Kurs angielskiego grupowy stacjonarny - poziom B1 20h - Małopolskie Bony Rozwojowe
Kurs angielskiego grupowy stacjonarny - poziom B1 20h - Małopolskie Bony Rozwojowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Mikro, małe, średnie i duże firmy, a także Pracodawcy, z siedzibą, filią, delegaturą oraz inną formą działalności na terenie podregionu krakowskiego wraz z Miastem Kraków, tj. powiatów: miasto Kraków, miechowskiego, krakowskiego, proszowickiego, wielickiego, bocheńskiego, myślenickiego.
Z usług mnogą skorzystać:
Przedsiębiorcy, Pracodawcy i ich Pracownicy.
„Usługa również adresowana dla uczestników projektu "Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa"
Jeśli chcesz skorzystać z innych oferowanych przez nas kursów skontaktuj się z nami!
tel: 12 372 28 95
e-mail: info@mcgregor.home.pl
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji03-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do zwiększenia zakresu sytuacji, w których będzie potrafił skutecznie posługiwać się językiem angielskim, doskonaląc umiejętności - czytania, pisania, słuchania i mówienia oraz poszerzając słownictwo czynne i bierne wraz z wiedzę gramatyczną na poziomie B1 zgodny z ESOKJ. Kurs daje możliwość do dalszego rozwoju językowego oraz promuje nawyk uczenia się przez całe życie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa sens słuchanego materiału na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Rozróżnia ze słuchu informacje podane w języku standardowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Śledzi główna treść informacji dotyczących bieżących wydarzeń jeśli rozmówcy mówią względnie wolno i wyraźnie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa sens czytanego materiału na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Czyta teksty zredagowane języku codziennym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wychwytuje podane informacje opisujące wydarzenia, przeżycia a także życzenia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Produkuje wypowiedzi ustne na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Bez przygotowania bierze udział w rozmowach na tematy osobiste lub dotyczące życia codziennego | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Krótko udziela wyjaśnień, podaje przyczyny, wyraża opinie lub przedstawia swojej plany | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opowiada krótkie historie, główna intrygę filmu i wyraża relacje na ten temat | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Odpowiada w większości sytuacji w jakich może się znajduje podróżując po kraju którego języka się uczy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisze na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Piszę prosty zwięzły tekst na znany mu lub interesujący go temat | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Pisze list lub email opisujący osobiste doświadczenia przeżycia i wrażenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia te są dla osób, które już wcześniej miały kontakt z językiem angielskim i uczyły się go przez kilka lat, po których nastąpiła przerwa a obecnie chcą powrócić do nauki; bądź też ukończyły kurs języka angielskiego na poziomie A2 (elementary)i chcą dalej kontynuować naukę. Zajęcia prowadzone są w formie online. Przed przystąpieniem do kursu weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego poprzez wykonanie testu diagnostycznego w wersji online oraz krótkiej rozmowy kwalifikacyjnej, która potwierdzi poziom znajomości języka angielskiego. Sprawdzamy również dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zajęć. Zajęcia w szkole McGregor skupiają się na dążymy do tego aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania i poznawaniu nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie B1. W nauczaniu proponujemy podejście, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla kursanta. Zalecamy stosowanie różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które dają możliwość wykorzystanie języka obcego w sposób zbliżony do życia codziennego. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. Podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na samodzielnym odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz samodzielnego formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.
W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).
Program ten zakłada różne formy interakcji na zajęciach: praca w parach, praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla kursanta w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do potrzeb kursanta.
Gramatyka B1
Przymiotniki i przysłówki
Przymiotniki a przysłówki, tworzenie słów, kolejność słów.
Porównanie przymiotników z -er i more
Stopień najwyższy przymiotników z -est i most
Przymiotniki nieregularne
Użycie than
Wyrażenia przysłówkowe określające czas, miejsce i częstotliwość – łącznie z kolejnością wyrazów
Spójniki
where, when, whose, why, whose, who, that
Podstawowe zdania złożone
Łączenie słów wyrażających przyczynę, skutek i kontrast: so, which, until, why, while, when, as, before, after, until, as long as, whenever, itp.
Artykuły - the, a/an, -
Porównawczy i najwyższy przymiotników
Quantifiers too… not enough
Zdania warunkowe
Typ 1
Typ 2
Czasy teraźniejsze
Czas present simple jeśli chodzi o nawyki i codzienne czynności
Przysłówki częstotliwości: always, never, often, seldom, usually
Kolejność wyrazów w zdaniach z przysłówkami
Czas present continuous: działania, które dzieją się teraz
Pytania przedmiotowe i przedmiotowe
Czas present simple bierny
Czas present perfect z for isince
Czas present perfect lub czas past simple
Czasy przeszłe
Czas past simple: działania w przeszłości, np. pracowałem ostatniej nocy. nie pracowałem. Pracowałeś?
Czas past simple TO BE
Czas past simple: czasowniki regularne i nieregularne
Czas past continuous
Czas past continuous przerwana przez czas past simple
Główne czasowniki nieregularne.
Czas past perfect
Used to
Wzory czasowników
Mowa zależna
Definiowanie zdań względnych
Czasowniki, po których następuje gerund lub bezokolicznik
Przyszłe formy:
Zdania z will
Zdania z be going to
Czas present continuous w odniesieniu do planów na przyszłość
Czasowniki modalne
will i might dla przewidywań
Przyimki
Przyimki miejsca: at, in on, in front of, under, behind, among, beside, near, next to, between, across, into, through, onto, out of, itp.
Przyimki czasu: on, in, for, at itp.
Wyrażenia przyimkowe: on foot, itp.
Zaimki
Zaimki osobowe: I, he, she, he, it, we you, they
Zaimki dzierżawcze: my, your, his, her, his, its, our, your, their
Zaborczy z „s”, tj. Tom’s diner, Susan’s son
Zaimki: something, anything
Zaimki zwrotne: myself, himself, herself, itp.
pytania:
Zaimki pytające: Where, Whose, When, Who, How long, Whose, How, What time, Which, What, i.e. Who said that? How are you? Whose shoes are these? What time is your lesson
Tworzenie pytań w czasie Present Simple, continuous
Tworzenie pytań w czasie PresentPerfect
Słownictwo
Czasowniki żłożonie: popularne czasowniki żłożone: get up, put on, come in itp.
Powszechne przymiotniki
Przysłówki
Turystyka
Kolokacje podróżnicze
Pieniądze
Zakupy
Praca
Oferty pracy
Czasowniki z przyimkami zależnymi
przymiotniki kończące się na -ed / -ing
Kończenie rozmów
Proszenie o informacje w miejscu publicznym
Płacąc rachunek
Dokonywanie ustaleń społecznych
Składanie ofert i sugestii
zwroty zawierające: like, off, just, look, job, work, czasownik + to
Kolokacje z get
Kolokacje zdrowotne
Problemy zdrowotne i leczenie
Sztuka
Przedmioty dyplomowe
Formacja rzeczownikowa
Rzeczowniki złożone
Przysłówki: szczęście i szansa
Zwierząt
Przymiotnik osobowości
Słowa utworzone za pomocą: zmiany,
Lekcje prowadzone są w systemie 90 min, ale w przypadku rozliczeń jedna lekcja jest brana pod uwagę jako 45 min,
Podana liczba godzin zawiera rownież proces walidacji,
Podana liczba godzin zawiera tylko zajęcia praktyczne,
Przerwy nie są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Język angielski B1 — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Brianne Goebel | Data realizacji zajęć 08-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Język angielski B1 — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Brianne Goebel | Data realizacji zajęć 22-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Język angielski B1 — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Brianne Goebel | Data realizacji zajęć 29-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Język angielski B1 — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Brianne Goebel | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Język angielski B1 — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Brianne Goebel | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Język angielski B1 — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Brianne Goebel | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Język angielski B1 — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Brianne Goebel | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Język angielski B1 — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Brianne Goebel | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Język angielski B1 — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Brianne Goebel | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Język angielski B1 — ćwiczenia/rozmowy - tematyka zgodna z ramowym programem. | Prowadzący Brianne Goebel | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Brianne Goebel
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje materiały dydaktyczne w formie eletronicznej i papierowej oraz dodatkowe materiały zamieszczone na osobistym koncie na internetowej platformie szkoły McGregor do której kursant ma dostęp przez czas kursu.
Warunki uczestnictwa
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Zgłoszenie chęci uczestnictwa w McGregor Szkoła Językowa, telefonicznej lub mailowej :
1. uzupełnienie testu diagnostycznego w wersji on line:
www.mcgregor.net.pl
Zakładka ZAPISY ONLINE
2. odbycie rozmowy diagnostycznej weryfikujących poziom znajomości języka angielskiego.:
- Ustalenie szczegółów organizacyjnych i podpisanie umowy określającej zasady realizacji szkolenia
Informacje dodatkowe
Projekt Małopolskie Bony Rozwojowe – Nowa Pespektywa jest realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
„Zawarto umowę z MARR na świadczenie usług w ramach projektu „Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa”.
Szegółowe warunki zostały zawarte w Umowie z Uczestnikiem projektu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi