Kurs języka angielskiego. Zajęcia indywidualne. Forma zdalna w czasie rzeczywistym. Poziom A2 - BON SZKOLENIOWY - dofinansowanie
Kurs języka angielskiego. Zajęcia indywidualne. Forma zdalna w czasie rzeczywistym. Poziom A2 - BON SZKOLENIOWY - dofinansowanie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osoby pracującej, zawodowo biernej, studiującej czy bezrobotnej, która w wyniku przeprowadzonego testu poziomującego zostanie zakwalifikowana na kurs na poziomie A2. Kurs jest adresowany dla osoby chcącej kontynuować przygodę z językiem angielskim jak również dla tej, która miała przerwę w uczeniu się języka.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji31-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji posługiwania się językiem angielskim na poziomie A2 określonym przez Europejski system opisu kształcenia językowego (Common European Framework of Reference CEFR). Usługa przygotowuje do samodzielnego posługiwania się językiem angielskim w obszarach zgodnie z programem nauczania, tj.życie osobiste, życie zawodowe, podróże, czas wolny.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się SłuchanieUczestnik: rozpoznaje podstawowe informacje zawarte w prostych komunikatach ustnych dotyczących życia codziennego i sytuacji społecznych; identyfikuje główną myśl wypowiedzi na temat planów, zainteresowań, wydarzeń z przeszłości i przyszłości; rozumie polecenia, pytania oraz wyrażenia typowe dla codziennych sytuacji komunikacyjnych (zakupy, restauracja, pytanie o drogę); wychwytuje emocje i opinie w prostych wypowiedziach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:poprawnie rozpoznaje główne informacje w nagraniu trwającym do 2 minut (np. rozmowa, ogłoszenie, wywiad) – min. 70% trafności; zaznacza poprawne odpowiedzi w teście wielokrotnego wyboru na podstawie krótkiego nagrania (np. 6 pytań – min. 4 poprawne); dopasowuje usłyszane wypowiedzi do odpowiednich obrazków/sytuacji – min. 4 z 5 poprawnie; odpowiada ustnie lub pisemnie na pytania ogólne i szczegółowe dotyczące krótkiego nagrania (np. „What did Anna do yesterday?”). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się MówienieUczestnik: przedstawia się i udziela informacji o sobie, innych osobach, miejscu zamieszkania, zainteresowaniach i planach; opisuje osoby, miejsca, obrazy, sceny i czynności wykonywane w danym momencie oraz w przeszłości; relacjonuje wydarzenia z przeszłości i wypowiada się na temat przyszłości, wykorzystując czasy present, past i future; wyraża opinie, przypuszczenia, propozycje, obietnice, decyzje i emocje; formułuje pytania i udziela odpowiedzi w rozmowie na temat zdrowia, zakupów, życia towarzyskiego, sportu i nauki języków; porównuje ludzi, miejsca i przedmioty, dokonuje wyborów i uzasadnia je; prowadzi krótkie rozmowy w typowych sytuacjach dnia codziennego, z użyciem wyrażeń stosowanych przy robieniu i zwracaniu zakupów; stosuje wyrażenia grzecznościowe i dopasowuje język do kontekstu formalnego i nieformalnego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:prowadzi krótką rozmowę z lektorem lub innym uczestnikiem, zachowując spójność wypowiedzi oraz poprawność językową na poziomie A2 (min. 2 minuty); opisuje obrazek/scenę/osobę używając minimum 5 zdań, stosując czas present continuous lub przymiotniki opisujące wygląd/osobowość; udziela odpowiedzi na minimum 8 z 10 pytań dotyczących życia codziennego, przeszłości, planów na przyszłość – zrozumiałe, poprawne językowo; wyraża opinię lub emocję w odniesieniu do tematu (np. „I think learning English is important because…”); reaguje językowo w sytuacjach symulowanych (restauracja, zakupy, pytanie o drogę) – minimum 3 poprawne reakcje sytuacyjne w 5 zadaniach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się CzytanieUczestnik: odczytuje i interpretuje krótkie teksty użytkowe (e-maile, ogłoszenia, instrukcje, opisy, menu); analizuje treść prostych tekstów literackich z kręgu kultury anglojęzycznej; rozpoznaje główne informacje w tekstach opisujących wydarzenia z życia codziennego, plany, zainteresowania i doświadczenia; rozróżnia konwencje językowe i kulturowe obecne w tekstach formalnych i nieformalnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:odczytuje i interpretuje krótki tekst (150–200 słów) i poprawnie odpowiada na minimum 4 z 5 pytań dotyczących treści; dopasowuje nagłówki do akapitów – min. 3 z 4 poprawnie; wskazuje znaczenie wyrażeń z kontekstu (np. „find the synonym for...”); rozpoznaje strukturę i rejestr tekstu (formalny/nieformalny) – 2 z 2 poprawnie w zadaniu klasyfikującym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się PisanieUczestnik: pisze krótkie teksty użytkowe (e-mail formalny, notatka, opis, ogłoszenie); formułuje wypowiedzi pisemne na temat swoich planów, doświadczeń, opinii i emocji; stosuje odpowiednie struktury gramatyczne i leksykalne charakterystyczne dla poziomu A2; używa spójników i wyrażeń łączących myśli w prostych wypowiedziach pisemnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:pisze e-mail formalny lub opis osoby/miejsca zawierający minimum 70 słów, stosując poprawnie co najmniej 2 czasy gramatyczne (np. present simple + past simple); zachowuje strukturę tekstu (wstęp, rozwinięcie, zakończenie) oraz stosuje min. 5 różnych wyrażeń łączących (and, but, because, so, then); popełnia nie więcej niż 5 błędów językowych, które nie zakłócają zrozumienia tekstu; stosuje przynajmniej 3 czasowniki modalne lub wyrażenia opinii (must, might, I think, I prefer). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik:rozpoznaje i respektuje normy społeczne i kulturowe charakterystyczne dla krajów anglojęzycznych; odróżnia formy językowe stosowane w sytuacjach formalnych i nieformalnych; wykazuje się świadomością w zakresie równości płci, niedyskryminacji, tożsamości europejskiej i społecznej odpowiedzialności; komunikuje się w sposób prospołeczny, z poszanowaniem zasad współżycia społecznego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:rozpoznaje i stosuje formy grzecznościowe adekwatne do kontekstu (np. sytuacja formalna vs. nieformalna) – w 2 z 2 scenariuszy; odpowiada ustnie lub pisemnie na pytania dotyczące różnic kulturowych lub sytuacji społecznych – min. 2 odpowiedzi poprawne pod względem treści i języka; identyfikuje wyrażenia i normy społeczne typowe dla krajów anglojęzycznych – min. 3 z 4 poprawnych odpowiedzi w zadaniu zamkniętym; wypowiada się na temat równości, zdrowia, stylu życia, tożsamości społecznej w formie ustnej lub pisemnej – min. 4 zdań logicznie powiązanych i spójnych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób posiadających pewne kompetencje w zakresie posługiwania sie językiem obcym. Ma ono na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych wynikających z potrzeb lokalnej gospodarki.
Zajęcia odbywają się w języku angielskim. Częstotliwość spotkań ustala się na dwa razy w tygodniu po 90 min (dwie godziny lekcyjne). Zajęcia odbywają się w godzinach rannych, popołudniowych lub wieczornych w zależności od potrzeb Uczestników. Możliwe są również zajęcia w okresie wakacyjnym.
Dla lepszego przyswojenie programu szkolenia zaleca się zrobienie testu poziomującego na początku szkolenia oraz testu podsumowującego na koniec kursu.
Uczestnik w trakcie szkolenia nabiera następujące umiejętności językowe w zakresie mówienia, słuchania, czytania oraz pisania: udziela informacji o sobie i innych, o miejscu zamieszkania, planach na przyszłość, zainteresowaniach, opisuje i charakteryzuje inne osoby, opisuje czynności wykonywane w chwili obecnej, opisuje sceny, obrazy, części ciała, pyta i odpowiada na pytania dotyczące przeszłych wydarzeń, odpowiada na pytania dotyczące fotografii, wypowiada się na temat zaplanowanych czynności, formułuje opinie na temat wydarzeń w przyszłości, wyraża obietnice, decyzje, propozycje, odpowiada na różnorodne pytania dotyczące czynności wykonywanych w przeszłości, obecnie oraz planów na przyszłość, posługując się czasami present, past, future, zamawia dania w restauracji, prowadzi rozmowę na temat planów na najbliższą przyszłość, prowadzi rozmowę na temat pozytywnego myślenia, odpowiada na różnorodne pytania dotyczące czynności wykonywanych w przeszłości, obecnie oraz planów na przyszłość, wypowiada się na temat doświadczeń, czynności już wykonanych i jeszcze nie wykonywanych, wyraża opinie na temat kupowania ubrań, dokonuje porównań, opisuje miejsca, pyta o drogę i udziela informacji, wypowiada się na temat życia towarzyskiego, wyrażą opinie, emocje i uczucia, wypowiada się na temat nauki języków oraz sportów, formułuje nakazy, zakazy i reguły postępowania, pisze formalny list internetowy, prowadzi rozmowę, używając wyrażeń stosowanych przy robieniu zakupów oraz zwracaniu zakupionych towarów, wypowiada opinie na temat hipotetycznych wydarzeń, wyraża przypuszczenia, formułuje problemy i udziela rad, jak długo trwają różne czynności i stany oraz odpowiada na podobne pytania, wymienia informacje na temat życiorysów różnych osób, wymienia opinie i porównuje rzeczy i ludzi.
Uczestnik w trakcie szkolenia nabiera i doskonali wiedzę z zakresu słownictwa i gramatyki funkcjonalnej oraz wiadomości najważniejszych typów interakcji słownej na odpowiednim poziomie językowym zależnym od prowadzonej usługi, znajomości konwencji społecznych, aspektów kultury języka (formalny, nieformalny) oraz kultury krajów anglojęzycznych. Doskonali też wiedzę z zakresu prostych tekstów literackich z kręgu kultury anglojęzycznej.
Celem szkolenia jest również kształtowanie kompetencji społecznych uczestnika. W ramach szkolenia uczestnik, poprzez ćwiczenie języka obcego dowiaduje się w jaki sposób utrzymać optymalny poziom zdrowia fizycznego oraz psychicznego oraz promocję zdrowego stylu życia. Poprzez interakcję językową uczestnik uświadamia sobie ważność takich aspektów życia społecznego jak: zasady postępowania społecznego, reguł ogólnie uznanych za pro-społeczne, równości płci i niedyskryminacji w społeczeństwie i miejscu pracy, aspektów tożsamości narodowej i europejskiej.
Ramowy program kursu na poziomie A2 w szczególności zakłada nabycie następujących kompetencji językowych:
Zakres gramatyczny:
- present simple, present continuous, past simple, past continuous, something, anything, nothing, przedimki określone i nieokreślone, stopniowanie przymiotników i przysłówków, konstrukcje bezokolicznikowe i gerund, future, czasowniki modalne (must, have to, may, might, can), rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, okoliczniki miejsca i czasu.
Zakres leksykalny:
-opisywanie osób, uczucia, wakacje, zakupy, czas wolny, opisywanie miejsca, zwierzęta, rodzina, praca, szkoła, życie towarzyskiet, jedzenie, zainteresowania.
W usłudze nie zaplanowano przerw między zajęciami. Ostatnie zajęcia przeznaczone są na przeprowadzenie walidacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Who am I? – Informacje o sobie i innych - rozmowa na żywo | Prowadzący Katarzyna Pawlak | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 My home and neighbourhood – Dom i okolica - rozmowa na żywo | Prowadzący Katarzyna Pawlak | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Time and daily life – Codzienne czynności - rozmowa na żywo | Prowadzący Katarzyna Pawlak | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Let’s talk about the past – Czas przeszły - rozmowa na żywo | Prowadzący Katarzyna Pawlak | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Now and happening – Tu i teraz - rozmowa na żywo | Prowadzący Katarzyna Pawlak | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Plans and dreams – Plany, przyszłość, marzenia - rozmowa na żywo | Prowadzący Katarzyna Pawlak | Data realizacji zajęć 21-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Food and restaurants – Jedzenie i zamawianie - rozmowa na żywo | Prowadzący Katarzyna Pawlak | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Shopping and clothes – Zakupy i ubrania - rozmowa na żywo | Prowadzący Katarzyna Pawlak | Data realizacji zajęć 28-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Health and wellbeing – Zdrowie i styl życia - rozmowa na żywo | Prowadzący Katarzyna Pawlak | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Social life and relationships – Życie towarzyskie i relacje - rozmowa na żywo | Prowadzący Katarzyna Pawlak | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Learning and leisure – Nauka i czas wolny - rozmowa na żywo | Prowadzący Katarzyna Pawlak | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 powtórzenie materiału - rozmowa na żywo | Prowadzący Katarzyna Pawlak | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 walidacja - rozmowa na żywo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Pawlak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w cenie usługi. Uczestnik otrzyma kopie materiałów wykorzystywanych na zajęciach, skrypty nagrań oraz materiały gramatyczne.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs prosimy o kontakt w celu ustalenia czy miejsce na szkolenie jest dostępne.
Warunki zapisu na szkolenie.
1.Podpisanie umowy o przyznanie bonu na szkolenie.
2. Wypełnienie testu poziomującego:
-dostępnego na stronie www.englishlanguage.edu.pl ,
-po uprzednim umówieniu, w siedzibie szkoły lub w korespondencji mailowej.
Informacje dodatkowe
Dni i godziny kursu zostaną ustalone indywidualnie.
W cenie kursu:
1. wewnętrzny certyfikat ukończenia szkolenia w English Language Education
2. materiały szkoleniowe
Potwierdzeniem frekwencji będzie podpisana lista obecności lub screeny zajęć.
Warunki otrzymania certyfikatu.
1. 80% obecności na zajęciach
2. Uzyskanie pozytywnego wyniku z testu kończącego kurs.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma (rodzaj komunikatora) za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: zoom.
2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Procesor min 1Ghz (32/64 bit, Pamięć RAM 256 MB, łącze internetowe o prędkości min 256 kb/s lub szybsze, rozdzielność ekranu 800/600 pixeli lub większe, klawiatura, mysz. głośniki, ewentualnie słuchawki z mikrofonem.
3. Wymagania programowe: System operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy/XP/Vista/Mac OS/Linux, Przeglądarka Firefox, Google Chrome, Internet Explorel,
4. Okres ważności linku umożliwiającego spotkanie online: 24 godz przed rozpoczęciem spotkania.