MEMS: Przywództwo
MEMS: Przywództwo
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Stomatologia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
lekarze dentyści
osoby zarządzające placówką medyczną
osoby chcące rozwijać swoje kompetencje w zakresie inteligencji emocjonalnej
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji16-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do rozpoznawania i rozróżniania wzorców myślowych, które są nawykowo uruchamiane w kontakcie z pacjentem. Uczestnicy otrzymują i interpretują wyniki testu, który obrazuje ich indywidualne predyspozycje. Usługa przygotowuje do bardziej świadomego i elastycznego budowania z pacjentem satysfakcjonującej relacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu świadomego rozwijania i korzystania zasobów inteligencji emocjonalnej | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje i rozróżnia typy 10 kompetencji IE• definiuje i rozróżnia rolę i znaczenie kompetencji IE | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Monitoruje wśród innych współpracowników oraz klientów określne zachowania i potrafi odpowiednio na nie zareagować | Kryteria weryfikacji • monitoruje określone typy osobowości potrafi dobrać do nich określonąkomunikację z zakresu IE,• kontroluje zachowanie i emocje i szybko wraca do swojego dobrostanu, • ocenia poziom komunikacji i dobiera odpowiednie narzędzia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozpoznaje relacje z pacjentem woparciu o zdiagnozowane potrzeby | Kryteria weryfikacji • omawia poziom werbalnych i niewerbalnych zachowań pacjenta• omawia trendy w przygotowaniu planu leczenia • obsługuje pacjenta w określonym efektywnym standardzie obowiązujący w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje typy poszczególnych pacjentów | Kryteria weryfikacji • omawia standardy pracy rejestracji, lekarzy, higienistek, asystentek• stosuje zasady komunikacji interpersonalnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do lekarzy dentystów. Mogą wziąć w nim udział również osoby zarządzające praktyką stomatologiczną, które chcą być bardziej efektywne w codziennej pracy oraz rozumieć interakcje zachodzące pomiędzy lekarzem a pacjentem i wspomagać ten proces z pozycji menadżera.
W szkoleniu można wziąć udział niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Podczas szkolenia wykorzystywane są różne formy pracy – wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia praktyczne w parach i 3-4 osobowych grupach, dyskusje na forum i prezentacja scenek.
Udział w szkoleniu poprzedza wykonanie testu MindSonar Metaprofile Analysis®. Jego wyniki przedstawione są podczas szkolenia i pozwalają na lepsze zrozumienie własnego funkcjonowania w relacjach zawodowych.
Program szkolenia obejmuje następujący zakres tematyczny:
Przywództwo
Rola i znaczenie dominujących strategii w określonych sytuacjach
Sposoby badania przywództwa – kryteria obiektywne i subiektywne
Postawy w kontakcie z pacjentem: prezenter, mentor, przywódca
Strategia wdrażania pomysłów wg Roberta Diltsa
Przywództwo a poczucie bezpieczeństwa pacjenta
Metaprogramy – nieświadome wzorce myślenia
Strategia rozwoju słabych stron i nacisku na zasoby
Tożsamość przywódcy – osobowość i role, w które wchodzimy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Rozmowa o efektach poprzednich szkoleń, omówienie programu bieżącego szkolenia, sprawy organizacyjne | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Przerwa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Przywództwo – jego rola i znaczenie w pracy lekarza z pacjentem | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Przerwa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Jak badamy przywództwo, jak je rozpoznajemy – kryteria obiektywne i subiektywne odczucia w kontakcie z drugą osobą | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Przerwa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Przywództwo a poczucie bezpieczeństwa pacjenta: wzbudzanie zaufania pacjenta, wiarygodność lekarza w oczach pacjenta, reakcje pacjenta w kontakcie z lekarzem o niskim poziomie przywództwa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Rozpoznanie czynników kształtujących poczucie bezpieczeństwa pacjenta, przeniesienie ich do codziennej pracy | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Przerwa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Analiza postawy lekarza w oparciu o test Mind Sonar – mocne i słabe strony, ich konsekwencje w codziennej pracy | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Przerwa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Jak badamy przywództwo, jak je rozpoznajemy – kryteria obiektywne i subiektywne odczucia w kontakcie z drugą osobą | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Oboda
Jest założycielem OBODA Group i twórcą jej projektów szkoleniowych. Na swojej drodze zawodowej od 1993 r. jest związany ze stomatologią. Stworzył 3 przychodnie stomatologiczne, którymi z sukcesem zarządzał przez kilkanaście lat. Od 21 lat uczy się psychologii, coachingu i trenerstwa od wybitnych psychologów i coachów. Jest certyfikowanym trenerem NLP, posiada certyfikat Master Practicioner in Art of NLP, nadany przez amerykańskie stowarzyszenie The Society of NLP i Instytut Psychoterapii. Jako jeden z kilkudziesięciu coachów w Polsce posiada akredytację największej międzynarodowej organizacji coachingowej ICF
(International Coach Federation) na poziomie Professional Certifi ed Coach (PCC). W 2003 r. postanowił w unikalny sposób
połączyć całą zdobytą wiedzę psychologiczną oraz stomatologiczną i skupić się wyłącznie na badaniu i opracowywaniu
profesjonalnych standardów pracy z pacjentem stomatologicznym. Jest prekursorem badań wpływu postępowania lekarza na decyzje medyczne pacjenta. Opracowywany przez ok. 10 lat standard pracy z pacjentem MEMS stanowi dzisiaj kanon zawodowego profesjonalizmu pracy z pacjentem. Autor kilkudziesięciu artykułów z zakresu psychologicznych aspektów pracy z pacjentem (magazyny takie jak: Implantologia, e-Dentico, Medical Tribune, TPS).
ICF na poziomie PCC
Od 15 lat pracuje jako trener i coach, początkowo rozwijając kompetencje Inteligencji Emocjonalnej wśród menedżerów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe - skrypty.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest szóstą częścią Curriculum MEMS. MEMS (Wielopoziomowe Zaangażowanie i Strategia Motywacyjna); to spójny projekt 7 praktycznych szkoleń. Ich program jest wynikiem ponad 20 lat doświadczenia oraz unikalnych w skali Europy badań.
Z jednej strony MEMS w dokładny sposób przedstawia kanon zawodowegio profesjonalizmu postepowania z pacjentem z drugiej strony rozwija w lekarzach wewnętrzne zasoby i zmienia ograniczające przekonania.
Podczas szkolenia podczas ćwiczeń używany jest sprzęt nagrywający (kamera), co pozwala omówić ćwiczony materiał.
Dostawca usługi przewiduje krótkie przerwy w trakcie usługi szkoleniowej na potrzeby uczestników, które wliczają się w czas trwania usługi.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi