AUTOPREZENTACJA I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE W PRAKTYCE Kreuj swój wizerunek. Buduj relacje. Mów tak, żeby słuchali.
AUTOPREZENTACJA I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE W PRAKTYCE Kreuj swój wizerunek. Buduj relacje. Mów tak, żeby słuchali.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które w swojej pracy zawodowej występują publicznie lub prezentują treści przed innymi – zarówno w zespole, jak i przed klientami czy partnerami biznesowymi. To propozycja dla tych, którzy chcą rozwijać umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji, budowania profesjonalnego wizerunku oraz przekonywania do swoich argumentów. Uczestnicy poznają techniki radzenia sobie ze stresem, angażowania odbiorców i odpowiadania na trudne pytania czy zastrzeżenia, co pozwoli im występować pewniej i skuteczniej w różnych sytuacjach zawodowych.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji24-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik pozna zasady autoprezentacji i skutecznych wystąpień publicznych, rozumie rolę głosu, mowy ciała i struktury w przekazie, zna techniki radzenia sobie ze stresem i tremą.Uczestnik samodzielnie przygotuje i poprowadzi spójne wystąpienie, wykorzystuje głos, gesty i mimikę, by wzmocnić przekaz. Samodzielnie radzi sobie ze stresem i reaguje na trudne pytania, angażuje odbiorców i dostosowuje styl komunikacji. Buduje relacje z publicznością oparte na szacunku, świadomie pełni rolę mówcy.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje zasady skutecznej autoprezentacji i wystąpień publicznych w codziennych sytuacjach. | Kryteria weryfikacji Przygotuje i przeprowadzi krótkie, treściwe wystąpienie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje stres, trema i jak je kontrolować w praktyce. | Kryteria weryfikacji Stosuje techniki radzenia sobie z tremą i napięciem – nawet w nieprzewidzianych sytuacjach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Testuje jak budować pierwsze wrażenie i utrzymać uwagę odbiorcy. | Kryteria weryfikacji Buduje relację i „most” porozumienia z audytorium. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozpoznaje komunikat do odbiorcy – w pracy, sprzedaży, czy prywatnej rozmowie. | Kryteria weryfikacji Formułuje jasne komunikaty i argumenty, które przekonują. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Korzysta mikrofonu i kamery, by wizerunek był spójny i profesjonalny. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje mikrofon i kamerę w taki sposób, by prezentacja była naturalna i angażująca. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Używa mowy ciała, tonu głosu i pauzy, by wzmocnić przekaz. | Kryteria weryfikacji Posługuje się gestami, głosem i przestrzenią podczas wystąpień. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1· Świadome i pewne występowanie w różnych sytuacjach.
2· Panowanie nad stresem i tremą.
3· Nawiązywanie kontaktu z odbiorcą od pierwszych sekund.
4· Jasne i przekonujące przekazywanie myśli.
5· Wykorzystanie mowy ciała, tonu głosu i pauzy.
6· Radzenie sobie w trudnych sytuacjach i improwizacja.
7· Spójne budowanie wizerunku.
8· Praca z mikrofonem i kamerą.
9· Tworzenie mostu porozumienia w każdej relacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Wprowadzenie: „Dlaczego ludzie mówią, ale nie zawsze potrafią dotrzeć” | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Rola autoprezentacji w komunikacji codziennej i zawodowej • Autoprezentacja a autentyczność • Wizerunek: co widzi i słyszy odbiorca • Ćwiczenie: „Pierwsze 30 sekund” – pierwsze wrażenie na żywo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Mowa ciała i postawa sceniczna • Znaczenie gestów, mimiki, kontaktu wzrokowego • Ćwiczenie przed kamerą – analiza na bieżąco | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Praca z głosem • Tempo, intonacja, pauza • Ćwiczenia oddechowe i dykcyjne • Pierwsze próby z mikrofonem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Przerwa na lunch | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Struktura wystąpienia • Jak zacząć, rozwinąć i zakończyć wypowiedź • Mosty logiczne w wypowiedzi – utrzymywanie spójności • Ćwiczenie: mini-prezentacja w parach | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Radzenie sobie z tremą • Źródła stresu i jak je neutralizować • Techniki przed wejściem na scenę i w trakcie wystąpienia • Ćwiczenie oddech + wizualizacja sukcesu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Praca z kamerą • Jak wyglądać i brzmieć naturalnie • Ćwiczenie: nagranie 1-minutowej wypowiedzi i analiza | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Walidacja - test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Podsumowanie dnia 1 i indywidualne refleksje • Wnioski uczestników • Szybka rozgrzewka głosowa i ruchowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Budowanie relacji z audytorium • Jak „złapać” kontakt i utrzymać uwagę • Pierwsze zdania, które otwierają ludzi • Ćwiczenie: 2-minutowe przemówienie do grupy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Reakcja na trudną publiczność • Jak odpowiadać na trudne pytania • Jak odzyskać uwagę, gdy sala „odpływa” • Symulacje w małych grupach | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Most zamiast muru – sztuka mediacji w wystąpieniach • Jak szukać punktów wspólnych z odbiorcą • Ćwiczenia: znajdowanie „mostów” w spornej sytuacji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przerwa na lunch | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Pełne wystąpienie z mikrofonem i kamerą – przygotowanie • Planowanie treści • Dobór środków wyrazu • Próby indywidualne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Pełne wystąpienie – prezentacja finałowa • Występ przed grupą • Rejestracja wideo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Analiza nagrań + informacja zwrotna 360° • Omówienie mocnych stron i obszarów rozwoju • Plan działań po szkoleniu • Zakończenie, wręczenie certyfikatów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Test - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 312,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 312,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników: notatnik, długopis, materiały szkoleniowe.
Informacje dodatkowe
Podczas szkolenia organizowane są krótkie przerwy kawowe w zależności od potrzeb.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).