Zielone kwalifikacje - ekopsychologia i bilans zielonych kompetencji: zastosowanie w procesie przekwalifikowania związanego z zieloną transformacją. Ekopsychologiczne narzędzia wspierające rozwój osobisty i biznesowy: coaching, doradztwo i psychologia biznesu.
Zielone kwalifikacje - ekopsychologia i bilans zielonych kompetencji: zastosowanie w procesie przekwalifikowania związanego z zieloną transformacją. Ekopsychologiczne narzędzia wspierające rozwój osobisty i biznesowy: coaching, doradztwo i psychologia biznesu.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dla osób, które planują być lub są coachami, doradcami, terapeutami i chcą współpracować z branżami związanymi z zielonymi innowacjami oraz poznać narzędzia i sposoby oddziaływania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Osoby dorosłe, mieszkańcy województwa śląskiego zainteresowane zmianą kwalifikacji, kompetencji, w tym przekwalifikowaniem się, które:
1.Z własnej inicjatywy chcą się szkolić, nabywać nowe kompetencje lub kwalifikacje,
2.Mieszkają lub pracują lub uczą się na terenie województwa śląskiego
3.Wsparcie obejmuje osoby dorosłe, chcące nabyć nowych umiejętności lub podnieść swoje kompetencje/kwalifikacje poprzez dofinansowanie kosztów usług rozwojowych, również osoby w niekorzystnej sytuacji w szczególności: osoby w kryzysie bezdomności, lub dotknięte wykluczeniem z dostępu do mieszkań, osoby należące do mniejszości, w tym społeczności marginalizowanych, osoby z niepełnosprawnością, osoby z wyksztalceniem co najwyżej ponadgimnazjalnym, osoby bezrobotne, osoby w wieku powyż
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji06-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik nabędzie kompetencji do przygotowywania metody bilansu kompetencji przydatnej w diagnozie potencjału osób dążących do przekwalifikowania się, oraz do samodiagnozy i sporządzania Indywidualnego Planu Rozwoju. Będzie charakteryzować idee i skutki zielonej transformacji oraz czym są zielone kompetencje dla rynku pracy i życia społecznego. Zdobyte umiejętności mogą być wykorzystane w pracy np. coacha, doradcy, trenera itp. Pozna i zastosuje narzędzia coachingowo-terapeutyczne.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia ideę i skutki zielonejtransformacji dla rynku pracy i życia społecznego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik posługuje się pojęciamizwiązanym z zieloną transformacją (zielona gospodarka, zielone miejsca pracy, zielone zawody, zielone kompetencje). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje zielonekompetencje o charakterze transferowalnym (miękkie). | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia i opisujeprzykłady min. 3 kompetencji transferowalnych, które mogą być przydatne w zielonych miejscach pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie organizuje procesbilansowania kompetencji, w tym zielonych kompetencji i rozpoznaje zielony potencjał osobowościowy. Uczestnik w ramach kompetencji społecznych prezentuje postawę otwartości na zmianę i postawę wspierania innych osób. Spójnie, na poziomie werbalnym i niewerbalnym przekazuje swoje odczucia i oczekiwania w sytuacjach konfliktowych. Charakteryzuje i ocenia znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz identyfikuje zachowania innych ludzi podczas wykonywania przez siebie obowiązków zawodowych. Podejmuje trafne decyzje związane z relacjami z innymi ludźmi, także w wykonywaniu swojej pracy zawodowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia warunki, etapyi przebieg procesu bilansowania Uczestnik prezentuje zidentyfikowane zasoby klienta, w tym jego zielone kompetencje i dowody na ich posiadanie w formie Karty Bilansu Kompetencji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie używa metodybilansu kompetencji aby wzmacniać zdolność do przekwalifikowania i funkcjonowania w zielonych miejscach pracy. Umiejętnie wykorzystuje techniki ekospychologii, w zakresie pracy zawodowej i w życiu osobistym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik sporządza bilans kompetencji dla siebie efektywnie stosując formywywiadu biograficznego i behawioralnego. Uczestnik dobiera narzędzia diagnostyczne odpowiednie dla klienta i interpretuje ich wyniki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik w ramach umiejętnościdokonuje indywidualnej oceny sytuacji stresowych, stosuje sposoby kontroli własnych reakcji w sytuacjach nagłego stresu, stosuje doraźne techniki redukcji napięcia stresowego, stosuje metody i techniki rozwijania własnej odporności psychicznej stosuje techniki chroniące przed wypaleniem zawodowym, pracuje nad własną motywacją i zmianą nawyków. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje i stosuje techniki budowania własnej odporności psychicznej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik w ramach umiejętności charakteryzuje jak przygotować się do zmiany, lepiej poznać swoje mocne i słabe strony i pracować nad rozwijaniem umiejętności emocjonalnych, w oparciu o narzędzia grę coachingowo- psychologiczno-terapeutyczne. Stosuje je jako narzędzia rozwojowe w swojej pracy warsztatowej np. z przedsiębiorcami i ich pracownikami w procesach szkoleniowych i doradczych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje katalog problemów związanych z szeroko pojętym wypaleniem psychicznym i zawodowym do zastosowania w praktyce i ćwiczy tę umiejętność z innymi uczestnikami szkolenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Uczestnik w ramach umiejętnościtworzy Indywidualny Plan Działania nad zarządzaniem sobą w stresujących sytuacjach w aktywności osobistej i zawodowej, stosuje metody wynikające z koncepcji naukowej dotyczącej przeciwdziałania presji w życiu zawodowym, wynikającej z niepewności jutra, braku stabilizacji i pełnienia równocześnie wielu ról społecznych i zawodowych. Taki plan będzie wykorzystywał w swojej dalszej pracy z innymi osobami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy Indywidualny Plan Działania dla siebie i wykorzystuje go w praktyce. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Uczestnik autodiagnozuje swojąodporność psychiczną na podstawie testu odporności psychicznej MTQ 48. Jednocześnie poznaje i wie jak zastosować ten test/narzędzie psychologiczne w praktyce w swojej dalszej pracy zawodowej. | Kryteria weryfikacji Weryfikacja własnej odporności psychicznej na podstawie analizy osobistego testu MTQ 48. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja VCC 20-538 Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16, NIP 7123281299
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja VCC 20-538 Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16, NIP 7123281299
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie trwa 22 godziny zegarowe. Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne, w tym 5 godzin teorii, 14 godzin i 15 minut praktyki, 45 minut przerwy oraz 2 godziny egzaminu. Przerwy i egzamin są wliczone w czas szkolenia.
Szkolenie jest skierowane do osób dorosłych, które chcą nabyć kompetencji w tworzeniu Bilansu Kompetencji, rozróżniać zasady zrównoważonego rozwoju oraz stosować dla siebie i innych techniki samorozwoju związane z budowaniem odporności psychicznej, panowaniem nad stresem i wypaleniem zawodowym.
1.Zielone pojęcia, czyli terminologia związana z zieloną transformacją. Wymiary i rodzaje zielonych kompetencji.
2. Wpływ zielonej transformacji na rynek pracy.
3.Wymiary i rodzaje zielonych kompetencji.
4.Gdzie szukać zielonych kompetencji.
5.Główne założenia metody bilansu kompetencji.
6.Jak przygotować Kartę Bilansu Kompetencji.
7.Warsztat praktyczne: Tworzenie karty bilansu zielonych kompetencji.
8.Odporność psychiczna - wprowadzenie do testu MTQ 48.
9.Przeprowadzenie indywidualnego Testu MTQ 48 ; Test odporności psychicznej MTQ 48 - omówienie wyników indywidualnie i w grupie – ćwiczenia; Test Odporności Psychicznej MTQ48 to bardzo precyzyjne narzędzie pozwalające w kontekście zawodowym sprawdzać emocjonalną i behawioralną odpowiedź człowieka na presję, stres, zmiany i wyzwania
10.Zastosowanie narzędzia Test MTQ 48 jako narzędzia w pracy coachingowej, doradczej i terapeutycznej - praktyczne wskazówki.
11.Wywiad biograficzny i wywiad behawioralny.
12.Rozwój umiejętności stosowania ekopsychologii w pracy indywidualnej i grupowej. Psychologia na rzecz zmiany: modelowanie społeczne i projektowanie zmian, poprzez promowanie pozytywnego zaangażowania, angażujące przekazy, działania, doświadczenia.
13.Budowanie motywacji do zielonego rozwoju i przekwalifikowania w oparciu o narzędzia terapeutyczne stosowane przez dr Ewę Osiatyńską - Woydyłło.
14.Człowiek a natura – psychologiczne podstawy więzi z naturą. Budowanie świadomości relacji człowieka z naturą oraz jej wpływu na zdrowie psychiczne i dobrostan. Psychologia zdrowia a ryzyka dla zdrowia psychicznego płynące ze zmian klimatu.
15.Autodiagnoza funkcjonowania w stresie: Sporządzanie mapy sytuacji stresogennych przez każdego uczestnika (ćwiczenia Twoja Mapa stresu; Czas jako stresor – znaczenie właściwego zarządzania sobą w czasie; Autoanaliza trzech postaw wobec stresu - cechy osobowości a stres; Zachowania jako reakcje na stres – reakcje konstruktywne vs. niekonstruktywne (schematy, nawyki, działania); Inteligencja emocjonalna – świadomość swoich emocji w trudnych sytuacjach i techniki zarządzania nimi; Nasze myśli a stres: monolog i krytyk wewnętrzny; efekt samospełniającej się przepowiedni; Objawy i „sygnały ostrzegawcze" - odczuwalne konsekwencje stres; Indywidualne strategie radzenia sobie ze stresem; Techniki redukowania napięcia stresowego (techniki oddechowe, techniki rozładowania napięcia poprzez ruch, techniki uspokajające przyśpieszone tętno, techniki pobudzające do koncentracji na celu itp.)
16. Syndrom wypalenia zawodowego - pojęcia, symptomy: Czym jest wypalenie zawodowe /przyczyny , Symptomy wypalenia zawodowego ,Czym jest syndrom wypalenia zawodowego? Jak zapobiegać wypaleniu osobistemu i zawodowemu – ćwiczenia; Analiza obecnej równowagi – koło życia; Budowanie indywidualnej ścieżki równowagi; Zmiana jako narzędzie rozwoju; Podstawy godnościowej komunikacji asertywnej , Równowaga a uważność , Rytuały przejścia – praca/ dom.
17.Koncepcja odporności psychicznej - model 4C: Odporność psychiczna sposobem na radzenie sobie z niepewnością jutra, stresem i presją, wielozadaniowością.
18.Gotowość na zmiany i poznanie siebie w drodze do zrównoważonego rozwoju. Narzędzia i ćwiczenia stosowane w terapii grupy: rodziny i środowiska zawodowego.
