Leadership i zarządzanie: przywództwo w erze cyfrowej
Leadership i zarządzanie: przywództwo w erze cyfrowej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są liderzy i menedżerowie odpowiedzialni za zarządzanie zespołami w firmach i organizacjach przechodzących transformację cyfrową. Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwijać umiejętności przywódcze, wprowadzać strategie zrównoważonego rozwoju oraz skutecznie zarządzać zespołami w środowisku zdalnym i wirtualnym.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji02-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest wyposażenie uczestników w kwalifikacje z zakresu przywództwa i zarządzania zespołami w erze cyfrowej, z uwzględnieniem strategii zrównoważonego rozwoju. Uczestnicy nabędą umiejętności inspirowania i motywowania zespołów, wykorzystywania technologii do zwiększania efektywności pracy oraz wdrażania inicjatyw proekologicznych i społecznych. Szkolenie przygotowuje do skutecznego zarządzania pracą zdalną i budowania kultury organizacyjnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wskazuje kluczowe wyzwania i przewagi przywództwa w erze cyfrowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje różnice między tradycyjnym a cyfrowym stylem przywództwa. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje wymagania wobec liderów w kontekście transformacji cyfrowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia co najmniej trzy kluczowe kompetencje liderów w erze cyfrowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje wpływ pracy zdalnej na motywację i zaangażowanie zespołów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia co najmniej dwa wyzwania pracy zdalnej oraz proponowane rozwiązania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik przedstawia przykłady wykorzystania technologii do budowania strategii przywódczej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik podaje co najmniej dwie technologie wspierające efektywne zarządzanie zespołami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje kluczowe aspekty zrównoważonego rozwoju w kontekście organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa, jak zrównoważony rozwój wpływa na strategię organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wskazuje cele zrównoważonego rozwoju (SDGs) istotne dla organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia, jak SDGs są powiązane z działalnością organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik przedstawia inicjatywy proekologiczne i społeczne, które mogą być wdrożone w firmie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia przynajmniej dwa działania proekologiczne w organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik opracowuje plan wprowadzenia cyfrowych narzędzi wspierających zrównoważony rozwój. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy plan implementacji narzędzi cyfrowych w organizacji z uwzględnieniem celów zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje rolę lidera w kształtowaniu postaw proekologicznych w zespole. | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa, w jaki sposób lider może wpływać na postawy ekologiczne swoich pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęŁĘTOWSKI CONSULTING Szkolenia, Doradztwo, Rozwój Mateusz Łętowski
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoSCIENCE SZKOLENIA I DORADZTWO Grzegorz Kawa
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
WPROWADZENIE DO PROGRAMU
Współczesny lider funkcjonuje w dynamicznie zmieniającym się środowisku, w którym transformacja cyfrowa oraz wyzwania związane z kryzysem klimatycznym i odpowiedzialnością społeczną stają się codziennością. Program ten prowadzi uczestników krok po kroku przez rozwój kompetencji liderskich — od rozumienia cyfrowego przywództwa, przez integrację wartości zrównoważonego rozwoju w działaniach zespołowych, po praktyczne wdrażanie strategii proekologicznych i zarządzanie ryzykiem środowiskowym. Każdy moduł jest logicznie powiązany i buduje spójną ścieżkę rozwoju lidera nowej ery.
Moduł 1: Wprowadzenie do współczesnego przywództwa i zarządzania w erze cyfrowej
- Pre-test: Ocena poziomu wiedzy uczestników.
- Definicja przywództwa w erze cyfrowej: Przywództwo oparte na innowacji, współpracy i zrównoważonym rozwoju.
- Zmieniające się wymagania wobec liderów w kontekście transformacji cyfrowej: Praca na styku technologii i odpowiedzialności społecznej.
- Przewagi i wyzwania pracy zdalnej i zespołów rozproszonych, w tym wpływ ekologiczny pracy zdalnej.
- Rola technologii w kształtowaniu strategii przywództwa, uwzględniając innowacje ograniczające ślad węglowy.
Moduł 2: Zrównoważony rozwój – definicja i znaczenie
- Definicja zrównoważonego rozwoju: aspekty społeczne, ekologiczne i ekonomiczne.
- Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDGs) i ich powiązanie z działalnością organizacji.
- Jak liderzy mogą inicjować działania CSR oraz zarządzać ryzykiem środowiskowym (identyfikacja zagrożeń, ocena wpływu działań na środowisko).
- Ekologiczne scenariusze kryzysowe: Jak radzić sobie z klęskami żywiołowymi, kryzysami energetycznymi i innymi zagrożeniami środowiskowymi.
Moduł 3: Inspiracja i motywowanie zespołów w erze cyfrowej
- Motywowanie zespołów do pracy nad długofalowymi, zrównoważonymi celami.
- Wykorzystanie narzędzi cyfrowych do budowania relacji i promowania ekologicznej kultury pracy.
- Asertywność lidera w promowaniu wartości proekologicznych.
- Zarządzanie różnorodnością i kulturą organizacyjną w wirtualnych zespołach.
- Wprowadzenie innowacyjnych metod pracy online zmniejszających wpływ na środowisko (np. wirtualne biura VR).
Moduł 4: Transformacja cyfrowa a odpowiedzialność za środowisko
- Przykłady technologii wspierających efektywność energetyczną (AI, IoT, Big Data).
- Zielona produkcja, logistyka i procesy biznesowe: Technologie ograniczające emisję CO₂.
- Blockchain w zarządzaniu łańcuchem dostaw jako narzędzie transparentności ekologicznej.
- Integracja inicjatyw ekologicznych z cyfrowymi strategiami organizacji.
- Zarządzanie ryzykiem związanym z innowacjami technologicznymi w środowisku naturalnym.
Moduł 5: Praca zdalna i zarządzanie zespołami w trybie online
- Najlepsze praktyki zarządzania pracownikami na odległość z uwzględnieniem minimalizacji wpływu środowiskowego.
- Utrzymanie zaangażowania i efektywności w modelu pracy przyjaznym środowisku.
- Przegląd narzędzi i platform wspierających ekologiczne modele pracy (Slack, Microsoft Teams, VR meetings).
- Zarządzanie ryzykiem związanym z bezpieczeństwem danych i ciągłością operacji w trybie zdalnym.
Moduł 6: Lider jako mentor i ambasador zrównoważonego rozwoju
- Rola lidera jako mentora w kształtowaniu proekologicznych postaw.
- Metody motywowania do działań proekologicznych w zespołach.
- Narzędzia edukacyjne: organizacja warsztatów, webinariów i e-learningu o zrównoważonym rozwoju.
- Symulacje i role play: ćwiczenie rozmów mentoringowych o wprowadzaniu zielonych praktyk.
- Wprowadzenie wartości zrównoważonego rozwoju w proces rekrutacji i rozwoju kariery.
Moduł 7: Przykłady dobrych praktyk – case study
- Studium przypadku: firmy skutecznie łączące cyfryzację z zielonym rozwojem.
- Przykłady liderów zmieniających kulturę organizacyjną na bardziej ekologiczną.
- Analiza błędów i ryzyk związanych z nieudanymi próbami transformacji cyfrowo-ekologicznej.
- Dyskusje moderowane: refleksja nad wdrażaniem poznanych rozwiązań.
Moduł 8: Strategie implementacji w praktyce – plan działania
- Tworzenie strategii implementacji cyfrowych narzędzi w sposób przyjazny dla środowiska.
- Wyzwania i przeszkody w implementacji strategii SDGs oraz sposoby ich pokonywania.
- Narzędzia do monitorowania i oceny postępów (np. ekologiczne KPI, audyty środowiskowe).
- Planowanie długoterminowe: integracja ekologicznych scenariuszy kryzysowych w strategii organizacji.
- Zarządzanie zmianą i komunikacja ekologiczna w organizacji.
- Post-test: ocena zdobytej wiedzy i kompetencji.
Egzamin
Szkolenie przeprowadzone będzie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym przez oprogramowanie Microsoft Teams.
Szkolenie kończy się egzaminem w ostatnim dniu szkolenia tj. 08.06.2025 o godzinie 17:00.
Walidacja odbywa się w ostatnim dniu szkolenia tj. 08.06.2025 r. godzina 16:00.
Egzamin prowadzony przez wyznaczoną osobę do walidacji.
Certyfikacja przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji tj. SCIENCE SZKOLENIA I DORADZTWO Grzegorz Kawa
Szkolenie prowadzone w godzinach zegarowych, w formie zajęć teoretyczno-praktycznych, tzn.
Szkolenie w formie zajęć teoretyczno-praktycznych łączy przekazywanie wiedzy
teoretycznej z praktycznym jej zastosowaniem. Uczestnicy zdobywają informacje
poprzez wykłady i prezentacje, a następnie wykorzystują je w praktyce podczas
warsztatów i ćwiczeń w ramach każdego modułu szkolenia, gdzie ten
zapis został zastosowany.
ROZDZIELNOŚĆ OSOBOWA WALIDACJI: Rozdzielność szkolenia od walidacji -
rozdzielność osobowa. Osoba szkoląca nie ocenia wiedzy i umiejętności swoich
kursantów w zakresie, w którym nauczała. Końcową walidację prowadzi odrębna osoba.
Zajęcia w trakcie szkolenia będą przeprowadzane w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenia ekranu.
Podczas szkolenia przeprowadzone zostaną pre-testy oraz post-testy wiedzy, egzamin końcowy.
Egzamin po szkoleniu potwierdza zdobycie kwalifikacji.
W ramach szkolenia jest 20 godzin zegarowych, na co składa się:
- 7 godzin zajęć teoretycznych
- 9 godzin zajęć praktycznych
- 8 przerw po 15 minut (razem 2 godziny) - wliczone w czas usługi
-1 godzina egzaminu
-1 godzina walidacji
Program spełnia zakres technologii PRT z obszaru technologii informacyjnych i telekomunikacyjnych, w tym m.in.:
-Technologie sieci 5 Generacji (4.1.3)
-Technologie wspierające Internet Rzeczy (4.7.2)
-Technologie zarządzania wiedzą (4.7.4)
-Technologie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (4.7.10)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Moduł 1: Wprowadzenie do współczesnego przywództwa i zarządzania w erze cyfrowej. Zajęcia teoretyczno-praktyczne. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. Pre-test. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Przerwa. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Moduł 2: Zrównoważony rozwój – definicja i znaczenie. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Przerwa. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Moduł 3: Inspiracja i motywowanie zespołów w erze cyfrowej. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Przerwa. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Moduł 4: Transformacja cyfrowa a odpowiedzialność za środowisko. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Przerwa. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Moduł 5: Praca zdalna i zarządzanie zespołami w trybie online. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Moduł 6: Lider jako mentor i ambasador zrównoważonego rozwoju. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Przerwa. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Moduł 7: Przykłady dobrych praktyk – case study. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Przerwa. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Moduł 8: Strategie implementacji w praktyce – plan działania. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Przerwa. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Moduł 8: Strategie implementacji w praktyce – plan działania - cd. Zajęcia w formie wykładu, rozmowy na żywo, chatu oraz współdzielenie ekranu. Post-test. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Przerwa. | Prowadzący Anna Hrynyszyn | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Egzamin/Certyfikacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto100,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto100,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto250,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Hrynyszyn
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Opracowania własne trenera - prezentacja, skrypt szkoleniowy.
Szkolenie przeprowadzone będzie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym przez oprogramowanie Microsoft Teams.
Informacje dodatkowe
Dla uczestników z dofinansowaniem min. 70% kwoty szkolenia - stawka „zw” – „§ 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień”.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
iOS: iOS 11
Windows: Windows 10 kompilacja 14393
Android: Android OS 5.0
Funkcje sieci Web. Najnowsza wersja przeglądarki Safari, Internet Explorer 11, Chrome, Edge lub Firefox
Komputer Mac:MacOS 10.13
Połączenie internetowe: wymagane jest połączenie internetowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G, LTE) o następujących parametrach:
- dla transmisji wideo w jakości HD 720p minimalna przepustowość łącza internetowego wynosi: 1.5Mbps/1.5Mbps (wysyłanie/odbieranie).
- dla transmisji wideo w jakości FullHD 1080p minimalna przepustowość łącza internetowego wynosi: 3Mbps/3Mbps (wysyłanie/odbieranie).
Okres ważności linku: Link będzie ważny w dniach i godzinach wskazanych w harmonogramie usługi.