Digital – wykorzystanie narzędzi i systemów ICT usługa szkoleniowa w ramach projektu Akademia HR forma zdalna w czasie rzeczywistym
Digital – wykorzystanie narzędzi i systemów ICT usługa szkoleniowa w ramach projektu Akademia HR forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do::
- pracowników działu HR
- osób zajmujących się w przedsiębiorstwie działaniami w zakresie HR (jeśli nie ma komórki HR w przedsiębiorstwie)
- kierowników oraz osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych (HR)
- właścicieli przedsiębiorstw, jeśli są odpowiedzialni w przedsiębiorstwie za działania HR.
Do udziału w szkoleniu nie wymagane jest wcześniejsze doświadczenie, znajomość zagadnienia
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji02-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Sprawne poruszanie się w środowisku narzędzi teleinformatycznych.Posługiwanie się sprzętem komputerowym oraz różnymi programami
(w tym platformami HCM6) niezbędnymi w efektywnym zarządzaniu
zasobami ludzkimi. Łatwość w nabywaniu nowych umiejętności w tym
zakresie.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Dopasowuje i wykorzystuje sprzęt ICT potrzebny do wykonania pracyw obszarze HR | Kryteria weryfikacji wymienia i krótko charakteryzuje podstawowe narzędzia ICT stosowane w obszarze HR (np. systemy ATS, platformy e-learningowe, oprogramowanie do zarządzania projektami) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Wykorzystuje środowisko programów operacyjnych (Windows / MSOffice) wykorzystywanych w firmie. | Kryteria weryfikacji realizuje podstawowe operacje, takie jak uruchamianie i zamykanie programów, zarządzanie plikami i folderami, oraz korzysta z panelu sterowania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Dobrze identyfikuje możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędziapracy zdalnej i wykorzystuje je w praktyce. | Kryteria weryfikacji definiuje kluczowe pojęcia związane z pracą zdalną (np. telekonferencje, chmura, platformy do współpracy), wskazuje konkretne funkcje narzędzi, które mogą być przydatne w codziennej pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Identyfikuje główne i specjalistyczne funkcjonalności narzędzi /platform HRMS użytecznych w jego/jej organizacji. | Kryteria weryfikacji wymienia i opisuje główne funkcjonalności narzędzi HRMS, rozróżnia specjalistyczne funkcjonalności w kontekście specyficznych potrzeb organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozpoznaje znaczenie i określa główne kierunki rozwoju narzędzi /systemów ICT w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji wyjaśnia, jak narzędzia ICT wpływają na efektywność zarządzania kapitałem ludzkim, identyfikuje i opisuje co najmniej trzy główne kierunki rozwoju narzędzi ICT w obszarze HR (np. AI, automatyzacja procesów, analityka danych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wykorzystuje sprzęt / narzędzia ICT dostępne w pracy / firmie. | Kryteria weryfikacji rozróżnia podstawowe funkcje i zastosowania narzędzi ICT | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Swobodnie korzysta z powszechnie dostępnych, różnych narzędzizdalnej pracy i komunikacji. | Kryteria weryfikacji wykorzystuje wybrane narzędzia ICT w codziennych zadaniach, konfiguruje i dostosowuje ustawienia sprzętu/oprogramowania do potrzeb pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Korzysta z odpowiednich opcji specjalistycznych programówkomputerowych – szczególnie tych wykorzystywanych w HR | Kryteria weryfikacji rozróżnia znajomość podstawowych funkcji i możliwości przynajmniej 3 specjalistycznych narzędzi, umiejętnie korzysta z platform online w codziennej pracy, co można potwierdzić przez analizy przypadków lub obserwacje | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Wykorzystuje zaawansowane rozwiązania platform on-line (np.specjalistyczne serwisy społecznościowe, narzędzia zdalnej komunikacji i współpracy) | Kryteria weryfikacji Korzystania z platformy online poprzez wykonanie zadań, takich jak organizacja spotkania wirtualnego lub zarządzanie projektem w narzędziu do współpracy zespołowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Przygotowuje wdrożenia narzędzi / platform HCM odpowiednich dladanej branży i organizacji. | Kryteria weryfikacji przeprowadza analizę potrzeb organizacji oraz jej pracowników w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim, dostosowuje platformę HCM do specyficznych wymagań swojej branży | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Identyfikuje znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacjii przekonuje innych do otwartej postawy w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji definiuje pojęcie digitalizacji oraz jej znaczenie dla rozwoju organizacji, wskazuje potencjalne zagrożenia związane z brakiem digitalizacji oraz umie argumentować, dlaczego warto je minimalizować. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Proponuje nowe rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania wewłasnej pracy. | Kryteria weryfikacji identyfikuje obszary swojej pracy, w których nowe narzędzia mogłyby przynieść korzyści, przeprowadza analizę zalet i wad proponowanych rozwiązań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Pomaga innym pracownikom w wykorzystaniu programóww środowisku Windows / MS Office. | Kryteria weryfikacji rozpoznaje interfejs oraz funkcje programów Windows i MS Office, w tym Word, Excel, PowerPoint, Outlook itp. i korzysta z zaawansowanych funkcji programów, , takich jak makra w Excelu, style w Wordzie czy przejścia w PowerPoint | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Udoskonala pracę swoją i innych wykorzystując w pełni możliwościInternetu. | Kryteria weryfikacji wymienia i opisuje narzędzia internetowe, które mogą wspierać efektywność pracy, organizuje i prowadzi spotkanie online z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi, angażując wszystkich uczestników i osiągając zamierzone cele | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Pomaga innym pracownikom w korzystaniu ze specjalistycznych | Kryteria weryfikacji Omawia metody pomocy innym pracownikom w korzystaniu ze specjalistycznychprogramów komputerowych – szczególnie narzędzi / platform HCM. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
szkolenie przygotowuje Uczestników do sprawnego poruszania się w środowisku narzędzi teleinformatycznych.
Posługiwania się sprzętem komputerowym oraz różnymi programami (w tym platformami HCM6) niezbędnymi w efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi. Łatwość w nabywaniu nowych umiejętności w tym
zakresie.
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
mini wykład
ćwiczenia indywidualne
case study
burza mózgów
praca w grupach
Ramowy program usługi: osoba prowadząca -Krzysztof Gonet
1. walidacja wstępna, (30 min.) Gerard Miłosz
2. Znajomość i wykorzystanie narzędzi internetowych i pracy zdalnej (5 godz w tym 1godz. teoria +4 godz. praktyka- rozmowa na żywo, interaktywny czat
- Odkrywanie narzędzi wspierających efektywną pracę zdalną.
- Wykorzystanie aplikacji do komunikacji i współpracy w zespołach HR.
- Praktyczne case studies dotyczące wykorzystania internetu i pracy zdalnej w HR.
3. Rozwój technologii ICT w zarządzaniu kapitałem ludzkim (5 godz. 45 min w tym: 1godz 45 min teoria + 4 godz.praktyka- rozmowa na żywo, interaktywny czat
- Analiza trendów i innowacji w obszarze HR.
- Nowoczesne podejścia do digitalizacji procesów HR.
- Znaczenie danych i analizy w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi.
4. Umiejętności techniczne w obszarze HR (9 godz.45 min w tym: 2 godz. teoria + 7 godz.45 min praktyka- rozmowa na żywo, interaktywny czat
- Dopasowanie i efektywne wykorzystanie sprzętu ICT w zadaniach HR.
- Zastosowanie programów MS Office w codziennej pracy HR.
- Identyfikacja specjalistycznych funkcjonalności narzędzi HRMS w organizacji.
5. Wdrażanie zrzędzi i platform HCM (5 godz. 45 min)w tym: 1 godz. teoria +4 godz. 45 min praktyka- rozmowa na żywo, interaktywny czat
- Planowanie i realizacja wdrożeń systemów HCM uwzględniających specyfikę branży i organizacji.
- Dostosowywanie narzędzi HCM do indywidualnych potrzeb i oczekiwań organizacji.
6. Innowacje IT w zarządzaniu HR (4 godz 45 min. w tym: 1godz. 30 min teoria +3 godz. 15 min praktyka- rozmowa na żywo, interaktywny czat
- Badanie i prezentacja innowacyjnych narzędzi i rozwiązań IT wspierających HR.
- Praktyczne warsztaty generowania nowych pomysłów i propozycji w obszarze HR.
7. Komunikacja i współpraca cyfrowa (6 godz 30 min w tym 1 godz. 30 min teoria + 5 godz. praktyka- rozmowa na żywo, interaktywny czat
- Skuteczne korzystanie z platform online do współpracy i komunikacji w zespole HR.
- Wspieranie i udzielanie pomocy kolegom w obsłudze programów i narzędzi HR.
8. Walidacja 2 godz.30 min), Gerard Miłosz
Usługa realizowana w godzinach zegarowych.
Szkolenie składa się z 40 godzin zegarowych .
Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie
Usługa walidacji zostanie przeprowadzona w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie Livewebinar.
W trakcie usługi będą wykorzystywane metody interaktywne i aktywizujące rozumiane jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie - takie jak: ćwiczenia praktyczne, brain storming z trenerem, case study, mapa myśli, symulacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 181,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 181,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Gonet
działalność gospodarczą związana z IT, obsługą stron www, hostingiem. jednocześnie prowadzi
szkolenia dla przedsiębiorców i ich pracowników z zakresu IT: obsługi nowych technologii,
wdrażania cyfryzacji. w ostatnich 2 latach przeprowadził ponad 240 godz szkoleń o podobnym
charakterze.
Z pasją łączy świat nowoczesnych technologii z edukacją, kładąc szczególny nacisk na bezpieczeństwo cyfrowe oraz zrównoważone wykorzystanie technologii w środowisku pracy. W
swojej praktyce edukacyjnej i zawodowej promuje świadome, odpowiedzialne i efektywne
wykorzystanie narzędzi cyfrowych, wspierające rozwój zielonej gospodarki i cyfrowej transformacji
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały szkoleniowe uczestnicy otrzymują w postaci elektronicznej skrypty, scenariusze, konspekty, e-podręczniki, pliki dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie, materiały VOD itp
w plikach PDF, dotyczące omawianych aspektów szkolenia. Do korzystania z materiałów szkoleniowych/ powtórzeniowych wymagane jest oprogramowanie do obsługi plików PDF (np. Adobe Reader). Ponadto otrzymają informacje o wartościowych publikacjach, dotyczących realizowanego tematu szkolenia
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za
pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Regulamin współpracy i rozliczenia usług z wykorzystaniem elektronicznym bonów szkoleniowych w ramach projektu „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i projektu „Nowy start w Małopolsce z EURESem” został obustronnie podpisany.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie
zaświadczenie/ certyfikat o jej ukończeniu oraz dokona oceny szkolenia w BUR.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia/ certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80%
zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć np. zaliczenie przewidzianych, jako sposoby
weryfikacji testów.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa rozwojowa odbywa się za pomocą platformy Live Webinar .
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy); - 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja) -
Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)
- Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD) - Kamera, mikrofon i
głośniki lub słuchawki (platforma Live Webinar współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami).
Dołączenie do usługi następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed usługą oraz
wpisanie imienia i nazwiska.
Ważność linku - od rozpoczęcia analizy do jej zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie
"Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników, oraz zastosowanego narzędzia."