KURS DYPLOMOWY COAPE BEHAWIORYSTA KOTÓW "ADVANCED DIPLOMA IN THE PRACTICAL ASPECTS OF CAT BEHAVIOUR & BEHAVIOURAL THERAPY" 2025/2026 - CZĘŚĆ II - Zielone kompetencje
KURS DYPLOMOWY COAPE BEHAWIORYSTA KOTÓW "ADVANCED DIPLOMA IN THE PRACTICAL ASPECTS OF CAT BEHAVIOUR & BEHAVIOURAL THERAPY" 2025/2026 - CZĘŚĆ II - Zielone kompetencje
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaEkologia i rolnictwo / Weterynaria
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Podstawą kwalifikacji na Kurs Dyplomowy jest wykazanie się kwalifikacjami w pracy ze zwierzętami np. dyplom lekarza weterynarii, dyplom technika weterynarii, a w przypadku wykształcenia o innym profilu opisanie doświadczenia w pracy ze zwierzętami (praca ze zwierzętami przygotowanymi do adopcji w schronisku, fundacji czy stowarzyszeniu itp., prowadzenie domu tymczasowego, hodowlii, udział w kursie trenerskim, kursie dogoterapii, prowadzenie szkoły dla psów itp) lub pomyślne ukończenie jednego z korespondencyjnych kursów COAPE - do wyboru kurs: Szkoła dla Psów, Think Dog, Think Cat, Study Dog, Wilk - Zachowanie i Ekologia.
Po przesłaniu formularza zgłoszenia, wszyscy kandydaci zostaną poproszeni o przesłanie listu motywacyjnego zawierającego informacje o dotychczasowym doświadczeniu w pracy ze zwierzętami. Wszyscy kandydaci muszą mieć minimum średnie wykształcenie. - Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników80
- Data zakończenia rekrutacji23-03-2026
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnej pracy ze zwierzętami, obserwacji i interpretacji zachowania zwierząt, wychowania, uczenia i szkolenia, a także rozumienia różnorodnych uwarunkowań tych procesów.Szkolenie przygotowuje Uczestnika do formułowania wniosków, opracowywania i przedstawiania wyników i wskazywania kierunków badań oraz wyznaczania ścieżek własnego rozwoju.
Kurs ma na celu promowanie ochrony środowiska, zapewnienia dobrostanu zwierząt oraz odpowiedzialnego podejścia do opieki.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje zachowania kotów oraz ich filozoficzne, biologiczne, psychologiczne i medyczne podstawy | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie wymienia i opisuje podstawowe typy zachowań kotów (np. instynktowne, nabyte, społeczne), wyjaśnia biologiczne mechanizmy leżące u podstaw zachowań kotów (np. układ nerwowy, genetyka, hormony), omawia psychologiczne aspekty zachowań kotów (np. warunkowanie, motywacja, emocje). Identyfikuje medyczne czynniki wpływające na zachowanie kotów (np. ból, choroby neurologiczne). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje sygnały komunikacyjne i zachowania kotów, które wskazują na ich stan emocjonalny oraz potrzeby | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje sygnały komunikacyjne kotów (np. mruczenie, warczenie, syczenie, postawa ciała, ruchy ogona), identyfikuje zachowania kotów, które wskazują na ich emocje (np. lęk, radość, agresja, zainteresowanie) i potrzeby (np. głód, potrzeba odpoczynku, potrzeba interakcji), ocenia intensywność emocji u kotów na podstawie ich zachowań (np. spokój, napięcie ciała, zmiany w aktywności), dokonuje analizy kontekstu, w jakim zachowania występują (np. podczas zabawy, po jedzeniu, w czasie samotności) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wymienia i opisuje podstawowe teorie dotyczące wychowania, uczenia się i szkolenia,wyjaśnia różnorodne uwarunkowania wpływające na te procesy (np. biologiczne, środowiskowe, społeczne) | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia co najmniej kilka podstawowych teorii wychowania, uczenia się i szkolenia (np. teoria uczenia się Skinnera, Bandury, Piageta, Vygotsky’ego itp.)., opisuje kluczowe założenia każdej z wymienionych teorii, rozróżnia teorie pod kątem ich podejścia do procesu uczenia się (np. behawioralne, poznawcze, społeczne), wyjaśnia wpływ uwarunkowań biologicznych, środowiskowych i społecznych na proces wychowania i nauczania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik obserwuje i interpretuje zachowania oraz relacje kotów, analizuje ich powiązania | Kryteria weryfikacji Uczestnik dokonuje systematycznej obserwacji kotów w różnych kontekstach (np. środowisko domowe, interakcje z innymi kotami/ludźmi), rozpoznaje podstawowe formy zachowań kotów (np. terytorialne, łowieckie, społeczne, emocjonalne), opisuje i interpretuje zachowania w odniesieniu do emocji i potrzeb (np. lęk, komfort, ciekawość, frustracja), identyfikuje relacje społeczne między kotami lub między kotem a człowiekiem (np. dominacja, unikanie, afiliacja), analizuje powiązania między obserwowanymi zachowaniami a czynnikami środowiskowymi (np. przestrzeń, rutyna, bodźce) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje podstawową wiedzę teoretyczną do analizy i interpretacji problemów z zachowaniem kotów | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje typowe problemy w zachowaniu kotów (np. agresja, unikanie kuwety, nadmierna wokalizacja, drapanie mebli), wyjaśnia możliwe przyczyny danego problemu w oparciu o wiedzę teoretyczną (np. stres, brak stymulacji, problemy zdrowotne), analizuje kontekst, w jakim występuje problem (np. zmiana środowiska, obecność innych zwierząt, brak rutyny), interpretuje zachowania kotów na podstawie obserwacji i teorii (np. teorii uczenia się, etologii, behawioryzmu) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik pracuje z kotem wykazującym problemowe zachowania, identyfikuje przyczyny problemów oraz stosuje odpowiednie metody ich rozwiązania | Kryteria weryfikacji Uczestnik dokonuje obserwacji zachowań kota, identyfikując problemy behawioralne (np. agresja, lęk, nadmierna aktywność), analizuje przyczyny problemów zachowania, uwzględniając możliwe czynniki (np. zdrowie, stres, zmiana środowiska, interakcje z ludźmi/innymi zwierzętami), wybiera i stosuje odpowiednie metody modyfikacji zachowań, zgodne z zasadami etologii, behawioryzmu lub innych podejść (np. trening pozytywny, modyfikacja środowiska, terapia) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: 24-31 marca 2026, zajęcia online we wtorki, czwartki i soboty - zajęcia teoretyczne
- Problemy behawioralne kotów z podziałem na typy zaburzeń, z odniesieniem do czynników wewnętrznych i zewnętrznych:
- załatwianie potrzeb fizjologicznych poza kuwetą (w tym znaczenie moczem i kałem) - Zrównoważone podejście do problemów behawioralnych, uwzględniające wpływ środowiska (czystość, dostęp do odpowiednich zasobów) oraz ekologiczne aspekty higieny.
- agresywność - rozwiązanie problemów behawioralnych z uwzględnieniem minimalizacji stresu środowiskowego i optymalizacji przestrzeni życiowej dla kotów.
- lękliwość
- konflikty w kociej grupie
- zachowania kompulsywne - podejście proekologiczne w zakresie zapewnienia kotom odpowiednich warunków do życia w zgodzie z ich naturalnymi potrzebami.
- problemy separacyjne
- Psychopatologia emocji: depresja, strach, niepokój, fobie - integracja wiedzy o emocjach z praktyką dbania o ekologiczny dobrostan kotów, minimalizowanie wpływu niekorzystnych warunków środowiskowych.
Moduł 2: 6-31 maja 2026, zajęcia online we wtorki, czwartki i soboty - zajęcia teoretyczne
- Zastosowanie modelu MHERA w terapii zachowania kotów, warsztat
- Wprowadzanie nowego kota: techniki, przyczyny trudności i niepowodzeń́ - wskazówki dotyczące minimalizacji stresu podczas wprowadzania kota do nowego środowiska, uwzględniając zrównoważony rozwój hodowli, odpowiedzialność za zachowanie dobrostanu zwierzęcia.
- Zabawa a inne aktywności kotów; zabawa a problemy behawioralne kotów - Wprowadzenie ekologicznych form zabawy, które promują aktywność fizyczną kotów w naturalnych warunkach
- Kot niepełnosprawny - kot niesłyszący, niewidomy, z zaburzeniami neurologicznymi, z niepełnosprawnością ruchową
- Uwzględnienie w terapii zachowań kotów z niepełnosprawnościami, jak np. niesłyszący, niewidomy, z zaburzeniami neurologicznymi, zastosowanie ekologicznych metod wspierających ich adaptację do zmienionych warunków.
- Felinoterapia a dobrostan kota domowego
Moduł 3: 24-30 czerwca 2026, zajęcia online we wtorki, czwartki i soboty - zajęcia teoretyczne
- Choroby i towarzyszące im problemy behawioralne, wpływ bólu na emocje i zachowanie
- Różnicowanie emocjonalnych i medycznych przyczyn zachowania przez behawiorystę zwierząt
- Farmakologia i jej praktyczne stosowanie w terapii zachowania kotów
- Odpowiedzialne podejście do farmakoterapii z uwzględnieniem ekologicznych i zrównoważonych rozwiązań w leczeniu.
- Prowadzenie konsultacji behawioralnej kota - wywiad, kwestionariusz behawioralny, obserwacja, różnicowanie przyczyn problemów behawioralnych
- Zastosowanie ekologicznych praktyk w pracy behawiorysty, takich jak obserwacja środowiska kota, analiza przestrzeni życiowej, która wspiera jego zdrowie psychiczne i fizyczne.
- Konsultacja w domu kota / konsultacja online
- Współpraca z lekarzem weterynarii
- Kształcenie w zakresie współpracy z lekarzem weterynarii w kontekście zrównoważonej opieki nad kotem, aby promować dbałość o środowisko i zasoby naturalne.
- Umiejętności interpersonalne w prowadzeniu konsultacji
- Zastosowanie modelu MHERA w terapii zachowania kotów, warsztat
Moduł 4: 12-13 września 2026, moduł weekendowy stacjonarny - zajęcia teoretyczne i ćwiczenia
- Specyfika pracy z kotami hodowlanymi lub pohodowlanymi
- Specyfika pracy z kotami bez poprawnej socjalizacji, długo bezdomnymi
- Rozważenie aspektów ekologicznych i etycznych hodowli kotów, promowanie zrównoważonego rozwoju w hodowli.
- Współpraca z fundacjami i schroniskami
- Wprowadzenie do praktyk współpracy z organizacjami zajmującymi się ochroną zwierząt, promowanie odpowiedzialności w zakresie adopcji kotów i ich rehabilitacji.
- Zastosowanie modelu MHERA w terapii zachowania kotów, warsztat - analizy przypadków
- Kwestie etyczne w pracy behawiorysty
- Zrównoważone podejście do analizowania przypadków i rozwiązywania problemów behawioralnych z uwzględnieniem etycznych i ekologicznych wyzwań w pracy z kotami.
- Stowarzyszenie behawiorystów COAPE (CAPBT - COAPE Association of Pet Behaviourists and Trainers), organizacja stowarzyszenia behawiorystów w Polsce
- Wsparcie dla praktyki behawioralnej absolwentów kursu ze strony COAPE Polska i Stowarzyszenia COAPE. Witryny www.coape.pl i www.behawioryscicoape.pl, lista dyskusyjna, kontynuacja kształcenia - kursy doskonalące, konferencje, spotkania.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Przerwy:
W dni szkoleniowe, kiedy zajęcia trwają do 4h nie ma przerw.
W dni szkoleniowe, kiedy zajęcia trwają powyżej 4h są przerwy. Są one wliczone w czas usługi rozwojowej. W zależności od ustalenia przerw przez prowadzącego oraz grupę, przerwy organizowane są następująco: 1 x przerwa kawowa - 15 minutowa oraz 1 x przerwa obiadowa 30 minutowa.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Zachowania agresywne i agresywność kotów - rozmowa na żywo | Prowadzący Dorota Szadurska | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 Psychopatologia emocji: depresja, strach, niepokój, fobie - rozmowa na żywo | Prowadzący Andrzej Kinteh-Kłosiński | Data realizacji zajęć 26-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 Zastosowanie modelu MHERA w terapii zachowania kotów - ćwiczenia | Prowadzący Beata Leszczyńska | Data realizacji zajęć 09-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 Wprowadzanie nowego kota: techniki, przyczyny trudności i niepowodzeń - rozmowa na żywo | Prowadzący Dorota Szadurska | Data realizacji zajęć 19-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 Zabawa a inne aktywności kotów; zabawa a problemy behawioralne kotów - rozmowa na żywo | Prowadzący Dorota Szadurska | Data realizacji zajęć 21-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 Kot niepełnosprawny - kot niesłyszący, niewidomy, z zaburzeniami neurologicznymi, z niepełnosprawnością ruchową - rozmowa na żywo | Prowadzący Agnieszka Żółtowska | Data realizacji zajęć 26-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 Felinoterapia a dobrostan kota domowego - rozmowa na żywo | Prowadzący Beata Leszczyńska | Data realizacji zajęć 28-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Jednostki chorobowe i towarzyszące im problemy behawioralne, wpływ bólu na emocje i zachowanie - rozmowa na żywo | Prowadzący Agnieszka Żółtowska | Data realizacji zajęć 23-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 Farmakologia i jej praktyczne stosowanie w terapii zachowania kotów - rozmowa na żywo | Prowadzący Agnieszka Żółtowska | Data realizacji zajęć 25-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 Prowadzenie konsultacji behawioralnej kota - wywiad, kwestionariusz behawioralny, obserwacja, różnicowanie przyczyn problemów behawioralnych - rozmowa na żywo | Prowadzący Andrzej Kinteh-Kłosiński | Data realizacji zajęć 27-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 Specyfika pracy z kotami hodowlanymi bądź pohodowlanymi - rozmowa na żywo | Prowadzący Dorota Szadurska | Data realizacji zajęć 12-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 Specyfika pracy z kotami bez poprawnej socjalizacji, długo bezdomnymi - rozmowa na żywo | Prowadzący Beata Leszczyńska | Data realizacji zajęć 12-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 Współpraca z fundacjami i schroniskami - rozmowa na żywo | Prowadzący Dorota Szadurska | Data realizacji zajęć 12-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 Współpraca z fundacjami i schroniskami - rozmowa na żywo | Prowadzący Beata Leszczyńska | Data realizacji zajęć 12-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Zastosowanie modelu MHERA w terapii zachowania kotów - ćwiczenia | Prowadzący Andrzej Kinteh-Kłosiński | Data realizacji zajęć 12-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 Zastosowanie modelu MHERA w terapii zachowania kotów - ćwiczenia | Prowadzący Dorota Szadurska | Data realizacji zajęć 12-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 Zastosowanie modelu MHERA w terapii zachowania kotów - ćwiczenia | Prowadzący Beata Leszczyńska | Data realizacji zajęć 13-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 Umiejętności interpersonalne w prowadzeniu konsultacji - rozmowa na żywo | Prowadzący Andrzej Kinteh-Kłosiński | Data realizacji zajęć 13-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 Kwestie etyczne w pracy behawiorysty - rozmowa na żywo | Prowadzący Dorota Szadurska | Data realizacji zajęć 13-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 Kwestie etyczne w pracy behawiorysty - rozmowa na żywo | Prowadzący Beata Leszczyńska | Data realizacji zajęć 13-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 Stowarzyszenie behawiorystów COAPE (CAPBT - COAPE Association of Pet Behaviourists and Trainers), organizacja stowarzyszenia behawiorystów w Polsce - rozmowa na żywo | Prowadzący Beata Leszczyńska | Data realizacji zajęć 13-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 Wsparcie dla praktyki behawioralnej absolwentów kursu ze strony COAPE Polska i Stowarzyszenia COAPE. Witryny www.coape.pl i www.behawioryscicoape.pl - rozmowa na żywo | Prowadzący Andrzej Kinteh-Kłosiński | Data realizacji zajęć 13-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-09-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 065,04 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto81,30 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Leszczyńska
Agnieszka Żółtowska
Dorota Szadurska
Andrzej Kinteh-Kłosiński
Od 2021 roku wykładowca Instytutu Psychologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie i Wydziału Nauk o Zwierzętach SGGW w Warszawie. Pomysłodawca i twórca Serwisu Opieki Nad Zwierzętami PETSITTER.pl.
W latach 2020-2024 autor wielu webinarów, m.in:
- Więź z opiekunem w terapii zachowania, szkoleniu i wychowaniu psów i kotów,
- strategia i taktyka pracy z psem agresywnym,
- strategia i taktyka pracy z psem z problemami separacyjnymi,
- emocje i umiejętności społeczne przewodnika psa.
W ostatnim roku przeprowadził 270h szkoleniowych w zakresie behawiorystki zwierząt.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe udostępnione poprzez strefę e-learning.
Warunki uczestnictwa
Od kandydatów wymagamy:
- posiadania minimum wykształcenia średniego oraz doświadczenie w kontaktach lub pracy ze zwierzętami, tzn. umiejętność nauki psa lub kota podstawowych zachowań typu siad, chodzenie przy nodze, przywołania.
Nie wymagamy formalnego (udokumentowanego) potwierdzenia praktyki pracy ze zwierzętami.
W przypadku braku doświadczenia warto ukończyć któryś z kursów COAPE: Think Dog, Think Cat, Study Dog, Szkoła dla psów lub Wilk - Zachowanie i ekologia., które dają podstawy kwalifikacji na Kurs Dyplomowy.
Informacje dodatkowe
Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów kursowych i dostęp do platformy e-learning. Absolwenci kursu dyplomowego otrzymują certyfikat COAPE sygnowany znakiem COAPE w Wielkiej Brytanii oraz list rekomendacyjny skierowany do lekarzy weterynarii. Po ukończeniu kursu kursant ma możliwość zapisania się do Stowarzyszenia Behawiorystów COAPE, gdzie można się wymieniać zdobytymi doświadczeniami oraz radzić w przypadku zachowań problemowych, co roku również są organizowane zjazdy dla uczestników stowarzyszenia.
Istnieje możliwość zwolnienia z VATu zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29c
Zaakceptowano Regulamin dla instytucji szkoleniowych.
Usługa ma charakter zielonych kompetencji.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik, we własnym zakresie i na własny koszt, zobowiązany jest zaopatrzyć się w sprzęt z dostępem do Internetu umożliwiający naukę organizowaną i realizowaną z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, w tym w dowolny komputer lub telefon typu smartfon umożliwiający komunikację za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w tym komunikację elektroniczną i audio-wizualną.
Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy ZOOM. Uczestnicy otrzymują link 2 dni przed planowanym spotkaniem.
Minimalne wymagania sprzętowe i oprogramowanie jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
- Komputer PC z systemem Operacyjnym Windows 7/8.x/10 (za wyjątkiem Windows 10 S) albo komputer MacBook z systemem Mac OS X 10.5 lub wyższy
- Przeglądarka internetowa Google Chrome (preferowana), Mozilla Firefox w najnowszych wersjach lub Safari
- Oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc) (np. darmowe Acrobat Reader oraz Open Office)
- Kamera o rozdzielczości min 640 x 480 pix
- Mikrofon, głośnik.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:
- Łącze inernetowe: min download: 10 Mb/s, min upload: 10 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego)
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc)
Adres
Adres
ul. Z. Klemensiewicza 3
31-482 Kraków
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi