzenie person i map empatii
- Analiza kontekstu użytkownika i jego ścieżki (user journey map)
- Warsztat: przeprowadzenie mini-badań i analiza wyników
Moduł 3: Struktura informacji i podstawy makietowania
- Architektura informacji – co to jest i jak ją zaprojektować
- Card sorting i priorytetyzacja funkcji
- Wireframing – od szkicu do makiety low-fidelity
- Tworzenie makiet w Figmie
Moduł 4: Projektowanie UI – zasady i praktyka
- Zasady dobrego UI: kolory, typografia, hierarchia wizualna
- Tworzenie komponentów i stylów (style guides, UI kits)
- Zasady dostępności (WCAG)
- Praca z design systemami
- Projektowanie UI w Figma – ćwiczenia praktyczne
Moduł 5: Prototypowanie i testowanie
- Tworzenie interaktywnych prototypów (clickable)
- Przygotowanie scenariuszy testowych
- Przeprowadzanie testów użyteczności
- Iteracja i poprawki projektowe
Moduł 6: Współpraca w zespole projektowym
- Komunikacja z programistami – jak przygotować projekt do wdrożenia
- Narzędzia i metody współpracy (Dev Mode, narzędzia Trello i Jira, system kontroli wersji Git)
- Metodyka Agile i Lean, Scrum, – jak projektant funkcjonuje w zespole
- Case studies i dobre praktyki współpracy
Moduł 7: Projekt końcowy i prezentacja
- Indywidualna lub zespołowa praca nad mini-projektem UX/UI
- Prezentacja projektu i omówienie procesu
- Feedback ekspercki
- Konsultacje portfolio i dalsze kroki kariery
Praca własna
Realizacja zadań domowych
Egzamin końcowy
Egzamin – test wyboru na platformie online
Walidacja.
Walidacja odbywa się w ostatnim dniu szkolenia tj. 23.10.2025 godzina 17:00-21:00 oraz 24.10.2025 r. godzina 17:00-20:00. Egzamin prowadzony przez wyznaczoną osobę do walidacji. Certyfikacja przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji tj. InvertArt
Uczestnicy zdobywają informacje poprzez wykłady i prezentacje, a następnie wykorzystują je w praktyce podczas warsztatów i ćwiczeń w ramach każdego modułu szkolenia, gdzie ten zapis został zastosowany.
ROZDZIELNOŚĆ OSOBOWA WALIDACJI: Rozdzielność szkolenia od walidacji - rozdzielność osobowa. Osoba szkoląca nie ocenia wiedzy i umiejętności swoich kursantów w zakresie, w którym nauczała. Końcową walidację prowadzi odrębna osoba.
Zajęcia prowadzone w formie pracy na określonych programach i przygotowanych materiałach dydaktycznych, zajęcia prowadzone online poprzez platformę Teams, Zoom lub Google Meet, z udostępnianiem ekranów
Zaliczenie na podstawie projektu indywidualnego, przygotowanego przez kursanta jako sprawdzenie praktyczne nabytej wiedzy, na koniec zajęć.
W dniu 18/19.10.2025 występuje praca własna uczestnika w godz. 08:00 - 16:00. Uczestnik sam wykonuje zadania domowe, zadane przez trenera na zajęciach online. Uczestnik w tych dniach nie jest zalogowany online.
W ramach szkolenia jest 63 godzin zegarowych, na co składa się:
- 37 godz. 15 min. zajęć teoretycznych
- 16 godz. zajęć praktycznych
- 11 przerw po 15 minut - 2 godz. 45 min. (przerwy wliczone w usługę)
-7 godzin walidacji
Szkolenie prowadzi do nabycia kwalifikacji: Professional UX/UI Designer
Kryteria oceny
4.1. Wariant A – kurs z pracą końcową i egzaminem (skala 0–50 pkt)
- Frekwencja – max 10 pkt (20%)
- 0 pkt – opuszczenie > 3 zajęć
- 5 pkt – opuszczenie ≤ 3 zajęć
- 10 pkt – uczestnictwo we wszystkich zajęciach
- Test końcowy – max 20 pkt (40%)
- 0 pkt – poniżej 60% prawidłowych odpowiedzi
- 5 pkt – 60-70% prawidłowych odpowiedzi
- 10 pkt – 71–80% prawidłowych odpowiedzi
- 15 pkt – 81-90% prawidłowych odpowiedzi
- 20 pkt – powyżej 90% prawidłowych odpowiedzi
- Indywidualny projekt końcowy – max 20 pkt (40%)
- 0 pkt – projekt bardzo słaby, < 50% istotnych elementów, wadliwy
- 5 pkt – projekt słaby z potencjałem realizacji
- 10 pkt – projekt użyteczny z wadami, możliwy do realizacji
- 15 pkt – projekt zgodny z zasadami, gotowy do realizacji
- 20 pkt – projekt jakościowy, kompletny i płynny w realizacji
4.2. Wariant B – kurs bez pracy końcowej, z samym egzaminem (skala 0–50 pkt)
- Frekwencja – max 10 pkt (20%)
- 0 pkt – opuszczenie > 3 zajęć
- 5 pkt – opuszczenie ≤ 3 zajęć
- 10 pkt – uczestnictwo we wszystkich zajęciach
- Test końcowy – max 40 pkt (80%)
- 0 pkt – poniżej 65% prawidłowych odpowiedzi
- 10 pkt – 65-70% prawidłowych odpowiedzi
- 15 pkt – 71-75% prawidłowych odpowiedzi
- 20 pkt – 76-80% prawidłowych odpowiedzi
- 25 pkt – 81-85% prawidłowych odpowiedzi
- 35 pkt – 86-90% prawidłowych odpowiedzi
- 40 pkt – powyżej 90% prawidłowych odpowiedzi
Uwagi wspólne do obu wariantów:
- Skala 50 pkt = 100% (do materiałów dla uczestnika można przedstawiać wynik także w %).
- Próg zaliczenia: 30 pkt / 50 pkt (60%).
- Szczegółowe kryteria i terminy są publikowane w harmonogramie kursu i regulaminie egzaminu.
- Powtórka egzaminu nie jest przewidziana (nie jesteśmy szkołą), chyba że zachodzą okoliczności usprawiedliwiające (np. medyczne/siła wyższa) lub pozytywnie rozpatrzona reklamacja/odwołanie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 36 Moduł 1: Wprowadzenie do UX i UI. | Prowadzący Wojciech Walczak | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 36 Przerwa. | Prowadzący Wojciech Walczak | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 36 Moduł 1: Wprowadzenie do UX i UI. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 36 Moduł 2: Badania użytkowników i analiza potrzeb. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 36 Moduł 2: Badania użytkowników i analiza potrzeb. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 36 Moduł 2: Badania użytkowników i analiza potrzeb. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 36 Moduł 2: Badania użytkowników i analiza potrzeb. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 36 Moduł 3: Struktura informacji i podstawy makietowania. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 36 Moduł 3: Struktura informacji i podstawy makietowania. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 36 Moduł 4: Projektowanie UI – zasady i praktyka. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 36 Moduł 4: Projektowanie UI – zasady i praktyka. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 36 Moduł 4: Projektowanie UI – zasady i praktyka. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 36 Moduł 4: Projektowanie UI – zasady i praktyka. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 36 Moduł 5: Prototypowanie i testowanie. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 36 Moduł 5: Prototypowanie i testowanie. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 36 Moduł 5: Prototypowanie i testowanie. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 36 Moduł 5: Prototypowanie i testowanie. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 36 Praca własna uczestnika, realizacja zadań domowych. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 36 Praca własna uczestnika, realizacja zadań domowych. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 36 Moduł 6: Współpraca w zespole projektowym. | Prowadzący Wojciech Walczak | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 36 Przerwa. | Prowadzący Wojciech Walczak | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 36 Moduł 6: Współpraca w zespole projektowym. | Prowadzący Wojciech Walczak | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 36 Moduł 7: Projekt końcowy - rozpoczęcie. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 36 Przerwa. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 36 Moduł 7: Projekt końcowy - rozpoczęcie. | Prowadzący Karolina Maj | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 36 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 36 Przerwa. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 36 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 36 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 82,54 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 82,54 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 250,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Maj
Wojciech Walczak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Opracowania własne trenera, prezentacja, skrypty szkoleniowe.
Informacje dodatkowe
Dla uczestników z dofinansowaniem min. 70% kwoty szkolenia - stawka „zw” – „§ 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień
Warunki techniczne
Warunki techniczne
własny komputer z dostępem do Internetu
zajęcia prowadzone w formie pracy na określonych programach i przygotowanych materiałach dydaktycznych, zajęcia prowadzone online poprzez platformę Teams, Zoom lub Google Meet, z udostępnianiem ekranów
iOS: iOS 11
Windows: Windows 10 kompilacja 14393
Android: Android OS 5.0
Funkcje sieci Web. Najnowsza wersja przeglądarki Safari, Internet Explorer 11, Chrome, Edge lub Firefox
Komputer Mac:MacOS 10.13
Połączenie internetowe: wymagane jest połączenie internetowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G, LTE) o następujących parametrach:
- dla transmisji wideo w jakości HD 720p minimalna przepustowość łącza internetowego wynosi: 1.5Mbps/1.5Mbps (wysyłanie/odbieranie).
- dla transmisji wideo w jakości FullHD 1080p minimalna przepustowość łącza internetowego wynosi: 3Mbps/3Mbps (wysyłanie/odbieranie).
Okres ważności linku: Link będzie ważny w dniach i godzinach wskazanych w harmonogramie usługi.