Aplikacje Biznesowe - GPT AI Prompt Configuration for Business
Aplikacje Biznesowe - GPT AI Prompt Configuration for Business
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są: a) specjaliści z różnych branż, w tym marketingu, sprzedaży, obsługi klienta; b) przedsiębiorcy oraz osoby kreatywne, które chcą poznać nowe technologie i efektywnie je wykorzystać w pracy zawodowej; c) osób, które pragną zrozumieć, jak sztuczna inteligencja może wspierać automatyzację procesów, poprawę efektywności oraz innowacyjność w ich działalności.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji12-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę na temat najnowszych rozwiązań generatywnej sztucznej inteligencji, jej zastosowań w przestrzeni biznesowej. Pokazanie AI w pracy w firmie jako asystent, nauka jak wykorzystać narzędzia AI do tworzenia treści marketingowych, ofert, zarządzania w organizacji oraz budowania relacji z klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia wyjaśnia rolępromtu w interakcji z sztuczną inteligencją | Kryteria weryfikacji Kursant definiuje poprawny promt. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje promty do różnychcelów, optymalizując ich skuteczność | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie definiujezaawansowane technologie inżynierii promtów | Kryteria weryfikacji Uczestnik defiuje wpływ technicznychparametrów na generowanie treśći | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik formułuje korzyści zzastosowania AI i no code dla automatyzacji procesów biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Wprowadzenie do Chat GPT
- Co to jest Chat GPT i jakie ma zastosowania.
- Podstawy obsługi Chat GPT.
- Zastosowanie Chat GPT w redukcji emisji papieru poprzez automatyzację procesów cyfrowych.
- Korzyści płynące z cyfryzacji obsługi klienta.
- Obecne możliwośći generatywnej sztucznej inteligencji.
- Trendy, prognozy,zagrożenia AI
- Uczenie maszynowe, sieci neuronowe, modele językowe
- 1.1Promty- zasady, schemat,
- Tworzenie i optymalizacja promtów dla różnych celów i zadań w organizacji
- Prompt Engerering - ujęcie teoretyczne i praktyczne
- Metodologia rozbudowy promtów,
- Zastosowanie gotowych formuł i schematów
- Warsztat praktyczny z zastosowaniem chat GPT.
Moduł 2. Narzędzia, wtyczki i techniki umożliwiające efektywniejsze wykorzystanie AI.
- Podstawowe techniki inżynerii promtów zero shot, few shot, rozbudowane zero shot zastosowanie i ograniczenia w użyciu
- Techniczne parametry generacji - Temperature, Maxtokens, Top P, Frequency penalty, Presence pentalty,
- Najczęstsze błędy w stosowaniu techniki inżynierii
- Best practice inżynerii promtów, konteksty zastosowań, ograniczenia w zarządzaniu wiedzą
- Przykłady promtów eksperckich ( konstrukowanie i formułowanie)
- Promty do generowania treści takich jak: oferta handlowa, korespondencja email, opis produkru/ usługi ale także podsumowań, analizy danych, sloganów i nazw,
- Jakich błędów unikać podczas tworzenia treści, jak prawidłowo oceniać i poprawiać jakość pracy AI
- Wykorzystanie AI i narzędzi no code do tworzenia personalizowanych automatyzacji codziennych procesów biznesowych w obszarze komunikacji, obsługi klienta, sprzedaży usług, budowy wizerunku firmy, księgowości, zarządzania
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 928,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 928,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto308,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto308,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Malinowski
franczyzowymi, obsługę ponad 800 przedsiębiorstw oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie zwiększania efektywności sprzedaży.
Posiada certyfikaty Project Management Associate (IPMA) oraz ILM-5 od The Institute of Leadership and Management, które potwierdzają jego zaawansowane kompetencje w obszarze zarządzania i przywództwa. Jako członek Komitetu Monitorującego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, od 2015 roku aktywnie uczestniczy w tworzeniu i monitorowaniu strategii rozwojowych dla organizacji.
W szkoleniu koncentruje się na praktycznych narzędziach i metodach, które pomagają uczestnikom zwiększać skuteczność w procesie sprzedaży. Wykorzystuje sprawdzone techniki zarządzania zmianą oraz nowoczesne technologie, takie jak AI, aby optymalizować procesy sprzedażowe i budować efektywną komunikację z klientami.
Dzięki swojemu doświadczeniu w rozwijaniu marek, zwiększaniu ruchu w kanałach cyfrowych oraz realizacji projektów społecznych, ekologicznych i HR, Malinowski oferuje kompleksowe podejście do
tematu sprzedaży. Jego szkolenia są zawsze dostosowane do aktualnych trendów rynkowych, łącząc nowoczesne technologie z praktycznym doświadczeniem.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik po ukończonym szkoleniu otrzyma Ceryfikat ukończenia szkolenia oraz materiały w formie prezentacji przygotowanej na potrzeby szkolenia.
Informacje dodatkowe
Przerwy sygnalizowane są przez osobę prowadzącą i zapisywane na czacie w platformie szkoleniowej.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi