Akademia HR usługa szkoleniowa - Budowa prorodzinnej kultury pracy
Akademia HR usługa szkoleniowa - Budowa prorodzinnej kultury pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
W ramach Projektu wsparciem mogą zostać objęci/objęte: 1) zespoły HR, 2) pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi, 3) menadżerowie lub kandydaci na menadżerów. Udział w szkolenie nie wymaga od uczestnika zajmowania szczególnej funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności.
Usługa szkoleniowa jest skierowana do przedsiębiorców MŚP i ich pracowników zajmujących się w firmie procesami HR lub przeznaczonych do awansu w dziale HR, a zwłaszcza do tych osób, które są zainteresowani tematami związanymi z pozyskiwaniem pracowników z wysokimi kompetencjami oraz wzrostem poczucia lojalności i zadowolenia z miejsca pracy wśród pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego, a także kształtowaniem kompetencji kadr jako biznes partnera w tym obszarze.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji06-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi19
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do pozyskiwania pracowników z wysokimi kompetencjami oraz wzrostpoczucia lojalności i zadowolenia z miejsca pracy wśród pracowników
planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących
w różnych fazach życia rodzinnego. Kształtowanie kompetencji kadr
jako biznes partnera w tym obszarze.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie procesówdemograficznych takich jak wchodzenie pracowników wyżu demograficznego w wiek emerytalny czy spadek liczby osób w wieku produkcyjnym jako wynik niskiego wskaźnika dzietności, w kontekście funkcjonowania i rozwoju własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje skutki niskiej dzietności dla swojej branży np. trudność w pozyskiwaniu pracowników, wzrost kosztów pracy, konieczność automatyzacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje i charakteryzuje potrzebystabilności i elastyczności zatrudnienia wśród pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. | Kryteria weryfikacji Wskazuje i opisuje potrzeby pracowników związane z etapem życia rodzinnego np. elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Identyfikuje jaka oferta pracownicza(EVP = Employee Value Proposition) uwzględniająca potrzeby osób planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego, pozwala na pozyskanie odpowiednich pracowników, wzrost ich lojalności i satysfakcji. | Kryteria weryfikacji Wskazuje potencjalne korzyści dla firmy z wdrażania elastycznych rozwiązań zatrudnienia w kontekście zmian demograficznych i rynku pracy | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Charakteryzuje cechy pracownikówznajdujących się w różnych fazach życia rodzinnego. Opisuje wpływ tej sytuacji na styl pracy, organizację pracy zespołu i rozwiązywanie ewentualnych nieporozumień. | Kryteria weryfikacji Analizuje wpływ sytuacji rodzinnej na styl pracy( dostępność, dyspozycyjność) | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Identyfikuje regulacje i rozwiązaniaprawne dotyczące uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje obowiązki pracodawcy względem pracowników- rodziców | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Charakteryzuje dobre praktyki wzakresie zaspokajania potrzeb pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego oraz inicjuje dostosowanie i wdrażanie tych praktyk w firmie | Kryteria weryfikacji Przygotowuje propozycję wdrożenia wybranych praktyk w firmie | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby i oczekiwaniaróżnych grup interesariuszy w firmie (zarząd, kadra menadżerska, przedstawiciele różnych grup społecznych, kulturowych, wiekowych etc.) w związku z planowanym wdrażaniem rozwiązań uwzględniających potrzeby osób planujących założenie rodziny i pracowników rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego. Konsultuje je na bieżąco, ustala optymalne / kompromisowe rozwiązania i zarządza potencjalnym ryzykiem w tym zakresie | Kryteria weryfikacji Ocenia potencjalne ryzyka i wskazuje sposoby ich minimalizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Projektując pakiety korzyścipracowniczych uwzględnia w nich potrzeby osób planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego | Kryteria weryfikacji Dostosowuje pakiet benefitów do specyfiki i możliwości firmy | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Monitoruje poziom satysfakcji różnychgrup pracowniczych związany z realizacją działań uwzględniających potrzeby pracowników planujących założenie rodziny i pracowników-rodziców będących w różnych fazach życia rodzinnego | Kryteria weryfikacji Analizuje wyniki badań satysfakcji z uwzględnieniem różnic między grupami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Sprawnie wykorzystuje narzędziainformacyjne (komunikacja wewnętrzna) i rekrutacyjne (tzw. Employer branding11, spotkania rekrutacyjne) w celu przekazania pracownikom oraz kandydatom do pracy informacji o stosowaniu adekwatnych praktyk prorodzinnych w firmie. | Kryteria weryfikacji Wskazuje kanały komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej wykorzystywane w firmie | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
W ramach Projektu wsparciem mogą zostać objęci/objęte: 1) zespoły HR, 2) pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi, 3) menadżerowie lub kandydaci na menadżerów. Udział w szkolenie nie wymaga od uczestnika zajmowania szczególnej funkcji, doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzy i umiejętności.
Szkolenie jest prowadzone w formie zdalnej i trwa 18 godzin i jest prowadzone w trybie godzin zegarowych. Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne w tym łącznie: 10 godzin i 15 minut zajęć teoretycznych, 7 godzin i 15 minut zajęć praktycznych oraz 30 minut przerw łącznie Przerwy są wliczone w czas szkolenia.
Podczas szkolenia przewidziano pracę w grupach - zajęcia praktyczne. Uczestnika szkolenia obowiązuje dostęp do urządzenia (laptop, komputer, smartfon) z kamerką, mikrofonem i dostępem do platformy zoom.
Podczas szkolenia przewidziano różne formy komunikacji jak chat, wywiad, pracę w grupach w podziale na pokoje.
Walidacja odbywa się na początku i na końcu szkolenia, m.in. z zastosowaniem Pre testu metodami ujętymi w efektach uczenia się oraz kryteriach weryfikacji ich osiągnięciach jak prezentacja, wywiad swobodny, obserwacja w warunkach symulowanych, debata swobodna prowadzone w czasie szkolenia. Wybrane metody walidacji umożliwiają zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw)
1. Kultura prorodzinna w firmie jako odpowiedz na zachodzące procesy demograficzne. Wsparcie państwa dla przedsiębiorców i rodziny w oparciu o Strategię Demograficzną 2040 2. Jakie skutki dla przedsiębiorstw mają zachodzące procesy demograficzne, związane zarówno ze spadkiem dzietności jak oraz starzenie się społeczeństwa 3. W jaki sposób polityka prorodzinna wspiera organizację (przedsiębiorstwo) 4. Koncepcja Rodzinnej Odpowiedzialności Biznesu (Corporate Family Responsibility) – omówienie modelu antropologicznego i holistycznego 5. Co to jest EVP (Employee Value Proposition) i jak wpływa na budowanie polityki prorodzinnej w przedsiębiorstwie. 6. Wartości rodzinne w organizacji/przedsiębiorstwie. 7. Budowanie marki w oparciu o wartości prorodzinne/wspierające politykę prorodzinną. 8. Kobiety na rynku pracy/matki aktywne zawodowo. Macierzyństwo a aktywność zawodowa.Identyfikacja potrzeb pracowników, będących na różnych etapach życia rodzinnego. 9 Cztery pokolenia na obecnym rynku pracy. 10. Sytuacja rodzinna pracownika, rozwiązania prawne dotyczące uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem. 11. Elastyczne potrzeby pracowników planujących założenie rodziny Wielodzietność. Aktywność zawodowa a relacje rodzinne. 12. Rozpoznanie potrzeb związanych z życiem rodzinnym wśród różnych grup pracowniczych. 13. Elastyczne formy zatrudnienia jako narzędzie dla pracujących rodziców. 14. Konsultacje z pracownikami w zakresie potrzeb rodzinnych i wypracowywanie optymalnych kompromisów na linii zawodowo rodzinnej. 15. Well Working, budowa dobrostanu w pracy (modele; antropologiczny i holistyczny, oraz jego badanie teoria i praktyka. 16. Projektowanie pakietów korzyści pracowniczych z uwzględnieniem szeroko pojętych potrzeb rodzinnych. 17. Monitorowanie poziomu satysfakcji pracowników po wprowadzeniu prorodzinnych zmian w organizacji. 18. Rozwiązania prorodzinne w przedsiębiorstwach prywatnych w Polsce, przykłady. 19. Analiza rozwiązań prawnych, chroniących rodzinę. Ocena atrakcyjności stosowanych rozwiązań z punktu widzenia pracodawcy. 20. Systemy przekazywania informacji wśród pracowników o prowadzonej przez firmę polityce prorodzinnej .
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Pre Test, praktyka | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 Kultura prorodzinna w firmie jako odpowiedz na zachodzące procesy demograficzne. Wsparcie państwa dla przedsiębiorców i rodziny w oparciu o Strategię Demograficzną 2040 wykład, teoria | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 Jakie skutki dla przedsiębiorstw mają zachodzące procesy demograficzne, związane zarówno ze spadkiem dzietności jak oraz starzenie się społeczeństwa-wykład, chat, teoria | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 W jaki sposób polityka prorodzinna wspiera organizację (przedsiębiorstw o) – panele dyskusyjne. Teoria | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 Koncepcja Rodzinnej Odpowiedzialnoś ci Biznesu (Corporate Family Responsibility) – omówienie modelu antropologiczneg o i holistycznego - wykład, teoria | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 Przerwa | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 Co to jest EVP (Employee Value Proposition) i jak wpływa na budowanie polityki prorodzinnej w przedsiębiorstwie -wykład, chat,ćwiczenia, praktyka | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Budowanie marki w oparciu o wartości prorodzinne/wspi erające politykę prorodzinnąchat, dyskusja, praktyka | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 Kobiety na rynku pracy/matki aktywne zawodowo. Macierzyństwo a aktywność zawodowa. Identyfikacja potrzeb pracowników, będących na różnych etapach życia rodzinnego - wykład, chat. Teoria | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 Rozpoznanie potrzeb związanych z życiem rodzinnym wśród różnych grup pracowniczych wykład, chat. Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 Elastyczne formy zatrudnienia jako narzędzie dla pracujących rodziców - wykład, chat.Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 Konsultacje z pracownikami w zakresie potrzeb rodzinnych i wypracowywanie optymalnych kompromisów na linii zawodowo rodzinnej ankiety, chat.Praktyka | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 Sytuacja rodzinna pracownika, rozwiązania prawne dotyczące uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem wykład, chat. Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 Well Working, budowa dobrostanu w pracy (modele; antropologiczny i holistyczny, oraz jego badanie teoria i praktyka - wykład, chat. Teoria | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Projektowanie pakietów korzyści pracowniczych z uwzględnieniem szeroko pojętych potrzeb rodzinnychwykład | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 Monitorowanie poziomu satysfakcji pracowników po wprowadzeniu prorodzinnych zmian w organizacji,ankietty, chat. Praktyka | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 Rozwiązania prorodzinne w przedsiębiorstwa ch prywatnych w Polsce, przykłady, Praktyka | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 Przerwa | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 Analiza rozwiązań prawnych, chroniących rodzinę. Ocena atrakcyjności stosowanych rozwiązań z punktu widzenia pracodawcy wykład, chat. Teoria | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 Systemy przekazywania informacji wśród pracowników o prowadzonej przez firmę polityce prorodzinnej - dyskusja, chat. Praktyka | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 Analiza rozwiązań prawnych, chroniących rodzinę. Ocena atrakcyjności stosowanych rozwiązań z punktu widzenia pracodawcy ankiety, chat. Praktyka | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 Elastyczne potrzeby pracowników planujących założenie rodziny Wielodzietność. Aktywność zawodowa a relacje rodzinne chat, ankiety. Praktyka | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 Walidacja, Post Test. Praktyka | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 420,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 420,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 180,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Jolanta Reisch-Klose
Trener psychologii biznesu, couch, mentorka. Dziennikarka, redaktorka, tłumaczka z języka
angielskiego (w tym języka biznesowego). Certyfikowana coach i trenerka organizacji VCC
(biznes/life coach), certyfikowana konsultantka testu odporności psychicznej MTQ48/72by AQR
International, UK). Certyfikat w zakresie teorii osobowości Persolog, Łączy umiejętności tai chi/qui
gong oraz jogi śmiechu (śmiechoterapii), tworząc autorką metodę zarządzania stresem. Interesuje
się pracą w nurcie prowokatywnym, potwierdzane dyplomem Instytutu Komunikacji Prowokatywnej
PROVOCARE., Zwolenniczka strategii "błękitnego oceanu" oraz pracy opartej na relacjach i
wartościach. Inicjatorka szkoleń, konferencji i kursów w zakresie równouprawnienia kobiet, głównie
w przestrzeni zawodowej i biznesowej oraz powrotu na rynek pracy kobiet wykluczonych.
Specjalistka w zakresie storytelingu i bajkoterapii, autorka książek dla dzieci i dorosłych.
Twórczyni autorskiej gry coachingowo – rozwojowej PO MOC, WYPRAWA W GŁĄB SIEBIE
Beata Znamirowska-Soczawa
Trenerka psychologii biznesu, Couch, Ekspert doradztwa zawodowego. Dziennikarka,
autorka książki motywacyjnej "Teraz mogę wszystko", a także licznych artykułów prasowych na
temat psychologicznych technik rozwoju, sprzedaży i prowadzenia biznesu. Ukończyła studia na
Wydziale Nauk Społecznych na Uniwersytecie Śląskim oraz w Studium Psychologii i Psychotroniki w
Łodzi. Ponad 35 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu na menadżerskich i właścicielskich
stanowiskach. Bogate doświadczenie szkoleniowe - przeprowadziła ponad 500 godzin szkolenia w
ciągu minionych trzech lat dla osób dorosłych w podobnej tematyce oraz sporządziła 70 analiz
rozwoju przedsiębiorstwa.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały dydaktyczne w formie e-podręczników, plików dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie oraz materiałów VOD i prezentacje.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być obecny na co najmniej 80% czasu szkolenia oraz zaliczenie zajęć, np. w formie testu wiedzy, testu kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia zajęć. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dostęp do komptera/laptopa/telefonu bądź innego urządzenia z dostępem do internetu, ponieważ usługa odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym
Informacje dodatkowe
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia. Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności tj.: ćwiczenia, burza mózgów, studium przypadków. Wybrana metoda walidacji umożliwia zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw). Usługa szkoleniowa zwolniona z podatku VAT na podstawie §3 ustęp 1. pkt.14 Rozporządzenia Ministra Finansów.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
PLATFORMA: Usługa bedzie prowazona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym. OKRES WAŻNOŚCI LINKU: od 07.08.2025 (godz. 8:00) do 11.08.2025 (godz. 15.00). MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G) NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Linux) Firefox 27+, Chrome 30+ MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon