JĘZYK ANGIELSKI CODZIENNY/BIZNESOWY online poziom B1 - 30 godzin
JĘZYK ANGIELSKI CODZIENNY/BIZNESOWY online poziom B1 - 30 godzin
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Kurs stworzony z myślą o dorosłych, pracownikach firm, którzy chcą zainwestować w swój rozwój, zwiększyć swoją wartość na rynku pracy poprzez rozwinięcie umiejętności konwersacji w języku angielskim w środowisku pracy oraz w sytuacjach życia codziennego.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Małopolski Pociąg do Kariery sezon I.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji07-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności językowych uczestników do poziomu B1 (zgodnie z CEFR) - zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługiwanie się językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Znajomość słownictwa i struktur gramatycznych odpowiednich do poziomu kursu.Umiejętność rozumienia tekstów pisanych i słuchania materiałów autentycznych. Kryteria oceny: Testy pisemne i ustne sprawdzające wiedzę i umiejętności językowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Poprawa umiejętności:Kursant będzie potrafił przedstawić się, zadawać odpowiednie do kontekstu pytania. Będzie posiadał umiejętność korzystania ze zwrotów w codziennych sytuacjach, np. w sklepie, w hotelu, w restauracji. Zdobędzie umiejętność czytania i rozumienia krótkich, tekstów branżowych. Kursant zdobędzie umiejętność rozumienia średniozaawansowanych językowo instrukcji i poleceń. | Kryteria weryfikacji Płynność i poprawność w mówieniu, w tym wymowa i intonacja.Efektywne czytanie i rozumienie tekstów oraz słuchanie ze zrozumieniem. Kryteria oceny: Obserwacja prowadzącego, zadania praktyczne, np. symulacje rozmów, prezentacje. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Rozwijanie pewności siebie w komunikacji w poszczególnych sytuacjach społecznych. Umiejętność słuchania innych i reagowania w rozmowach biznesowych w języku angielskim. Rozpoznawanie własnych możliwości językowych i akceptowanie popełniania błędów jako części procesu nauki. Kultura komunikacji, uprzejmości i szacunku wobec rozmówcy (np. zwracanie się z „please”, „thank you”). Rozwijanie motywacji do nauki języka i chęci dalszego doskonalenia umiejętności językowych. Dbałość o ustawiczny rozwój. Otwartość na inne języki i kultury. | Kryteria weryfikacji Umiejętność komunikowania się w różnych sytuacjach społecznych i kulturowych.Aktywne słuchanie i reagowanie na innych rozmówców. Współpraca w grupie, asertywność i empatia w komunikacji. Kryteria oceny: Ocena aktywności i zaangażowania na zajęciach. Samoocena w zakresie nabytych kompetencji społecznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs stworzony z myślą o dorosłych, pracownikach firm, którzy chcą zainwestować w swój rozwój, zwiększyć swoją wartość na rynku pracy poprzez rozwinięcie umiejętności konwersacji w języku angielskim w środowisku pracy oraz w sytuacjach życia codziennego.
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności językowych uczestników do poziomu B1 (zgodnie z CEFR) – zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. W trakcie kursu wykorzystywane będą różnorodne metody dydaktyczne, których celem jest maksymalne zaangażowanie uczestników, przełamywanie bariery językowej oraz rozwijanie praktycznych kompetencji językowych:
- Metoda komunikacyjna (Communicative Language Teaching)
- Główna metoda kursu – nacisk na mówienie, rozumienie ze słuchu i realne sytuacje komunikacyjne.
- Uczestnicy wykonują zadania w parach i grupach, symulując codzienne rozmowy (np. w sklepie, na lotnisku).
- Burza mózgów (brainstorming)
- Aktywizująca technika do generowania słownictwa lub pomysłów np. w kontekście pisania czy prezentacji ustnych.
- Praca w parach i małych grupach (breakout rooms)
- Regularnie wykorzystywane w środowisku online (Zoom/Teams) do ćwiczeń konwersacyjnych, odgrywania scenek lub wspólnego rozwiązywania zadań.
- Gry i quizy językowe (gamifikacja)
- Wykorzystanie interaktywnych platform takich jak Kahoot, Quizlet Live, Wordwall czy LearningApps do powtórek słownictwa i gramatyki.
- Metoda projektu (project-based learning)
- Uczestnicy samodzielnie lub w parach przygotowują krótkie prezentacje, opisy, e-maile czy wypowiedzi ustne.
- Symulacje i scenki sytuacyjne (role-play)
- Przykładowo: rozmowa telefoniczna, rezerwacja pokoju hotelowego, wizyta u lekarza, rozmowa kwalifikacyjna – z aktywnym udziałem uczestników.
- Techniki dramowe
- Elementy dramy językowej wykorzystywane są do przełamywania bariery w mówieniu – np. poprzez odgrywanie ról czy ekspresję emocji w dialogu.
- Ćwiczenia ze słuchu i audiowizualne
- Oglądanie fragmentów filmów/seriali/spotów reklamowych z późniejszym omówieniem i analizą.
- Dyskusje moderowane i debaty
- Zajęcia z wyrażaniem opinii i argumentacją – uczą formułowania zdań i prezentowania stanowisk w języku angielskim.
- Wspólna praca na dokumentach online (np. Google Docs)
- Ćwiczenia pisemne i gramatyczne realizowane w czasie rzeczywistym, z możliwością komentarza i korekty przez trenera.
Kurs składa się z 30 godzin lekcyjnych. Godzina szkolenia odpowiada 45 minutowej godzinie lekcyjnej.
Zajęcia odbywają się 2 x w tygodniu po 1,5 godziny lekcyjnej.
Program szkolenia obejmuje:
📘 Harmonogram kursu języka angielskiego – poziom B1 (15 spotkań)
Nr spotkania | Typ zajęć | Temat zajęć | Liczba godzin |
1 | Teoretyczne | Wprowadzenie, poziom B1 – wymagania i cele, powtórka gramatyki A2 | 2 |
2 | Teoretyczne | Present Simple vs Present Continuous – formy i zastosowanie | 2 |
3 | Teoretyczne | Past Simple & Past Continuous – opowiadanie o przeszłości | 2 |
4 | Teoretyczne | Future forms: will, going to, present continuous | 2 |
5 | Teoretyczne | Czas Present Perfect – budowa i zastosowanie | 2 |
6 | Teoretyczne | Strona bierna (Passive Voice) – podstawy | 2 |
7 | Praktyczne | Konwersacje codzienne: pytania, odpowiedzi, sytuacje dnia codziennego | 2 |
8 | Praktyczne | Słuchanie ze zrozumieniem – rozmowy i ogłoszenia | 2 |
9 | Praktyczne | Pisanie krótkich tekstów użytkowych (e-mail, wiadomość, formularz) | 2 |
10 | Praktyczne | Mówienie: opisywanie osób, miejsc i sytuacji | 2 |
11 | Praktyczne | Ćwiczenia z czytania: teksty informacyjne i dialogi | 2 |
12 | Praktyczne | Symulacje: rozmowa kwalifikacyjna, rezerwacja hotelu, pytanie o drogę | 2 |
13 | Praktyczne | Ćwiczenie dialogów i krótkich prezentacji ustnych | 2 |
14 | Praktyczne | Test próbny (listening, reading, grammar, writing) | 2 |
15 | Teoretyczno-praktyczne | Podsumowanie kursu, test końcowy, omówienie wyników, informacja zwrotna | 2 |
Podsumowanie godzin:
- Teoretyczne: 6 spotkań × 2 godz. = 12 godz.
- Praktyczne: 8 spotkań × 2 godz. = 16 godz.
- Mieszane (teoretyczno-praktyczne): 1 spotkanie × 2 godz. = 2 godz.
RAZEM: 30 godzin (15 spotkań po 2 godziny)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Teoria: Wprowadzenie, poziom B1 – wymagania i cele, powtórka gramatyki A2 | Prowadzący Łukasz Sobuś | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Teoria: Present Simple vs Present Continuous – formy i zastosowanie | Prowadzący Łukasz Sobuś | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Teoria: Past Simple & Past Continuous – opowiadanie o przeszłości | Prowadzący Łukasz Sobuś | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Teoria: Future forms: will, going to, present continuous | Prowadzący Łukasz Sobuś | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Teoria: Czas Present Perfect – budowa i zastosowanie | Prowadzący Łukasz Sobuś | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Teoria: Strona bierna (Passive Voice) – podstawy | Prowadzący Łukasz Sobuś | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Praktyka: Konwersacje codzienne: pytania, odpowiedzi, sytuacje dnia codziennego | Prowadzący Łukasz Sobuś | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Praktyka: Słuchanie ze zrozumieniem – rozmowy i ogłoszenia | Prowadzący Łukasz Sobuś | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Praktyka: Pisanie krótkich tekstów użytkowych (e-mail, wiadomość, formularz) | Prowadzący Łukasz Sobuś | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Praktyka: Mówienie: opisywanie osób, miejsc i sytuacji | Prowadzący Łukasz Sobuś | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Praktyka: Ćwiczenia z czytania: teksty informacyjne i dialogi | Prowadzący Łukasz Sobuś | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Praktyka: Symulacje: rozmowa kwalifikacyjna, rezerwacja hotelu, pytanie o drogę | Prowadzący Łukasz Sobuś | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Praktyka: Ćwiczenie dialogów i krótkich prezentacji ustnych | Prowadzący Łukasz Sobuś | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Praktyka: Test próbny (listening, reading, grammar, writing) | Prowadzący Łukasz Sobuś | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Praktyka: test końcowy, omówienie wyników, informacja zwrotna | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Sobuś
Nauczyciel w ZS nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Limanowej od 2004r. Egzaminator maturalny od 2012r.
Certyfikowany egzaminator TGLS (doświadczenie zdobyte nie wcześniej niż 5 lat) - w ciągu ostatnich dwóch lat przeprowadzone ponad 10 egzaminów
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje indywidualnie dobrane materiały przygotowane przez lektora, zgodnie z jego potrzebami i celami językowymi.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w kursie jest wypełnienie testu poziomującego określającego poziom językowy słuchacza oraz dokonanie zapisu na usługę.
Uczestnik kursu jest zobowiązany do udziału w co najmniej 80% zajęć przewidzianych w ramach harmonogramu. Niespełnienie tego warunku może skutkować brakiem zaliczenia kursu oraz brakiem możliwości uzyskania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
Informacje dodatkowe
Uczestnicy, którzy ukończą kurs otrzymują zaświadczenie ukończenia kursu, potwierdzający zdobyte umiejętności i kompetencje.
Liczebność grupy: Kurs realizowany będzie w grupie liczącej od 2 do maksymalnie 5 uczestników, co umożliwia interakcję, pracę w parach/grupach oraz indywidualne podejście trenera językowego.
Forma realizacji: Wszystkie zajęcia odbywają się w trybie zdalnym na żywo (online synchronicznie), z wykorzystaniem platformy do wideokonferencji Google Meet.
Przydzielone stanowiska pracy:
- Każdy uczestnik korzysta z własnego stanowiska online (komputera lub laptopa) w miejscu swojego zamieszkania lub pracy.
- Trener prowadzi zajęcia w sposób umożliwiający aktywne uczestnictwo (mówienie, pisanie, czytanie i słuchanie w czasie rzeczywistym).
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2023 r. poz. 1570 z późn. zm.), jako usługa kształcenia zawodowego finansowana w c
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia odbywają się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie GoogleMeet.
Link aktywacyjny do spotkania będzie dostępny i aktywny do czasu zakończenia kursu.
Aby wziąć udział w spotkaniu online Uczestnicy potrzebują urządzenia z dostępem do internetu, mikrofonu i kamery.
Minimalne wymagania sprzętowe do realizacji usługi w formie zdalnej w czasie rzeczywistym:
Komputer i procesor: co najmniej 1,1 GHz
Pamięć: 4,0 GB pamięci RAM
Dysk twardy: 3,0 GB wolnego miejsca na dysku
System operacyjny: Windows 11, Windows 10, Windows 10 na ARM, Windows 8.1, Windows Server 2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2.
Kamera video: Standardowa kamera, mikrofon i głośniki w laptopie
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego: 10 Mb/s
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanie narzędzia.
Wsparcie techniczne:
- Przed rozpoczęciem kursu możliwe jest przeprowadzenie krótkiego spotkania testowego (technicznego). W trakcie kursu zapewniona jest pomoc techniczna w przypadku problemów z logowaniem lub dostępem do materiałów.