Kurs języka hiszpańskiego na poziomie A1
Kurs języka hiszpańskiego na poziomie A1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Usługa przeznaczona jest dla osób rozpoczynających naukę hiszpańskiego od podstaw , uczestników projektu Małopolski Pociąg do Kariery.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji09-05-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest nabycie umiejętności swobodnej komunikacji w codziennych sytuacjach, zarówno w mowie, jak i w piśmie w różnych kontekstach, w tym w pracy, w relacjach międzyludzkich oraz w interakcjach społecznych, z wykorzystaniem wszystkich 4 sprawności językowych na poziomie biegłości językowej A2 zgodnie ze skalą CEFREfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się MówienieUczestnik przedstawia siebie i inne osoby, podając podstawowe informacje (imię, wiek, narodowość, zawód). Uczestnik opisuje wygląd i charakter osób oraz miejsca (dom, miasto, szkoła). Uczestnik opowiada o swoich codziennych czynnościach, zainteresowaniach i planach na przyszłość. Uczestnik formułuje proste pytania i odpowiedzi w codziennych sytuacjach (zakupy, restauracja, transport). Uczestnik wyraża swoje upodobania, preferencje i opinie na temat jedzenia, hobby i kultury. | Kryteria weryfikacji uczestnik:Przedstawia się i opisuje innych poprawnie i płynnie na poziomie podstawowym. Formułuje proste pytania i odpowiedzi (np. o wiek, zawód, zainteresowania). Opisuje wygląd, charakter lub miejsca używając podstawowych przymiotników. Opowiada o codziennych czynnościach i planach z użyciem podstawowych czasowników (np. ser, tener, ir a). Wyraża własne preferencje/opinie (np. Me gusta, Prefiero) w prosty sposób. Posługuje się podstawowymi strukturami gramatycznymi z niewielkimi błędami, które nie zakłócają komunikacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się SłuchanieUczestnik rozumie krótkie i proste wypowiedzi dotyczące życia codziennego, np. przedstawianie się, opisy miejsc, zamawianie jedzenia. Uczestnik wychwytuje główne informacje z prostych rozmów i nagrań (np. o rodzinie, czasie wolnym, zakupach). Uczestnik identyfikuje podstawowe słowa i wyrażenia w nagraniach o znanych tematach (np. pogoda, zdrowie, podróże). Uczestnik reaguje na proste instrukcje i pytania zadawane w wolnym tempie. | Kryteria weryfikacji uczestnik:Rozumie proste, krótkie wypowiedzi o życiu codziennym (np. przedstawianie się, zakupy, pogoda). Wydobywa kluczowe informacje z prostych rozmów lub nagrań (np. imię, miejsce spotkania, godzina). Reaguje adekwatnie na usłyszane proste pytania i instrukcje (np. odpowiedź na pytanie, wykonanie prostego polecenia). Rozpoznaje podstawowe wyrażenia i zwroty w znanych kontekstach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się CzytanieUczestnik czyta i rozumie krótkie teksty informacyjne, np. ogłoszenia, e-maile, zaproszenia. Uczestnik wyszukuje konkretne informacje w prostych tekstach (np. ceny, godziny otwarcia, miejsca spotkań). Uczestnik interpretuje krótkie dialogi i opisy życia codziennego. Uczestnik rozpoznaje podstawowe struktury gramatyczne i słownictwo w prostych tekstach. | Kryteria weryfikacji uczestnik:Rozumie sens krótkich tekstów (e-maile, ogłoszenia, zaproszenia) i wychwytuje główne informacje. Wyszukuje konkretne dane w tekście (np. data wydarzenia, miejsce spotkania). Rozpoznaje podstawowe struktury językowe i znajome słownictwo w prostych tekstach. Interpretuje krótki przekaz, wykazując zrozumienie głównego tematu tekstu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się PisanieUczestnik pisze krótkie wiadomości, np. e-mail do znajomego, kartkę z wakacji. Uczestnik formułuje proste zdania opisujące siebie, rodzinę, dom, plany. Uczestnik wypełnia formularze z podstawowymi danymi osobowymi. Uczestnik tworzy krótkie teksty narracyjne i opisowe dotyczące codziennych sytuacji. | Kryteria weryfikacji uczestnik:Pisze krótkie teksty (wiadomości, kartki) z logicznym układem (wstęp, rozwinięcie, zakończenie). Formułuje proste zdania poprawne gramatycznie (nawet jeśli z drobnymi błędami nieszkodzącymi komunikacji). Używa odpowiedniego słownictwa związanego z podstawowymi tematami kursu (np. rodzina, hobby, dom). Wypełnia formularze poprawnie, stosując wymagane dane osobowe. Tworzy krótkie opisy codziennych sytuacji z użyciem podstawowych czasowników i struktur. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 41 godzin lekcyjnych -45 minutowych realizowanych w formie mieszanej stacjonarnej i zdalnej w czasie rzeczywistym i adresowany jest do osób rozpoczynających naukę na poziomie A1.Na każdych zajęciach realizowane będą zarówno ćwiczenia teoretyczne, jak i praktyczne prowadzące do rozwoju 4 sprawności językowych: mówienia, słuchania, pisania i czytania
Program nauczania języka hiszpańskiego poziom A1
1. Powitania, przedstawianie się, dane osobowe
- Leksykalny: Imię, nazwisko, narodowość, języki
- Gramatyczny: Ser, llamarse, zaimki osobowe
2. Kraje, narodowości i liczby
- Leksykalny: Kraje, języki, liczby 0–100
- Gramatyczny: Rodzajnik określony i nieokreślony (el, la, un, una)
3. Rodzina i opis osób
- Leksykalny: Członkowie rodziny, wygląd i charakter
- Gramatyczny: Przymiotniki + ser, tener
4. Dom, mieszkanie i meble
- Leksykalny: Pokoje, wyposażenie domu
- Gramatyczny: Hay, estar + opis lokalizacji
5. Miasto i środki transportu
- Leksykalny: Miejsca w mieście, transport
- Gramatyczny: Ir a + miejsce
6. Codzienna rutyna i czasowniki zwrotne
- Leksykalny: Czynności codzienne, godziny
- Gramatyczny: Czasowniki zwrotne (levantarse, acostarse)
7. Hobby i czas wolny
- Leksykalny: Hobby, sporty, zainteresowania
- Gramatyczny: Gustar + czasowniki w bezokoliczniku
8. Jedzenie i zakupy
- Leksykalny: Produkty spożywcze, zamawianie w restauracji
- Gramatyczny: Pedir, querer
9. Ubrania i kolory
- Leksykalny: Części garderoby, kolory
- Gramatyczny: Przymiotniki wskazujące: este, esa
10. Pogoda i pory roku
- Leksykalny: Opis pogody, pory roku
- Gramatyczny: Hacer, estar, hay (pogoda)
11. Zdrowie i samopoczucie
- Leksykalny: Części ciała, dolegliwości
- Gramatyczny: Tener + dolegliwość (tengo dolor de...)
12. Plany i przyszłość
- Leksykalny: Wakacje, przyszłe plany
- Gramatyczny: Ir a + bezokolicznik
13. Opisywanie przeszłości (perfekto)
- Leksykalny: Czynności z ostatnich dni
- Gramatyczny: Pretérito perfecto (he comido, hemos viajado)
14. Zwierzęta i natura
- Leksykalny: Zwierzęta domowe, dzikie, środowisko
- Gramatyczny: Gustar, encantar (lubić, zachwycać)
15. Święta i uroczystości
- Leksykalny: Święta, tradycje w krajach hiszpańskojęzycznych
- Gramatyczny: Powtórzenie: czas przeszły i przyszły
16. Technologia i media społecznościowe
- Leksykalny: Internet, aplikacje, komunikacja
- Gramatyczny: Poder (móc)
17. Kino, książki, muzyka
- Leksykalny: Gatunki filmowe, opinie o kulturze
- Gramatyczny: Me gusta, me encanta + bezokolicznik
18. W szkole i pracy
- Leksykalny: Zajęcia szkolne, obowiązki zawodowe
- Gramatyczny: Tener que + bezokolicznik
19. Opis miejsca / zdjęcia
- Leksykalny: Opis krajobrazów, miast, wnętrz
- Gramatyczny: Hay, estar + rzeczowniki
20. Podsumowanie i prezentacje ustne
- Leksykalny: Powtórka tematów: rodzina, hobby, dom, plany
- Gramatyczny: Powtórka głównych struktur: ser, estar, tener, gustar, perfecto, futuro
21.WALIDACJA: wywiad swobodny, test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Powitania, przedstawianie się, dane osobowe Leksykalny: Imię, nazwisko, narodowość, języki Gramatyczny: Ser, llamarse, zaimki osobowe | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Kraje, narodowości i liczby Leksykalny: Kraje, języki, liczby 0–100 Gramatyczny: Rodzajnik określony i nieokreślony (el, la, un, una) | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Rodzina i opis osób Leksykalny: Członkowie rodziny, wygląd i charakter Gramatyczny: Przymiotniki + ser, tener | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Dom, mieszkanie i meble Leksykalny: Pokoje, wyposażenie domu Gramatyczny: Hay, estar + opis lokalizacji | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Miasto i środki transportu Leksykalny: Miejsca w mieście, transport Gramatyczny: Ir a + miejsce | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Codzienna rutyna i czasowniki zwrotne Leksykalny: Czynności codzienne, godziny Gramatyczny: Czasowniki zwrotne (levantarse, acostarse) | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Hobby i czas wolny Leksykalny: Hobby, sporty, zainteresowania Gramatyczny: Gustar + czasowniki w bezokoliczniku | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Jedzenie i zakupy Leksykalny: Produkty spożywcze, zamawianie w restauracji Gramatyczny: Pedir, querer | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Ubrania i kolory Leksykalny: Części garderoby, kolory Gramatyczny: Przymiotniki wskazujące: este, esa | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Pogoda i pory roku Leksykalny: Opis pogody, pory roku Gramatyczny: Hacer, estar, hay (pogoda) | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Zdrowie i samopoczucie Leksykalny: Części ciała, dolegliwości Gramatyczny: Tener + dolegliwość (tengo dolor de...) | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Plany i przyszłość Leksykalny: Wakacje, przyszłe plany Gramatyczny: Ir a + bezokolicznik | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 28-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Opisywanie przeszłości (perfekto) Leksykalny: Czynności z ostatnich dni Gramatyczny: Pretérito perfecto (he comido, hemos viajado) | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Zwierzęta i natura Leksykalny: Zwierzęta domowe, dzikie, środowisko Gramatyczny: Gustar, encantar (lubić, zachwycać) | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Święta i uroczystości Leksykalny: Święta, tradycje w krajach hiszpańskojęzycznych Gramatyczny: Powtórzenie: czas przeszły i przyszły | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Technologia i media społecznościowe Leksykalny: Internet, aplikacje, komunikacja Gramatyczny: Poder (móc) | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Kino, książki, muzyka Leksykalny: Gatunki filmowe, opinie o kulturze Gramatyczny: Me gusta, me encanta + bezokolicznik | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 W szkole i pracy Leksykalny: Zajęcia szkolne, obowiązki zawodowe Gramatyczny: Tener que + bezokolicznik | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Opis miejsca / zdjęcia Leksykalny: Opis krajobrazów, miast, wnętrz Gramatyczny: Hay, estar + rzeczowniki | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Podsumowanie i prezentacje ustne Leksykalny: Powtórka tematów: rodzina, hobby, dom, plany Gramatyczny: Powtórka głównych struktur: ser, estar, tener, gustar, perfecto, futuro | Prowadzący Paulina Foks-Dyrna | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 WALIDACJA: wywiad swobodny, test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paulina Foks-Dyrna
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają na każdej lekcji pliki dokumentów z zakresu przerabianych treści, materiały leksykalne i gramatyczne, materiały video i audio wykorzystywane z Internetu bezpośrednio podczas lekcji.
Godzina szkoleniowa trwa 45 min
Warunki uczestnictwa
Uczestnik zobowiązany jest do wykonanaia testu na wejściu, który potwierdzi jego znajomość angielskiego na poziomie A1.
Uczestnik musi podpisać umowę z usługodawcą, SJO KaBa.
Usługa jest dedykowana dla uczestników projektu Małopolski Pociąg do Kariery.
Informacje dodatkowe
Harmonogram szkolenia może ulec zmianie na życzenie klienta.
Jedna lekcja trwa 45 minut
Szkolenie przygotowane jest dla uczestników Małopolskiego Pociągu do Kariery.
Usługi związane z nauką języków obcych korzystają ze zwolnienia z podatku na podstawie art.43 ust.1 pkt 28 ustawy o VAT.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnicy potrzebują:
- komputer, laptop, tablet z czynną kamerą video-procesor dwurdzeniowy @GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- @GB pamięcie RAM lub więcej
- system operacyjny windows 8 lub 11, macOS, iOS, Linux, Chrome OS
- dostęp do Internetu i połączenie o prędkości od 512 Kbps do 2Mbps
- przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari lub Edge oraz platforma CLICKMEETING
Link aktywacyjny ważny jest do 30.09.2025
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu umożliwiającego identyfikację uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- udogodnienia dla niepełnosprawnych