MS Project przekrojowy
MS Project przekrojowy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Z uwagi na stopień skomplikowania programu MS Project zakładamy, że kursanci poznali wcześniej inne programy pakietu MS Office (Word, Excel) w stopniu przynajmniej podstawowym.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji16-05-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kompletne szkolenie z obsługi programu MS Project i zarządzania projektami – od podstaw korzystania z programu, po zaawansowane rozwiązania i narzędzia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzyć i zarządzać harmonogramami projektów: Ustalanie zadań, definiowanie kamieni milowych oraz przypisywanie zasobów. | Kryteria weryfikacji Przygotować harmonogram projektu: Stworzenie od podstaw harmonogramu zawierającego zadania, kamienie milowe oraz przypisane zasoby. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Monitorować postęp prac: Śledzenie realizacji zadań, aktualizacja statusów oraz identyfikacja opóźnień. | Kryteria weryfikacji Zaktualizować status projektu: Wprowadzenie zmian odzwierciedlających postęp prac oraz identyfikacja ewentualnych opóźnień. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Analizować dane projektowe: Wykorzystanie raportów i wykresów do oceny wydajności oraz identyfikacji obszarów wymagających uwagi. | Kryteria weryfikacji Przygotować raporty: Wygenerowanie raportów przedstawiających stan realizacji projektu, wykorzystanie zasobów oraz analizę ścieżki krytycznej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zarządzać zasobami: Przypisywanie zasobów do zadań, monitorowanie obciążenia oraz rozwiązywanie konfliktów zasobowych. | Kryteria weryfikacji Rozwiązać konflikt zasobowy: Identyfikacja i rozwiązanie sytuacji, w której zasób jest przeciążony lub przypisany do kilku zadań jednocześnie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęNIE
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoNIE
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
- Omówienie zasad poruszania się po programie.
- Kalendarz projektu:
- Data rozpoczęcia,
- Data zakończenia,
- Wprowadzanie zadań:
- czas trwania,
- tworzenie, usuwanie, dzielenie,
- zadania sumaryczne,
- przeglądanie zadań: sortowanie, filtrowanie, grupowanie,
- ciągły czas trwania,
- różne rodzaje zadań: zadania zwykłe, okresowe, punkty kontrolne.
- Zależności między zadaniami:
- rodzaje zależności (ZR, RZ, ZZ i RR),
- typowe problemy związane ze skomplikowanymi zależnościami,
- typy ograniczeń,
- kalendarze zadań.
- Dezaktywacja zadań.
- Dodatkowe informacje o zadaniach.
- Zasoby:
- typy zasobów,
- przypisywanie zasobów do zadań,
- stawki zasadnicze,
- tabele stawek,
- czas pracy jednostki,
- analiza przeciążeń,
- kalendarze zasobów.
- Bilansowanie projektu, zasobu.
- Kolumny niestandardowe:
- używanie kolumn niestandardowych do przechowywania niestandardowych informacji o zadaniach,
- kody konspektu,
- formuły – wykonywanie obliczeń na kolumnach niestandardowych,
- użycie formuł w kolumnach standardowych,
- formatowanie zadań w zależności od kolumn niestandardowych,
- przenoszenie formuł między projektami, przechowywanie formuł w szablonie globalnym,
- Projekty złożone składające się z kilku projektów:
- tworzenie,
- określanie zależności między podprojektami, określanie zależności między zadaniami z różnych podprojektów,
- typowe zastosowania.
- Kreator wykresu Gantta.
- Plan bazowy.
- Aktualizacja zadań,
- Aktualizacja projektu,
- Raporty:
- raporty zadań,
- raporty zasobów,
- raporty krzyżowe,
- raporty wizualne.
- Wydruk projektu.
- Organizator.
- Dostosowanie programu do swoich potrzeb:
- paski narzędzi – chowanie, pokazywanie, dodawanie i usuwanie przycisków, tworzenie własnych pasków narzędzi,
- przydatne ustawienia związane z czasem trwania zadań, przydziałami, harmonogramem itp.,
- Import/Export z MS O
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 MS Project przekrojowy | Prowadzący Tadeusz Franciszek Zieliński | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 536,27 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 249,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto64,01 PLN
- Koszt osobogodziny netto52,04 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tadeusz Franciszek Zieliński
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dotyczących pakietu MS Office: Excel, Word,PowerPoint, Access, VBA)na wszystkich poziomach zaawansowania. Ma świetne przygotowanie dydaktyczne i ogromne doświadczenie trenerskie (ponad 15 lat pracy w przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń).Na sali szkoleniowej spędził ponad 1500 dni. Jego szkolenia ukończyło ponad 5000 osób. Jest jednym z najwyżej ocenianych trenerów w ALX, średnia ocen trenerskich z 50 ankiet spośród 10 ostatnich szkoleń wynosi 4,82w5 stopniowej skali ocen. Jest bardzo chwalony w ankietach zapodawanie na szkoleniach niezliczonej ilości ciekawych, angażujących przykładów i ćwiczeń. To trener, który lubi prowadzić zajęcia interaktywne –jego kursanci mogą pracować na rzeczywistych przykładach, które przynoszą np. ze swojej pracy zawodowej
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe ALX
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Czego potrzebujesz do kursu zdalnego?
- komputer z dostępem do Internetu (zalecana prędkość łącza: min 3 Mbit/s download/upload; całkowicie wystarczające są w szczególności połączenia przez sieć komórkową, oby jedynie były one stabilne - nie zrywające się)
- przeglądarka internetowa (Chrome, Firefox, Safari, Edge itp.),
- głośniki lub słuchawki, oraz mikrofon (aby słyszeć i rozmawiać z trenerem oraz innymi uczestnikami szkolenia).
Opcjonalnie:
W miarę posiadania, można też wyposażyć stanowisko pracy w dodatkowy monitor. Jest wtedy możliwość jednoczesnego obserwowania udostępnionego obrazu (na jednym ekranie) i pracy w swoim edytorze/arkuszu/środowisku na drugim ekranie. Jeśli jednak nie posiadasz dodatkowego monitora, to również nie ma się czym martwić. Wystarczy przełączanie się między oknami w razie potrzeby, w ten sposób pracuje większość naszych kursantów.
Alternatywnie, istnieje jeszcze możliwość uruchomienia oprogramowania konferencyjnego (standardowo w ALX jest to Zoom) na tablecie lub ewentualnie telefonie Apple / Android (przy czym ekran telefonu jest jednak dość mały - kursanci raczej preferują tablety). Wtedy można uczestniczyć w sesji video poprzez urządzenie mobilne, a samodzielną pracę i ćwiczenia - wykonywać na komputerze.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe