Kurs Narzędzi AI Obsługa programów AI typu: Chat GPT, Deep Seek, Perplexity AI, Microsoft Copilot, Gamma AI, Photoleap, Sora AI, InVideo, CapCut, Trint, Eleven Labs, Rytr
Kurs Narzędzi AI Obsługa programów AI typu: Chat GPT, Deep Seek, Perplexity AI, Microsoft Copilot, Gamma AI, Photoleap, Sora AI, InVideo, CapCut, Trint, Eleven Labs, Rytr
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Grupa docelowa usługi
Osoby, które chcą zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie obsługi narzędzi opartych na sztucznej inteligencji.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji03-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest przygotowanie kursantów do samodzielnej obsługi programów AI typu Chat Gbt, Deep Seek, Perplexity AI, Microsoft Copilot, Gamma AI, Photoleap, Sora AI,Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się wiedza KURSANT definiuje CHAT GPT | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe funkcje ChatGPT | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje efektywne prompty do generowania treści | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje generowanie raportów oraz podsumowania za pomocą AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje krótkie treści użytkowe (np. maile, opisy) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje prezentacje o tematyce ekologicznej z użyciem AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wiedza KURSANT Definiuje DeepSeek | Kryteria weryfikacji Definiuje narzędzia DeepSeek do szczegółowej analizy tekstów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje raporty i zestawienia analityczne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje tryb "research mode" narzędzia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera raporty uwzględniające dane ekologiczne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie dane do analiz z pomocą AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wiedza KURSANT Definiuje Perplexity AI | Kryteria weryfikacji Definiuje szukania informacji z użyciem Perplexity AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Objaśnia tworzenie raportów tematycznych i branżowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje wyszukania precyzyjnych danych do eko-raportów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozrożnia źródła informacji z pomocą narzędzia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie materiały do tworzenia analiz | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wiedza KURSANT Definiuje Microsoft Copilot | Kryteria weryfikacji Automatyzuje formatowanie dokumentów w Word | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje dane i generuje wizualizacje w Excel | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje stworzenie profesjonalnej prezentacji z dokumentów w PowerPoint | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje projektowanie grafiki i ilustracje za pomocą Copilot Designer | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje przygotowanie materiałów promujących zrównoważony rozwój | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wiedza KURSANT opisuje Gamma AI | Kryteria weryfikacji Generuje prezentacje na podstawie gotowych plików | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje stworzenie prezentacji za pomocą promptów tekstowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje stylistykę generowanych slajdów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera układ prezentacji do celów biznesowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje slajdy o tematyce ekologicznej z wykorzystaniem Gamma AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wiedza kursant opisuje obsługę Photoleap | Kryteria weryfikacji opisuje edytcje grafiki z użyciem funkcji AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje generowanie ilustracji graficznych na podstawie promptów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia efekty specjalne oraz retusz wspierany przez AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje przygotowanie grafiki wysokiej jakości do materiałów cyfrowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje tworzenie ekologicznych infografiki w stylu flat design | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wiedza kursant definiuje obsługę Sora AI | Kryteria weryfikacji analizuje ilustracje graficzne oraz proste