HR - rekrutacja i ocena pracowników w oparciu o kompetencje
HR - rekrutacja i ocena pracowników w oparciu o kompetencje
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
- specjaliści rekrutujący pracowników, odpowiedzialni za proces planowania zatrudnienia, rekrutacji i selekcji kadr
- pracownicy firm doradztwa personalnego, agencji pośrednictwa pracy
- doradcy zawodowi
- pracownicy administracji publicznej i urzędów pracy
- przyszli pracownicy działów HR
- właściciele firm
- osoby zainteresowane tematyką rekrutacji i selekcji.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi70
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego prowadzenia rozmów rekrutacyjnych oraz zapoznanie ich ze specjalistycznymi metodami skutecznej rekrutacji, pozwalającymi na trafny dobór kandydatów do stanowisk pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje i interpretuje podstawowe regulacje prawne dotyczące zatrudniania pracowników, w tym różne formy zatrudnienia (w tym tymczasowego) oraz zasady współpracy z agencjami zatrudnienia zgodnie z Kodeksem pracy. | Kryteria weryfikacji Poprawne wskazanie przepisów regulujących proces rekrutacyjny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje współczesne trendy w rekrutacji oraz rozróżnia tradycyjne i nowoczesne metody selekcji kandydatów. | Kryteria weryfikacji Umiejętność krytycznej oceny przydatności danego trendu w określonej organizacji. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Efekty uczenia się Uczestnik zna i stosuje różnorodne narzędzia rekrutacyjne, dobierając je adekwatnie do potrzeb organizacji i specyfiki stanowiska. | Kryteria weryfikacji Samodzielne opracowanie zestawu narzędzi do przykładowego procesu rekrutacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi ocenić skuteczność różnych kanałów pozyskiwania kandydatów oraz zaplanować odpowiednie działania sourcingowe dla konkretnego profilu stanowiska. | Kryteria weryfikacji Poprawny dobór kanałów rekrutacyjnych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi profesjonalnie analizy dokumentów aplikacyjnych kandydatów | Kryteria weryfikacji Trafna interpretacja treści CV, LM, referencji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje i prowadzi rozmowę kwalifikacyjną zgodnie z ustalonym schematem, stosując odpowiednie techniki komunikacyjne oraz analizując postawę i motywację kandydata. | Kryteria weryfikacji Przeprowadzenie symulowanej rozmowy rekrutacyjnej, umiejętność reagowania na trudne pytania kandydatów, oraz ocenienie kandydata na podstawie rozmowy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Aspekty prawne w procesie rekrutacji pracowników (5h)
1.1. Wymogi prawne
1.2. Kodeks pracy
1.3. Rekrutacja pracowników tymczasowych
1.4. Współpraca z agencjami zatrudnienia
1.5. Aktywne poszukiwanie pracy
1.6. Ocenianie kompetencji pracowników
2. Trendy w rekrutacji i selekcji (5h)
3. Narzędzia do przeprowadzenia rekrutacji i selekcji (20h)
4. Dobór źródeł pozyskiwania kandydatów (5h)
5. Preselekcja kandydatów (10h)
5.1. Analiza dokumentów aplikacyjnych
5.2. Metody oceniania kompetencji kandydata na podstawie ( CV, listu motywacyjnego, referencji, ankiet, testów
6. Schemat rozmowy rekrutacyjnej – krok po kroku (25h)
6.1. Stworzenie właściwej atmosfery
6.2. Przedstawienie firmy, zespołu, stanowiska, wartości firmy
6.3 Wywiad (słabe i mocne strony)
6.4. Badanie postawy kandydata
6.5. Udzielanie odpowiedzi na trudne pytania kandydata, odpowiednie zakończenie rozmowy rekrutacyjne
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały szkoleniowe w postaci wydrukowanej prezentacji i w wersji elektronicznej.
Trener prowadzący szkolenie na bieżąco będzie przedstawiał/przesyłał zadania oraz ćwiczenia.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia potwierdzającego zdobycie kompetencji jest przystąpienie do testu sprawdzającego z teorii i praktyki.
Warunki uczestnictwa
Wymagany jest dodatkowo kontakt z Akademią Finansów i Biznesu Vistula Filia w Tczewie poprzez e-mail: tczew@vistula.edu.pl lub telefonicznie:. 696 023 554
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania: posiadanie sprzętu elektronicznego z dostępem do Internetu (w przypadku szkolenia w formie zdalnej)
Uczelnia zapewnia dostęp do platformy MS Teams