"Przełamując Bariery": Kurs Komunikacyjny z Języka Angielskiego dla Dorosłych – POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY
"Przełamując Bariery": Kurs Komunikacyjny z Języka Angielskiego dla Dorosłych – POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone dla osób, które mają podstawową znajomość języka angielskiego (poziom A2–B1), chcą szybko przełamać barierę językową w mowie, potrzebują angielskiego w pracy, podróży lub kontaktach międzynarodowych.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do komunikowania się w języku angielskim w środowisku codziennym na poziomie B1.2. Celem szkolenia jest, wyposażenie uczestnika w takie umiejętności językowe, aby po ukończeniu szkolenia był w stanie zrobić zakupy, kupić odzież, zamówić posiłek w restauracji/kawiarni, zarezerwować hotel, opowiedzieć o swoim wykształceniu i doświadczeniu zawodowym, podać przepis na potrawę, kupić bilet na pociąg/samolot w j. angielskim.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Prowadzi proste rozmowy w języku angielskim w typowych sytuacjach codziennych i zawodowych (np. zakupy, hotel, rozmowa telefoniczna, small talk) | Kryteria weryfikacji - Uczestnik odgrywa poprawnie minimum dwie scenki sytuacyjne (np. w sklepie, w pracy) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - Uczestnik samodzielnie konstruuje co najmniej 5 wypowiedzi tematycznych bez pomocy lektora. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - Uczestnik aktywnie uczestniczy w rozmowie grupowej, inicjując i odpowiadając na pytania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Skutecznie komunikuje swoje potrzeby, opinie i prośby, nawet w sytuacjach stresujących lub nieprzewidywalnych, używając prostych struktur i słownictwa | Kryteria weryfikacji - Uczestnik poprawnie rozwiązuje minimum dwa zadania typu „sytuacja awaryjna” (np. zgubiony bagaż, spóźnienie). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - Uczestnik potrafi wyrazić swoją opinię i poprzeć ją jednym argumentem. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - Uczestnik formułuje poprawnie pytania i prośby w formie ustnej w symulowanych dialogach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Stosuje kluczowe zwroty oraz strategie konwersacyjne (parafraza, dopytywanie, podtrzymywanie rozmowy), co pozwala mu płynniej mówić mimo ograniczonego zasobu słownictwa | Kryteria weryfikacji - Uczestnik stosuje minimum 5 przydatnych zwrotów konwersacyjnych (np. „I see what you mean”, „Could you repeat that?”). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - Uczestnik parafrazuje nieznane słowo w czasie wypowiedzi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - Uczestnik utrzymuje dialog przez minimum 2 minuty bez długich pauz i przerwań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Nabiera pewności siebie w mówieniu po angielsku, przełamując barierę językową i aktywnie uczestnicząc w konwersacjach 1:1 oraz grupowych | Kryteria weryfikacji - Uczestnik aktywnie zgłasza się do ćwiczeń ustnych i zabiera głos z własnej inicjatywy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - Uczestnik podejmuje próbę mówienia mimo błędów językowych, bez rezygnowania z wypowiedzi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - Uczestnik samodzielnie wypowiada się na zadany temat przez minimum 1 minutę | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie przeznaczone dla osób, które mają podstawową znajomość języka angielskiego (poziom A2–B1), chcą szybko przełamać barierę językową w mowie, potrzebują angielskiego w pracy, podróży lub kontaktach międzynarodowych.
Usługa przygotowuje do komunikowania się w języku angielskim w środowisku codziennym na poziomie B1.2. Celem szkolenia jest, wyposażenie uczestnika w takie umiejętności językowe, aby po ukończeniu szkolenia był w stanie zrobić zakupy, kupić odzież, zamówić posiłek w restauracji/kawiarni, zarezerwować hotel, opowiedzieć o swoim wykształceniu i doświadczeniu zawodowym, podać przepis na potrawę, kupić bilet na pociąg/samolot w j. angielskim.
PROGRAM:
- Prowadzenie małych rozmów (w windzie, na konferencji, przy kawie)
- W sklepie, restauracji, hotelu – przydatne zwroty
- Pytanie o drogę, rezerwacja stolika, reklamacja
- Umawianie spotkań, rozmowy telefoniczne, pisanie krótkich e-maili
- Opowiadanie o swojej pracy i obowiązkach
- Wypowiadanie się na spotkaniach (zgadzanie się, niezgadzanie, dopytywanie)
- Na lotnisku, dworcu, w taksówce
- Co powiedzieć, gdy coś pójdzie nie tak – zgubiony bagaż, spóźnienie, wypadek
- Indywidualne wypowiedzi i konwersacje na tematy osobiste i społeczne
- Nauka parafrazowania i radzenia sobie, gdy brakuje słowa
- Feedback językowy: najczęstsze błędy i jak je obejść
Metodologia:
- szybkie rozmowy 1:1, gry językowe, speed networking
- scenki sytuacyjne, dialogi odwrócone, „survival English”
- role-play, mini-prezentacje, symulacja zebrania
- storytelling, „rozwiąż problem” – rozmowy ratunkowe
- Gry konwersacyjne, debaty, spontaniczne wypowiedzi
WALIDACJA ODBĘDZIE SIĘ NA OSTATNIM SPOTKANIU I BĘDZIETRWAŁA 45 MIN. BĘDZIE PRZEPROWADZONA PRZEZ INNEGO TRENERA/EGZAMINATORA I BĘDZIE POLEGAŁA NA WYWIADZIE SWOBODNYM. PODCZAS WALIDACJI WALIDATOR ZWERYFIKUJE WSZYSTKIE TEMATY PODJĘTE W CZASIE CAŁEGO SZKOLENIA PRZEPROWADZAJĄC WYWIAD, ZADAJĄC PYTANIA, PROSZĄC O ZAŁATWIENIE SPRAWY W JĘZYKU ANGIELSKIM.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Rezerwacje hotelu | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 30-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Rezerwacje stolika w restauracji | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Środki transportu | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Zawody i profesje | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Opis wykształcenia | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Ubrania - rodzaje/rozmiary/rodzaje tkaniny | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Produkty, pytanie o cenę/rodzaje płatności | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Kupno biletu na autobus/samolot/do kina/teatru/na koncert | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Czasy przeszłe - opis czynności wykonywanych w przeszłości | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Czasy przeszłe - opis czynności wykonywanych w przeszłości | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Rozmowa telefoniczna z recepcją w hotelu | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Opis regionu | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Wyrażanie się w przyszłości | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Powtórka całości materiału | Prowadzący Aneta Kopka | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 530,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 530,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 110,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 110,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aneta Kopka
EDUKACJA: • 2005-2006 TESOL (Teaching of English language to speakers of other languages) • 2004-2005 Certificate in Advanced English, Cambridge University • 2003-2004 The First Certificate in English, Cambridge University • 2001-2003 Szkoła Językowa “NIDA” w Nidzicy (język angielski) • 1996-2001 Magister Filologii Angielskiej, Uniwersytet Warmińsko- Mazurski, Olsztyn.
Czynny lektor językowy, egzaminator i metodyk od 2000 r. do dziś.
PRZEBYTE SZKOLENIA: • ACL Safeguarding • File Management • Family Learning “Reading and writing. Talk for writing” • Family Learning Network • Aspergers and Autism workshop • Differentation in the ESOL classroom • Smartboard training • Turning Point training • Computer training for tutors • Introduction to Safeguarding • Embedding Skills for Life • Working together to Safeguard Children and Young People • CPD seminar • The Language Show • Differentation- a learner-centred approach to teaching • Embedding Equality and Promoting Diversity • Curriculum Training and Networking meetings • Diverse cultures • Annual Meetings • Praca z trudnym dzieckiem- elementy integracji sensorycznej w zawodzie nauczyciela • Scieżki Edukacyjne • Edukacja Europejska- dlaczego i w jaki sposób realizować ją w szkole podstawowej i gimnazjum.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Karty pracy, filmiki edukacyjne, ćwiczenia interaktywne.
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi