Kurs - Standardy i najczęstsze błędy w obsłudze klienta. Od pierwszego kontaktu do stałej współpracy.
Kurs - Standardy i najczęstsze błędy w obsłudze klienta. Od pierwszego kontaktu do stałej współpracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest skierowany dla osób, które w swojej codziennej pracy mają kontakt telefoniczny, zdalny lub bezpośredni z klientem, w tym:
Przyszli i obecni specjaliści ds. sprzedaży i obsługi klienta
Handlowcy stacjonarni i terenowi
Przedstawiciele handlowi
Pracownicy biura obsługi klienta
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji09-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi6
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik po kursie:-stosuje standardy i dobre praktyki w obsłudze klienta
- rozumie rolę obsługi klienta w budowaniu wizerunku firmy
- komunikuje się w klientem w sposób jasny i zrozumiały dla obu stron
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje standardy obsługi klienta i ich wpływ na wizerunek organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia, jak stosowanie określonych standardów wpływa na postrzeganie firmy przez klientów oraz jak buduje zaufanie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs odbywa się stacjonarnie.
Program obejmuje część teoretyczną (miniwykłady, prezentacje) oraz praktyczną (warsztaty, symulacje, case study, praca w grupach). Przewidziano przerwy kawowe oraz walidację.
Czas trwania usługi to 1 dzień szkoleniowy w godz. 9:00 - 15:00 - 6 h zegarowych.
Przerwy stanowią integralny element szkolenia i są wliczone w czas dydaktyczny.
Warunkiem niezbędnym do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu jest aktywność oraz obecność.
- Wprowadzenie- czym jest profesjonalna obsługa klienta
- Proces obsługi klienta: Badanie potrzeb; prezentacja oferty, obiekcje klienta
- Kluczowe Standardy Obsługi Klienta
- Kanały obsługi klienta
- Typy klientów a sposób komunikacji z nimi.
- Obsługa Trudnego klienta
- Główne błędy podczas obsługi klienta i ich skutki dla doradcy i organizacji
- Dekalog skutecznej i relacyjnej obsługi klienta
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 738,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 123,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Emilia Arent
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały szkoleniowe w segregatorach będące uzupełnieniem treści prezentowanych w trakcie warsztatu,
- fotoprotokół - prezentacja zawierająca zdjęcia flipchartów wykorzystanych podczas szkolenia, zawierają one kluczowe pomysły, wypracowane metody działania oraz podsumowania zadań praktycznych realizowanych podczas zajęć.
Informacje dodatkowe
Uczestnicy otrzymują skrypty szkoleniowe, imienny certyfikat ukończenia szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi