Negocjacje Zakupowe Zaawansowane: Droga do Lepszych Warunków i Sukcesów
Możliwość dofinansowania
Negocjacje Zakupowe Zaawansowane: Droga do Lepszych Warunków i Sukcesów
Numer usługi 2025/04/25/8282/2708661
3 062,70 PLN
brutto
2 490,00 PLNnetto
255,23 PLNbrutto/h
207,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Windykacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach, które pełnią kluczowe role w procesach zakupowych i negocjacyjnych w swoich organizacjach. Idealni uczestnicy to:
- Menadżerowie zakupów
- Specjaliści ds. zakupów
- Osoby odpowiedzialne za negocjowanie umów i kontraktów z dostawcami
- Kierownicy działów zakupów w średnich i dużych firmach
- Pracownicy działów zaopatrzenia i logistyki
- Osoby chcące podnieść swoje umiejętności negocjacyjne w kontekście zakupów i zaopatrzenia
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji28-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności negocjacji zakupowych, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, oraz lepsze przygotowanie do negocjacji. Uczestnicy nauczą się budować długoterminowe relacje z dostawcami, podnosić pewność siebie i asertywność, zarządzać ryzykiem oraz obniżać koszty zakupów w organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnicy będą potrafili skutecznie negocjować warunki zakupowe, zarządzać trudnymi sytuacjami, budować relacje z dostawcami oraz minimalizować ryzyko i koszty zakupów. | Kryteria weryfikacji Kryteria weryfikacji obejmują aktywne uczestnictwo w symulacjach negocjacyjnych, umiejętność zastosowania omawianych technik w praktyce, a także ocenę zaawansowania strategii negocjacyjnych i zdolności do zarządzania trudnymi sytuacjami w negocjacjach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Otrzymane zaświadczenie po ukończonym szkoleniu zawiera szczegółowe informacje dotyczące osiągniętych efektów edukacyjnych przez uczestnika.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Nabyta wiedza poddawana jest ocenie poprzez zakończoną zajęcia dyskusję trenera z uczestnikami, bazującą na ściśle określonych kryteriach weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Świadectwo potwierdza, że proces walidacji jest niezależny od etapu szkolenia, a obiektywność trenerów przeprowadzających walidację jest zagwarantowana.
Program
Program
Dzień 1 – Podstawy i strategie negocjacji zakupowych
- Psychologia i dynamika negocjacji
- Rola emocji i komunikacji w negocjacjach
- Style negocjacyjne i postawy: win-win vs. win-lose
- Rozpoznawanie ukrytych motywacji i interesów stron
- Proces zakupowy a przygotowanie do negocjacji
- Analiza potrzeb organizacji i dostawców
- Określanie celów negocjacyjnych: kwantytatywnych i jakościowych
- Zbieranie informacji i badanie rynku
- Tworzenie efektywnej strategii negocjacyjnej
- Techniki i narzędzia zaawansowanych negocjacji
- BATNA (Best Alternative to a Negotiated Agreement) i ZOPA (Zone of Possible Agreement)
- Techniki wpływu i perswazji w negocjacjach
- Zarządzanie argumentacją i obiekcjami, skuteczne formułowanie kontrargumentów
Dzień 2 – Praktyka i rozwój kompetencji negocjacyjnych
- Negocjacje w relacjach długoterminowych
- Równowaga między ceną a wartością w negocjacjach zakupowych
- Budowanie długofalowych relacji z dostawcami
- Negocjacje kontraktów ramowych i zarządzanie umowami długoterminowymi
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami i manipulacją
- Identyfikacja i radzenie sobie z manipulacjami i presją
- Techniki przerywania impasu i zarządzanie konfliktami
- Asertywność i obrona interesów firmy w trudnych negocjacjach
- Symulacje zaawansowanej negocjacji – Case Study
- Praca na rzeczywistych scenariuszach z zakresu negocjacji zakupowych
- Analiza różnych przypadków z branży
- Prezentacja wypracowanych rozwiązań i feedback
- Podsumowanie i indywidualny plan rozwoju negocjacji zakupowych
- Kluczowe umiejętności negocjacyjne do dalszego rozwijania
- Jak zastosować zdobytą wiedzę w codziennej praktyce zakupowej
- Wnioski z warsztatów i Q&A z trenerem
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 2
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Negocjacje Zakupowe Zaawansowane | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Negocjacje Zakupowe Zaawansowane | Prowadzący Trener SEMPER | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 062,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 490,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto255,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto207,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Trener SEMPER
Trener Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
Informacje dodatkowe
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z Internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
- podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
- otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
- masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
- otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne:
- Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/)
Wymagania sprzętowe:
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów - komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia
- Potrzebna jest zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s.
Kontakt
Kontakt
Angelika Poznańska
E-mail
info@szkolenia-semper.pl
Telefon
(+48) 570 590 060