Narzędzia sprzedaży i promocji firmy w Internecie oraz strategia rozwoju – warsztat indywidualny i doradztwo biznesowe
Narzędzia sprzedaży i promocji firmy w Internecie oraz strategia rozwoju – warsztat indywidualny i doradztwo biznesowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej, w tym właściciela, pracowników biurowych oraz osób odpowiedzialnych za rozwój, promocję i pozyskiwanie klientów w branży usług ratowniczych i edukacyjnych.
- Data zakończenia rekrutacji14-08-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Cel
Cel
Cel biznesowy
Celem biznesowym usługi jest przekazanie w użyteczny sposób praktycznych narzędzi wdrożeniastrategii e-marketingowej firmy (MŚP). Celem usługi jest przekazanie uczestnikowi wiedzy i
umiejętności dotyczących: • sposobu publikacji oraz rodzaju treści w firmowym sklepie internetowym
przynoszących wzrost miesięcznej liczby odwiedzających o 50% w ciągu 6 miesięcy, • tworzenia
newslettera docierającego do min. 100 Klientów w ciągu jednego miesiąca, • zmniejszenia liczby
rezygnacji z newslettera firmowego o 25% • konfiguracji i optymalizacji kampanii reklamowej na
Facebooku zwiększającej konwersję min. o 30% od dotychczasowej, • świadomych działań
związanych z podnoszeniem pozycji firmy w wynikach wyszukiwarki Google • pozyskanie 10
potencjalnych Klientów za pośrednictwem serwisu Facebook z reklamy online w ciągu kwartału •
monitorowania wzmianek o firmie i usługach i reagowanie w ciągu 48 godzin na sytuacje kryzysowe •
doboru narzędzi e-marketingowych zwiększających sprzedaż produktów o 30% w ciągu 1 roku
Uczestnik usługi oprócz wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania narzędziami promocji online
otrzymuje dedykowane zalecenia dotyczące prowadzonej działalności gospodarczej (specyfika,
branża, potencjał) oraz indywidualne doradztwo w kontekście rozwoju firmy w Internecie.
Efekt usługi
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafić:
Wykorzystać potencjał Internetu w promocji swojej firmy
Analizować potrzeby swojej firmy i konkurencji w Internecie
Identyfikować słabe i mocne strony firmy
Budować przewagę konkurencyjną w Internecie
Stworzyć ramową strategię rozwoju swojej firmy w Internecie
Wykorzystać funkcjonalność i użyteczność serwisu www
Zarządzać serwisem internetowym (systematyczność i aktualność treści)
Sprzedawać produkty w Internecie
Wykorzystać e-mail marketing jako kanał komunikacji bezpośredniej z Klientem
Korzystać z systemu do zarządzania kampaniami e-mailingowymi
Stworzyć skutecznego newsletera
Budować zaangażowanie z Klientami z wykorzystaniem Social Media Marketing
W pełni wykorzystywać Facebook jako narzędzie kreowania wizerunku firmy
Zarządzać komunikacją w serwisie społecznościowym Linkedin
Pozyskiwać Liderów Opinii i Ambasadorów Marki
Targetować kampanie reklamowe w Internecie
Stosować Content Marketing (budować atrakcyjne treści)
Wykorzystywać różne techniki pozyskiwania Klientów w Internecie
Stosować różne narzędzia systematycznego badania skuteczności działań w Internecie
Monitorować Internet oraz media społecznościowe
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Test
Program
Program
MODUŁ 1 | E-Strategia (Jak planować działania?)
Identyfikacja słabych i mocnych stron firmy (analiza dotychczasowych działań)
Budowanie przewagi konkurencyjnej w Internecie (wyróżniki firmy)
Efekt synergii (powiązanie działań firmy: offline - online)
Podstawowe komponenty strategii rozwoju firmy w Internecie
MODUŁ 2 | E-Commerce (Jak zwiększyć sprzedaż?)
Zarządzanie ofertą w sklepie internetowym (budowanie atrakcyjnych treści, systematyczność i aktualność)
Niezbędne funkcjonalności i komponenty w sklepie wpływające na poziom sprzedaży
Integracja e-sklepu z narzędziami e-marketingowymi i platformami sprzedażowymi (Ceneo, Allegro, Nokaut)
Uproszenie ścieżki zakupowej Klienta online
Optymalizacja sklepu internetowego pod kątem wyszukiwarek
MODUŁ 3 | E-mail marketing (Jak tworzyć bezpośredni kontakt?)
Wdrożenie systemu do zarządzania kampaniami e-mailingowymi
Budowa skutecznego newslettera (kluczowe elementy i dobre praktyki)
Planowanie i analizowanie działań e-mail marketingowych
Automatyzacja wysyłek i odpowiedzi (autorspondery)
Testy A/B kampanii (kreacja, skuteczność)
Możliwości remarketingu w komunikacji bezpośredniej
MODUŁ 4 | Media społecznościowe (Jak zwiększyć zaangażowanie?)
Budowanie zaangażowania z Klientami z wykorzystaniem Social Media Marketing
Facebook jako narzędzie kreowania wizerunku firmy i sprzedaży produktów (skuteczny Fan Page)
Szczegółowe informacje o usłudze
Zarządzanie komunikacją z potencjalnymi Klientami w serwisie społecznościowym Linkedin (Personal Branding)
Sprzedaż intrygującymi obrazami i hasztagami w Instagram
Pozyskiwanie Liderów Opinii i Ambasadorów Marki
Real Time Marketing
Ciekawosti: Tworzenie kampanii płatnej na Facebooku (czas, odbiorcy, budżet, kreacja)
MODUŁ 5 | LANDING PAGE (Jak i gdzie kierować Klientów?)
Zasady tworzenia landing page (techniki, narzędzia)
Zastosowania landing page (cel, konwersja)
Integracja landing page (e-mailing, social media)
Warsztat praktyczny: Projekt landing page (lekcja pokazowa)
MODUŁ 6 | Warsztat e-sprzedawcy (Jak dobierać narzędzia internetowe?)
Indywidualny niezbędnik e-sprzedawcy
Narzędzia darmowe vs. narzędzia płatne
Blog - Content Marketing - dystrybucja treści w Internecie (tekst, grafika, wideo)
Techniki pozyskiwania Klientów w Internecie
MODUŁ 7 | Analityka internetowa (Jak mierzyć skuteczność działań w sieci?)
Badanie skuteczności działań w Internecie (konieczność czy dodatek?)
Systematyczna analityka sklepu internetowego (statystyki, raporty, wnioski, automatyzacja)
Monitoring Internetu oraz mediów społecznościowych (wyszukiwanie wzmianek o firmie i produktach)
Zarządzanie sytuacją kryzysową (jak i kiedy reagować?)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 E-Strategia (Jak planować działania?) | Prowadzący Jacek Uroda | Data realizacji zajęć 15-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 E-Commerce (Jak zwiększyć sprzedaż?) | Prowadzący Jacek Uroda | Data realizacji zajęć 15-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 E-mail marketing (Jak tworzyć bezpośredni kontakt?) | Prowadzący Jacek Uroda | Data realizacji zajęć 15-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Media społecznościowe (Jak zwiększyć zaangażowanie?) | Prowadzący Jacek Uroda | Data realizacji zajęć 15-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 LANDING PAGE (Jak i gdzie kierować Klientów?) | Prowadzący Jacek Uroda | Data realizacji zajęć 16-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Warsztat e-sprzedawcy (Jak dobierać narzędzia internetowe?) | Prowadzący Jacek Uroda | Data realizacji zajęć 16-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Analityka internetowa (Jak mierzyć skuteczność działań w sieci?) | Prowadzący Jacek Uroda | Data realizacji zajęć 16-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt usługi brutto | Cena 7 380,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt usługi netto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt godziny brutto | Cena 461,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt godziny netto | Cena 375,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Jacek Uroda
m.in. za rozwój e-commerce w kilku firmach. Autor licznych publikacji z zakresu e-marketingu, kreowania wizerunku w Internecie oraz efektywności social mediów. Pasjonat nowych technologii oraz komunikacji marketingowej, szkoleniowiec z 12 letnim
doświadczeniem z zakresu marketingu internetowego, e-commerce oraz kreowania wizerunku w sieci. Od 2015 roku rozwija firmę
JACO.PRO. Obecnie pełni funkcję Business Development Director w agencji interaktywnej Nord Digital. Wieloletni wykładowca akademicki
oraz organizator projektów edukacyjnych. Członek społeczności Business Link integrującej środowisko start-upów. Prelegent konferencji branżowych oraz autor licznych publikacji z zakresu e-marketingu, kreowania wizerunku w Internecie oraz efektywności social mediów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Merytoryczne materiały szkoleniowe w formie drukowanej.
Notesy, długopisy.
Certyfikaty uczestnictwa.
Warunki uczestnictwa
Dostęp do internetu, komputer/laptop
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komputer z dostępem do Internetu oraz dostępem do kont Allegro, Facebook, Linkedin. z zainstalowanym pakietem Office 2007, 2010, 2013 lub 2016/365 lub równoważnym oraz programem Acrobat Reader. Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą …. – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Zaplecze sanitarno - socjalne.