Szkolenie z grafiki komputerowej w praktyce z programem Illustrator i Photoshop
Szkolenie z grafiki komputerowej w praktyce z programem Illustrator i Photoshop
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób chcących powiększyć swoja wiedzę na temat grafiki komputerowej i określonych programów.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój"
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji14-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do efektywnego wykorzystywania w praktyce grafiki komputerowej.Celem szkolenia jest nabycie umiejętności dotyczących wykorzystywania w praktyce programów Illustrator i Photoshop w zakresie grafiki komputerowej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy pliki graficzne z wykorzystaniem w praktyce programów Illustrator i Photoshop. | Kryteria weryfikacji Kursant wykazuje umiejętności poruszania się po programach graficznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Zapisuje i odczytuje pliki graficzne, przygotowuje grafiki do druku i publikacji elektronicznej oraz tworzy grafiki wektorowe. | Kryteria weryfikacji Kursant definiuje i projektuje pliki graficzne zgodnie z poleceniami. Podczas projektowania wykorzystuje nabytą wiedzę z zakresu programu Illustrator i Photoshop. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
->Szkolenie jest adresowane do osób, które chcą nauczyć się w praktyce wykorzystywać grafikę komputerową
-> W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
->Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
> Szkolenie przeprowadzone będzie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym w liczbie 21 godzin dydaktycznych. Każdy uczestnik musi posiadać dostęp do komputera z internetem. Uczestnikom zostanie przesłany link do wideokonferencji na platformie Click Meeting
Test początkowy
Test początkowy
MODUŁ 1: Podstawy grafiki komputerowej i narzędzi Adobe
- Wprowadzenie do grafiki komputerowej
- Omówienie interfejsów programów Adobe Illustrator i Photoshop
- Podstawowe operacje na obiektach w Illustratorze
- Rysowanie i edytowanie wektorów w Illustratorze
- Wypełnienia, kontury, efekty i transformacje w Illustratorze
- Praca z bitmapami w Photoshopie
- Retuszowanie zdjęć i podstawowe efekty w Photoshopie
MODUŁ 2: Typografia, kształty i grafika wektorowa
- Praca z tekstem i formatowanie w Illustratorze
- Tworzenie krzywych, kształtów i ikon w Illustratorze
- Ilustracje wektorowe – techniki i style
- Tworzenie logo – proces od szkicu do finalnego pliku
- Wprowadzenie do pracy z warstwami w Photoshopie
- Efekty specjalne i kreatywna edycja obrazów w Photoshopie
MODUŁ 3: Projektowanie cyfrowe i multimedia
- Projektowanie elementów stron internetowych w Photoshopie
- Multimedia i grafika interaktywna w Photoshopie
- Drukowanie i eksport plików w różnych formatach
- Optymalizacja projektów graficznych na potrzeby druku i internetu
- Praktyczne ćwiczenia: od pomysłu do gotowego projektu
MODUŁ 4: Zaawansowane funkcje i automatyzacja pracy
- Zaawansowane techniki w Illustratorze (efekty 3D, maski, siatki)
- Makra, akcje i skrypty – automatyzacja pracy w Illustratorze i Photoshopie
- Praca zespołowa w środowisku Adobe
- Bezpieczeństwo, ochrona danych i zarządzanie wersjami projektów
- Powtórzenie i utrwalenie kluczowych zagadnień z Illustratora
MODUŁ 5: Integracja, prezentacja i podsumowanie
- Integracja projektów pomiędzy Illustrator i Photoshop
- Tworzenie złożonych projektów graficznych (case study)
- Omówienie najlepszych praktyk w pracy grafika
Walidacja efektów uczenia się: Test końcowy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Test początkowy MODUŁ 1: Podstawy grafiki komputerowej i narzędzi Adobe cz. 1 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Podstawy grafiki komputerowej i narzędzi Adobe cz. 2 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 MODUŁ 2: Typografia, kształty i grafika wektorowa cz.1 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 MODUŁ 2: Typografia, kształty i grafika wektorowa cz. 2 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 MODUŁ 3: Projektowanie cyfrowe i multimedia cz. 1 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 MODUŁ 3: Projektowanie cyfrowe i multimedia cz. 2 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 MODUŁ 4: Zaawansowane funkcje i automatyzacja pracy cz. 1 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 MODUŁ 4: Zaawansowane funkcje i automatyzacja pracy cz. 2 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 MODUŁ 5: Integracja, prezentacja i podsumowanie | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja efektów uczenia się: Test końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto123,81 PLN
- Koszt osobogodziny netto123,81 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Rowiński
Praktyk i szkoleniowiec z zakresu grafiki komputerowej, tworzenia stron internetowych i programowania. Posiada wieloletnie doświadczenie jako projektant graficzny: od 2005 do 2021; jako Frontend Developer: od 2015 do 2021; jako inżynier oprogramowania: od 2021 do 2023; jako Fullstack Developer: nieprzerwanie od 2005; jako wykładowca UMCS w Lublinie prowadzi zajęcia na specjalności i kierunku E-edytorstwo w zakresie Web Design, Tworzenia publikacji elektronicznych, Grafiki użytkowej i infografiki oraz obsługi programów graficznych z pakietu Adobe: Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator, Adobe Indesign oraz Adobe AfterEffect: nieprzerwanie od 2012.
Wykorzystuje w praktyce oprogramowania ze stajni Adobe, CorelDraw, Figma, narzędzia do prototypowania, komunikacji wizualnej.
Trener posiada odpowiednie do rodzaju i zakresu świadczonych usług doświadczenie zawodowe, nabyte w ciągu ostatnich 5 lat od daty publikacji usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma dostęp do artykułów branżowych, a na swój adres mailowy otrzyma linki do filmów i materiałów związanych z tematem szkolenia. Każdy uczestnik otrzyma notatnik, teczkę i długopis - wysłane na podany adres.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia testu końcowego.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój.
Ujęte godziny są godzinami dydaktycznymi - 1h = 45 min.
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli uczestnik uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT. *Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701).
Nie pasuje Ci termin szkolenia? Skontaktuj się z nami!
Telefon: 731 791 691
Mail: kontakt@future-consulting.pl
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie w części zdalnej, w czasie rzeczywistym to Click Meeting.
2. Minimalne wymagania do obsługi szkolenia w formie zdalnej, w czasie rzeczywistym na platformie Click Meeting:
- uczestnik powinien dysponować komputerem stacjonarnym bądź laptopem. Niezbędne również będą: mikrofon, słuchawki, głośniki i opcjonalnie kamera.
3. Minimalne wymagania sprzętowe: procesor dwurdzeniowy, minimum 2GB pamięci RAM, wolna przestrzeń na dysku twardym (około 10GB)
4. System operacyjny: minimum Windows XP/MacOS High Sierra
5. Oprogramowanie: przeglądarka internetowa (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari, Microsoft Edge)
6. Sieć: łącze internetowe minimum 2 Mbps
7. Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.
8. Link do szkolenia oraz hasło dostępowe zostanie wysłany do uczestnika mailowo najpóźniej na 1 dzień przed realizacją usługi.