19.Egzamin , walidacja, certyfikacja przeprowadzona przez trenera uprawnionego przez Fundację VCC
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Zielone pojęcia, czyli terminologia związana z zieloną transformacją. Wymiary i rodzaje zielonych kompetencji. Teoria, wykład, cha | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Wpływ zielonej transformacji na rynek pracy. Teoria, wykład , chat | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Główne założenia metody bilansu kompetencji. Teoria, wykład, chat | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Jak przygotować Kartę Bilansu Kompetencji. Teoria, chat | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Warsztat praktyczne: Tworzenie karty bilansu zielonych kompetencji - praca w grupach, współdzielenie ekranu | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Odporność psychiczna - wprowadzenie do testu MTQ 48. | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Przeprowadzenie indywidualnego Testu MTQ 48 - omówienie wyników indywidualnie i w grupie – ćwiczenia. | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Zastosowanie narzędzia Test MTQ 48 jako narzędzia w pracy coachingowej, doradczej i terapeutycznej - praktyczne wskazówki. | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Przerwa | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Wywiad biograficzny i wywiad behawioralny - wykład | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Wywiad biograficzny i wywiad behawioralny - ćwiczenia | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Rozwój umiejętności stosowania ekopsychologii w pracy indywidualnej i grupowej. | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Budowanie motywacji do zielonego rozwoju | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Człowiek a natura – psychologiczne podstawy więzi z naturą | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Przerwa | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Autodiagnoza funkcjonowania w stresie: Sporządzanie mapy sytuacji stresogennych przez każdego uczestnika | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Syndrom wypalenia zawodowego - pojęcia, symptomy | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Koncepcja odporności psychicznej - model 4C | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Gotowość na zmiany i poznanie siebie w drodze do zrównoważonego rozwoju wykład | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Przerwa | Prowadzący Ewa Osiatyńska Woydyłło | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Egzamin, certyfikacja przeprowadzona przez trenera uprawnionego przez Fundację VCC | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto227,27 PLN
- Koszt osobogodziny netto227,27 PLN
- W tym koszt walidacji brutto430,50 PLN
- W tym koszt walidacji netto430,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto492,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto492,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Znamirowska-Soczawa
Dziennikarka, autorka książki motywacyjnej "Teraz mogę wszystko", a także licznych artykułów prasowych na
temat psychologicznych technik rozwoju, sprzedaży i prowadzenia biznesu. Ukończyła studia na
Wydziale Nauk Społecznych na Uniwersytecie Śląskim, studia podyplomowe Trener Psychologii Biznesu na WSB w Nowym Sączu oraz w Studium Psychologii i Psychotroniki w
Łodzi. Ponad 35 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu na menadżerskich i właścicielskich
stanowiskach. Bogate doświadczenie szkoleniowe - przeprowadziła ponad 500 godzin szkolenia w
ciągu minionych pięciu lat dla osób dorosłych w podobnej tematyce oraz sporządziła 90 analiz
rozwoju przedsiębiorstwa
Ewa Osiatyńska Woydyłło
Dr psychologii, terapeutka uzależnień, publicystka i autorka ponad 40 książek motywujących, sprzedanych w ponad milionowym nakładzie. Wykształcenie wyższe.
Laureatka Medalu św. Jerzego, Nagrody Teofrasta oraz odznaczeń państwowych. Rozpowszechniła na terenie Polski leczenie według tzw. modelu Minnesota, opartego na filozofii Anonimowych Alkoholików. W Fundacji im. Stefana Batorego kierowała międzynarodowym programem szkoleń w dziedzinie profilaktyki i terapii uzależnień m.in. na terenie Rosji, Azji Centralnej i Europie Wschodniej. Od kilku lat współpracuje ze środowiskami polonijnymi w krajach zachodnich, pomagając rozwijać grupy wsparcia oraz różne formy pomocy psychologicznej dla Polaków żyjących za granicą. Znana terapeutka i wykładowczyni. Raz w tygodniu prowadzi w Fundacji Batorego grupowe terapie psychologiczne. Autorka wielu narzędzi psychologiczno-couchingowo-terapeutycznych, stosowanych przez psychologów, couchów i terapeutów m.in. do oswajania lęków i traum. Propagatorka zrównoważonego rozwoju i zdrowego trybu życia. Przykładowe książki motywujące: Zakręty Życia, My rodzice dorosłych dzieci, W zgodzie ze sobą, Sekrety kobiet.
Adres email: e.osiatynska@cloud.com
Jolanta Reisch- Klose
dla osób dorosłych w minionych 5 latach licząc wstecz od szkolenia. Wykształcenie wyższe podypl. trener psychologii
biznesu, certyfikowany coach i trener organizacji VCC, (biznes/life coach),
certyfikowany konsultant testu odporności psychicznej MTQ48 (Mental Toughness Questionnaire,
by AQR International, UK). Współpracuje (jako trener i ko-trener) z firmami doradczymi, trenerskimi i
coachingowymi na
Śląsku. Autorka wielu projektów rozwojowych. Od ośmiu lat prowadzi zainicjowane przez siebie w
Bielsku-Białej Bielskie Śniadania Biznesowe, podczas których wspiera lokalnych przedsiębiorców
w rozwoju ich biznesów na takich płaszczyznach jak: networking, szkolenia rozwojowe,
doradztwo/coaching biznesowy. Prowadzi coaching oraz indywidualne konsultacje dla kadry
zarządzającej różnego szczebla. Specjalistka w dziedzinie komunikacji oraz budowania
długofalowych relacji opartych na zaufaniu. Dziennikarka, redaktorka, tłumaczka z języka
angielskiego (w tym języka biznesowego), mentorka. Łączy umiejętności tai chi/qui gong oraz jogi
śmiechu (śmiechoterapii) w tworzeniu autorskiej metody zarządzania stresem i relaksacji.
Zwolenniczka strategii "błękitnego oceanu" oraz pracy na relacjach i wartościach. Inicjatorka wielu
działań (szkoleń, konferencji, kursów) w zakresie równouprawnienia kobiet, głównie w przestrzeni
zawodowej i biznesowej oraz powrotu na rynek pracy kobiet wykluczonych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna w formacie PDF , zeszyt ćwiczeń odporności psychicznej, Indywidualny Program Rozwoju, Test MTQ 48.
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat potwierdzający udział i ukończenie szkolenia.
Uczestnik otrzymuje Certyfikat udziału w szkoleniu podpisany przez dr Ewę Woydyłło.
Uczestnik szkolenia zostanie poddany egzaminowi i certyfikacji przez zewnętrznego trenera wyznaczonego przez Fundację VCC w Lublinie oraz otrzyma certyfikat tej fundacji z określeniem zdobytej kwalifikacji.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być obecny na co najmniej 80% czasu zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć, np. w formie testu wiedzy, testu kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia zajęć.
Podczas szkolenia przeprowadzony zostanie test teoretyczny oraz warsztaty praktyczne o charakterze walidacyjnym, których czas trwania wliczono w czas trwania usługi.
Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących rozumianych jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie nabywanych umiejętności. Metodologia pracy oparta jest o cykl uczenia się ludzi dorosłych, dzięki czemu teoria połączona jest z refleksją, doświadczeniem oraz dyskusją grupy, mającą na celu podsumowanie danego tematu.
Uczestnik musi wziąć udział w procesach egzaminu i certyfikacji przeprowadzonych przez Fundację VCC.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa 22 godziny zegarowe. Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne, w tym 5 godzin teorii, 14 godzin i 15 minut praktyki, 45 minut przerwy oraz 2 godziny egzaminu. Przerwy i egzamin są wliczone w czas szkolenia.
Proces egzaminu oraz certyfikacji są odrębnymi procesami prowadzonymi przez instytucję zewnętrzną - Fundację VCC.
Szkolenie odbywa się w formie mieszanej - stacjonarnej i zdalnej w czasie rzeczywistym.
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Stowarzyszenie Kobieta Szczęśliwa jest Licencjonowaną przez VCC Akademią Egzaminacyjną i Partnerem Egzaminacyjnym.
Usługa szkoleniowa zwolniona z podatku VAT na podstawie §3 ustęp 1. pkt.14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013/ Dz. U. 2020.0.1983.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
PLATFORMA: Usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym ( w pierwszym dniu szkolenia).
OKRES WAŻNOŚCI LINKU: od 07.06.2025 (godz. 16:00) do 07.06.2025 (godz. 20.00.).
MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G)
NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Linux) Firefox 27+, Chrome 30+
MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon