Zielony PR w gastronomii – budowanie wizerunku zgodnego z ekologicznymi wartościami.
Zielony PR w gastronomii – budowanie wizerunku zgodnego z ekologicznymi wartościami.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkoleń są pracownicy lokali gastronomicznych, w tym właściciele, obsługa klienta, kucharze, pracownicy barów. Są to osoby mające bezpośredni lub pośredni kontakt z klientem i są zaangażowane w budowanie doświadczenia gościa, jakość serwisu oraz realizację działań promocyjnych i operacyjnych lokalu. Szkolenia są skierowane do osób, które na co dzień wpływają na wizerunek firmy, a także mają realny wpływ na wdrażanie rozwiązań zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju i promowanie ekologicznych wartości w gastronomii.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji09-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji uczestników w zakresie kształtowania i wdrażania strategii PR opartych na wartościach ekologicznych oraz zrównoważonym rozwoju w branży gastronomicznej. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat budowania autentycznego, „zielonego” wizerunku marki, nauczą się skutecznie komunikować wartości proekologiczne w kontaktach z klientami, jak i partnerami biznesowymi, a także rozwiną umiejętności autoprezentacji i prowadzenia komunikacji PR.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Buduje wizerunek firmy zgodnie ze strategią. | Kryteria weryfikacji Kreuje autentyczny wizerunek, który jest oparty na ekologicznych wartościach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia elementy skutecznej strategii PR | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje i buduje relację z klientem | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje zielone umiejętności w budowaniu relacji z klientami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Proponuje sposób komunikacji z Klientami wykorzystując odpowiednie argumenty, które wspierają pozytywny wizerunek firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skutecznie projektuje własny wizerunek i wykorzystuje go w autoprezentacji | Kryteria weryfikacji Kreuje własny wizerunek jako eksperta promującego zielone wartości w branży gastronomicznej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje rolę mowy ciała, ubioru itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1h szkoleniowa trwa 45 min. Przerwy są wliczone w czas trwania usługi.
Moduł 1: Zielone kompetencje w PR – nowe wyzwania w gastronomii
- Znaczenie zrównoważonego rozwoju w branży gastronomicznej
- Rola PR w komunikowaniu wartości ekologicznych
- Trendy konsumenckie – wzrastające zainteresowanie ekologiczną żywnością i filozofią zero waste
- Narzędzia i strategie PR wspierające ekologiczne rozwiązania
Moduł 2: Budowanie zielonego wizerunku restauracji
- Kreowanie autentycznego wizerunku opartego na wartościach ekologicznych
- Wykorzystanie lokalnych i sezonowych produktów jako element budowania marki
- Przykłady marek gastronomicznych promujących zielone kompetencje
- Analiza case studies kampanii PR skupionych na ekologii w gastronomii
- Analiza dotychczasowych sukcesów i wyzwań w budowaniu zielonego wizerunku restauracji
- Warsztat praktyczny - stworzenie strategii PR opartej na zielonych kompetencjach
Moduł 3: Jak zbudować relację z klientem wykorzystując zielone kompetencje?
- Kluczowe zasady komunikacji w sektorze gastronomicznym
- Budowanie relacji - Jak wykorzystywać zielone umiejętności w budowaniu relacji z odbiorcami, klientami, partnerami, dostawcami i lokalnymi producentami?
- Przekazywanie wartości ekologicznych w codziennej komunikacji
- Ćwiczenie praktyczne: Komunikacja kryzysowa – radzenie sobie z sytuacjami awaryjnymi przy zachowaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Symulacje.
- Transparentność w promocji zrównoważonych praktyk
Moduł 4: Autoprezentacja i personal branding w gastronomii
- Budowanie profesjonalnego wizerunku osobistego w gastronomii
- Autoprezentacja jako ekspertów promujących zielone wartości w gastronomii
- Sposoby podkreślania ekologicznego podejścia podczas komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi
- Rola mowy ciała, ubioru i wystroju przestrzeni w kreowaniu zielonego wizerunku
- Ćwiczenia praktyczne – analiza i feedback autoprezentacji
Walidacja usługi - test teoretyczny online
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Moduł 1: Zielone kompetencje w PR – nowe wyzwania w gastronomii | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Moduł 2: Budowanie zielonego wizerunku restauracji | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Moduł 3: Jak zbudować relację z klientem wykorzystując zielone kompetencje? | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Moduł 4: Autoprezentacja i personal branding w gastronomii | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Walidacja usługi - test teoretyczny online | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 687,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 687,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto292,94 PLN
- Koszt osobogodziny netto292,94 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Wojtowicz-Chałupa
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników szkolenia:
- pliki dokumentów przygotowanych w formacie .doc, .pdf,
- prezentacja multimedialna,
- autorskie materiały szkoleniowe - karty pracy, case study itp
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze w formie zdalnej:
a) platformę /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Google Meet https://meet.google.com/? hs=197&authuser=0b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - przeglądarka internetowa Google Chrome (preferowana), Safari, Opera lub Mozilla Firefox w najnowszych wersjach. Mikrofon, głośnik lub zestaw słuchawkowy
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: łącze inernetowe: min download: 768 Mb/s, min upload: 384 Mb/s.
d) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: komputer PC z systemem Operacyjnym Windows 7/8.x/10 (za wyjątkiem Windows 10 S) albo komputer MacBook z systemem Mac OS X 10.5 lub wyższy.
e) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link jest ważny od pół godziny przed rozpoczęciem usługi do momentu jej zakończenia