Skuteczny Digital Marketing – Zwiększ Sprzedaż i Efektywność Procesów Marketingowych i Handlowych W Twojej Firmie.
Skuteczny Digital Marketing – Zwiększ Sprzedaż i Efektywność Procesów Marketingowych i Handlowych W Twojej Firmie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm chcących zwiększyć swoje przychody z kanału digital.
Specjaliści ds. marketingu.
Osoby, które chcą pogłębić swoje umiejętności w obszarze digital marketingu i zyskać przewagę na rynku pracy praktyczną znajomością narzędzi, metod i technik marketingu internetowego.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji12-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńkursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Potwierdza przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznych działań marketingowych w przestrzeni cyfrowej.Potwierdza przygotowanie uczestników do zastosowania storytellingu, copywritingu zgodnego z zasadami SEO, analizy danych i słów kluczowych oraz zwiększaniu potencjału sprzedażowego stron internetowych i mediów społecznościowych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Monitoruje dane i wyniki kampanii reklamowych. | Kryteria weryfikacji Ocenia i skutecznie analizuje dane aby podejmować świadome decyzje biznesowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kontroluje realizację celów i metody realizacji zleceń. | Kryteria weryfikacji Monitoruje efektywną współpracę z podwykonawcami oraz agencjami marketingowymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Rozróżnia nowoczesne techniki storytellingu i SEO. | Kryteria weryfikacji Nadzoruje rynek i zyskuje konkurencyjną przewagę. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje:
1. Storytelling w marketingu
Nauczysz się, jak tworzyć angażuj0ące historie, które skutecznie przyciągają klientów i budują wieź z marką. Zdobędziesz umiejętności narracji do wzmocnienia komunikacji marketingowej. Uzyskasz wiedzę jak krok po kroku, w zgodzie algorytmami i trendami, tworzyć materiały, które angażują i konwertują na postawione przez Ciebie cele.
2. Copywritting i SEO
Odkryjesz, jak pisać teksty marketingowe, które nie tylko przekonują odbiorców, ale także są zgodne z wymaganiami SEO. Zrozumiesz, jak optymalizować treści pod kątem wyszukiwarek, co pozwoli na poprawę widoczności Twojej strony w wynikach wyszukiwania.
3. Analiza danych i słów kluczowych
Nauczysz się korzystać z narzędzi do analizy danych marketingowych i wyszukiwania odpowiednich słów kluczowych. Dzięki temu zrozumiesz, jakie treści są najbardziej efektywne i jak optymalizować kampanie reklamowe (organiczne i płatne).
4. Zwiększenie potencjału sprzedażowego stron internetowych
Poznasz techniki optymalizacji stron internetowych, które poprawią współczynnik konwersji i zwiększą sprzedaż. Dowiesz się, jak tworzyć intuicyjne ścieżki zakupowe i jakich elementów nie może zabraknąć na stronie.
5. Wykorzystanie mediów społecznościowych w strategii sprzedażowej
Zrozumiesz, jak skutecznie korzystać z mediów społecznościowych w celu budowania marki, angażowania odbiorców i generowania sprzedaży. Nauczysz się planować kampanie reklamowe i analizować ich efektywność.
6. Praktyczne wykorzystanie AI w digital marketingu
Uzyskasz bardzo praktyczny zestaw wiedzy nie tylko z jakich narzędzi AI korzystać (płatnych i bezpłatnych!).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 539,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 539,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 153,90 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 153,90 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Wojciech Kukuła
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników w ramach kursu otrzyma możliwość 60 min indywidualnych konsultacji z prowadzącym w terminie do 3 miesięcy od zakończenia spotkania w formule online! Dzięki temu uzyskasz możliwość profesjonalnego wsparcia i doradztwa w oparciu o otrzymaną widzę i doświadczenie prowadzącego.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do uczestniczenia w zajęciach online
- Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dostęp do sprzętu komputerowego, podłączenie do Internetu, dostępem do kamery i mikrofonu.
- Połączenie jest również możliwe z telefonu po wcześniejszym zainstalowaniu aplikacji clickmeeting.
- Link umożliwiający uczestnictwo w zajęciach będzie udostępniany przed zajęciami wraz ze wskazaniem czasu trwania zajęć.
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
System operacyjny taki jak Windows8 (zalecany Windows11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Wymagane jest korzystanie z Google Chrome,Mozilla Firefox, Safari,Edge (Chromium), Yandexlub Opera.