Lider 5.0 – Nowoczesne zarządzanie, które angażuje i inspiruje - jak budować autorytet i zarządzać konfliktami.
Lider 5.0 – Nowoczesne zarządzanie, które angażuje i inspiruje - jak budować autorytet i zarządzać konfliktami.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Osoby pełniące funkcje liderów zespołów, brygadzistów, koordynatorów lub przygotowywane do objęcia ról kierowniczych, w tym także pracownicy liniowi (np. pakowacze, specjaliści ds. e-commerce), którzy w swojej codziennej pracy odpowiadają za współpracę z innymi członkami zespołu, wdrażanie zmian, delegowanie zadań lub rozwiązywanie konfliktów. Szkolenie jest skierowane do osób, które chcą rozwijać nowoczesne kompetencje przywódcze, wzmacniać autorytet oraz skutecznie zarządzać w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji31-07-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Rozwój kompetencji przywódczych w erze Lidera 5.0 koncentruje się na nowoczesnym i angażującym stylu zarządzania, który odpowiada na wyzwania Przemysłu 4.0 oraz dynamiczne zmiany organizacyjne. Kluczowym celem jest budowanie autorytetu opartego na zaufaniu, empatii i autentyczności, a także skuteczne zarządzanie konfliktami w zespołach wielopokoleniowych i zróżnicowanych. Lider 5.0 to przywódca, który inspiruje, wspiera rozwój talentów, umiejętnie adaptuje się do zmian technologicznych i kulturoEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje rolę lidera 5.0 w organizacji przyszłości | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje zadania i funkcje nowoczesnego lidera w kontekście zmian technologicznych i organizacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje różnice między stylem autorytarnym a coachingowym | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia cechy, korzyści i ograniczenia obu stylów zarządzania oraz ich wpływ na budowanie autorytetu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik przedstawia zasady motywacji 3.0 i budowania wewnętrznego zaangażowania | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje elementy motywacji wewnętrznej oraz sposoby jej wzmacniania w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje rolę feedbacku, mentoringu i rozwoju zespołu | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje skuteczne techniki udzielania feedbacku i prowadzenia mentoringu wspierającego rozwój | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje przykłady inspirujących liderów | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje cechy i działania liderów na podstawie case study | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia znaczenie skutecznej komunikacji w roli lidera | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia znaczenie skutecznej komunikacji w roli lidera | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik przedstawia zasady zarządzania przez cele i rezultaty (OKR, KPI) | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje mechanizmy działania OKR i KPI oraz ich wpływ na odpowiedzialność i motywację zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje zasady skutecznego delegowania zadań i odpowiedzialności | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje dobre praktyki delegowania i ich znaczenie dla rozwoju kompetencji i efektywności zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje zasady komunikacji menedżerskiej w kontekście zarządzania konfliktami | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje techniki komunikacji wspierające rozwiązywanie konfliktów i konstruktywny dialog | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik przedstawia strategie zarządzania zmianą i budowania odporności psychicznej lidera | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje metody radzenia sobie ze stresem, niepewnością i zmianą w środowisku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik opracowuje indywidualny plan rozwoju przywódczego | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje spójny plan wdrożeniowy uwzględniający własne cele i potrzeby rozwojowe w zakresie przywództwa | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Fundamenty nowoczesnego przywództwa
Rola lidera w organizacji przyszłości
Style zarządzania – autorytarny vs coachingowy
Motywacja 3.0 – jak budować wewnętrzne zaangażowanie
Feedback, mentoring i rozwój zespołu
Case study: liderzy, którzy inspirują
Skuteczność i komunikacja lidera
Zarządzanie przez cele i rezultaty (OKR, KPI)
Delegowanie zadań i odpowiedzialności
Komunikacja menedżerska w praktyce
Zarządzanie konfliktami i rozwiązywanie trudnych sytuacji w zespole
Zarządzanie zmianą i odporność psychiczna lidera
Plan wdrożeniowy i mapa działań indywidualnych
Walidacja:
Test teoretyczny oraz opracowanie indywidualnego planu wdrożeniowego potwierdzające osiągnięcie efektów uczenia się.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Rola lidera w organizacji przyszłości | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Style zarządzania – od autorytaryzmu do coachingu | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Motywacja 3.0 – jak budować wewnętrzne zaangażowanie | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Feedback, mentoring i rozwój zespołu | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Case study: liderzy, którzy inspirują | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Skuteczność i komunikacja lidera | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Zarządzanie przez cele i rezultaty (OKR, KPI) | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Delegowanie zadań i odpowiedzialności | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Komunikacja menedżerska i zarządzanie konfliktami | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Zarządzanie zmianą i odporność psychiczna lidera | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja efektów uczenia się - z automatycznie generowanym wynikiem testu | Prowadzący Tomasz Kopczyński | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 182,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 209,10 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 170,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Kopczyński
Od 2020 roku jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej prowadził ponad 100 szkoleń z zakresu sprzedaży, zarządzania relacjami z klientem i rozwoju strategii biznesowej w przedsiębiorstwach z sektora MŚP oraz spółkach kapitałowych. Regularnie prowadzi warsztaty, sesje doradcze i coachingowe dotyczące psychologii sprzedaży, komunikacji oraz obsługi klienta.
W latach 2020–2025 współtworzył i prowadził programy studiów podyplomowych z zakresu zarządzania sprzedażą oraz zarządzania projektami m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i innych uczelniach ekonomicznych. Jest autorem programów dydaktycznych i szkoleniowych w obszarze strategii sprzedażowych, technik sprzedaży doradczej oraz customer experience.
Dr Tomasz Kopczyński posiada aktualne kwalifikacje oraz doświadczenie praktyczne związane z tematyką szkolenia, potwierdzone realizacją usług rozwojowych i doradczych w ostatnich 5 latach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formacie PDF z prezentacji używanych podczas szkolenia.
Walidacja efektów uczenia się - z automatycznie generowanym wynikiem testu
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „Google Meet” ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. Szerokopasmowe połączenie z internetem.
3. Wymagania sprzętowe - procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy), 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
4. Mikrofon zewnętrzny lub mikrofon wbudowany w urządzeniu oraz głośniki zewnętrzne lub wbudowane w urządzeniu.
Szkolenie prowadzone będzie na platformie google meets lub clickmeeting
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi