Zielone umiejętności: Szkolenie podstawy psiej behawiorystyki z elementami zrównoważonego rozwoju (szkolenie kończące się egzaminem)
Zielone umiejętności: Szkolenie podstawy psiej behawiorystyki z elementami zrównoważonego rozwoju (szkolenie kończące się egzaminem)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaEkologia i rolnictwo / Weterynaria
- Grupa docelowa usługi
- Osób planujących rozpocząć karierę w danej branży i poszukujących praktycznych umiejętności oraz wiedzy.
- Osób młodych, które są na etapie wyboru ścieżki zawodowej i chcą zdobyć kwalifikacje przydatne na rynku pracy.
- Pasjonatów tematyki związanej ze szkoleniem, zainteresowanych poszerzaniem swojej wiedzy i umiejętności.
- Osób z doświadczeniem, które chcą odświeżyć lub zaktualizować swoje kwalifikacje w oparciu o aktualne trendy i dobre praktyki.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji07-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi43
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego prowadzenia pracy behawiorysty psów z wykorzystaniem etycznych, zasobooszczędnych i niskoemisyjnych metod szkoleniowych, które promują dobrostan zwierząt, ograniczają odpady, wspierają ochronę środowiska i zrównoważony styl życia oraz sprzyjają adaptacji do zmian klimatu, jednocześnie umożliwiając tworzenie zielonych miejsc pracy w sektorze usług dla zwierząt oraz wzmacniając rolę ekosystemu i lokalnej społeczności w procesach szkoleniowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje rolę behawiorysty w kontekście dobrostanu zwierząt oraz odpowiedzialności środowiskowej | Kryteria weryfikacji Opisuje zadania behawiorysty z uwzględnieniem etycznego podejścia, zielonych kompetencji i wpływu na środowisko | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia podstawowe potrzeby gatunkowe psa, w tym emocjonalne, społeczne i fizyczne w ujęciu zrównoważonym | Kryteria weryfikacji Wymienia potrzeby psa oraz odnosi je do warunków środowiskowych i zasad ekologicznego dobrostanu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje zachowania psa w kontekście środowiska, rytmu dnia i relacji z opiekunem | Kryteria weryfikacji Interpretuje zachowania psa, uwzględniając wpływ stresorów środowiskowych i jakości przestrzeni | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Projektuje plan pracy z psem zgodny z zasadami etyki, dobrostanu i gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ) | Kryteria weryfikacji Opracowuje działania wspierające psa i środowisko (np. redukcja odpadów, naturalne materiały, lokalne zasoby) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uzasadnia wybór metod pracy opartych na empatii, niskoinwazyjności i zasadach ekologii | Kryteria weryfikacji Przedstawia argumenty za wyborem rozwiązań przyjaznych psu i środowisku | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Organizuje przestrzeń do pracy z psem z poszanowaniem potrzeb gatunkowych i minimalizacją bodźców | Kryteria weryfikacji Tworzy środowisko sprzyjające wyciszeniu, regeneracji oraz ograniczeniu wpływu hałasu i zanieczyszczeń | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Dostosowuje techniki pracy do kondycji psychicznej psa i kontekstu środowiskowego | Kryteria weryfikacji Ocenia poziom stresu psa i adaptuje metody zgodnie z zasadami zielonej terapii | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Monitoruje zmiany w zachowaniu psa, uwzględniając wpływ środowiska i stylu życia | Kryteria weryfikacji Dokumentuje postępy behawioralne i analizuje zależność między środowiskiem a samopoczuciem psa | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Planuje aktywności wspierające psa fizycznie i psychicznie z poszanowaniem środowiska | Kryteria weryfikacji Proponuje aktywności o niskim śladzie środowiskowym, wspierające dobrostan i bioróżnorodność | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża zielone kompetencje w pracy z opiekunem psa | Kryteria weryfikacji Identyfikuje czynniki środowiskowe wpływające na psa i proponuje edukacyjne, ekologiczne interwencje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje zasady minimalizacji odpadów w planowaniu i realizacji działań behawioralnych | Kryteria weryfikacji Wdraża rozwiązania ograniczające zużycie surowców i promujące ponowne wykorzystanie materiałów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Wdraża działania zasobooszczędne i ograniczające emisję gazów cieplarnianych w pracy z psem | Kryteria weryfikacji Opisuje praktyki niskoemisyjne i energooszczędne (np. lokalne działania, naturalne metody pracy) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia wpływ działań behawioralnych na środowisko naturalne i proponuje rozwiązania wspierające ekosystemy | Kryteria weryfikacji Opisuje praktyki ograniczające degradację środowiska i wspierające jego odbudowę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Komunikuje się empatycznie i skutecznie z osobami pracującymi z psami | Kryteria weryfikacji Dobiera język i postawę do sytuacji i poziomu świadomości opiekuna | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady wynikające z RODO przy przetwarzaniu danych klientów w pracy behawiorysty | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje przepisy RODO, wskazuje obowiązki administratora danych osobowych w gabinecie/firmie behawiorysty, rozróżnia elementy dokumentacji (formularze zgód, polityka prywatności, dokumentacja fotograficzna i wideo zwierząt). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje zasady prawidłowego archiwizowania i bezpiecznego przechowywania dokumentacji klientów | Kryteria weryfikacji Uczestnik w rozmowie omawia sposoby archiwizowania dokumentacji behawioralnej (karty obserwacji, nagrania, ankiety), uzasadnia wybór metod i odnosi je do wymagań ochrony danych osobowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje metody zabezpieczania danych osobowych w pracy behawiorysty | Kryteria weryfikacji Uczestnik w rozmowie omawia zagrożenia dla danych klientów i materiałów behawioralnych, uzasadnia zastosowanie wybranych środków ochrony (np. szyfrowanie, kontrola dostępu) i ocenia ich skuteczność. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje współczesne rozwiązania technologiczne wspierające ochronę danych | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje wykorzystanie nowoczesnych technologii, w tym sztucznej inteligencji, w procesach ochrony danych osobowych i materiałów behawioralnych, oraz ocenia ich wpływ na bezpieczeństwo pracy behawiorysty. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Dzień 1 (sobota): Wprowadzenie do pracy behawiorysty i podstawy psychologii psa – część teoretyczna
10:00 – 11:30 - Rola i etyka pracy behawiorysty w kontekście zrównoważonego rozwoju
- Rola behawiorysty w pracy z psem w kontekście dobrostanu zwierząt i odpowiedzialnej opieki
- Kim jest behawiorysta i jak wspiera zrównoważony rozwój relacji człowiek–pies
- Rola behawiorysty w zapobieganiu problemom i budowaniu świadomych postaw opiekuńczych
- Wprowadzenie do psychologii psów i etycznych metod pracy
- Wpływ pracy behawiorysty na redukcję śladu środowiskowego opieki nad zwierzętami
- Znaczenie edukacji właścicieli w kontekście odpowiedzialnej konsumpcji eko produktów dla zwierząt
- Telekonsultacje online z opiekunami psów jako element nowoczesnej pracy behawiorysty – redukcja emisji i oszczędność czasu.
11:30 – 11:45 - Przerwa
11:45 – 13:15 - Potrzeby gatunkowe psa i środowiskowe aspekty dobrostanu
- Budowa i psychika psa z uwzględnieniem jego naturalnych potrzeb gatunkowych
- Anatomia i fizjologia psa w kontekście dobrostanu
- Procesy psychiczne i emocjonalne – klucz do zrównoważonego podejścia w szkoleniu
- Komunikacja międzygatunkowa i jej znaczenie dla harmonijnej współpracy
- Wprowadzenie do zasobooszczędnych metod opieki i treningu
- Znaczenie środowiska życia psa w kontekście zrównoważonego rozwoju
13:15 – 13:45 - Przerwa
13:45 – 15:15 - Zielone podejście w relacji człowiek–pies
- Zasady pracy z psem – świadome i etyczne podejście zgodne z ideą zielonych kompetencji
- Rozpoznawanie granic interwencji
- Pozytywne metody pracy jako fundament empatii i zrównoważonego rozwoju
- Budowanie relacji opartej na szacunku i zaufaniu
- Minimalizacja odpadów w pracy behawiorysty: stosowanie wielorazowych pomocy treningowych (np. mata węchowa z materiałów z recyklingu, bawełniane smycze)
- Unikanie jednorazowych akcesoriów i materiałów – promowanie przedmiotów trwałych i biodegradowalnych
- Dobór naturalnych, niskoprzetworzonych nagród (suszone mięso, warzywa) – mniej opakowań, mniej chemii
- Wprowadzenie do idei Gospodarki Obiegu Zamkniętego (GOZ) w branży usług dla zwierząt
- Wybór materiałów i produktów wspierających GOZ: np. akcesoria z recyklingu, karmy pakowane w biodegradowalne opakowania, wielorazowe akcesoria treningowe
- Wprowadzenie aplikacji Dogo jako cyfrowego narzędzia wspierającego opiekunów w treningu zgodnym z zasadami etyki i ekologii.
15:15 – 15:30 - Przerwa
15:30 – 18:00 - Środowiskowe uwarunkowania problemów behawioralnych
- Rozpoznawanie problemów behawioralnych z uwzględnieniem aspektów środowiskowych i stylu życia psa
- Problemy zachowania jako efekt nieodpowiedniego środowiska lub rutyny
- Diagnoza przyczyn zachowań w kontekście potrzeb gatunkowych i naturalnego rytmu
- Świadoma analiza zachowania psa
- Analiza źródeł zanieczyszczenia dźwiękowego, świetlnego i powietrznego jako czynników stresogennych dla psów
- Planowanie zmian środowiskowych wspierających dobrostan psa i jednocześnie odtwarzających lokalny ekosystem (np. tworzenie zielonych enklaw, naturalnych ścieżek spacerowych)
Dzień 2 (niedziela): Obserwacja i praktyczna analiza zachowań psów – część praktyczna
10:00 – 11:30 - Obserwacja i interpretacja zachowań psów
- Obserwacja zachowań psów
- Identyfikacja oznak stresu, niepokoju i komfortu
- Analiza relacji opiekun–pies na żywo
- Praktyczne zastosowanie zielonych zasad w obserwacji środowiskowej (np. hałas, przestrzeń, obecność przyrody)
- Analiza przykładów z aplikacji Dogo – jak aplikacja wspiera codzienną obserwację psa przez opiekuna.
11:30 – 11:45 - Przerwa
11:45 – 13:15 - Komunikacja i sygnały psów w kontekście środowiska
- Zajęcia praktyczne z komunikacji – interpretacja sygnałów psa
- Ćwiczenia w czytaniu mowy ciała
- Rozpoznawanie potrzeb psychicznych psa w sytuacjach codziennych
- Ćwiczenia w ocenie wpływu warunków środowiskowych na komunikację psa (temperatura, zanieczyszczenia, obecność roślinności)
13:15 – 13:45 - Przerwa
13:45 – 15:15 - Praca z opiekunem i psem w warunkach codziennych
- Zastosowanie etycznych metod w pracy z psami w warunkach realnych
- Ćwiczenia interakcji opiekun–pies
- Wspieranie pozytywnych zachowań i praca nad niepożądanymi reakcjami
- Ograniczenie zużycia paliwa poprzez pracę w lokalnym środowisku psa
- Dobór tras spacerowych i aktywności, które sprzyjają przyrodzie (np. unikanie terenów lęgowych ptaków, omijanie terenów podmokłych w okresach ochronnych)
- Edukacja opiekunów na temat sprzątania po psach z użyciem biodegradowalnych worków i właściwego postępowania z odpadami
- Zachęcanie do wykorzystywania przedmiotów z drugiego obiegu: np. miski z recyklingu, samodzielnie wykonane zabawki z materiałów odnawialnych
- Case study: Dogo – Trening psów i szczeniąt jako narzędzie do edukacji opiekunów i monitorowania postępów psa.
- Telekonsultacje z opiekunami jako metoda pracy behawiorysty bez konieczności dojazdu.
15:15 – 15:30 - Przerwa
15:30 – 18:00 - Analiza przypadków – ekointerwencje i świadome działania
- Analiza przypadków behawioralnych z życia codziennego
- Ćwiczenia obserwacyjne – indywidualna i grupowa interpretacja zachowań
- Wdrażanie podstaw świadomej analizy behawioralnej
- Przykłady zielonych interwencji w trudnych przypadkach (zmiany stylu życia psa wspierające regenerację środowiska)
Dzień 3 (sobota): Modyfikacja zachowań i praca z emocjami – część teoretyczna
10:00 – 11:30- Etyczne techniki modyfikacji zachowań psów
- Techniki modyfikacji zachowań – świadoma praca oparta na empatii i zasadzie minimalnej ingerencji
- Trening z nagrodami jako przykład zielonego podejścia w edukacji psów
- Znaczenie konsekwencji i planu pracy
- Indywidualizacja podejścia w kontekście temperamentu i warunków życia psa
- Minimalizacja wpływu treningu na środowisko poprzez selekcję ekologicznych materiałów i narzędzi
- Dogo jako cyfrowy przewodnik po metodach pozytywnego wzmocnienia – praktyczne wsparcie opiekunów.
11:30 – 11:45 - Przerwa
11:45 – 13:15 - Praca z psem w warunkach stresu środowiskowego
- Trening psów problemowych z uwzględnieniem czynników środowiskowych i stresorów cywilizacyjnych
- Agresja i lęki jako reakcje na przebodźcowanie
- Minimalizacja stresu i budowanie poczucia bezpieczeństwa
- Wsparcie w trudnych przypadkach bez naruszania dobrostanu psa
- Zielone podejście do radzenia sobie ze stresem: naturalne rozwiązania, ograniczenie sztucznego bodźcowania
13:15 – 13:45 - Przerwa
13:45 – 15:15 - Zrównoważony styl życia psa
- Praca z emocjami psa – etyczne podejście i ochrona dobrostanu
- Ekologiczne podejście do stylu życia psa
- Znaczenie przestrzeni, relacji i struktury dnia
- Kształtowanie stylu życia psa zgodnie z zasadami niskoemisyjności i zrównoważonego zużycia zasobów
15:15 – 15:30 - Przerwa
15:30 – 17:00 - Zielone kompetencje i GOZ w zawodzie behawiorysty
- Zielone kompetencje w kontekście pracy z psem
- Etyka pracy z psem – aspekty środowiskowe i relacyjne
- Przygotowanie do pracy praktycznej z psami problemowymi
- Rozwój kompetencji wspierających „zielone miejsca pracy” w sektorze usług dla zwierząt
- Znaczenie zielonego doradztwa dla właścicieli psów w zakresie ochrony środowiska
- Wdrażanie zasad GOZ w codziennej pracy behawiorysty – minimalizacja odpadów, naprawa i ponowne wykorzystanie materiałów szkoleniowych
- Edukacja opiekunów psów w zakresie GOZ: np. jak wydłużać cykl życia produktów dla zwierząt i unikać nadprodukcji odpadów
- Telekonsultacje z opiekunami psów – przykład cyfrowego narzędzia wspierającego ograniczenie emisji i odpadów w codziennej pracy.
17:00 - 18:00 - Rola administratora danych osobowych u behawiorysty psów – ochrona prywatności i bezpieczeństwo danych (PRT)
- Zasady wynikające z RODO przy przetwarzaniu danych klientów w usługach behawioralnych (m.in. formularze zgód, polityka prywatności, dokumentacja wideo i fotograficzna sesji).
- Prawidłowe archiwizowanie i bezpieczne przechowywanie dokumentacji dotyczącej klientów oraz ich zwierząt.
- Metody zabezpieczania danych, w tym szyfrowanie informacji osobowych i szczegółów dotyczących zachowania psa.
- Współczesne rozwiązania technologiczne – wykorzystanie sztucznej inteligencji w ochronie danych i podnoszeniu poziomu bezpieczeństwa informacji.
CIĄG DALSZY W SEKCJI "INFORMACJA O MATERIAŁACH DLA UCZESTNIKÓW USŁUGI" Z UWAGI NA ZBYT DUŻĄ LICZBĘ ZNAKÓW
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 30 Rola i etyka pracy behawiorysty w kontekście zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 30 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 30 Potrzeby gatunkowe psa i środowiskowe aspekty dobrostanu | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 30 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 30 Zielone podejście w relacji człowiek–pies | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 30 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 30 Środowiskowe uwarunkowania problemów behawioralnych | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 30 Obserwacja i interpretacja zachowań psów | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 30 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 30 Komunikacja i sygnały psów w kontekście środowiska | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 30 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 30 Praca z opiekunem i psem w warunkach codziennych | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 30 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 30 Analiza przypadków – ekointerwencje i świadome działania | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 30 Etyczne techniki modyfikacji zachowań psów | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 30 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 30 Praca z psem w warunkach stresu środowiskowego | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 30 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 30 Zrównoważony styl życia psa | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 30 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 30 Zielone kompetencje i GOZ w zawodzie behawiorysty | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 30 Rola administratora danych osobowych u behawiorysty psów – ochrona prywatności i bezpieczeństwo danych | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 30 Praca z psami problemowymi – podejście środowiskowe | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 30 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 30 Warsztaty zrównoważonej współpracy człowiek–pies | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 30 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 30 Analiza przestrzeni życia psa i stylu opieki | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 30 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 30 Zastosowanie wiedzy i umiejętności w praktyce | Prowadzący Agnieszka Krzystała | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 30 Zakończenie: Egzamin – Walidacja (Test teoretyczny, obserwacja w warunkach rzeczywistych, wywiad swobodny) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 116,28 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 116,28 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 250,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Krzystała
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają komplet profesjonalnych materiałów edukacyjnych, które obejmują zarówno materiały teoretyczne, jak i praktyczne. W skład zestawu wchodzą:
- Szczegółowe skrypty szkoleniowe – zawierające wiedzę teoretyczną dotyczącą psiej behawiorystyki.
- Certyfikat ukończenia szkolenia – potwierdzający zdobycie nowych kwalifikacji, który może być cennym dodatkiem do CV.
Dzięki temu uczestnicy będą mieli dostęp do kompleksowej wiedzy oraz narzędzi niezbędnych do samodzielnej pracy po zakończeniu szkolenia.
----
Dalsza część ramowego programu usługi:
Dzień 4 (niedziela): Praktyka z psami i walidacja umiejętności – część praktyczna
10:00 – 11:30 - Praca z psami problemowymi – podejście środowiskowe
- Zajęcia praktyczne: Praca z psami problemowymi
- Analiza stresorów środowiskowych
- Dobór metod adekwatnych do kondycji psa
- Uwzględnianie aspektów środowiskowych przy planowaniu interwencji behawioralnych
11:30 – 11:45 - Przerwa
11:45 – 13:15 - Warsztaty zrównoważonej współpracy człowiek–pies
- Warsztaty: Zrównoważona współpraca człowieka z psem
- Ćwiczenia sytuacyjne – praca w grupach i indywidualna
- Etyczne podejście do modyfikacji zachowania
- Wdrażanie praktyk minimalizujących zużycie materiałów i energii w pracy terenowej
- Ćwiczenia z wykorzystaniem aplikacji Dogo – jak aplikacja wspiera codzienną pracę opiekuna w domu.
13:15 – 13:45 - Przerwa
13:45 – 15:15 Analiza przestrzeni życia psa i stylu opieki
- Praca w różnych środowiskach życia psa
- Ocena relacji człowiek–pies z perspektywy dobrostanu
- Indywidualne sesje wspierane przez trenera
- Ocena wpływu warunków mieszkaniowych na generowanie odpadów (np. ilość plastikowych zabawek, sposób karmienia, rodzaj misek, rodzaj legowisk)
- Rekomendacje dla właścicieli dotyczące ekologicznej opieki: np. rezygnacja z jednorazowych mat, domowa produkcja zabawek i przysmaków, kompostowanie odchodów tam, gdzie to możliwe
- Projektowanie przestrzeni życia psa zgodnie z zasadami GOZ – np. wybór naturalnych, trwałych materiałów do legowisk, pojemników na karmę i zabawek
- Praktyczne wskazówki, jak wdrożyć domowe praktyki GOZ: np. kompostowanie odchodów, naprawa uszkodzonych akcesoriów, przekazywanie niewykorzystywanych rzeczy dalej
15:15 – 15:30 - Przerwa
15:30 – 17:00 Zastosowanie wiedzy i umiejętności w praktyce
- Zajęcia praktyczne: sytuacje trudne i nietypowe
- Zastosowanie zdobytej wiedzy i kompetencji w praktyce
- Praca „na żywo” z psem – końcowa superwizja
- Ocena wpływu stosowanych metod na ślad węglowy – np. zamiast elektrycznych urządzeń korekcyjnych, praca relacyjna i komunikacyjna
- Symulacja scenariuszy „eko-interwencji” – jak wesprzeć psa w środowisku narażonym na zanieczyszczenia, hałas, stres miejski, jednocześnie wspierając lokalną bioróżnorodność
- Telekonsultacje jako element końcowej superwizji – symulacja spotkania online z opiekunem, ocena skuteczności metod.
17:00 – 18:15 Egzamin – Walidacja
Szkolenie kończy się walidacją przeprowadzoną przez osobę wyznaczoną do tego celu. Certyfikat zostanie wydany przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji, tj. Fundacja My Personality Skills, co potwierdzi zdobycie wymaganych kwalifikacji.
----
Uwagi dotyczące realizacji szkolenia:
- Elastyczność harmonogramu: Ze względu na indywidualne tempo pracy uczestników oraz różnice w czasie wykonywania poszczególnych zabiegów, możliwe są niewielkie modyfikacje w rozkładzie czasowym zajęć.
- Usługa szkoleniowa będzie realizowana wg. przelicznika godzin dydaktycznych 1 godzina szkoleniowa = 45 min
- Jednostki dydaktyczne: Szkolenie prowadzone jest w oparciu o jednostki dydaktyczne. Z tego powodu może wystąpić różnica między łączną liczbą godzin podaną w polu "Liczba godzin usługi" a czasem wykazanym w szczegółowym harmonogramie.
- Na część praktyczną szkolenia zapewniono psy do pracy z uczestnikami.
- Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej.
- Szkolenie prowadzi do nabycia kwalifikacji w zawodzie: "Behawiorysta psów z elementami zrównoważonego rozwoju."
- 50% czasu trwania usługi stanowią zajęcia praktyczne, co pozwala uczestnikom na zdobycie realnych umiejętności i doświadczenia.
- PRT:
3.3 - GOSPODAROWANIE ODPADAMI
3.6 - ZARZĄDZANIE ŚRODOWISKIEM
4.1 - TECHNOLOGIE TELEKOMUNIKACYJNE
4.2 TECHNOLOGIE INFORMACYJNE
PRT 4.5.3 Technologie bezpieczeństwa informacji
PRT 4.5.1 Technologie ochrony prywatności danych
Informacje dodatkowe
W przypadku dofinansowania usługi szkoleniowej na poziomie conajmniej 70% jest zwolniona z podatku VAT.
Podstawa: art. 43 ust.1 pkt 29 lit.c ustawy o VAT oraz §3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015, poz. 736)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi