Komunikacja z odbiorcą i budowanie wizerunku w cyfrowym świecie – jak świadomie działać online.
Komunikacja z odbiorcą i budowanie wizerunku w cyfrowym świecie – jak świadomie działać online.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są osoby dorosłe, które są mieszkańcami województwa dolnośląskiego oraz chcą z własnej inicjatywy podnieść swoje kwalifikacje/kompetencje lub przekwalifikować się.
Szkolenie jest skierowane do osób, które chcą skutecznie budować wizerunek swój oraz firmy i profesjonalnie komunikować się w przestrzeni cyfrowej z różnymi grupami.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji08-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój praktycznych kompetencji cyfrowych w zakresie świadomego budowania wizerunku osobistego lub zawodowego w przestrzeni internetowej. Uczestnicy poznają podstawowe zagadnienia, dzięki którym będą mogli samodzielnie prowadzić swoją aktywność online – zgodną z własnymi wartościami i celami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Dba o profesjonalną autoprezentację w środowisku online i offline. | Kryteria weryfikacji Korzysta z zasad skutecznej autoprezentacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Buduje pewność siebie przed występami publicznymi | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Buduje spójny wizerunek cyfrowy | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie kanały komunikacji do swoich celów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy własny lub firmowy pozytywny wizerunek w sieci | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Formułuje dobrze dostosowane komunikaty do odbiorców | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje grupę docelową i tworzy persony | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dopasowuje styl komunikacji komunikacji do różnych typów odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje czym jest 6 zasad Cialdiniego i dostosowuje pod nie swoje komunikaty | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1h szkoleniowa trwa 45 min. Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi. Przy modułach 3 godzinnych lub krótszych nie przewidujemy przerw.
Moduł 1: Autoprezentacja w środowisku online i offline
- Jak przygotować się do spotkania online – wygląd, otoczenie, techniczne detale
- Głos jako narzędzie – jak mówić, by być odbieranym profesjonalnie i naturalnie
- Język ciała i mikroekspresje – jak wpływają na odbiór nas przez ekran
- Elementy skutecznej autoprezentacji w mediach cyfrowych – autentyczność vs. formalność
- Sposoby budowania pewności siebie i redukcji stresu przed wystąpieniem
Moduł 2: Budowanie wizerunku w kanałach cyfrowych
- Wybór platform – gdzie warto się komunikować i dlaczego
- Tworzenie spójnego wizerunku online – zasady i dobre praktyki
- Komunikaty dopasowane do odbiorcy
- Typowe błędy w cyfrowej komunikacji – czego unikać
- Analiza przykładów – co działa, a co szkodzi wizerunkowi w sieci
Moduł 3: Odbiorca w centrum uwagi – jak mówić do tych, którzy naprawdę Cię słuchają
- Rozpoznanie grupy docelowej – kim są Twoi odbiorcy i czego potrzebują?
- „Nie dla wszystkich” – siła precyzyjnego targetowania
- Budowanie zaufania i relacji poprzez komunikację
- Jak wyciągać wnioski z zachowań odbiorców – jak zbierać sygnały z otoczenia?
- Ćwiczenie: stworzenie persony – profil Twojego idealnego odbiorcy
Moduł 4: Komunikacja i współpraca online w praktyce
- Zasady skutecznej współpracy w środowisku cyfrowym (e-mail, czat, wideospotkania)
- Komunikacja w pracy – jak unikać nieporozumień i eskalacji
- Jak być „obecnym” i zaangażowanym online – techniki uważności cyfrowej
- Różnice między komunikacją synchroniczną a asynchroniczną – kiedy i jaką formę wybrać
- Ćwiczenia: symulacje rozmów w parach, analiza trudnych sytuacji komunikacyjnych “z życia wzięte”
Moduł 5: Etyczny wpływ w komunikacji - jak przekonywać i inspirować, nie manipulować.
- 6 zasad Cialdiniego w praktyce:
- Społeczny dowód słuszności – jak wykorzystać opinie innych i rekomendacje
- Autorytet – jak budować swoją pozycję eksperta i być postrzeganym jako wiarygodny
- Lubienie i sympatia – jak budować relacje, by ludzie chcieli Cię słuchać
- Wzajemność – jak dawać wartość, by naturalnie przyciągać uwagę i zaangażowanie
- Niedostępność – jak mówić o wyjątkowości, by zwiększyć atrakcyjność komunikatu
- Zaangażowanie i konsekwencja – jak angażować odbiorców krok po kroku
- Jak wykorzystać te zasady w świecie online: komunikacji mailowej i postach w social mediach, prezentacjach, spotkaniach online
- Etyka wpływu – jak odróżnić perswazję od manipulacji
Walidacja usługi - test teoretyczny online
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opis warunków organizacyjnych dla przeprowadzenia usługi:
- Szkolenie odbywa się zdalnie, na żywo, za pośrednictwem platformy online (Google Meet).
- 1 godzina szkoleniowa = 45 minut. Przerwy nie są wliczane w czas usługi.
- Każdy moduł to osobny dzień szkoleniowy. Moduły realizowane są w warunkach dostosowanych do ich charakteru (prezentacje, ćwiczenia, dyskusje).
- Uczestnicy powinni mieć dostęp do stabilnego łącza internetowego, kamery i mikrofonu.
- Na zakończenie całego cyklu przewidziany jest test teoretyczny online (walidacja usługi).
- Warunkiem uczestnictwa jest samodzielne zapisanie się na usługę szkoleniową za pośrednictwem BUR. Minimalna ilość uczestników to 2 osoby.
- Kod dostępu do spotkania online zostanie przekazany uczestnikowi szkolenia nie później niż 1 dzień przed rozpoczęciem usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Moduł 1: Autoprezentacja w środowisku online i offline | Prowadzący Natalia Kosińska | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Moduł 2: Budowanie wizerunku w kanałach cyfrowych | Prowadzący Natalia Kosińska | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Moduł 3: Odbiorca w centrum uwagi – jak mówić do tych, którzy naprawdę Cię słuchają | Prowadzący Natalia Kosińska | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Moduł 4: Komunikacja i współpraca online w praktyce | Prowadzący Natalia Kosińska | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Moduł 5: Etyczny wpływ w komunikacji - jak przekonywać i inspirować, nie manipulować. | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja usługi - test teoretyczny online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:45 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 880,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 880,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 194,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 194,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Natalia Kosińska
Agnieszka Wojtowicz-Chałupa
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- pliki dokumentów przygotowanych w formacie word., .pdf,
- prezentacja multimedialna,
- autorskie materiały szkoleniowe - karty pracy, case study itp
Warunki uczestnictwa
Uczestnik otrzymuje dofinansowanie na szkolenie w wysokości minimum 70% jego kosztów.
Informacje dodatkowe
Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku (stawka VAT zw.): Szkolenie jest finansowane w minimum 70% ze środków publicznych zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535 ze zm.) oraz par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722 z późn. zm.) ustawy o podatku VAT: art. 113 ust. 1 albo art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a lub lit. b albo art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. a lub lit. b lub lit. c, albo Rozporządzenie MF z 20.12.2013 r. §3 ust. 1 pkt 14);
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
a) platformę /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Google Meet
b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - przeglądarka internetowa Google Chrome (preferowana) lub Mozilla Firefox w najnowszych wersjach. Mikrofon, głośnik lub zestaw słuchawkowy
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: łącze inernetowe: min download: 768 Mb/s, min upload: 384 Mb/s.
d) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: komputer PC z systemem Operacyjnym Windows 7/8.x/10 (za wyjątkiem Windows 10 S) albo komputer MacBook z systemem Mac OS X 10.5 lub wyższy.
e) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link jest ważny od pół godziny przed rozpoczęciem usługi do momentu jej zakończenia