Język hiszpański poziom A2. Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym
Język hiszpański poziom A2. Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób pracujących, zawodowo biernych, studiujących czy bezrobotnych, które w wyniku przeprowadzonego testu poziomującego zostaną zakwalifikowane na kurs na poziomie A2. Kurs jest adresowany do osób chcących rozpocząć przygodę z językiem hiszpańskim jak również tych którzy mieli przerwę w uczeniu się języka.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji13-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie A2określonym przez Europejski system opisu kształcenia językowego (Common European Framework
of Reference CEFR).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumienie ze słuchu Uczeń: Rozpoznaje (reconoce) główne myśli w krótkich, wyraźnych komunikatach dotyczących życia codziennego. Wyszukuje (busca) konkretne informacje w prostych rozmowach dotyczących np. zakupów, podróży, restauracji. Odróżnia (distingue) czas teraźniejszy i przeszły w prostych wypowiedziach. Reaguje (reacciona) adekwatnie na proste polecenia i instrukcje. | Kryteria weryfikacji Odpowiada poprawnie na pytania dotyczące ogólnego sensu nagrania.Wskazuje konkretne informacje, takie jak liczby, godziny czy miejsca, na podstawie usłyszanej treści. Przypisuje usłyszane zdania do odpowiednich czasów gramatycznych. Wykonuje polecenia zgodnie z instrukcjami podanymi w nagraniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Czytanie: Identyfikuje (identifica) kluczowe informacje w krótkich tekstach użytkowych, takich jak e-maile, ogłoszenia, broszury. Wyszukuje (busca) specyficzne informacje w rozkładach jazdy, menu, programach wydarzeń. Analizuje (analiza) znaczenie nowych słów na podstawie kontekstu. Łączy (relaciona) fragmenty tekstu, aby zrozumieć jego ogólne przesłanie. | Kryteria weryfikacji Wyróżnia istotne fragmenty w tekstach użytkowych, np. w e-mailach, ogłoszeniach czy broszurach.Znajduje w tekście określone informacje, takie jak godziny, daty czy ceny. Określa znaczenie nieznanych słów na podstawie kontekstu. Dopasowuje nagłówki do treści akapitów lub układa tekst w logiczną całość. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Mówienie: Tworzy (crea) krótkie wypowiedzi o sobie, swoim otoczeniu, codziennych czynnościach. Zadaje (formula) i odpowiada (responde) na proste pytania dotyczące planów, preferencji, rodziny. Opisuje (describe) podstawowe wydarzenia z przeszłości i przyszłości, używając podstawowych czasów. Inicjuje (inicia) i podtrzymuje (mantiene) krótkie rozmowy na znane tematy. Stosuje (aplica) proste strategie komunikacyjne, aby przezwyciężyć trudności językowe. | Kryteria weryfikacji Przedstawia się i mówi kilka zdań o sobie, swojej rodzinie i codziennych zajęciach.Formułuje pytania i udziela na nie odpowiedzi w krótkiej rozmowie. Relacjonuje wydarzenia, używając odpowiednich form czasowników. Bierze udział w rozmowie, reagując na wypowiedzi rozmówcy i stosując zwroty podtrzymujące komunikację. Wyjaśnia znaczenie słowa innymi wyrażeniami, jeśli nie zna odpowiedniego terminu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Pisanie:Formułuje (formula) krótkie e-maile i wiadomości tekstowe, stosując podstawowe zwroty grzecznościowe. Opisuje (describe) rutynowe czynności i proste wydarzenia. Stosuje (aplica) poprawnie podstawowe struktury gramatyczne w prostych zdaniach. Redaguje (redacta) krótkie teksty, np. notatki, ogłoszenia, proste opisy miejsc i osób. | Kryteria weryfikacji Tworzy krótkie wiadomości tekstowe, np. e-mail z zaproszeniem lub prośbą o informację.Opisuje codzienne czynności lub plany, budując logiczne zdania. Konstruuje wypowiedzi, stosując poprawne formy gramatyczne. Redaguje krótkie teksty, takie jak ogłoszenia czy opisy miejsc i osób, zgodnie z podanym tematem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Świadomość kulturowa: Rozpoznaje (reconoce) podstawowe różnice kulturowe między krajami hiszpańskojęzycznymi a własnym. Stosuje (aplica) odpowiednie formy grzecznościowe w sytuacjach codziennych. Reaguje (reacciona) adekwatnie w podstawowych kontekstach społecznych i kulturowych. Porównuje (compara) wybrane elementy tradycji, zwyczajów i codziennego życia w krajach hiszpańskojęzycznych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice między codziennymi zwyczajami w krajach hiszpańskojęzycznych a własnym krajem.Używa odpowiednich form grzecznościowych w dialogach formalnych i nieformalnych. Odpowiada zgodnie z przyjętymi normami kulturowymi w określonych sytuacjach społecznych. Podaje przykłady podobieństw i różnic w tradycjach i zwyczajach różnych krajów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres tematyczny
A. Życie codzienne
- Codzienne czynności: Opis dnia codziennego, nawyki, harmonogramy, typowe czynności w pracy i szkole.
- Zakupy i usługi: Rozmowy o zakupach (ubrania, jedzenie), korzystanie z usług (poczta, bank, telefon).
- Rodzina i przyjaciele: Opisywanie członków rodziny, przyjaciół, relacji międzyludzkich, organizowanie spotkań.
B. Praca i edukacja
- Zawody: Opis zawodów, miejsca pracy, obowiązków zawodowych.
- Edukacja: Opis systemu edukacji, planowanie nauki, relacje ze szkołą lub uczelnią.
- Czas wolny: Hobby, sport, rozrywka, organizowanie wydarzeń towarzyskich.
C. Podróże i turystyka
- Podróże: Plany podróży, rezerwacja miejsc, opisywanie transportu, pytania o drogę.
- Wakacje: Opis wakacyjnych doświadczeń, atrakcji turystycznych, noclegów, jedzenia.
D. Zdrowie
- Zdrowie i samopoczucie: Wizyta u lekarza, opisanie objawów, prośby o pomoc, podstawowe porady zdrowotne.
Gramatyka i struktury językowe
A. Czasowniki
- Czasy teraźniejsze i przeszłe: Czas teraźniejszy (presente de indicativo), czas przeszły (pretérito perfecto, pretérito imperfecto), czas przyszły (futuro próximo).
- Czasy warunkowe: Użycie trybu warunkowego (condicional) do wyrażania życzeń i propozycji.
- Tryb rozkazujący: Użycie trybu rozkazującego (imperativo) w rozmowach codziennych (np. zamówienia, prośby).
B. Zaawansowane konstrukcje gramatyczne
- Zaimek osobowy: Zaimki osobowe (yo, tú, él, ella, nosotros, vosotros, ellos) i ich użycie w zdaniach.
- Zaimek dzierżawczy: Zaimki dzierżawcze (mi, tu, su) oraz wyrażenia związane z własnością.
- Przymiotniki i przysłówki: Stosowanie przymiotników do opisania osób, przedmiotów, miejsc, wprowadzenie stopnia wyższego i najwyższego.
C. Słownictwo
- Zakres tematyczny: Słownictwo związane z codziennymi czynnościami (zakupy, podróże, restauracje), wyrażenia dotyczące zdrowia, rodziny, pracy.
- Wyrażenia potoczne i idiomatyczne: Słownictwo wykorzystywane w prostych rozmowach, np. zwroty w sytuacjach grzecznościowych, powitania, pożegnania.
D. Konstrukcje zdaniowe
- Zdania pytające: Tworzenie pytań o podstawowe informacje (gdzie? co? jak? kiedy? dlaczego?).
- Proste zdania podrzędne: Tworzenie prostych zdań podrzędnych z „que” (np. „Co chcesz, żebyśmy zrobili?”) i wyrażenia prostych zależności czasowych (kiedy, gdzie).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto107,14 PLN
- Koszt osobogodziny netto107,14 PLN
Prowadzący
Prowadzący
angela queguesana lagos
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w cenie szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs prosimy o kontakt w celu ustalenia czy miejsce na szkolenie jest dostępne.
Warunki zapisu na szkolenie.
1.Podpisanie umowy o przyznanie bonu na szkolenie.
2. Wypełnienie testu poziomującego dostępnego na stronie www.englishlanguage.edu.pl , wysłanego na maila lub, po uprzednim umówieniu, w siedzibie szkoły.
Warunki otrzymania certyfikatu.
1. 80% obecności na zajęciach
2. Uzyskanie pozytywnego wyniku z testu kończącego kurs.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma (rodzaj komunikatora) za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: zoom.
2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Procesor min 1Ghz (32/64 bit, Pamięć RAM 256 MB, łącze internetowe o prędkości min 256 kb/s lub szybsze, rozdzielność ekranu 800/600 pixeli lub większe, klawiatura, mysz. głośniki, ewentualnie słuchawki z mikrofonem.
3. Wymagania programowe: System operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy/XP/Vista/Mac OS/Linux, Przeglądarka Firefox, Google Chrome, Internet Explorel,
4. Okres ważności linku umożliwiającego spotkanie online: 24 godz przed rozpoczęciem spotkania.