AKADEMIA PRZYWÓDZTWA KOBIET - SHE BOSS
AKADEMIA PRZYWÓDZTWA KOBIET - SHE BOSS
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
liderki, menedżerki na różnych poziomach zarządzania kobiety pracujące w środowiskach zdominowanych przez mężczyzn (tzw. branże STEM) dla kobiet przygotowujących się do objęcia funkcji przywódczej w organizacji, dla sukcesorek firm rodzinnych, dla liderek, które chcą lepiej zarządzać swoim czasem, dla kobiet poszukujących harmonii między życiem zawodowym i prywatnym (tzw. work life balance), dla kobiet przeciążonych pracą, które pragną nauczyć się delegować więcej odpowiedzialności na zespół, dla kobiet chcących zwiększyć odwagę podejmowania wyzwań.
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji21-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi68
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestniczka dowie się na czym polega świadome przywództwo, jakie są cechy dobrego lidera. Pozna sposoby automotywacji, a także techniki motywacji zespołu oparte na wspólnych wartościach i celach. Pozna techniki zarządzania poprzez cele i wartości.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestniczka wie na czym polega świadome przywództwo, jakie są cechy dobrego lidera. Zna sposoby automotywacji, a także techniki motywacji zespołu oparte na wspólnych wartościach i celach. Zna techniki zarządzania poprzez cele i wartości. | Kryteria weryfikacji Uczestniczka świadomie podejmuje się roli lidera w zespole albo przygotowuje się do tej roli. Potrafi zmotywować siebie i zespół. Zna techniki wyznacza celów. Komunikuje wartości, na których buduje zespół. Świadomie buduje kulturę organizacyjną opartą na różnorodności, tolerancji, włączaniu pracowników z różnymi potrzebami m.in. osoby z niepełnosprawnościami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestniczka jest świadoma swoich mocnych stron i obszarów do pracy. Potrafi wykonać osobistą analizę SWOT (możliwości, szanse, słabości, mocne strony). Jest świadoma swoich sukcesów, osiągnięć i wyznacza obszary do rozwoju dla siebie i zespołu. | Kryteria weryfikacji Wykonuje osobistą analizę SWOT, a także przeprowadza ją dla pracowników swojego zespołu i na tej podstawie deleguje zadania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestniczka potrafi wyznaczać priorytety różnymi metodami (m.in. metodą Eisenhowera, metoda Pareto), potrafi delegować obowiązki na innych członków zespołu i ich rozliczać. Jest asertywna, komunikuje zadania w sposób zrozumiały i przejrzysty. | Kryteria weryfikacji Planuje zadania do wykonania dla zespołu i siebie samej, wyznacza podwładnych do wykonania konkretnych zadań i rozlicza ich realizację. Stosuje w praktyce komunikaty asertywne w sposób zrozumiały i oparty o wzajemny szacunek członków zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestniczka rozpoznaje konflikty w zespole, zna sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych. Zna różne sposoby i strategie radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Uczestniczka zna techniki efektywnej komunikacji, a także zasady asertywnej postawy w życiu. Wie na czym polega metoda komunikacji opartej o NVC. | Kryteria weryfikacji Uczestniczka potrafi w praktyce zarządzić sytuacją konfliktową, a także przeprowadzić negocjacje i mediacje w zespole. Swobodnie stosuje parafrazę, komunikat „Ja”, a także efektywnie słucha. Potrafi w sposób asertywny stawiać granice. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestniczka wie na czym polega tzw. „syndrom oszustki”, a także rozpoznaje kiedy jej oczekiwania wobec siebie samej są nadmierne, nieadekwatne do rzeczywistości. | Kryteria weryfikacji Uczestniczka podejmuje realizację projektów, działań, ról liderskich pomimo wewnętrznych wątpliwości i nadmiernego krytycyzmu wobec samej siebie. Potrafi z dystansu przyjrzeć się swoim osiągnięciom. Docenia swoje kompetencje i potrafi z nich świadomie korzystać. Buduje wewnętrzny autorytet. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestniczka potrafi opisać czym jest i jak się przejawia pewność siebie, autentyczność i odwaga. Zna sposoby budowania autentycznej pewności siebie opartej o wrodzone talenty, mocne strony. Wie jak świadomie budować markę osobistą i autorytet w zespole oparty na wspólnych wartościach i celach. | Kryteria weryfikacji Uczestniczka stosuje techniki budowania pewności siebie w praktyce. Zachowuje spokój nawet w sytuacjach stresujących. Przełamuje blokady w autoprezentacji, wystąpieniach publicznych. Jest świadoma osobistych mocnych stron i wie jak z nich korzystać. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Efekty uczenia się Uczestniczka potrafi wymienić przyczyny i skutki chronicznego zmęczenia i wypalenia zawodowego. Jest świadoma pierwszych objawów wypalenia zawodowego. Uczestniczka potrafi wymienić przyczyny i objawy stresu. Jest w stanie dokonać autodiagnozy i ocenić swój poziom stresu. Zna narzędzia i techniki reedukacji stresu. Potrafi zapobiegać sytuacjom stresowym poprzez budowanie odporności psychicznej. | Kryteria weryfikacji Uczestniczka potrafi zarządzić energią osobistą, stosuje w praktyce techniki regeneracji psychicznej i fizycznej. Zna i stosuje praktyczne metody redukcji stresu MBSR, trening oddechowy, trening Jacobsena. Potrafi planować zadania uwzględniając potrzeby firmy i własne. W praktyce przeciwdziała wypaleniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I – WPROWADZENIE DO TEMATU – JA W ROLI LIDERKI
Kluczowe tematy:
:: społeczne oczekiwania wobec roli kobiety vs lidera
:: przekonania na swój temat – które wspierają, a jakie szkodzą?
:: inwentaryzacja osobistych sukcesów – co już osiągnęłam?
:: mocne strony i talenty kobiet - jak z nich świadomie korzystać?
:: indywidualny plan rozwoju – wyznaczenie celów
Moduł II – ODWAGA LIDERA – O BUDOWANIU WEWNĘTRZNEGO AUTORYTETU
Kluczowe tematy:
:: nadmierna skromność kobiet i jak sobie z nią poradzić?
:: poskromienie wewnętrznego krytyka
:: odważne podejmowanie wyzwań – wyjdź z ukrycia!
:: syndrom oszustki – czym jest i jak sobie z nim radzić
:: planowanie ścieżki kariery w dłuższej perspektywie
:: autentyczność liderki
:: sztuka autoprezentacji
Moduł III – ZARZĄDZANIE SOBĄ I CZASEM
Kluczowe tematy:
:: audyt zakresu obowiązków w praktyce
:: nawyki przykładnej uczennicy czyli nadmierna odpowiedzialność kobiet – nauka delegowania zadań
:: grzeczna czy skuteczna – trening asertywności
:: przejmij kontrolę nad czasem czyli organizacja pracy i wyznaczanie priorytetów
:: work – life balance czyli jak pogodzić funkcje liderki z życiem rodzinnym
Moduł IV – INDYWIDUALNY STYL ZARZĄDZANIA
Kluczowe zagadnienia:
:: typy osobowości w biznesie - omówienie
:: najczęstsze błędy popełniane przez kobiety liderki
:: na czym buduję? Indywidualny styl zarządzania oparty o wartości
:: moc kobiet liderek – empatia, wrażliwość współpraca, tworzenie wartości dodanej, rozwój
MODUŁ V – ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ
Kluczowe zagadnienia:
:: zarządzanie konfliktem i sytuacją kryzysową
:: indywidualny style reagowania w sytuacjach trudnych
:: sztuka negocjacji
:: mediacje
MODUŁ VI – ZARZĄDZANIE STRESEM
:: emocje i stres – jak sobie z nimi radzić?
:: wypalenie zawodowe – czym jest i jak przeciwdziałać
:: techniki relaksacji w praktyce – mindfulness, trening oddechowy, trening Jacobsona
MODUŁ VII – KOMPETENCJE LIDERKI PRZYSZŁOŚCI
Kluczowe tematy:
:: liderka przyszłości – kim jest?
:: coachingowy styl zarządzania – czyli jak pogodzić cele pracowników i organizacji
:: zarządzanie różnorodnym zespołem
:: etyka w biznesie
:: podsumowanie i zakończenie programu
Moduł VIII – PODSUMOWANIE PROGRAMU
Kluczowe tematy:
:: omówienie wprowadzonych zmian przez uczestniczki
:: przegląd początkowych celów – co udało się osiągnąć, a nad czym należy jeszcze pracować w dłuższej perspektywie
:: podsumowanie kluczowych zagadnień programu
:: wyznaczenie celów po programie
Moduł IX – INDYWIDUALNE SESJE COACHINOWE
W ramach programu każda uczestniczka ma do wykorzystania 4 godzinne sesje business coachingu, w ramach których pracuje indywidualnie nad wyznaczonymi celami związanymi z pełnieniem roli liderki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 51 Moduł I – WPROWADZENIE DO TEMATU – JA W ROLI LIDERKI | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 51 Moduł I – WPROWADZENIE DO TEMATU – JA W ROLI LIDERKI | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 51 Moduł II – ODWAGA LIDERA – O BUDOWANIU WEWNĘTRZNEGO AUTORYTETU | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 51 Moduł II – ODWAGA LIDERA – O BUDOWANIU WEWNĘTRZNEGO AUTORYTETU | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 51 Moduł II – ODWAGA LIDERA – O BUDOWANIU WEWNĘTRZNEGO AUTORYTETU | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 51 Moduł II – ODWAGA LIDERA – O BUDOWANIU WEWNĘTRZNEGO AUTORYTETU | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 51 Moduł III – ZARZĄDZANIE SOBĄ I CZASEM | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 51 Moduł III – ZARZĄDZANIE SOBĄ I CZASEM | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 51 Moduł III – ZARZĄDZANIE SOBĄ I CZASEM | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 51 Moduł III – ZARZĄDZANIE SOBĄ I CZASEM | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 51 Moduł IV – INDYWIDUALNY STYL ZARZĄDZANIA | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 51 Moduł IV – INDYWIDUALNY STYL ZARZĄDZANIA | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 51 Moduł IV – INDYWIDUALNY STYL ZARZĄDZANIA | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 51 Moduł IV – INDYWIDUALNY STYL ZARZĄDZANIA | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 51 MODUŁ V – ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 51 MODUŁ V – ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 51 MODUŁ V – ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 51 MODUŁ V – ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 51 MODUŁ VI – ZARZĄDZANIE STRESEM | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 51 MODUŁ VI – ZARZĄDZANIE STRESEM | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 51 MODUŁ VI – ZARZĄDZANIE STRESEM | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 51 MODUŁ VI – ZARZĄDZANIE STRESEM | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 51 MODUŁ VII – KOMPETENCJE LIDERKI PRZYSZŁOŚCI | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 51 MODUŁ VII – KOMPETENCJE LIDERKI PRZYSZŁOŚCI | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 51 MODUŁ VII – KOMPETENCJE LIDERKI PRZYSZŁOŚCI | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 51 MODUŁ VII – KOMPETENCJE LIDERKI PRZYSZŁOŚCI | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 51 Moduł VIII – PODSUMOWANIE PROGRAMU | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 51 Moduł VIII – PODSUMOWANIE PROGRAMU | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 51 Moduł VIII – PODSUMOWANIE PROGRAMU | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 51 Moduł VIII – PODSUMOWANIE PROGRAMU | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 51 Moduł IX – INDYWIDUALNE SESJE COACHINOWE | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 51 Moduł IX – INDYWIDUALNE SESJE COACHINOWE | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 51 Moduł IX – INDYWIDUALNE SESJE COACHINOWE | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 51 Przerwa | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 51 Moduł IX – INDYWIDUALNE SESJE COACHINOWE | Prowadzący Anna Cywińska | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Cywińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników szkolenia:
Szkolenie ma charakter teoretyczno – warsztatowy. Składa się z prezentacji w Power Point, filmów motywacyjnych, zadaniach do wykonania, ćwiczeniach indywidualnych, w parach i grupach. Chodzi o możliwość szybkiej implementacji zdobytej wiedzy poprzez wprowadzenie konkretnych (zaplanowanych przez uczestników) zmian w postawie liderki. Aby planować i realizować założone zmiany. Uczestnicy warsztatu otrzymują materiały zawierające treści prezentowane podczas szkolenia w postaci mini podręcznika, zadań i testów stosowanych do indywidualnego wykorzystania.
Każdy z uczestników szkolenia otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut, przerwy liczone są osobno.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi