Executive Master of Business Administration
Executive Master of Business Administration
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Program studiów podyplomowych EMBA w CDV przeznaczony jest głównie dla:
- kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla,
- dyrektorów,
- managerów,
- członków zarządu,
- osób ubiegających się o uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek handlowych oraz spółek z udziałem Skarbu Państwa,
- osób, które chcą zdobyć aktualną wiedzę i zwiększyć zdolności projektowania rozwiązań doskonalących procesy zarządcze.
- Minimalna liczba uczestników25
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi510
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
EMBA pozwala na skuteczne uzupełnienie wykształcenia w obszarze zarządzania i biznesu. Absolwenci studiów podyplomowych EMBA będą potrafili kompleksowo przeanalizować procesy zarządzania i rozwoju, wykorzystując nabytą wiedzę i kompetencje z poziomu planowania i wdrażania nowych rozwiązań oraz strategicznego podejmowania decyzji i kontroli nadzorczej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Absolwent rozbuduje kompetencje z zakresu ekonomii, finansów, prawa, metodyk zarządzania, marketingu, wystąpień publicznych, budowania relacji i komunikacji. | Kryteria weryfikacji 2 egzaminy teoretyczne po 5. i 10. miesiącu nauki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Absolwent zna narzędzia i metody wykorzystywane w zarządzaniu oraz stosuje je na konkretnych biznesowych przypadkach. | Kryteria weryfikacji 3 projekty praktyczne (badanie, analiza, wdrożenie) w toku całych studiów, które zaliczane są na ocenę. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Studia Executive Master of Business Administration
Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, obejmują 3 semestry, 510 godzin dydaktycznych, 28 spotkania, 3 projekty praktyczne. Studia realizowane są w budynku uczelni Poznań ul. Kutrzeby 10.
Pełen program znajduje się na stronie kierunku https://cdv.pl/studia-podyplomowe/emba/executive-master-of-business-administration/
1. EKONOMIA ZARZĄDCZA - 36 h
- Finanse dla managerów
- Ekonomia
- Rachunkowość finansowa
- Optymalizacja finansowa przedsiębiorstwa
- Podnoszenie wartości przedsiębiorstwa na rynku – rozwój, fuzje, przejęcia
- Zarządzanie ryzykiem finansowym przedsiębiorstwa
- Budżetowanie i controlling
2. ZARZĄDZANIE - LEADERSHIP I - 137 h
- Managerskie aspekty zarządzania zespołem
- Psychologia przywódcza – kształtowanie pozycji lidera
- Zarządzanie firmą międzynarodową
- Psychologiczne aspekty zarządzania/ Badania osobowości zawodowej narzędziem Facet5 i ich wpływ na budowanie efektywnych zespołów z INDYWIDUALNYM RAPORTEM i FEEDBACKIEM / Analiza talentów managerskich
- Narzędzia i metody komunikacji w pracy managera
- Kompetencje lidera przyszłości
- Przygotowanie do roli charyzmatycznego przywódcy – prezesa, dyrektora
- Zarządzanie zasobami ludzkimi ZZL | Rekrutacja, rozwój, motywacja, selekcja, zwolnienia, zwolnienia grupowe
- Obszary odpowiedzialności członków zarządu, członków rad nadzorczych, managerów najwyższego szczebla i niższych szczebli zarządzania
- Efektywne zarządzanie jakością
- Zarządzanie procesowe
- Seminarium praktyczne projektowe
3. Zarządzanie - Leadership II - 65 h
- Zielona gospodarka: strategie i wyzwania
- Psychologia społeczna
- Zarządzanie różnorodnością - zarządzanie zespołem zróżnicowanym, o odmiennych wartościach, religiach, emocjach, kulturze, rasie
- Customer centricity - prezentacje ekspertów ze zróżnicowanych branż
- Tworzenie kultury korporacyjnej przedsiębiorstwa
- Corporate Global Thinking - zarządzanie holistyczne
- Seminarium praktyczne projektowe
3. NARZĘDZIA MANAGERSKIE - 119 h
- Transformacja cyfrowa – Cyfrowe i elektroniczne narzędzia wspierające zarządzanie
- Zarządzanie projektami – AGILE, PRINCE2, SCRUM
- Projektowanie klientocentryczne
- Cyberbezpieczeństwo w firmie – zagrożenia współczesnego świata
- Nowoczesna komunikacja wewnętrzna w firmie
- Seminarium praktyczne projektowe
- Manipulacja i wywieranie wpływu - zaawansowana komunikacja perswazyjna i manipulacyjna
- Opracowywanie i wdrażanie innowacji w przedsiębiorstwie
4. MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSWTEM - 18 h
- Budowanie przewagi konkurencyjnej, nadzorowanie realizacji strategii marketingu i sprzedaży
- Employer Branding 2.0 – budowanie marki pracodawcy
5. BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU -27 h
- Praktyka i najlepsza relacja z kamerą w biznesie - praca z kamerą
- Budowanie marki osobistej i pozytywnego wizerunku w mediach społecznościowych
6. PRAWO GOSPODARCZE - 54 h
- Prawo pracy
- Prawo handlowe
- Odpowiedzialność prawna członków zarządu CEO, dyrektorów finansowych CFO i członków rad nadzorczych
- Prawne aspekty wykorzystania elektronicznych narzędzi motywacyjnych (kamery, GPS, raporty, RODO)
- Prawo spółek handlowych, fuzje, przejęcia, upadłości, restrukturyzacje
7. TRENING MANAGERSKI - 54 h
- Warsztaty menedżerskie (w uczelni)
- Warsztaty menedżerskie – projekty zewnętrzne w firmach partnerskich
8. PROJEKT DYPLOMOWY - 36 h
Projekt dyplomowy realizowany jest w grupach 3-4 osobowych, a jego tematyka dotyczy wybranych zakresów wiedzy, poruszanych podczas całego toku studiów. Projekty dotyczą realnych firm, między innymi także tych, w których słuchacze pracują, a ich przeprowadzenie umożliwia wykorzystanie pozyskanej wiedzy i wdrożenie wypracowanych zmian w swoich firmach.
Zaliczenie studiów EMBA
Podczas studiów słuchaczy obowiązuje systematyczny schemat zaliczeń. Uczestnicy otrzymują zaliczenia z każdych zajęć. Podczas studiów odbywają się 2 egzaminy teoretyczne po 5. i 10. miesiącu nauki.
Dodatkowo uczestnicy prowadzą w swoich firmach również 3 projekty praktyczne (badanie, analiza, wdrożenie), które zaliczane są na ocenę. Podczas trwania projektów uczestnicy zapoznają się z rzeczywistymi wyzwaniami, z którymi mierzą się przedsiębiorstwa. Dzięki temu mogą bezpośrednio po zajęciach wykorzystywać zdobytą wiedzę w praktyce. Na koniec studiów uczestnicy piszą pracę dyplomową i bronią ją przed komisją egzaminacyjną. Cały system zaliczeń jest skonstruowany w taki sposób, aby wszyscy słuchacze zdobyli zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczną.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 34 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 34 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 67,06 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 67,06 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Krotoski
Jako prawnik biznesowy specjalizuję się od ponad 10 lat w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, sporach sądowych, zagadnieniach związanych z procesami inwestycyjnymi oraz planowania spadkowego.
Specjalizacje obszarowe:
wsparcie prawne przedsiębiorstw
zabezpieczenie interesów średnich i dużych przedsiębiorstw
obsługa podmiotów gospodarczych
prawo inwestycyjne
nieruchomości
prawo handlowe
sukcesja
Łukasz Kuciński
Posiadam ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu.
W latach 2003 – 2011 byłem Dyrektorem Działu Nauczania Języków Obcych w WSiP. Organizowałem konferencje na temat sprzedaży i przedsiębiorczości. Występowałem jako prelegent i mówca na konferencjach: Nowoczesne Techniki Sprzedaży.
Partner merytoryczny studiów podyplomowych Akademia Menedżera Sprzedaży.
Prowadzę bloga o Sprzedaży, Zarządzaniu i Marketingu, jestem stałym autorem magazynu World Business Class.
Jestem współautorem książki „Firma Jako Całość – Porządkowanie Chaosu Korporacyjnego”, Onepress 2019.
Specjalizacje obszarowe
Marketing
Sprzedaż
Zarządzanie
Krzysztof Maślankowski
Wieloletni manager zarządzający specjalizujący się w dziedzinie finansów korporacyjnych, rynków kapitałowych, strategiach inwestycyjnych oraz analizie finansowej i controllingu.
Wiceprezes Zarządu Liderio sp. z o.o., CFO (Solumus Group SA, Ekobenz Sp. z o.o., Creotech Instruments S.A.), Prezes Zarządu (Polski Holding Farmaceutyczny S.A.), Manager Inwestycyjny, Ekspert ds. wyceny biznesu (ARP S.A.), Kierownik Działu Analiz Ekonomicznych (MSP), Dyrektor finansowy (Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „KONKRET” sp.j. i sp. z o.o.), Przewodniczący Rad Nadzorczych (Lubelski Węgiel “Bogdanka” – wprowadzenie spółki na GPW, wdrożenie SAP, MSR/MSSF, nadzór Komitet Audytu), Aircraft Maintenance Services, Ares, PHF, Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego. Członek Krajowego Komitetu Standardów Rachunkowości V kadencji, doradca podatkowy (nr wpisu 10766), licencja Ministerstwa Finansów, kwalifikacje głównego księgowego SKwP, Ekspert Funduszu Badań i Wdrożeń Innowacji, Trener biznesu.
Specjalizacje obszarowe
Zarządzanie finansami przedsiębiorstw
Controlling (biznesowy, finansowy, strategiczny)
Rynek kapitałowy
Finansowanie i wycena przedsiębiorstw
Rachunkowość i analiza finansowa
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały są przekazywane w trakcie zajęć oraz za pośrednictwem platformy Wirtualna Uczelnia w formie prezentacji, plików pdf, filmów etc.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa:
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia
- minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku menedżerskim
1. Rejestracja
Utwórz konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym. Dzięki temu wszystkie formalności załatwisz online, o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu i drukowania dokumentów. Uzupełnij dane z dowodu osobistego i dane o wykształceniu.
2. Dokumenty elektroniczne
Dokonaj opłaty wpsiowej 200 zł poprzez konto kandydata w formularzu rekrutacyjnym i serwis PayU.
Zatwierdź dokumenty (umowa oraz ankieta). Po podpisaniu umowy otrzymasz ją w formacie PDF na swój adres e-mail.
3. Dokumenty
Prześlij CV, list motywacyjny i rekomendację od min. jednego managera na adres podyplomowe@cdv.pl
4. Rozmowa kwalifikacyjna
Podstawą przyjęcia na studia jest pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjnej. Z każdym z kandydatów spotykamy się indywidualnie, a rozmowy odbywają się w formule on-line.
Informacje dodatkowe
Zapraszamy na szczegółową stronę kierunku: https://cdv.pl/studia-podyplomowe/emba/executive-master-of-business-administration/
Zjazdy mają miejsce średnio raz/dwa razy w miesiącu, od soboty do niedzieli i trwają zazwyczaj 8 godzin dziennie. Zaczynają się w październiku 2025 roku, a kończą w marcu/kwietniu 2027 roku.
Zajęcia na studiach EMBA prowadzone są metodą warsztatową. Uczestnicy biorą udział w dyskusjach, ćwiczeniach interaktywnych i projektowych, grach biznesowych i symulacjach.
Jeden ze zjazdów organizujemy poza murami uczelni – na 2-dniowym wyjeździe w ciekawe krajobrazowo miejsce.
Dwa weekendy zjazdowe nasi uczestnicy spędzają “w terenie” – na warsztatach managerskich w firmach partnerskich uczelni. Podczas wizyt w firmach mają nie tylko szansę podpatrzeć na żywo sposób działania innych branż, ale także przetestować w praktyce poznane narzędzia – projektując rozwiązania konkretnego problemu biznesowego dla goszczącej ich firmy.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Adres
Adres
Kawiarnia/restauracja w budynku, szatnia, parking
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe