Studia podyplomowe "Marketing internetowy"
Studia podyplomowe "Marketing internetowy"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Studia adresowane są do osób odpowiadających za działania marketingowe w Internecie, pracowników i właścicieli firm chcących wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem, informatyków, programistów i grafików, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu, a także dla tych, którzy pragną prowadzić i rozwijać swój własny sklep internetowy.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem"
- Minimalna liczba uczestników16
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi188
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia podyplomowe Marketing internetowy wraz z egzaminem potwierdzają przygotowanie do tworzenia wizerunku firmy w Internecie, prezentacji i rozpowszechnienia oferty sprzedażowej oraz kontaktu z klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje budowanie strategii organizacji w kwestiach związanych z wykorzystaniem Internetu w marketingu oraz definiuje narzędzia służące jej wdrażaniu i kontroli. | Kryteria weryfikacji Prezentuje główne założenia strategii marki | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe narzędzia informatyczne stosowane w obszarze technik multimedialnych. | Kryteria weryfikacji Przedstawia narzędzia stosowane w marketingu internetowym i pozycjonowaniu stron internetowych. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Analizuje i optymalizuje rozbudowaną kampanię e-marketingową. | Kryteria weryfikacji Tworzy adekwatne kampanie marketingowe z wykorzystaniem dostępnych narzędzi | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Projektuje i wykorzystuje zaawansowane narzędzia do analizy marketingowej produktu i procesu | Kryteria weryfikacji Analizuje i wyciąga wnioski dotyczące prowadzonych kampanii marketingowych | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Interpretuje procesy zachodzące w Internecie i ich oddziaływanie społeczne | Kryteria weryfikacji Analizuje trendy i zmiany rynkowe w wyselekcjonowanych grupach odbiorców | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uzasadnia konieczność uczenia się przez całe życie; inspiruje i organizuje proces uczenia się innych osób. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia konieczność i potrzebę ciągłego doskonalenia i uczenia się na każdym etapie rozwoju pracownika | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady komunikowania się w zespole, wykazuje zdolność do konstruktywnego współdziałania z innymi. | Kryteria weryfikacji Wymienia konsekwencje braku jasnych zasad komunikacji w zespole | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Definiuje odpowiedzialne i etyczne pełnienie roli specjalisty ds. marketingu internetowego | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia kontekst etyczny podejmowania działań z zakresu marketingu internetowego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program studiów obejmuje następujące przedmioty z liczbą zajęć teoretycznych i praktycznych:
| Przedmiot | Zajęcia teoretyczne | Zajęcia praktyczne |
1 | Rola marketingu internetowego w biznesie | 6 |
|
2 | Strategie marketingu internetowego | 8 |
|
3 | Wprowadzenie do AI, automatyzacji oraz no-code |
| 8 |
4 | Prawa autorskie i własność intelektualna w erze generatywnej AI | 4 |
|
5 | Design Thinking |
| 8 |
6 | Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) |
| 16 |
7 | Reklama w wyszukiwarkach: Google Ads (z przygotowaniem do egzaminu Google) oraz Microsoft Ads |
| 16 |
8 | Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych |
| 8 |
9 | Social selling |
| 8 |
10 | Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google) |
| 16 |
11 | Content marketing, copywriting, i netykieta wraz z wykorzystaniem AI |
| 12 |
12 | Generowanie obrazu i wideo poprzez AI |
| 8 |
13 | Sukces w e-commerce: strategie i tajemnice sprzedaży online | 6 | 6 |
14 | Tworzenie stron internetowych w oparciu o no-code oraz AI |
| 16 |
15 | E-mail marketing |
| 12 |
16 | Programy lojalnościowe i afiliacyjne | 6 |
|
17 | Reklama RTB |
| 8 |
18 | User Experience - badania i narzędzia |
| 16 |
| SUMA: | 30 | 158 |
Studia trwają 2 semestry, umożliwiają uzyskanie 30 punktów ECTS. Zajęcia realizowane są w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Zajęcia odbywają są średnio co 2 tygodnie w soboty i niedziele, średnio 6 - 8 godzin dydaktycznych dziennie (godzina dydaktyczna - 45 minut). Zajęcia z reguły odbywają się w blokach obejmujących 4 godziny dydaktyczne i przerwę 30 minut (np. zajęcia realizowane w godzinach 08.00-11.30, obejmują 4 x 45 minut i 30 minut przerwa).
W szczegółowym harmonogramie każde zajęcia będą oznaczone jako teoretyczne lub praktyczne. Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, ćwiczeń, odgrywania ról, case study z wykorzystaniem czata oraz funkcji podziału na grupy.
Wykładowcami studiów podyplomowych są pracownicy uczelni zajmujący się wskazaną tematyką oraz pracownicy innych instytucji i organizacji posiadający doświadczenie z zakresu prowadzonych zajęć.
Absolwent studiów podyplomowych uzyskuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Walidacja - egzamin końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 32,98 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 32,98 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Szczyrek
Projektant chatbotów oraz strategii marketingowych. Autor publikacji i szkoleń z zakresu e-marketingu, social mediów, komunikacji w sieci, a także narracji i literaturoznawstwa.
W jego dorobku dydaktycznym znajdują się zajęcia z przedmiotów takich jak: Content marketing i copywriting, Social media. Reklama i wideo, Marketing automation, Technologie internetowe, Analityka i narzędzia w digital marketingu, Google ads i Google Analytics, E-marketing.
Prowadził projekty między innymi dla takich marek jak: DHL, CEVA Logistics, Uczelnia Techniczno-Handlowa.
Arkadiusz Bazylko
Absolwent Prawa (Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego), Ekonomii (Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie), Europejskiego Prawa Biznesowego, (University of Abertay Dundee – Szkocja) oraz studiów podyplomowych z Doradztwa Podatkowego (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie) i Prawa Nowoczesnych Technologii (Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie).
Prowadzi zajęcia dydaktyczne na studiach podyplomowych.
dr Joanna Świętoniowska
Członek International Project Management Association Polska; certyfikowany kierownik projektów – IPMA C (Certified Project Manager) oraz Prince (PRINCE2 Foundation oraz Practitioner), dyplomy ukończenia szkoleń zarządzania projektami w oparciu o PMI-PMBoK; akredytowany Konsultant Funduszy Europejskich. Zarządzający projektami międzynarodowymi, infrastrukturalnymi oraz projektami finansowanymi ze środków Unii Europejskiej. Asesor Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
W latach 2019-2024 prowadziła zajęcia dydaktyczne na studiach podyplomowych: Zarządzanie projektami, MBA, Menedżer logistyki.
Jakub Oleksy
Swoje doświadczenie zbierał na całym świecie, pracując m.in. w Danii, Wielkiej Brytanii, Australii, Francji, Niemczech i Ukrainie. Wykładowca, mentor, konsultant i wolontariusz. Z wykształcenia muzyk, filolog, marketingowiec i PM.
W ostatnich pięciu latach prowadził zajęcia dydaktyczne na studiach podyplomowych.
Bartłomiej Rogacewicz
Pracuje w roli dyrektora kreatywnego, menedżera zespołu produktowego lub konsultanta. Ma bogate doświadczenie w zakresie Product Design dzięki wieloletniej współpracy z zagranicznymi klientami i korporacjami. Skupiony na budowie interdyscyplinarnych zespołów składających się z programistów, projektantów i analityków. W swojej pracy czerpie z badań i analizy danych. Wierzy, że każdy element procesu wytwórczego jest sam w sobie produktem, dlatego powinien cechować się dobrą użytecznością.
W ostatnich 5 latach prowadził zajęcia na studiach podyplomowych.
Joanna Tymowicz
W branży interaktywnej działa od 2006 roku. Wierzy, że wiedza marketingowa to tylko pierwszy krok ku budowaniu trwałych relacji z klientami. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji z konsumentami, pracownikami i partnerami firmy z wykorzystaniem nowych mediów, takich jak social media. Jest autorką wielu efektywnych strategii komunikacyjnych i media planów.
Na co dzień tworzy i koordynuje kompleksowe działania e-marketingowe dla średnich i dużych klientów. W swojej pracy kładzie nacisk na balansowanie działań sprzedażowych oraz wizerunkowych, które mają w efekcie przynosić firmom wymierne korzyści.
W ostatnich pięciu latach prowadziła zajęcia dydaktyczne na studiach podyplomowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zapewniamy uczestnikom studiów dostęp do materiałów przekazywanych przez wykładowców poszczególnych przedmiotów drogą elektroniczną oraz na platformie Moodle. Słuchacze otrzymują: prezentacje przygotowane przez wykładowców, skrypty, inne materiały opisowe przygotowane przez wykładowców, zestawy ćwiczeń.
Warunki uczestnictwa
Osoby z wykształceniem wyższym (I lub II stopnia). Rejestracja https://podyplomowe.wsiz.pl/rekrutacja/
Rejestracja na studia podyplomowe odbywa się w formie elektronicznej. Aby zarezerwować miejsce na studiach podyplomowych konieczne jest złożenie kompletu wymaganych dokumentów rekrutacyjnych. Zgłoszenie na studia tylko przez BUR nie gwarantuje miejsca w grupie.
Czesne za studia wpisane w karcie usługi nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w wysokości 50 zł. Opłatę rekrutacyjną należy wnieść w chwili rejestracji na studia przez system rekrutacyjny uczelni.
Aby ukończyć studia podyplomowe wymagany jest udział w co najmniej 80% zajęć (zgodnie z regulaminem). Udział w zajęciach potwierdzany jest na liście obecności generowanej z platformy szkoleniowej (Cisco Webex) z widoczną godziną zalogowania i wylogowania z zajęć.
Uczelnia weryfikuje udział słuchaczy w zajęciach. W przypadku przekroczenia 20% nieobecności nieusprawiedliwionej słuchacz jest skreślany z listy uczestników.
Informacje dodatkowe
Zajęcia odbywają się w soboty-niedziele co 2 tygodnie po około 6-8h lekcyjnych każdego dnia w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Zajęcia zdalne realizowane są z wykorzystaniem platformy Cisco Webex. Zajęcia dydaktyczne realizowane są w blokach kilkugodzinnych. Każdy blok zajęć zawiera określoną liczbę godzin dydaktycznych (45 minut) i przerwy.
Zajęcia dydaktyczne prowadzą także Bartosz Ziemiański, Elżbieta Chabko.
Harmonogram zajęć zostanie wprowadzony do BUR na co najmniej 6 dni przed terminem rozpoczęcia usługi. Harmonogram może
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne prowadzone są z użyciem platformy Cisco Webex. Słuchacz loguje się do platformy Cisco Webex ze swojego konta w Wirtualnej Uczelni. Słuchacz, aby skorzystać z zajęć online musi posiadać stanowisko pracy spełniające poniższe minimalne wymagania:
Komputer/laptop/ z zainstalowanym systemem:
Windows
• Windows 10 lub nowszym
Mac OS
• 10.15 lub nowszym
Urządzenia mobilne:
iOS
• 16 i nowsze
iPadOS
• 16 i nowsze
Android
• 10 i nowsze
Minimalna przepustowość połączenia internetowego:
· Download 4 Mb/s
· Upload 4 MB/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- Przeglądarka internetowa (według wyboru słuchacza)
Linki do zajęć zdalnych będą sukcesywnie zamieszczane w karcie usługi na 2 -3 dni przed każdymi zajęciami oraz przesyłane do Operatora (jeśłi jest taki wymóg). Platforma Cisco Webex do każdych zajęć generuje unikalne kody dostępowe.