Executive MBA online cz. I - Program rozwojowy
Executive MBA online cz. I - Program rozwojowy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kandydat powinien posiadać co najmniej trzy lata udokumentowanej praktyki zawodowej. W szczególnych przypadkach decyzję podejmuje komisja rekrutacyjna.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi126
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Program MBA GFKM przygotowuje m.in. do skutecznej analizy problemów biznesowych, tworzenia wizji strategicznej, jak również wyciągania wniosków z działalności biznesowej.Absolwent programu będzie posiadać umiejętność przyjęcia szerokiej perspektywy i holistycznego podejścia menedżerskiego, wynikającego z posiadania pogłębionej, specjalistycznej wiedzy z zakresu głównych obszarów zarządzania oraz rozumienia wzajemnego oddziaływania poszczególnych aspektów funkcjonowania organizacji.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Analizuje makroekonomiczne trendy gospodarcze oraz skutki stosowania polityki makroekonomicznej | Kryteria weryfikacji Wspomaga sprawniejsze zarządzanie organizacją i procesami | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Identyfikacja i zrozumienie obecnych podstawowych problemów makroekonomiczne Polski i innych krajów | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje elementy systemu RZ do podejmowania decyzji | Kryteria weryfikacji Dostarcza informacji oceniających efekty pracy menedżerów | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Precyzyjnie formułuje oczekiwania wobec działu RZ | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Rozumie, na czym polega wpływ osobowości na efektywność pracy | Kryteria weryfikacji Potrafi zastosować wybrane modele motywacyjne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Zna praktyczne techniki motywacyjne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Celem głównym programu jest przygotowanie menedżerów do skutecznego działania w dynamicznym środowisku biznesowym w warunkach silnej konkurencji, także w środowisku międzynarodowym.
Program skierowany jest do osób, które posiadają co najmniej trzy lata udokumentowanej praktyki zawodowej na stanowisku menedżerskim, bądź bezpośrednio związanym z zarządzeniem. Dla lepszego przyswojenia wiedzy i umiejętności uczestnicy Programu Executive MBA GFKM będą mieli do dyspozycji platformę szkoleniową, na której prowadzący będą zamieszczać materiały edukacyjne. 126 godzin zegarowych Programu Executive MBA GFKM prowadzonych będzie przy wykorzystaniu metodologii ABL (Activity Based Learning – warsztatu partycypacyjnego), a oprócz tego w ramach kultywowania praktycznego aspektu Programu w trakcie zajęć następuje podział na grupy (maksymalnie 5 osobowe), w których uczestnicy rozwiązują realne case study, uczestniczą w zintegrowanej symulacji biznesowej, jak również mają możliwość wizytacji w firmach. Dodatkową możliwością jest opcja wyjazdu na sesję zajęciową na uczelni zagranicznej.
PROGRAM:
SEMESTR I
Podstawy prawa gospodarczego
Elementy prawa międzynarodowego
Zarządzanie strategiczne
Ekonomiczne aspekty zarządzania
Zachowania w organizacji
Zintegrowana symulacyjna gra biznesowa
Przywództwo i kierowanie zespołem
Wystąpienia publiczne i sztuka prezentacji
Rachunkowość zarządcza
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Podstawy prawa gospodarczego | Prowadzący Wojciech Szabunio | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Elementy prawa międzynarodowego | Prowadzący Rafał Ziarkowski | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Zarządzanie strategiczne | Prowadzący Jarosław Bogusz | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Zarządzanie strategiczne | Prowadzący Jarosław Bogusz | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Zarządzanie strategiczne c.d. | Prowadzący Jarosław Bogusz | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Ekonomiczne aspekty zarządzania | Prowadzący Tomasz Sowiński | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Zachowania w organizacji | Prowadzący Adam Ubertowski | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Zachowania w organizacji | Prowadzący Adam Ubertowski | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Zintegrowana symulacyjna gra biznesowa | Prowadzący Krystyna Połubińska | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Zintegrowana symulacyjna gra biznesowa | Prowadzący Krystyna Połubińska | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przywództwo i kierowanie zespołem | Prowadzący Tomasz Owczarek | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Wystąpienia publiczne i sztuka prezentacji | Prowadzący Tomasz Owczarek | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Rachunkowość zarządcza | Prowadzący Wojciech Parteka | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Rachunkowość zarządcza | Prowadzący Wojciech Parteka | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto12 976,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 550,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto102,99 PLN
- Koszt osobogodziny netto83,73 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Owczarek
Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. dla firm:
Grupa Żywiec, Bank PKO S.A, Bank PKO BP, Bank BPH, Hestia, Raiffeisen Polbank S.A., Marcopol, Asseco, T-Mobile, Plus, Grupa ENERGA i Grupa LOTOS.
Z wykształcenia magister psychologii, certyfikowany coach ICC, ukończył czteroletni kurs terapii poznawczo-behawioralnej, kurs terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach oraz wiele kursów z zakresu rozwoju.
Jako konsultant, trener i coach realizował projekty w kilkunastu branżach, współpracując z ponad setką organizacji. Współrealizował konferencje i wydarzenia rozwojowe dla największych Polskich firm, występując również jako keynote speaker. Realizował filmy instruktażowe i rozwojowe z zakresu prezentacji i wizerunku.
Jarosław Bogusz
Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in.:
PKN ORLEN S.A., Grupa LOTOS S.A., PGNiG Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., Grupa PERN „Przyjaźń” S.A., Grupa ENERGA S.A., Bank PKO BP S.A., BRE Bank S.A., Grupa BUMAR, Grupa PILKINGTON S.A., Grupa PKP S.A.
Jest magistrem nauk ekonomicznych o specjalności Organizacja i Zarządzanie na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Odbył staże naukowe w European School of Management – Paris-Berlin-Oxford-Madrid oraz w Middlesex University Business School w Londynie i School of Management, Lund University, w Szwecji.
Autor i współautor projektów związanych z kształtowaniem strategii zarządzania – menedżer projektów i konsultant w tym zakresie, m.in. w firmach:
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej Sp. z o.o. – współautor strategii rozwoju organizacji na lata 2014-2020
Korporacja Budowlana DORACO – współautor strategii rozwoju organizacji w oparciu o Zrównoważoną Kartę Wyników; 2008-
Wojciech Parteka
20-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych min. w bankach z kapitałem polskim jak i zagranicznym. Był również Członkiem Zarządu. Uczestniczył w realizacji wielu projektów strategicznych.
Magister Ekonomii
Jest certyfikowanym Trenerem Leadership Pipeline Institute oraz facylitatorem Runów Biznesu. Uczestniczył w wielu kursach i warsztatach min. w 2016 roku ukończył kurs The Science of Everyday Thinking, The University of Queensland oraz Inclusive Leadership Training: Becoming a Successful Leader and Get Beyond Work-Life Balance – CATALYST.
Tomasz Sowiński
Jako Prezes Zarządu firmy Synergia 99 Sp. z o.o. odpowiadał za całokształt funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jako lider realizował projekty w ramach restrukturyzacji i reorganizacji Stoczni Gdynia SA. Jako praktyk zarządzania i trener szkolił pracowników wszystkich szczebli zarządczych w wielu firmach polskich oraz dużych holdingach międzynarodowych. Inicjator i współwłaściciel firm EG Project Sp. z o.o.
Od wielu lat współpracuje z Gdańska Fundacją Kształcenia Menedżerów. W ramach Executive Master of Business Administration prowadzi zajęcia z Ekonomicznych Aspektów Zarządzania, Zarządzania Finansowego oraz Zaawansowanego Zarządzania Finansowego.
Wojciech Szabunio
Współtworzy Kancelarię Szabunio, Ziarkowski i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni. Wcześniej był partnerem w kancelarii radców prawnych Grzechowiak, Jaś, Szabunio w Gdańsku. Współpracował z oddziałem firmy Ernst & Young. Od ponad 20 lat prowadzi indywidualną Kancelarię Radcy Prawnego w Gdyni. Zajmuje się doradztwem prawnym, przygotowywaniem i opiniowaniem umów, wspiera klientów w postępowaniach związanych z tworzeniem, łączeniem i przekształcaniem spółek. Współpracuje z największymi firmami zarówno polskimi jak międzynarodowymi.
Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, następnie odbył aplikację sędziowską zakończoną egzaminem sędziowskim. PO zdanym egzaminie wpisany na listę radców prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych w Gdańsku.
Rafał Ziarkowski
Partner Kancelarii Szabunio-Ziarkowski Adwokaci i Radcowie Prawni w Gdańsku. Jako prawnik zajmuje się doradztwem i opiniowaniem oraz reprezentuje klientów w postępowaniu sądowym. Współpracuje z największymi firmami zarówno polskimi jak międzynarodowymi.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończył Podyplomowe Studium Zarządzania na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Otrzymał dyplom ukończenia aplikacji prokuratorskiej w Prokuraturze Okręgowej w Gdańsku.
Adam Ubertowski
Ekspert i komentator telewizyjnych programów informacyjnych w zakresie tematów gospodarczo-ekonomicznych. Publicysta oraz autor książek biznesowych, w tym „Psychologii Biznesu” oraz pozycji „Ja.com” – z obszaru budowania marki osobistej.
Przez ponad dekadę był Dyrektorem Programowym MBA GFKM, aktualnie jest wykładowcą studiów podyplomowych Masters of Business Administration. Brał udział w projektach doradczo-szkoleniowych dla kilkuset czołowych firm obecnych na polskim rynku.
Krystyna Połubińska
Jako Dyrektor Zarządzający w firmie Sircom sp. z o.o. zajmowała się budowaniem jej wizerunku oraz wprowadzaniem nowych produktów na rynek. Jako pełnomocnik Rektora Olsztyńskiej Wyższej Szkoły odpowiadała za jej rozwój oraz promocję. Jako lider zrealizowała 22 projekty w ramach EFS. Jako Trener szkoliła pracowników wszystkich szczebli. Inicjatorka i właścicielka firmy Multi Pol Agencja Public Relations. Jej kariera zawodowa obejmuje również prace przy wdrożeniach dużych projektów m.in. w firmie Budimex Olsztyn oraz Pax Serwis w Koninie.
Jest magistrem ekonomii. Absolwentka Politechniki Szczecińskiej. Ukończyła seminarium z zakresu zarządzania, marketingu oraz technik szkoleniowych w Delta College w Middelburgu w Holandii. Ukończyła szkolenia instruktażowe z zakresu wykorzystania symulacyjnych gier decyzyjnych organizowane przez Duński Instytut Techniczny. Uzyskała licencję – Marketplace Trainer Certificate. Ukończyła również studia podyplomowe z Informatyki.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały z zajęć zostaną dostarczone uczestnikom podczas zajęć w formie dokumentów elektronicznych.
Warunki uczestnictwa
- Ukończone studia wyższe
- Minimalne doświadczenie zawodowe: 3 lata
- Pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjnej
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia będą odbywać się w formie on-line za pośrednictwem platformy Zoom.
Do udziału w zajęciach wymagany jest dostęp do jednej z przeglądarek internetowych: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+ lub Safari 7+
Alternatywnie można skorzystać z aplikacji desktopowej Zoom dla systemu Windows bądź MacOS. Wymagania systemowe to jednordzeniowy procesor 1 GHz
Wymagane łącze internetowe to min: 1Mb/s pobieranie oraz 1Mb/s wysyłanie
Link na sesje będzie wysyłany co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia oraz będzie ważny do zakończenia sesji.