Szkolenie- Konwersacje w języku angielskim – poziom A2.1 (K.U.)
Szkolenie- Konwersacje w języku angielskim – poziom A2.1 (K.U.)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby początkujące w nauce języka angielskiego – kurs jest przeznaczony dla osób na poziomie A1/A2, które chcą poprawić umiejętności konwersacyjne w codziennych sytuacjach.
Osoby, które potrzebują komunikować się w języku angielskim w pracy, podróży lub codziennym życiu – kurs skupia się na umiejętności rozmawiania na tematy takie jak dane osobowe, zakupy, pytanie o drogę, jedzenie, transport, usługi, a także interakcje w pracy czy w środowisku formalnym.
Osoby pragnące poprawić swoją płynność w mówieniu i poszerzyć zasób słownictwa – kurs rozwija umiejętności prowadzenia rozmów na tematy związane z życiem codziennym, preferencjami, podróżami, czy też sytuacjami społecznymi i grzecznościowymi.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji08-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika do prowadzenia podstawowej komunikacji ustnej w języku angielskim na poziomie A2, w typowych sytuacjach życia codziennego, poprzez wykorzystywanie prostych wyrażeń i zwrotów, formułowanie pytań i odpowiedzi, wyrażanie preferencji, reagowanie językowe w kontakcie z innymi oraz stosowanie form grzecznościowych zgodnie z kontekstem kulturowym i społecznym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje wyrażenia i zwroty używane w rutynowej komunikacji (np. pytania o dane osobowe, zakupy, kierunki) | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie struktury do prostych tematów dnia codziennego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Korzysta z podstawowego słownictwa tematycznego związanego z otoczeniem, miejscem zamieszkania i pracą. | Kryteria weryfikacji Tworzy listę słów kluczowych i używa ich w wypowiedzi kontekstowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje proste wypowiedzi na temat nawyków, codziennych czynności i preferencji. | Kryteria weryfikacji Formułuje wypowiedź z użyciem czasu Present Simple i podstawowych czasowników modalnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Reaguje językowo w sytuacjach życia codziennego (np. zamawianie, proszenie o pomoc). | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje poprawne struktury w scenkach sytuacyjnych (odgrywanie roli klienta/pasażera/petenta) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Formułuje pytania i odpowiedzi w prostych interakcjach (np. small talk, pytania o drogę). | Kryteria weryfikacji Stosuje poprawny szyk i typowe pytania sytuacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Nawiązuje i podtrzymuje rozmowę w przewidywalnych sytuacjach społecznych. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje zwroty grzecznościowe i sygnały konwersacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje język w sposób uprzejmy i zgodny z kontekstem kulturowym. | Kryteria weryfikacji Dobiera formy odpowiedzi do sytuacji (np. przeprosiny, propozycje, podziękowania). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wprowadzenie i dane osobowe
Przedstawianie siebie i innych, dane osobowe, miejsce zamieszkania
Słownictwo: narodowości, zawody, miejsca
Gramatyka: „to be”, „have got”, zaimki osobowe i dzierżawcze
Struktury: pytania Wh- i Yes/No
- Wprowadzenie i dane osobowe
Ćwiczenia konwersacyjne: small talk, poznawanie nowych osób
- Wprowadzenie i dane osobowe
Mówienie o codziennych nawykach
Słownictwo: codzienne czynności, dni tygodnia, pory dnia
Gramatyka: Present Simple (twierdzenia, przeczenia, pytania)
Częstotliwość: przysłówki always, usually, often...
- Wprowadzenie i dane osobowe
Ćwiczenia: opis rutyny, pytania i odpowiedzi
- Życie codzienne i preferencje
Mówienie o upodobaniach i preferencjach
Słownictwo: hobby, zainteresowania, jedzenie
Struktury: „like/love/hate + ing”, „prefer”, „would like to”
- Życie codzienne i preferencje
Ćwiczenia: rozmowa o czasie wolnym i gustach
- Życie codzienne i preferencje
Zakupy i ceny
Słownictwo: produkty, ceny, sklepy
Struktury: pytania o cenę, wyrażenia używane w sklepie
Gramatyka: liczby, rzeczowniki policzalne/niepoliczalne
Ćwiczenia: symulacja sytuacji zakupowej
- W mieście i w podróży - 2 godz.
Pytanie o drogę i opisywanie lokalizacji
Słownictwo: miejsca w mieście, przyimki miejsca
Struktury: „There is/There are”, „How do I get to...?”
- W mieście i w podróży
Ćwiczenia: odgrywanie scenek pytania o drogę
- W mieście i w podróży
Podróżowanie i transport
Słownictwo: środki transportu, bilety, kierunki
Gramatyka: Present Continuous do mówienia o planach
- W mieście i w podróży
Ćwiczenia: rozmowy na dworcu, na lotnisku
- Usługi i sytuacje codzienne – 2 godz.
W restauracji i kawiarni
Słownictwo: jedzenie, napoje, zwroty do zamawiania
Struktury: „Can I have…?”, „I’d like…”
- Usługi i sytuacje codzienne
Ćwiczenia: symulacja sytuacji w lokalu
- Usługi i sytuacje codzienne
Proszenie o pomoc i załatwianie spraw
Słownictwo: sytuacje urzędowe, zgłaszanie problemów
Struktury: „Can you help me?”, „I need to…”
- Usługi i sytuacje codzienne
Ćwiczenia: scenki – klient/petent i pracownik
- Relacje społeczne i kultura
Rozmowy towarzyskie i grzecznościowe
Zwroty: przeprosiny, podziękowania, gratulacje
Gramatyka: pytania grzecznościowe, wyrażenia modalne (can, could, should)
- Relacje społeczne i kultura
Ćwiczenia: odgrywanie interakcji w kontekście społecznym
- Relacje społeczne i kultura
Rozmowy w pracy i środowisku formalnym
Różnice między językiem formalnym i nieformalnym
Przywitanie gości, przedstawianie się, propozycje spotkań
Ćwiczenia: scenki w biurze, na spotkaniu
- Egzamin ustny (walidacja)
Zajęcia są realizowane w godzinach dydaktycznych. Przerwa nie jest wliczana w całkowity czas szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Przedstawianie siebie i innych, dane osobowe, miejsce zamieszkania | Prowadzący Agnieszka Glińska | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Ćwiczenia konwersacyjne: small talk, poznawanie nowych osób | Prowadzący Agnieszka Glińska | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Mówienie o codziennych nawykach | Prowadzący Agnieszka Glińska | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Mówienie o upodobaniach i preferencjach | Prowadzący Agnieszka Glińska | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Zakupy i ceny | Prowadzący Agnieszka Glińska | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Pytanie o drogę i opisywanie lokalizacji | Prowadzący Agnieszka Glińska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Ćwiczenia: odgrywanie scenek pytania o drogę | Prowadzący Agnieszka Glińska | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Podróżowanie i transport | Prowadzący Agnieszka Glińska | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 W restauracji i kawiarni | Prowadzący Agnieszka Glińska | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Ćwiczenia: symulacja sytuacji w lokalu | Prowadzący Agnieszka Glińska | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Proszenie o pomoc i załatwianie spraw | Prowadzący Agnieszka Glińska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Ćwiczenia: scenki – klient/petent i pracownik | Prowadzący Agnieszka Glińska | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Rozmowy towarzyskie i grzecznościowe | Prowadzący Agnieszka Glińska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Ćwiczenia: odgrywanie interakcji w kontekście społecznym | Prowadzący Agnieszka Glińska | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Rozmowy w pracy i środowisku formalnym | Prowadzący Agnieszka Glińska | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 750,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 750,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 158,33 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 158,33 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Glińska
Akademia Polonijna w Częstochowie magister filologii angielskiej i niemieckiej, specjalizacja tłumaczenia w języku angielskim i niemieckim Wyższa Szkoła Języków Obcych i Ekonomii w Częstochowie
licencjat filologii angielskiej, specjalizacja tłumaczenia w języku angielskim i niemieckim
Wyższa Szkoła Języków Obcych i Ekonomii w Częstochowie kwalifikacje pedagogiczne Politechnika Częstochowska inżynier, Wydział Marketingu i Zarządzania
Uprawnienia tłumacza przysięgłego języka angielskiego Nr A 021/133/01
Studia podyplomowe: Tłumaczenia konferencyjne w Ośrodku Badań i Studiów Przekładowych przy Uniwersytecie Łódzkim
Egzamin z języka biznesu Londyńskiej Izby Przemysłowo-Handlowej
Egzamin „Zentrale Mittelstufenprüfung” w Instytucie Goethego
Doświadczenie
2004 – OBECNIE Częstochowa
Lektor języka angielskiego w ramach własnej DG Szkoła Luga, doświadczenie zdobyte w min.ostatnich 5 latach- Prowadzenie szkoleń grupowych i indywidualnych dla osób dorosłych i
dzieci na różnych poziomach zaawansowania. Prowadzenie szkoleń
dla firm prywatnych,(MTL Consulting,Zakłady Chemiczne „RUDNIKI, Granulat), ośrodków PUP, MOPS, GOPS,etc
Prowadzenie szkoleń z różnej tematyki: Język prawniczy, Język
techniczny ogólny, Zawodowy w budownictwie, Zawodowy w
spawalnictwie, Rozmowy telefoniczne, Email, Korespondencja
handlowa, Obsługa klienta, Angielski w biurze, Negocjacje w biznesie,
Język Biznesowy, Ekonomiczno-biurowy, Angielski dla weterynarzy, Dla
specjalistów IT, Dla kadry zarządzającej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypty