Szkolenie: „Sztuczna Inteligencja 4.0: Automatyzacja Procesów i Zarządzania Zadaniami z ChatGPT”
Szkolenie: „Sztuczna Inteligencja 4.0: Automatyzacja Procesów i Zarządzania Zadaniami z ChatGPT”
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- pracowników administracyjno-biurowych, specjalistów ds. dokumentacji, planowania i organizacji pracy;
- menedżerów i liderów zespołów, którzy chcą usprawnić procesy wewnętrzne;
- specjalistów HR, marketingu, sprzedaży, którzy chcą zautomatyzować komunikację, raportowanie i zarządzanie informacją;
- osób odpowiedzialnych za wdrażanie technologii cyfrowych i innowacji w organizacjach.
Nie jest wymagane doświadczenie programistyczne – uczestnicy poznają narzędzia AI typu no-code i low-code.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji21-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników umiejętności praktycznego wykorzystania modelu językowego ChatGPT-4.0 do automatyzacji codziennych zadań biurowych, usprawnienia przepływu informacji oraz zarządzania zadaniami. Uczestnicy nauczą się tworzyć efektywne prompty, integrować narzędzia AI z wykorzystywanymi aplikacjami oraz projektować proste rozwiązania automatyzujące procesy pracy z użyciem technologii no-code. Szkolenie rozwija kompetencje cyfrowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Rozróżnia podstawowe i zaawansowane funkcje modelu językowego GPT-4.0 oraz określa jego możliwości zastosowania w automatyzacji zadań biurowych i zarządczych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice między modelami GPT-3.5 i GPT-4.0.Opisuje przynajmniej trzy przykłady zastosowania GPT-4.0 w codziennej pracy biurowej. Tłumaczy, jak działają podstawowe elementy dużego modelu językowego (LLM). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:Formułuje skuteczne polecenia (prompty) do realizacji określonych zadań zawodowych oraz wykorzystuje narzędzia typu no-code do projektowania prostych procesów automatyzacji z użyciem AI. | Kryteria weryfikacji Tworzy poprawnie sformułowany prompt do wygenerowania raportu, wiadomości lub dokumentu.Modyfikuje polecenia w celu uzyskania precyzyjniejszych wyników od modelu AI. Wdraża podstawowy przepływ pracy automatyzujący działanie między narzędziami (np. ChatGPT i arkuszem kalkulacyjnym). | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Rozumie znaczenie odpowiedzialnego i etycznego wykorzystania AI w organizacji oraz stosuje zasady bezpieczeństwa danych w pracy z narzędziami automatyzującymi. | Kryteria weryfikacji Przedstawia ryzyka związane z nieprawidłowym stosowaniem modeli językowych w miejscu pracy.Identyfikuje przykłady dobrych praktyk ochrony danych w kontekście integracji AI. Wskazuje, które działania wymagają dodatkowej kontroli lub zatwierdzenia przed wdrożeniem automatyzacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się organizacją pracy, dokumentacją, zarządzaniem zespołem, marketingiem, sprzedażą, HR oraz wdrażaniem rozwiązań cyfrowych w firmach. Uczestnikami mogą być także osoby bez doświadczenia programistycznego, zainteresowane poznaniem narzędzi typu no-code i low-code. Oferta dedykowana jest również uczestnikom projektu „Kierunek – Rozwój”.
Czas trwania przerw oraz procesu walidacji nie został wliczony w czas trwania usługi.
Dzień 1 – Podstawy AI 4.0 i skuteczna praca z ChatGPT
Test z wiedzy teoretycznej początkowy - walidacja.
- Czym jest AI 4.0 i jak wpływa na automatyzację procesów?
- Przegląd możliwości modelu GPT-4.0 – co potrafi, a czego nie?
- Zasady budowania efektywnych promptów (poleceń)
- Tworzenie szablonów konwersacyjnych do zadań biurowych (raporty, podsumowania, wiadomości)
- Praktyczne ćwiczenia: ChatGPT jako asystent piszący, analizujący i podpowiadający
Dzień 2 – Automatyzacja zadań codziennych i integracje narzędziowe
- Automatyzacja dokumentacji: tworzenie i przekształcanie treści (PDF, Word, Excel)
- Integracja ChatGPT z codziennymi narzędziami (Outlook, Teams, Google Docs, CRM)
- Wprowadzenie do narzędzi typu Zapier, Make, Power Automate
- Tworzenie automatycznych odpowiedzi, generowanie e-maili i notatek
- ChatGPT jako cyfrowy sekretarz: planowanie spotkań, tworzenie agend, przypomnień, harmonogramów
Dzień 3 – Budowa własnego asystenta AI i wdrożenie w organizacji
- Praktyczne warsztaty: tworzenie własnego agenta AI (custom GPT lub przez API/no-code)
- Projektowanie prostych procesów automatyzacji „krok po kroku”
- Bezpieczeństwo danych i odpowiedzialne korzystanie z AI w firmie
- Dokumentowanie i standaryzacja pracy z AI w zespole
- Wdrożenie AI w praktyce – jak zacząć od małych zmian i budować kulturę innowacji?
Test z wiedzy teoretycznej końcowy - walidacja.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Dzień I, Rozpoczęcie, Test z wiedzy początkowej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Rozdział 1 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:20 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Rozdział 2 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Rozdział 3 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Rozdział 4 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:40 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Dzień II - Rozdział 1 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:20 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Rozdział 2 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Rozdział 3 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Rozdział 4 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:40 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Dzień III - Rozdział 1 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:20 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Rozdział 2 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Rozdział 3 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Rozdział 4 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Test z wiedzy końcowej, Zakończenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jarosław Czaplicki
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe zgodne z opisem zagadnień omawianych podczas szkolenia.
Realizowane godziny usługi są godzinami dydaktycznymi. Łączna liczba godzin dydaktycznych wynosi 18.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój
Usługa może być dostosowana do potrzeb uczestników programu Kierunek Rozwój zarówno pod względem terminu, jak i zagadnień programowych.
W ramach szkolenia zostanie przeprowadzony test z wiedzy teoretycznej na początku i końcu szkolenia. Przerwy nie wliczają się w czas szkoleniowy.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie prowadzone będzie na platformie Google Meet.
Instrukcja korzystania ze szkolenia znajduje się w linku: https://apmprojekt.com.pl/SzkoleniaOnline.pdf
Na szkolenie można zalogować się poprzez aplikację Google Meet na telefonie, komputerze lub tablecie oraz przez link wklejony do przeglądarki.
Link do szkolenia: