Social Media Marketing: skuteczna strategia, trendy AI i performance- szkolenie
Social Media Marketing: skuteczna strategia, trendy AI i performance- szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców, specjalistów ds. marketingu, freelancerów i agencji marketingowych, a także osób budujących markę osobistą, które chcą efektywnie działać w mediach społecznościowych. Uczestnicy powinni mieć podstawową znajomość obsługi komputera i dostępu do kont social media.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do wyposażenia uczestników w praktyczną wiedzę i umiejętności do skutecznego planowania, tworzenia i analizowania działań marketingowych w mediach społecznościowych w 2025 roku, z naciskiem na aktualne algorytmy i wykorzystanie sztucznej inteligencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia mechanizmy działania aktualnych algorytmów platform social media i identyfikuje skuteczne strategie marketingowe w zmieniającym się środowisku cyfrowym. | Kryteria weryfikacji Wymienia kluczowe czynniki wpływające na zasięg postów (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje strategie o niskiej efektywności oraz o wysokiej efektywności w bieżącym roku. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Określa najważniejsze trendy w content marketingu i video na 2025 rok. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik opracowuje angażujące posty i krótkie formy wideo (reels) oraz wykorzystuje darmowe i AI-wspierane narzędzia do ich tworzenia. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje elementy zwiększające zaangażowanie i potencjał sprzedażowy w treściach pisemnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje podstawowe zasady planowania scenariusza krótkiej rolki na Instagram/TikTok. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje narzędzia sztucznej inteligencji do generowania treści, grafik, wideo oraz automatyzuje zadania w social mediach. | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady zastosowania narzędzi AI (np. ChatGPT, Canva AI, CapCut AI) w pracy social media managera. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje możliwości generowania tekstów marketingowych lub szkiców grafik przy użyciu narzędzi AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Konfiguruje, targetuje i budżetuje podstawowe kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i TikToku. | Kryteria weryfikacji Wskazuje podstawowe kryteria definiowania grup odbiorców dla kampanii reklamowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje zastosowanie remarketingu w kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Określa czynniki wpływające na budżet reklamowy i jego optymalizację. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik mierzy efektywność działań w social mediach, wnioskuje z danych analitycznych i optymalizuje kampanie. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) dla kampanii social media | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Analizuje podstawowe dane z raportów Meta Business Suite lub TikTok Ads Manager | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje potencjalne zmiany w kampanii na podstawie przedstawionych danych analitycznych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia jest dostosowany do potrzeb uczestników usługi oraz głównego celu usługi i jej charakteru oraz obejmuje zakres tematyczny usługi. Uczestnik nie musi spełniać dodatkowych wymagań dot. poziomu zaawansowania.
Szkolenie ma charakter teoretyczno-praktyczny. Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie pozwalającej uczestnikowi na efektywny udział tj. w formie: wykładów interaktywnych, warsztatów praktycznych,, analizy przypadków, ćwiczeń indywidualnych.
Usługa szkoleniowa realizowana stacjonarnie w sali szkoleniowej zapewniającej odpowiednie warunki do pracy dydaktycznej — zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP oraz wytycznymi organizatora.
Usługa prowadzona jest w godzinach dydaktycznych. Przerwy nie są wliczone w ogólny czas usługi rozwojowej. Harmonogram usługi może ulec nieznacznemu przesunięciu, ponieważ ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
Zajęcia zostaną przeprowadzone przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, którzy przekazuje nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczne wskazówki i najlepsze praktyki. Uczestnicy mają możliwość czerpania z jego wiedzy i doświadczeń.
Moduł 1: Social Media 2025 – trendy, zmiany i nowe algorytmy (2h)
- Jak działają aktualne algorytmy Facebooka, Instagrama, TikToka i LinkedIna
- Co dziś działa w social mediach, a co straciło skuteczność
- Najnowsze trendy w content marketingu i video
Moduł 2: Tworzenie angażujących treści i wideo reels (2h)
- Jak pisać posty, które przyciągają i sprzedają
- Planowanie i realizacja rolek na Instagram i TikTok
- Darmowe i AI-wspierane narzędzia do edycji i obróbki
Moduł 3: Sztuczna inteligencja w social mediach (2h)
- Przegląd AI tools: ChatGPT, Canva AI, CapCut AI, Copy.ai, Jasper
- Tworzenie grafik, tekstów, video z AI w kilka minut
- Automatyzacja powtarzalnych zadań: planowanie, raportowanie
Moduł 4: Kampanie reklamowe na Facebook, Instagram i TikTok (2h)
- Praktyczne warsztaty z konfiguracji kampanii
- Tworzenie grup odbiorców, remarketing
- Budżetowanie i optymalizacja
Moduł 5: Performance i analiza działań social media (2h)
- Mierzenie efektów kampanii: reach, zaangażowanie, konwersje
- Jak wyciągać wnioski i skalować skuteczne kampanie
- Narzędzia analityczne: Meta Business Suite, TikTok Ads Manager, Google Analytics
Walidacja: test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto320,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto320,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje z każdego modułu w formie PDF, Komplet notatek i skrótów najważniejszych informacji, Przykładowa lista darmowych narzędzi AI do pracy biurowej
Warunki uczestnictwa
Wymagana jest obecność min 80% lub ze wskazaniami Operatora
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę. Uczestnik ma obowiązek zapisania się na usługę przez BUR co najmniej na 1 dzień roboczy przed rozpoczęciem realizacji usługi.
Przed zapisaniem się na usługę, w celu potwierdzenia dostępności miejsca w grupie szkoleniowej prosimy o kontakt pod numerem telefonu
34 387 16 73
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
3) W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT