Kurs Narzędzi AI dla nauczycieli Obsługa programów AI typu: Chat GPT, Deep Seek, Perplexity AI, Sora AI, Gamma AI, Canva AI, Suno AI, Eleven Labs, Quizizz, Isgen.ai.
Kurs Narzędzi AI dla nauczycieli Obsługa programów AI typu: Chat GPT, Deep Seek, Perplexity AI, Sora AI, Gamma AI, Canva AI, Suno AI, Eleven Labs, Quizizz, Isgen.ai.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- nauczycieli wszystkich etapów edukacyjnych (przedszkole, szkoła podstawowa, szkoła średnia),
- pedagogów specjalnych, terapeutów, psychologów szkolnych, logopedów – zainteresowanych wykorzystaniem narzędzi AI w pracy z uczniami,
- dyrektorów szkół i kadry zarządzającej oświatą,
- trenerów edukacyjnych i edukatorów nieformalnych,
- osób posiadających minimum średnie wykształcenie, z podstawowymi umiejętnościami obsługi komputera i Internetu.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest przygotowanie kursantów do samodzielnej obsługi programów AI typu Chat GPT, Deep Seek, Perplexity AI, Sora AI, Gamma AI, Canva AI, Suno AI, Eleven Labs, Quizizz, Isgen.ai.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się wiedza KURSANT Omawia obsługę ChatGPT | Kryteria weryfikacji - Definiuje podstawowe funkcje ChatGPT | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji -Definiuje tworzenie efektywnych promptów do generowania treści | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - Definiuje Generowanie raporów oraz podsumowania za pomocą AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - Przygotowuje krótkie treści użytkowe (np. maile, opisy) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - Opracowuje prezentacje o tematyce ekologicznej z użyciem AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza KURSANT opisuje DeepSeek | Kryteria weryfikacji - opisuje podstawowe funkcje narzędzia DeepSeek | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - definiuje karty pracy i testy z wykorzystaniem AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - opisuje jak wygenerować uproszczone treści edukacyjne dostosowane do uczniów z trudnościami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - Opisuje zadania językowe (dyktanda, ćwiczenia) za pomocą AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - Definiuje materiały edukacyjne o tematyce ekologicznej za pomocą AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza kursant opisuje Perplexity AI | Kryteria weryfikacji - Rozróżnia podstawowe funkcje wyszukiwarki Perplexity AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - Efektywnie opisuje informacje z wykorzystaniem AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - Opisuje streszczenia materiałów edukacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - Wskazuje materiały dydaktyczne o tematyce ekologicznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - Rozróżnia porównuje dane z wielu źródeł przy użyciu AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza kursant opisuje Sora AI | Kryteria weryfikacji - opisuje podstawowe funkcje narzędzia Sora AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - definiuje tworzenie ilustracji edukacyjnych za pomocą AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - Opracowuje infografiki ekologiczne z użyciem AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - rozróżnia grafiki dostosowane do potrzeb uczniów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza kursant opisuje Gamma AI | Kryteria weryfikacji -opisuje podstawowe funkcje Gamma AIAI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - Definiuje tworzenie prezentacji edukacyjnych z notatek i plików | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - Opracowuje prezentacje o tematyce ekologicznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - opisuje pracę zespołową uczniów z użyciem Gamma | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza kursant opisuje Canva AI | Kryteria weryfikacji - Definiuje narzędzia Canva AI do tworzenia grafik edukacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - Definiuje tworzenie materiałów dydaktycznych (kolorowanki, plakaty) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - opisuje wygenerowanie treści wizualnych promujące ekologię | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - Rozróżnia interaktywne materiały edukacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wiedza kusant opisuje Suno AI | Kryteria weryfikacji - Opisuje podstawowe funkcje platformy Suno AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji -Definiuje wygenerowanie piosenki edukacyjne z użyciem AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - wskazuje słuchanki edukacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - wskazuje materiały muzyczne o ekologii | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza kursant opisuje obsługę Eleven Labs | Kryteria weryfikacji - opisuje narzędzie Eleven Labs do generowania treści audio | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - definiuje słuchanki edukacyjne z tekstów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - opisuje wygenerowanie materiałów audio dla uczniów z trudnościami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji -wyszukuje edukacyjne nagrania o tematyce ekologicznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wiedza kursant definiuje obsługę Quizizz | Kryteria weryfikacji - Stosuje podstawowe funkcje platformy Quizizz | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - opisuje tworzenie quizów edukacyjnych z wykorzystaniem AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - definiuje quizy ekologiczne z użyciem AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wiedza kursant opisuje obsługę Isgen.ai | Kryteria weryfikacji - definiuje podstawowe funkcje narzędzia Isgen.ai | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - Analizuje teksty uczniów pod kątem wykorzystania AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - rozróżnia poprawność językową prac uczniów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - Weryfikuje autentyczność prac edukacyjnych o tematyce ekologicznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się KURSANT rozstrzyga dylematy związane AI, i dostrzega dostępność i dostosowania | Kryteria weryfikacji - opisuje narzędzia AI do wspierania uczniów z SPE | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - opisuje stworzenie uproszczonych wersji tekstów edukacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - opisuje materiały dydaktyczne dostosowane do stylów uczenia się | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - definiuje stworzenie ćwiczenia wspierające edukację włączającą przy użyciu AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności kursant tworzy treści z wykorzystaniem narzędzi AI | Kryteria weryfikacji Tworzy własne treści związane z edukacją o motywie ekologicznym z zastosowaniem narzędzi AI | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program Szkolenia
Moduł I: Obsługa ChatGPT
Moduł II: Obsługa DeepSeek
Moduł III: Obsługa Perplexity AI
Moduł IV: Obsługa Sora AI
Moduł V: Obsługa Gamma AI
Moduł VI: Obsługa Canva AI
Moduł VII: Obsługa Suno AI
Moduł VIII: Obsługa Eleven Labs
Moduł IX: Obsługa Quizizz
Moduł X: Obsługa Isgen.ai
Moduł XI: AI a dostępność i dostosowania
Moduł I – Obsługa ChatGPT
- Wprowadzenie do interfejsu i podstawowych funkcji ChatGPT.
- Tworzenie efektywnych promptów edukacyjnych (konspekty, scenariusze zajęć)..
- Tworzenie materiałów dydaktycznych: piosenki, wierszyki, zadania grupowe.
- Zastosowanie ChatGPT w tworzeniu materiałów i metodologii dla uczniów z dysleksją i innymi potrzebami edukacyjnymi.
Moduł II – Obsługa DeepSeek
- Wprowadzenie do narzędzia – możliwości i zastosowania
- Tworzenie kart pracy i testów z materiałów źródłowych
- Uproszczanie tekstów dla uczniów z trudnościami edukacyjnymi
- Tworzenie testów tematycznych (np. o recyklingu)
- Generowanie materiałów edukacyjnych związanych z ekologią
Moduł III – Obsługa Perplexity AI
- Podstawy pracy z wyszukiwarką Perplexity AI
- Wyszukiwanie informacji i tworzenie zwięzłych streszczeń
- Tworzenie materiałów dydaktycznych na podstawie wyników wyszukiwania
- Generowanie raportów o tematyce środowiskowej i ekologicznej
- Analiza i porównywanie danych z wielu źródeł
Moduł IV – Obsługa Sora AI
- Wprowadzenie do interfejsu i zasad tworzenia obrazów
- Tworzenie ilustracji edukacyjnych (np. schematy biologiczne)
- Generowanie infografik na tematy ekologiczne
- Dostosowanie grafik dla uczniów z trudnościami edukacyjnymi
- Personalizacja treści wizualnych do potrzeb klasy
Moduł V – Obsługa Gamma AI
- Wprowadzenie do narzędzia Gamma AI i jego funkcji
- Tworzenie prezentacji z notatek i materiałów źródłowych
- Przygotowanie ekologicznych prezentacji cyfrowych
- Wykorzystanie narzędzia do organizacji pracy zespołowej uczniów
Moduł VI – Obsługa Canva AI
- Wprowadzenie do narzędzi AI w Canvie (Magic Write, Text to Image, Magic Edit)
- Tworzenie materiałów graficznych na lekcje (plakaty, infografiki, kolorowanki)
- Generowanie ilustracji na potrzeby edukacji ekologicznej
- Tworzenie cyfrowych quizów i materiałów interaktywnych dla uczniów
Moduł VII – Obsługa Suno AI
- Wprowadzenie do platformy Suno AI – funkcje i możliwości
- Tworzenie piosenek edukacyjnych na podstawie własnych tekstów lub promptów
- Generowanie utworów muzycznych o tematyce ekologicznej
- Tworzenie materiałów audio wspierających naukę i kreatywność uczniów
Moduł VIII – Obsługa Eleven Labs
- Wprowadzenie do narzędzia Eleven Labs – generowanie nagrań audio
- Tworzenie słuchanek edukacyjnych z własnych tekstów
- Generowanie materiałów audio wspierających uczniów z dysleksją
- Tworzenie ekologicznych materiałów audio do wykorzystania na lekcjach
Moduł IX – Obsługa Quizizz
- Wprowadzenie do platformy Quizizz – funkcje i interfejs
- Tworzenie quizów z materiałów źródłowych i promptów
- Przygotowywanie quizów edukacyjnych o tematyce ekologicznej
- Wykorzystanie quizów jako narzędzi oceny kształtującej i powtórkowej
Moduł X – Obsługa Isgen.ai
- Wprowadzenie do narzędzia Isgen.ai i jego podstawowych funkcji
- Analiza tekstów uczniów pod kątem użycia AI
- Sprawdzanie poprawności językowej i stylistycznej prac pisemnych
- Weryfikacja autentyczności prac edukacyjnych na tematy ekologiczne
Moduł XI – AI a dostępność i dostosowania
- Uproszczenie materiałów tekstowych dla uczniów z dysleksją i trudnościami edukacyjnymi
- Tworzenie materiałów multimedialnych i interaktywnych do różnych stylów uczenia się
- Projektowanie ćwiczeń ruchowych wspierających uczniów z trudnościami koncentracji i nadpobudliwością
Na końcu szkolenia trener przeprowadzi egzamin wewnętrzny na kartkach który został przygotowany przez egzaminatora, zostaną one zebrane po zakończeniu egzaminu do koperty przez trenera i wysłane do walidatora w celu oceny.
Oprócz 30 minutowej przerwy obiadowej, przewidziane są drobne przerwy które są dopasowane do tempa pracy grupy.
Walidacja jest wliczona w czas trwania usługi.
1 godzina zajęć to 60 minut.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Moduł I – Obsługa ChatGPT | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:10 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Moduł II – Obsługa DeepSeek | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:10 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Moduł III – Obsługa Perplexity AI | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Moduł IV – Obsługa Sora AI | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Moduł V – Obsługa Gamma AI (początek) | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Przerwa obiadowa | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Moduł V – Obsługa Gamma AI | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Moduł VI – Obsługa Canva AI | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 15:20 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Mini podsumowanie | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Moduł VII – Obsługa Suno AI | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Moduł VIII – Obsługa Eleven Labs | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Moduł IX – Obsługa Quizizz | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Moduł X – Obsługa Isgen.ai (początek) | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Przerwa obiadowa | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Moduł X – Obsługa Isgen.ai (ciąg dalszy) | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Moduł XI – AI a dostępność i dostosowania | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Egzamin wewnętrzny | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 312,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 312,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Dawid Winkler
Na co dzień zajmuje się wspieraniem uczniów w nauce, prowadząc korepetycje i indywidualne zajęcia dydaktyczne. Dzięki temu na bieżąco obserwuje, jak technologia może wspierać proces przyswajania wiedzy oraz jak dostosowywać materiały i metody do zróżnicowanych potrzeb odbiorców.
Interesuje się również tematyką prawa, w szczególności w kontekście rozwoju sztucznej inteligencji, etyki oraz regulacji technologicznych. Łączy w swojej pracy podejście praktyczne z refleksją nad odpowiedzialnym i świadomym wykorzystaniem narzędzi AI w edukacji, pracy i życiu codziennym. Aktualizacja wiedzy miała miejsce lipiec 2025.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma:
- materiały w wersji elektronicznej:
- Ćwiczenia oraz skrypty, materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków.
Warunki uczestnictwa
Podstawowa znajomość obsługi komputera
Informacje dodatkowe
Usługa zwolniona jest ze stawki VAT na podstawie par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatków i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, w przypadku gdy udział w usłudze jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi