Szkolenie: Sztuczna Inteligencja w Praktyce: Podstawy i Praktyczne Zastosowania AI w Codziennych Zadaniach.
Szkolenie: Sztuczna Inteligencja w Praktyce: Podstawy i Praktyczne Zastosowania AI w Codziennych Zadaniach.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się tworzeniem treści, obsługą klienta, sprzedażą, administracją i wsparciem operacyjnym. Uczestnicy poznają praktyczne zastosowania narzędzi AI, które pozwalają automatyzować codzienne zadania, usprawniać komunikację, redagować treści oraz szybciej docierać do potrzebnych informacji.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji20-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do praktycznego wykorzystywania narzędzi AI w codziennych zadaniach zawodowych. Uczestnicy nauczą się, jak korzystać z rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji – takich jak ChatGPT – do automatyzacji pracy, redagowania treści, usprawnienia komunikacji z klientem oraz szybkiego pozyskiwania informacji, co pozwoli im efektywniej realizować zadania z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, administracji i tworzenia treści.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Poprawnie definiuje podstawowe pojęcia związane ze sztuczną inteligencją oraz jej zastosowaniami w codziennych zadaniach zawodowych. Właściwie charakteryzuje dostępne narzędzia AI, w tym różne wersje czatów opartych na technologii GPT. Wyjaśnia różnice pomiędzy darmowymi a płatnymi wersjami narzędzi AI, wskazując ich główne funkcjonalności i ograniczenia. | Kryteria weryfikacji Przedstawia i wyjaśnia podstawowe pojęcia związane ze sztuczną inteligencją oraz charakteryzuje dostępne narzędzia AI, wskazując ich funkcje, ograniczenia i zastosowania. Rozróżnia wersje analizując różnice funkcjonalne oraz możliwości ich praktycznego wykorzystania w pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:Dobiera odpowiednie narzędzia AI do konkretnych zadań zawodowych, takich jak tworzenie treści, generowanie pomysłów, redagowanie wiadomości czy wyszukiwanie informacji. Wykorzystuje funkcjonalności czatów AI (np. ChatGPT) do automatyzacji pracy oraz usprawnienia komunikacji. Porównuje i analizuje dostępne rozwiązania AI, oceniając ich przydatność w różnych kontekstach zawodowych. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie narzędzia AI do określonych zadań zawodowych oraz wykorzystuje ich funkcjonalności do realizacji konkretnych działań, takich jak tworzenie treści, redagowanie wiadomości, generowanie pomysłów czy usprawnienie komunikacji. Dokonuje analizy użyteczności wybranych narzędzi w odniesieniu do swojego środowiska pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Przejawia gotowość do samodzielnego eksperymentowania z narzędziami AI i wdrażania ich w środowisku pracy. Wspiera rozwój kompetencji cyfrowych w zespole, dzieląc się zdobytą wiedzą i doświadczeniem. Przestrzega zasad etycznego korzystania ze sztucznej inteligencji, dbając o przejrzystość i rzetelność komunikacji wspieranej przez AI. | Kryteria weryfikacji Wykazuje inicjatywę w testowaniu i wdrażaniu narzędzi AI w codziennej pracy, dzieli się wiedzą z zespołem i wspiera rozwój kompetencji cyfrowych w swoim otoczeniu zawodowym. Respektuje zasady etyczne w korzystaniu ze sztucznej inteligencji, zwracając uwagę na przejrzystość komunikacji, bezpieczeństwo danych i odpowiedzialność w działaniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania przerw oraz procesu walidacji nie został wliczony w czas trwania usługi.
Test z wiedzy teoretycznej - początkowy
Rozdział 1: Wprowadzenie do narzędzi AI z wykorzystaniem ChatGPT
- Podstawy działania modeli językowych – jak „rozumie” i generuje tekst AI
- Przegląd dostępnych narzędzi opartych na sztucznej inteligencji: wersje darmowe i płatne
- ChatGPT i inne narzędzia AI – interfejsy, funkcjonalności, różnice w zastosowaniu
- Odpowiedzialne korzystanie z AI: bezpieczeństwo danych, błędy, granice zaufania
Rozdział 2: Praktyczne zastosowanie AI w codziennych zadaniach biurowych i organizacyjnych
- Redagowanie wiadomości e-mail, ofert, pism i dokumentów przy wsparciu AI
- Generowanie treści informacyjnych i streszczeń, tworzenie list zadań, planów, notatek
- Przygotowywanie FAQ i automatyzacja odpowiedzi na zapytania klientów
- Wsparcie językowe – tłumaczenia, przekształcanie stylu wypowiedzi, porządkowanie tekstu
Rozdział 3: Wykorzystanie AI w działaniach sprzedażowych, marketingowych i komunikacyjnych
- Tworzenie treści promocyjnych: opisy ofert, posty, nagłówki, komunikaty reklamowe
- Przygotowanie komunikacji dopasowanej do grupy docelowej – język korzyści i personalizacja
- Budowanie skryptów sprzedażowych i symulacja rozmów z klientem
- Generowanie ofert, wiadomości follow-up i wariantów treści sprzedażowych
Rozdział 4: Ćwiczenia i wdrażanie narzędzi AI w codziennej praktyce
- Ćwiczenia indywidualne i zespołowe: tworzenie treści, odpowiedzi, komunikatów
- Formułowanie skutecznych promptów – jak zadawać pytania, by uzyskać trafne odpowiedzi
- Przykłady zastosowania AI w działach: administracja, obsługa klienta, sprzedaż, operacje
- Inspiracje do wdrożeń: jak ustandaryzować użycie AI i dzielić się dobrymi praktykami w zespole
Test z wiedzy teoretycznej - końcowy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Dzień I, Rozpoczęcie - Test z wiedzy początkowej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Rozdział 1 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:20 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Rozdział 2 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Rozdział 3 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Rozdział 4 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:50 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Test z wiedzy końcowej, Zakończenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 15:40 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto850,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto106,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto106,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jarosław Czaplicki
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe zgodne z opisem zagadnień omawianych podczas szkolenia.
Realizowane godziny usługi są godzinami dydaktycznymi. Łączna liczba godzin dydaktycznych wynosi 8.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój
Usługa może być dostosowana do potrzeb uczestników programu Kierunek Rozwój zarówno pod względem terminu, jak i zagadnień programowych.
W ramach szkolenia zostanie przeprowadzony test z wiedzy teoretycznej na początku i końcu szkolenia. Przerwy nie wliczają się w czas szkoleniowy.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie prowadzone będzie na platformie Google Meet.
Instrukcja korzystania ze szkolenia znajduje się w linku: https://apmprojekt.com.pl/SzkoleniaOnline.pdf
Na szkolenie można zalogować się poprzez aplikację Google Meet na telefonie, komputerze lub tablecie oraz przez link wklejony do przeglądarki.
Link do szkolenia: