Google Ads i YouTube
Google Ads i YouTube
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Małopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców, osób aktywnych zawodowo, które chcą zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie skutecznej strategii reklamowej i sprzedażowej online.
Usługa również adresowana dla:
- Uczestników projektu Kierunek-Rozwój
- Uczestników projektu Bony rozwojowe
- Uczestników Projektu MP oraz dla uczestników projektu NSE
- Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Uczestników innych Projektów
Szkolenie będzie praktyczne, oparte na pracy na realnych materiałach (obecne kampanie, przygotowane grafiki/wideo), z aktualnym podejściem do platform reklamowych i lejków marketingowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji22-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia będzie przygotowany do tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads i YouTube Ads, a także do skutecznego zbierania leadów, automatyzacji procesów marketingowych oraz poprawy współczynników konwersji, co umożliwi skuteczne wykorzystanie reklam online w promocji kursów i sklepu internetowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje strukturę konta reklamowego w Google Ads i YouTube Ads. | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa podstawowe elementy konta reklamowego, takie jak cele kampanii, słowa kluczowe, grupy reklam i strony docelowe, oraz wskazuje ich rolę w optymalizacji kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje kampanie reklamowe w Google Ads oraz YouTube Ads. | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje kampanie reklamowe dobierając cele kampanii, odpowiednie słowa kluczowe oraz tworząc grupy reklam i strony docelowe zgodne z celami marketingowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik określa strategie optymalizacji konwersji na stronach docelowych w kampaniach leadowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje działania mające na celu optymalizację konwersji na landing page’ach oraz poprawę współczynnika konwersji z reklam na subskrybentów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
Przerwy są wliczane w usługę.
Blok 1: Wprowadzenie do Google Ads i YT Ads
- Struktura konta, cele kampanii, podstawy.
- Słowa kluczowe, grupy reklam, strony docelowe.
- Tworzenie pierwszych kampanii.
Blok 2: YouTube – kampanie video
- Reklama kanału vs konkretne wideo.
- Dobór miniatur, CTA, linków.
Blok 3: Leady z reklam
- Automatyzacja i zbieranie leadów przez reklamy.
- Poprawa istniejących landing page + lead magnetów.
Metody pracy:
- studia przypadków (case studies)
- analiza przykładów
- praca indywidualna
- sesje pytań i odpowiedzi
- test teoretyczny
Walidacja: Test teoretyczny
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Wprowadzenie do Google Ads i YT Ads | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Struktura konta, cele kampanii, podstawy. | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Przerwa | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Słowa kluczowe, grupy reklam, strony docelowe. | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Przerwa | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 YouTube – Reklama kanału vs konkretne wideo. | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Tworzenie pierwszych kampanii. | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Dobór miniatur, CTA, linków. | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Przerwa | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Automatyzacja i zbieranie leadów przez reklamy. | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Przerwa | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Poprawa istniejących landing page + lead magnetów. | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący Elżbieta Rachtan | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 440,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 170,73 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 73,17 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Monika Szeląg
Od ponad 7 lat tworzy strategie obecności marek w mediach społecznościowych, doradza w zakresie tworzenia skutecznego contentu w social mediach. Prowadzi komunikację marek na LinkedIn, Facebooku Instagramie, YouTube a także na TikTok'u. Współpracuje z influencerami i tworzy zaangażowane społeczności wokół marek.
Wielka entuzjastka sztucznej inteligencji, którą ujarzmia i zaprzęga do pracy w służbie angażujących treści zarówno tekstowych jak i graficznych.
Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
Elżbieta Rachtan
Zajmuję się kompleksową obsługą kont w social mediach – od strategii, przez content writing, po tworzenie materiałów wideo (reelsy, TikToki) oraz prowadzenie kampanii reklamowych. Moje działania są zgodne z najnowszymi trendami i zmianami w algorytmach Facebooka i Instagrama. Tworzę angażujące treści w oparciu o storytelling i wspieram planowanie komunikacji z pomocą narzędzi takich jak Meta Business Suite czy ChatGPT.
Dzielę się wiedzą jako trenerka i liderka zespołu w branży network marketing, organizując projekty rozwojowe i tworząc narzędzia do pracy online. Moje doświadczenie wspiera szerokie wykształcenie (ekonomia, fundusze UE, dietetyka) oraz ukończone kursy SEO, LinkedIn Ads, Google Ads, Meta Ads i ChatGPT.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Wymogi unijne związane z realizacją szkolenia z dofinansowaniem:
- Logowanie się pełnym imieniem i nazwiskiem
- Włączona kamera oraz dostęp do mikrofonu
Niespełnienie powyższych może skutkować brakiem dofinansowania
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% (w zależności od programu dofinansowania i podpisanej umowy z Operatorem) zajęć usługi rozwojowej
- W ramach realizacji usług szkoleniowych, Organizator utrwala wizerunek Uczestników w formie nagrań wideo, fotografii lub innych materiałów audiowizualnych wyłącznie w celach archiwizacyjnych, kontrolnych oraz dokumentacyjnych związanych z projektem dofinansowanym.
- Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
- Organizator nie udostępnia nagrań Uczestnikom po szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Zawarto Umowę z UP Toruń w ramach projektu Kierunek Rozwój
Szkolenie prowadzone jest w godzinach zegarowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu.
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą aplikacji Zoom – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link.
Wymagania techniczne w przypadku szkoleń online:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
- Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
- Będzie to szkolenie realizowane w trybie dyskusji – umożliwi ona uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami.
- Kamera internetowa oraz mikrofon.