animacje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje tworzenie diagramów i schematów za pomocą AI Sketch | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie style graficzne do prezentacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje przygotowanie grafiki edukacyjne i promocyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje tworzenie eko-infografiki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wiedza kursant opisuje obsługę InVideo | Kryteria weryfikacji opisuje tworzenie filmów automatycznie generowane przez AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie style filmów do ich treści | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji analizuje dobrane podkłady muzyczne i efekty dźwiękowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wyjaśnia funkcje tekstowe AI w filmach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji analizuje krótkie filmy edukacyjne o tematyce ekologicznej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wiedza kursant opisuje obsługę CapCut | Kryteria weryfikacji opisuje edycje materiałów wideo z funkcjami AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji analizuje automatycznie generowane napisy do filmów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje zastosowanie efekty specjalne i przejścia wspierane przez AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie ustawienia eksportu wideo | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje tworzenie filmów informacyjnych o ekologii z użyciem automatycznych napisów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wiedza kursant definiuje obsługę Trint | Kryteria weryfikacji Definiuje wykonanie automatycznych transkrypcji nagrań audio i wideo | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje edycję i korekty wygenerowanych tekstów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje tworzenie podsumowania spotkań na podstawie transkrypcji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie fragmenty transkrypcji do analizy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje treści nagrań pod kątem zagadnień ekologicznych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wiedza kursant opisuje obsługę Eleven Labs | Kryteria weryfikacji opisuje generowanie realistycznych nagrań głosowych z tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiedni styl głosu do materiałów audio | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje treści audio do wykorzystania w materiałach edukacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje technologię voice changing w nagraniach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje treści audio do wykorzystania w materiałach edukacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje tworzenie materiałów dźwiękowych zgodnie z brandingiem firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wiedza kursant definiuje obsługę Rytr | Kryteria weryfikacji definiuje wygenerowanie różnorodnych treści pisane (e-maile, newslettery, opisy) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiedni styl i ton tekstów generowanych przez AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje treści pod kątem komunikacji marketingowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje tworzenie materiałów promujących działania ekologiczne i zrównoważony rozwój | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje przygotowanie tekstów zgodne ze specyfiką działalności firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się społeczne Kursant rozstrzyga dylematy związane z używaniem narzędzi AI | Kryteria weryfikacji Komunikuje dylematy związane z narzędziami AI | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się umiejętności Umiejętności kursant tworzy treści z wykorzystaniem narzędzi AI | Kryteria weryfikacji Tworzy treści za pomocą AI, z uwzględnieniem zielonych kompetencji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program Szkolenia
Moduł I Obsługa Chat GPT
Moduł II Obsługa Deep Seek
Moduł III Obsługa Perplexity AI
Moduł IV Obsługa Microsoft Copilot,
Moduł V Obsługa Gamma AI
Moduł VI Obsługa Photoleap
Moduł VII Obsługa Sora AI
Moduł VIII Obsługa InVideo
Moduł IX CapCut
Moduł X Obsługa Trint
Moduł XI Obsługa Eleven Labs
Moduł XII Obsługa Rytr
Moduł 1: ChatGPT
• Tworzenie efektywnych promptów i automatyzacja pracy
• Wsparcie w planowaniu i komunikacji
• Zielone kompetencje: planowanie pracy, świadomość środowiskowa, oszczędność czasu i zasobów
Moduł 2: DeepSeek
• Generowanie podsumowań i raportów na podstawie danych
• Praca na plikach Excel/CSV
• Zielone kompetencje: analiza danych, zwiększanie efektywności pracy, redukcja powtarzalnych zadań
Moduł 3: Perplexity AI
• Szybkie wyszukiwanie i porównywanie informacji z wiarygodnych źródeł
• Uporządkowane odpowiedzi z linkami i źródłami
• Zielone kompetencje: promowanie zrównoważonego rozwoju i krytycznego myślenia
Moduł 4: Microsoft Copilot – Word
• Automatyczne tworzenie i edycja dokumentów
• Redagowanie treści i analiza danych tekstowych
• Zielone kompetencje: ograniczenie zużycia papieru, efektywna komunikacja
Moduł 5: Microsoft Copilot – PowerPoint
• Tworzenie prezentacji z plików i promptów
• Ekologiczne prezentacje: zielona energia, zrównoważony rozwój
• Zielone kompetencje: komunikacja wizualna, promowanie zielonej wiedzy
Moduł 6: Microsoft Copilot – Designer
• Projektowanie grafik na podstawie tekstu
• Tworzenie materiałów promujących zrównoważony rozwój
• Zielone kompetencje: tworzenie eko-treści wizualnych, cyfrowa estetyka
Moduł 7: Gamma AI
• Tworzenie dynamicznych prezentacji bez slajdów
• Prezentacje tematyczne o zrównoważonym rozwoju
• Zielone kompetencje: wizualna komunikacja, efektywne planowanie
Moduł 8: Photoleap
• Edycja zdjęć i tworzenie grafik wspierających komunikację ekologiczną
• Szybkie przekształcanie zdjęć w ilustracje
• Zielone kompetencje: cyfrowa kreatywność, promowanie świadomości ekologicznej
Moduł 9: Sora AI
• Tworzenie infografik i diagramów z promptów
• Wizualizacja danych o redukcji odpadów i emisji CO₂
• Zielone kompetencje: przetwarzanie danych, graficzne przedstawienie idei ekologicznych
Moduł 10: InVideo
• Tworzenie wideo na bazie tekstu
• Filmy promujące zielone wartości, bez potrzeby nagrań
• Zielone kompetencje: efektywna komunikacja, redukcja zużycia materiałów
Moduł 11: CapCut
• Montaż wideo z automatycznymi napisami
• Tworzenie treści edukacyjnych o energii odnawialnej
• Zielone kompetencje: cyfrowa komunikacja, świadomość klimatyczna
Moduł 12: Trint
• Transkrypcja nagrań i wywiadów
• Szybkie opracowanie treści z materiałów audio
• Zielone kompetencje: archiwizacja wiedzy, eliminacja potrzeby notatek papierowych
Moduł 13: Eleven Labs
• Generowanie głosów i zmiana narracji
• Tworzenie nagrań promujących ekologiczne działania
• Zielone kompetencje: oszczędność czasu, efektywne przekazywanie wiedzy
Moduł 14: Rytr
• Tworzenie tekstów marketingowych i informacyjnych
• Automatyzacja komunikacji z klientami
• Zielone kompetencje: planowanie kampanii, zrównoważone zarządzanie treścią
Na końcu szkolenia trener przeprowadzi egzamin wewnętrzny na kartkach który został przygotowany przez egzaminatora, zostaną one zebrane po zakończeniu egzaminu do koperty przez trenera i wysłane do walidatora w celu oceny.
Oprócz 30 minutowej przerwy obiadowej, przewidziane są drobne przerwy które są dopasowane do tempa pracy grupy.
Walidacja jest wliczona w czas trwania usługi.
1 godzina zajęć to 60 minut.
Zgodnie z definicją „zielonych umiejętności” zawartą w Regulaminie naboru do projektu w ramach FESL 10.17 :
Zielone umiejętności – umiejętności o charakterze zawodowym lub ogólnym, niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki, czyli takiej, która jest oparta na odnawialnych źródłach energii, nowoczesnych technologiach ukierunkowanych na niskoemisyjności i zasobooszczędności, a także na zarządzaniu środowiskowym w przedsiębiorstwach. Przyjmuje się, że zielone umiejętności to takie, które przyczyniają się do budowy "zielonej gospodarki" poprzez tworzenie „zielonych miejsc pracy”. „Zielone miejsca pracy” to te, które przyczyniają się do zachowania lub przywrócenia stanu środowiska, niezależnie od tego czy występują w tradycyjnych czy nowych rozwijających się „zielonych” sektorach. „Zielone miejsca pracy” wpływają pozytywnie na zwiększanie efektywności energetycznej i surowcowej, ograniczanie emisji gazów cieplarnianych, minimalizację odpadów i zanieczyszczeń, ochronę i odtwarzanie ekosystemów oraz wspieranie adaptacji do skutków zmian klimatu.
Szkolenie "Wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz chata GPT do rozwoju organizacji zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju" - jest kluczowe dla rozwijania zielonych kompetencji w kontekście zielonej gospodarki.
ZIELONE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI:
- OBSŁUGA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI
- ZDOBYWANIE, GROMADZENIE, PRZECHOWYWANIE I ANALIZOWANIE DANYCH ZWIĄZANYCH ZE ZWIĘKSZENIEM EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ, REDUKCJĄ ODPADÓW, ZMNIEJSZENIEM GAZÓW CIEPLARNIANYCH
- świadomość i szacunek dla środowiska
- planowanie pracy, analizowanie efektywności pracowniczej
- tworzenie ekologicznych treści oraz materiałów wizualnych
- zwiększanie efektywności energetycznej
- promowanie zielonej wiedzy i zrównoważonego rozwoju
- redukcja i zarządzanie odpadami
- umiejętność pracy zespołowej
- umiejętności komunikacyjne
- planowanie oparte na logicznym myśleniu
TEMATYKA SZKOLENIA JEST ZGODNA Z PROGRAMEM REGIONALNYM TECHNOLOGII NA LATA 2019 -2030 W OBSZARZE
TECHNOLOGIE TELEKOMUNIKACYJNE I INFORMACYJNE,
OBSZAR 4.1 TECHNOLOGIE TELEKOMUNIKACYJNE
F8: SZTUCZNA INTELIGENCJA I UCZENIE MASZYNOWE
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Moduł I: ChatGPT – Automatyzacja pisania, planowanie pracy, zielone treści i świadome decyzje | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Moduł II: DeepSeek – Analiza danych w kontekście ekologii i efektywności pracy | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Moduł III: Perplexity AI – Wyszukiwanie nt. zrównoważonego rozwoju, redukcji odpadów, energii odnawialnej | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Moduł IV: Microsoft Copilot – Word – Eko-raporty, podsumowania, oferty | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Moduł V: Microsoft Copilot – PowerPoint – Prezentacje nt. zielonej energii | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Moduł VI: Microsoft Copilot – Designer – Projektowanie grafik środowiskowych | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Przerwa obiadowa | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Moduł VII: Gamma AI – Prezentacje nt. zielonych kompetencji, efektywności energetycznej | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Moduł VIII: Photoleap – Wizualizacje ekologiczne | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Moduł IX: Sora AI – Grafiki nt. środowiska i natury | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Podsumowanie dnia 1 | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Moduł X: InVideo – Tworzenie wideo promujących zieloną energię | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Moduł XI: CapCut – Montaż eko-wideo z automatycznymi napisami | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Moduł XII: Trint – Transkrypcje nagrań o zrównoważonym rozwoju | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Moduł XIII: Eleven Labs – Głosy lektorskie do materiałów eko-edukacyjnych | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Moduł XIV: Rytr – Tworzenie treści promujących zieloną wiedzę | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Zadania końcowe z wybranymi narzędziami – Treści zgodne z tematyką kursu | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Przerwa obiadowa | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Kontynuacja pracy z narzędziami / rozwiązywanie problemów | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Podsumowanie kursu i refleksja nad wdrożeniem AI z zielonymi kompetencjami | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Egzamin wewnętrzny | Prowadzący Dawid Winkler | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 312,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 312,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Dawid Winkler
Na co dzień zajmuje się wspieraniem uczniów w nauce, prowadząc korepetycje i indywidualne zajęcia dydaktyczne. Dzięki temu na bieżąco obserwuje, jak technologia może wspierać proces przyswajania wiedzy oraz jak dostosowywać materiały i metody do zróżnicowanych potrzeb odbiorców.
Interesuje się również tematyką prawa, w szczególności w kontekście rozwoju sztucznej inteligencji, etyki oraz regulacji technologicznych. Łączy w swojej pracy podejście praktyczne z refleksją nad odpowiedzialnym i świadomym wykorzystaniem narzędzi AI w edukacji, pracy i życiu codziennym.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma:
- materiały w wersji elektronicznej:
- Ćwiczenia oraz skrypty, materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków.
Warunki uczestnictwa
Podstawowa znajomość obsługi komputera
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych. Przerwy są wliczone w czas trwania usługi. Walidacja jest wliczona w czas trwania usługi.
Warunkiem ukończenia szkolenia jest obecność w 80% czasu szkolenia.
Usługa zwolniona jest ze stawki VAT na podstawie par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatków i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, w przypadku gdy udział w usłudze jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi