Menedżerskie studia podyplomowe - poziom MBA - zielone kompetencje - online
Menedżerskie studia podyplomowe - poziom MBA - zielone kompetencje - online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Menedżerskie studia podyplomowe - poziom MBA to intensywny program studiów podyplomowych dla menedżerów wszystkich branż, którzy potrzebują ukierunkowania wiedzy z szeroko pojętego zarządzania i skonfrontowania doświadczeń z najnowszymi trendami w biznesie - szczególnie w kontekście ESG (Environmental, Social, Governance) i wyzwań jakie stoją przed organizacjami w kontekście zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji17-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi222
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia profesjonalnie przygotowują do inicjowania i prowadzenia działań biznesowych. Prowadzący zajęcia przedstawiają najnowsze trendy i koncepcje stosowane w biznesie. Pozwala to słuchaczom weryfikować w praktyce nowatorskie koncepcje i modele zarządzania oraz zrozumieć uwarunkowania ich wdrażania. Dodatkowo, program studiów obejmuje elementy ESG (Environmental, Social, Governance) i zielonej gospodarki, przygotowując uczestników do działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA1. Słuchacz definiuje i charakteryzuje zasady zarządzania zasobami ludzkimi z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju 2. Słuchacz definiuje i charakteryzuje pojęcie zrównoważonego rozwoju oraz jego wpływ na społeczeństwo i środowisko. 3. Słuchacz opisuje zasady zrównoważonych łańcuchów dostaw oraz wyjaśnia ich znaczenie dla ochrony środowiska. 4. Słuchacz rozróżnia różne systemy jakości, ocenia ich skuteczność oraz w stopniu podstawowym projektuje i nadzoruje działania audytowe, wdrożeniowe oraz certyfikacyjne 5. Słuchacz charakteryzuje systemy ocen, motywacji i rekrutacji personelu | Kryteria weryfikacji WIEDZA1. Kryterium weryfikacji: Uczestnik rozróżnia główne zasady zarządzania zasobami ludzkimi (HRM) oraz opisuje ich wpływ na zrównoważony rozwój w organizacji. 2. Kryterium weryfikacji: Uczestnik rozróżnia trzy filary zrównoważonego rozwoju (środowiskowy, społeczny, ekonomiczny) i przedstawia przykłady ich zastosowania w praktyce. 3. Kryterium weryfikacji: Uczestnik charakteryzuje procesy i strategie wdrażania zrównoważonych łańcuchów dostaw w przedsiębiorstwach. 4. Kryterium weryfikacji: Uczestnik wskazuje różnice między ISO, EFQM, oraz innymi systemami jakości i określa ich zastosowanie w organizacji. 5. Kryterium weryfikacji: Uczestnik przedstawia elementy procesu rekrutacji, metod oceny i motywacji pracowników oraz dobiera odpowiednie techniki do sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza6. Słuchacz definiuje w sposób elementarny terminologię z zakresu asertywności, umiejętności kierowniczych 7. Słuchacz charakteryzuje podstawowe pojęcia w zakresie kształtowania strategii marketingowej firmy, budowania planu marketingowego 8. Słuchacz definiuje podstawowe zagadnienia w zakresie budowania zespołu | Kryteria weryfikacji 6. Kryterium weryfikacji: Uczestnik poprawnie wyjaśnia pojęcia „asertywność” oraz „umiejętności kierownicze” i potrafi je zastosować w przykładowych sytuacjach.7. Kryterium weryfikacji: Uczestnik wskazuje kluczowe elementy strategii marketingowej i tworzy uproszczony plan marketingowy. 8. Kryterium weryfikacji: Uczestnik opisuje zasady budowania zespołu oraz rozpoznaje najważniejsze role zespołowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI1. Słuchacz stosuje techniki negocjacyjne oraz zasady asertywności 2. Słuchacz organizuje i przeprowadza proces rekrutacji i selekcji personelu 3. Słuchacz analizuje obszar społeczny w ramach ESG. 4. Słuchacz charakteryzuje podstawowe pojęcia rachunkowości finansowej i sprawozdawczości finansowej | Kryteria weryfikacji Umiejętności1. Kryterium weryfikacji: Uczestnik przeprowadza symulowane negocjacje z użyciem określonych technik oraz przestrzega zasad asertywności. 2. Kryterium weryfikacji: Uczestnik przygotowuje opis stanowiska, przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne i selekcjonuje kandydatów na podstawie ustalonych kryteriów. 3. Kryterium weryfikacji: Uczestnik identyfikuje i przedstawia działania CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu) w firmie oraz ocenia ich wpływ na społeczność. 4. Kryterium weryfikacji: Uczestnik wyjaśnia pojęcia takie jak bilans, rachunek zysków i strat oraz przepływy pieniężne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:6. Słuchacz posługuje się strategiami negocjacyjnymi, technikami negocjacyjnymi, sposobami radzenia sobie ze stresem, technikami wizualizacyjnymi, pracy z ciałem 7. Słuchacz w stopniu podstawowym monitoruje i ocenia wyniki badań przy tworzeniu planu marketingowego oraz obsługuje MS Excel w zakresie tworzenia planów marketingowych 8. Słuchacz planuje systemy motywowania pracowników, ocen pracowniczych oraz kształtowania systemu wynagrodzeń 9. Słuchacz projektuje i wdraża procedury zgodne z zasadami ładu korporacyjnego w kontekście ESG. 10. Słuchacz monitoruje i ocenia zgodność działań przedsiębiorstwa z przepisami ochrony środowiska. | Kryteria weryfikacji 6. Kryterium weryfikacji: Uczestnik z powodzeniem przeprowadza ćwiczenia negocjacyjne oraz techniki zarządzania stresem w zadanych scenariuszach.7. Kryterium weryfikacji: Uczestnik analizuje wyniki badań rynkowych i tworzy uproszczony plan marketingowy w MS Excel. 8. Kryterium weryfikacji: Uczestnik przygotowuje plan motywacyjny oraz zasady ocen pracowniczych, uwzględniając różne metody wynagradzania. 9. Kryterium weryfikacji: Uczestnik opracowuje propozycje usprawnień procesów w firmie, zgodne z wytycznymi ładu korporacyjnego ESG. 10. Kryterium weryfikacji: Uczestnik charakteryzuje typy raportów oceniający przestrzeganie regulacji środowiskowych w wybranym przedsiębiorstwie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE1. Słuchacz uzasadnia potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego; ocenia własne kompetencje i doskonali swoje umiejętności zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju w warunkach zielonej gospodarki 2. Słuchacz uzasadnia sens prowadzenia polityki społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej wpływ na lokalne i globalne społeczności. 3. Słuchacz uzasadnia sens podejmowania działań w środowisku społecznym zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami i pozycją zgodnie z ESG w warunkach zielonej gospodarki 4. Słuchacz organizuje i prowadzi zindywidualizowane działania o charakterze profilaktycznym, dydaktycznym, wychowawczym w stosunku do pracowników | Kryteria weryfikacji KOMPETENCJE SPOŁECZNE1. Kryterium weryfikacji: Uczestnik przygotowuje plan rozwoju osobistego, który integruje zasady zrównoważonego rozwoju. 2. Kryterium weryfikacji: Uczestnik przygotowuje raport dotyczący korzyści społecznych wynikających z wdrożenia polityki CSR w firmie. 3. Kryterium weryfikacji: Uczestnik przedstawia argumentację dotyczącą wdrażania zasad ESG i zrównoważonego rozwoju w swoim miejscu pracy. 4. Kryterium weryfikacji: Uczestnik opracowuje program działań profilaktycznych lub dydaktycznych i koordynuje jego wdrożenie w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne5. Słuchacz definiuje role i ocenia efekty pracy zespołowej w grze symulacyjnej – współpraca w drużynie (wirtualnej firmie) 6. Słuchacz podejmuje indywidualnie i zespołowo działania na rzecz podnoszenia jakości pracy oraz wdrażania zasad zielonej gospodarki | Kryteria weryfikacji Kompetencje społeczne:5. Kryterium weryfikacji: Uczestnik analizuje efektywność współpracy zespołowej i formułuje wnioski na podstawie wyników symulacji. 6. Kryterium weryfikacji: Uczestnik tworzy plan działań mających na celu poprawę jakości pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza7. Rozróżnia najważniejsze zagadnienia z zakresu auditingu i sprawozdawczości finansowej | Kryteria weryfikacji 7. Kryterium weryfikacji: Uczestnik odróżnia kluczowe pojęcia związane z auditingiem i raportowaniem finansowym oraz ich zastosowanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
L.p. | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin zajęć teoretycznych | Liczba godzin zajęć praktycznych | Liczba punktów ECTS |
1. | Prawne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi | 7 | - | 0,5 |
2. | Rekrutacja i selekcja personelu | 2 | 4 | 0,5 |
3. | Warsztat komunikacji interpersonalnej i budowania zespołu | - | 6 | 0,5 |
4. | Outplacement, outsourcing, leasing pracowniczy | 6 | - | 0,5 |
5. | Systemy motywacji pracowników | - | 6 | 1 |
6. | Kształtowanie systemu wynagrodzeń w firmie | 4 | 4 | 1 |
7. | Sprawozdawczość finansowa | 4 | - | 1 |
8. | Rachunkowość finansowa | 4 | - | 1 |
9. | System ocen pracowniczych | - | 6 | 1 |
10. | Wybrane zagadnienia wdrażania systemów jakości, zgodnie z normami ISO serii 9000 | 8 | - | 2 |
11. | Narzędzia i metody ciągłego doskonalenia | 4 | 4 | 1 |
12. | Ekonomia menedżerska | - | 8 | 1 |
13. | Techniczne aspekty zapewnienia jakości. Auditowanie i certyfikacja | 4 | 4 | 2 |
14. | Coaching | - | 8 | 1 |
15. | Projekty inwestycyjne w Unii Europejskiej – zasady ubiegania się o dofinansowanie z UE | 4 | - | 1 |
16. | Psychologia klienta i zarządzanie relacjami z klientem | 4 | 4 | 1 |
17. | Kształtowanie strategii marketingowej firmy | - | 4 | 1 |
18. | Programy lojalnościowe | 4 | - | 1 |
19. | Symulacyjna gra menedżerska | - | 8 | 2 |
20. | Zarządzanie cenami i sprzedażą | 4 | - | 1 |
21. | Komunikacja marketingowa i PR przedsiębiorstwa | - | 2 | 0,5 |
22. | Trening asertywności | - | 6 | 0,5 |
23. | Auditing | 2 | 4 | 2 |
24. | Badania marketingowe i elementy planu marketingowego | 4 | 4 | 2 |
25. | Trening antystresowy | - | 4 | 1 |
26. | Warsztat negocjacji | - | 4 | 1 |
27. | Trening kierowniczy | - | 8 | 1 |
28. | Analiza ekonomiczno-finansowa – ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa | 3 | 4 | 2 |
29. | Planowanie finansowe i biznesplan | 2 | 4 | 2 |
30. | Praktyka innowacji | - | 8 | 1 |
31. | Zarządzanie talentami | - | 6 | 1 |
32 | Spotkanie z praktykiem: cyberbezpieczeństwo | - | 2 | 1 |
33. | Seminarium- projekt wdrożeniowy | - | 10 | 4 |
34. | Zrównoważony rozwój i ochrona środowiska; Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju; ESG obszar społeczny; Zrównoważone łańcuchy dostaw | 5 | 5 | 3 |
35. | Environment; Systemy i przepisy zarządzania środowiskowego i ochrony środowiska; ESG obszar ładu korporacyjnego; Dobre praktyki z zakresu ochrony środowiska | 5 | 5 | 3 |
Razem: | 80 | 142 | 46 |
Ilość godzin: 222
Informacje dodatkowe:
- Czas trwania: 2 semestry
- Dni odbywania się zajęć: wybrane soboty i niedziele
- Podstawa zaliczenia: Studia kończą się egzaminami zaliczającymi poszczególne semestry nauki i/lub złożeniem pracy końcowej.
- Podczas zajęć wykorzystywane są następujace funkcje: rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu, praca w zespołach
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
Menedżerskie studia podyplomowe - poziom MBA. Głównym celem usługi jest przygotowanie uczestnika do profesjonalnego zarządzania w ramach zielonej gospodarki
Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych: Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego
Łączna liczba punktów ECTS: 46
Program studiów podyplomowych Menedżerskie studia podyplomowe - poziom MBA obejmuje 222 godzin dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna to 45 minut). Liczba godzin realizowanych zdalnie w czasie rzeczywistym: 222.
Zajęcia realizowane weekendowo w wybrane soboty i niedziele. Przerwy nie wliczają się w czas usługi.
Studia realizowane w formie zdalnej poprzez platformy ClickMeeting oraz Zoom.
Kandydaci chcący skorzystać z usługi powinni posiadać co najmniej wyższe wykształcenie (minimum studia wyższe I stopnia).
Sposób walidacji: studia kończą się 2 egzaminami w formie testów pisemnych realizowanych zdalnie, po każdym semestrze studiów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 32 Seminarium - projekt wdrożeniowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 32 Warsztaty komunikacji interpersonalnej i budowania zespołu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:50 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 32 Wybrane zagadnienia wdrażania systemów jakości zgdonie z normami ISO serii 9000+ | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 32 Outplacement, outsourcing, leasing pracowniczy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 32 Sprawozdawczość finansowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 03:10 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 32 Rachunkowość finansowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 32 Projekty inwestycyjne w Unii Europejskiej – zasady ubiegania się o dofinansowanie z UE | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 03:10 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 32 Psychologia klienta i zarządzanie relacjami z klientem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:05 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 32 Badania Marketingowe i elementy planu marketingowego | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 32 Komunikacja marketingowa i PR przedsiębiorstwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 32 Analiza Ekonomiczno-finansowa, ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 05:50 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 32 Planowanie finansowe i biznesplan | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 32 Rekrutacja i selekcja personelu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:05 | Godzina zakończenia 17:55 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 32 Psychologia klienta i zarządzanie relacjami z klientem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 32 Kształtowanie strategii marketingowej firmy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 03:10 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 32 Zarządzanie cenami i sprzedażą | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 32 trening antystresowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 03:10 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 32 warszatat negocjacji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 32 Egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 32 Seminarium - projekt wdrożeniowy | Prowadzący prof. nadzw. dr hab Marcin Lis | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 32 Seminarium - projekt wdrożeniowy | Prowadzący prof. nadzw. dr hab Marcin Lis | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 32 Seminarium - projekt wdrożeniowy | Prowadzący prof. nadzw. dr hab Marcin Lis | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 32 Techniczne aspekty zapewniania jakości, auditowanie i certyfikacja | Prowadzący Ryszard Budniok | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 32 Narzędzia i metody ciągłego doskonalenia | Prowadzący Ryszard Budniok | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 32 Zarządzanie talentami | Prowadzący Aneta Gawlas | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 32 Trening Antystresowy | Prowadzący Aneta Gawlas | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:05 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 03:10 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 32 Symulacyjna gra menedżerska | Prowadzący Aneta Gawlas | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 32 System ocen pracowniczych | Prowadzący dr Ada Dziopak-Strach | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 04:50 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 32 Systemy motywacji pracowników | Prowadzący dr Ada Dziopak-Strach | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 08:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 32 Coaching | Prowadzący prof. nadzw. dr Anna Syrek-Kosowska | Data realizacji zajęć 30-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 32 Kształtowanie systemu wynagrodzeń w firmie | Prowadzący dr Ada Dziopak-Strach | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 06:35 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 32 Systemy motywacji pracowników | Prowadzący dr Ada Dziopak-Strach | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:05 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 03:10 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 33,78 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 33,78 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marek Zuber
W ostatnich 5 latach działalność eksperta skupia się na trzech obszarach:
Działalność w obszarze doradztwa finansowo-kapitałowego.
Działalność medialna i ekspercka - stała współpraca z wieloma mediami ogólnopolskimi
Działalność edukacyjna: Stała współpraca dydaktyczna z Akademią WSB w obszarze kształcenia na poziomie studiów MBA i Executive MBA
prof. nadzw. dr hab Marcin Lis
Kwalifikacje i kompetencje zdobyte w ostatnich 5 latach:
Prorektor ds. Studenckich i Współpracy z Otoczeniem w Akademii WSB – funkcję tę pełni od 2016 roku do chwili obecnej. W tym okresie aktywnie uczestniczy w kształtowaniu programów nauczania, współpracując z otoczeniem gospodarczym i sektorem przedsiębiorstw.
Prezes Delegatury Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach (Dąbrowa Górnicza) – pełni tę funkcję od 2019 roku, zaangażowanie w rozwój przedsiębiorczości i transfer wiedzy z nauki do biznesu.
Członek międzynarodowego stowarzyszenia The European Academy of Management (EURAM) – członkostwo a od 2020 roku, udział w międzynarodowych działaniach na rzecz rozwoju zarządzania i przedsiębiorczości.
Wiceprezes Zarządu Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa (Dąbrowa Górnicza) – pełni tę funkcję od 2020 roku, c doświadczenie w zarządzaniu i współpracy naukowo-biznesowej.
Członek Rady Programowej Krajowego Klastra Kluczowego "Silesia Automotive & Advanced Manufacturing" – od 2020 roku
prof. nadzw. dr Anna Syrek-Kosowska
W ostatnich 5 latach:
Doświadczenie w pracy naukowej i dydaktycznej – Od wielu lat prowadzi wykłady i szkolenia na studiach podyplomowych i MBA, co zapewnia jej aktualne kompetencje w nauczaniu, szczególnie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii organizacji i przywództwa.
Rozwój specjalistycznych szkoleń – W ciągu ostatnich pięciu lat rozwijała autorskie programy szkoleniowe dotyczące zarządzania zmianą, rozwoju kompetencji przywódczych oraz efektywnego komunikowania się w organizacjach. W ramach tych działań prowadziła liczne szkolenia dla menedżerów średniego i wyższego szczebla.
Udział w konferencjach naukowych i branżowych – Regularnie bierze udział w międzynarodowych konferencjach związanych z zarządzaniem, przywództwem i psychologią organizacyjną, co umożliwia jej ciągłe doskonalenie wiedzy i kompetencji.
Działalność doradcza – Przez ostatnie pięć lat Syrek-Kosowska pracowała jako doradca dla wielu firm, wspierając je w procesach transformacji kulturowej i rozwoju kompetencji zarządczych.
Nadal Partner zarządzający Centrum Szkoleń i Biznesu
dr Ada Dziopak-Strach
Prowadzi autorskie szkolenia rozwijające kompetencje przywódcze i menedżerskie, w tym m.in. „Kolega Szefem – jak odnaleźć się w roli przełożonego?” oraz „HR dla nie HR-owców”. Łączy podejście naukowe z praktyką biznesową, co pozwala uczestnikom szkoleń skutecznie wdrażać nowe umiejętności w miejscu pracy. Na co dzień wspiera liderów w budowaniu kultury organizacyjnej opartej na odpowiedzialności, współpracy i motywacji.
W ostatnich 5 latach jej doświadczenie obejmuje zajęcia dla studentów studiów I i II stopnia, prowadzenie zajęć na studiach podyplomowych oraz warsztatów dla menedżerów średniego i wyższego szczebla. Trenerka ceniona za interaktywny styl pracy i praktyczne podejście do rozwoju kompetencji miękkich i HR-owych.
Adam Pniok
Pełnił funkcje dyrektorskie i zarządcze m.in. w Nestlé Waters, Eurocash, PZ Cussons i City Kraków, gdzie odpowiadał za zarządzanie dużymi zespołami, rozwój sprzedaży, wdrażanie innowacyjnych systemów IT oraz tworzenie strategii biznesowych. W karierze z sukcesem prowadził działania wdrożeniowe dla wielu sieci handlowych, a także rozwijał programy szkoleniowe i lojalnościowe.
W ostatnich 5 latach doradca zarządu Bomar S.A. oraz wykładowca akademicki gdzie łączy doświadczenie praktyczne z wiedzą akademicką, prowadząc zajęcia z zakresu zarządzania sprzedażą, programów lojalnościowych oraz strategii cenowych.
Aneta Gawlas
W ostatnich 5 latach specjalizuje się w podnoszeniu kompetencji miękkich pracowników każdego szczebla w ramach realizowanych projektów HR
dr Edyta Nowak-Żółty
Specjalizuje się w szerokim zakresie treści związanych z rozwojem kompetencji menedżerskich i interpersonalnych, które są kluczowe dla nowoczesnych liderów i menedżerów. Jej główne obszary specjalizacji obejmują: przywództwo i zarządzanie coachingowe, komunikację międzyludzką, budowanie zespołów i zarządzanie relacjami, obsługę klienta i savoir-vivre w biznesie, zarządzanie sobą w czasie i radzenie sobie ze stresem, wystąpienia publiczne, autoprezentację i networking, psychologię uczenia się i neurodydaktykę.
W pracy dydaktycznej stawia na praktyczne podejście, aktywizację uczestników oraz wykorzystanie narzędzi coachingowych i case studies, dzięki czemu jej zajęcia są wysoko oceniane przez słuchaczy studiów MBA. Wyróżnia ją indywidualne podejście do uczestników oraz umiejętność łączenia teorii z praktyką, co sprawia, że jej zajęcia są nie tylko wartościowe merytorycznie, ale także inspirujące i motywujące do rozwoju osobistego i zawodowego.
Dr Edyta Nowak-Żółty posiada bogate doświadczenie dydaktyczne. W ostatnich 5 latach prowadziła liczne zajęcia w ramach studiów MBA, studiów podyplomowych oraz menedżerskich projektów szkoleniowych. Koordynator Akademii Biznesu w Cieszynie,
Dr Ewa Popławska
W ostatnich 5 latach wykładowczyni studiów podyplomowych w Akademii WSB. Aktywna członkini Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego – sekretarz Zarządu Oddziału w Katowicach i członkini Krajowej Rady Naukowej. Autorka licznych publikacji z zakresu zarządzania jakością, audytu, ryzyka i CSR. Łączy doświadczenie praktyczne z działalnością dydaktyczną i naukową.
dr Grzegorz Kądzielawski
W ciągu ostatnich 5 lat dr Kądzielawski aktywnie angażował się w rozwój przemysłu i nauki na poziomie europejskim jako ekspert w zakresie systemu ECVET (European Credit System for Vocational Education and Training). Jest także przewodniczącym Rady Naukowej Instytutu Nowych Syntez Chemicznych w Puławach oraz Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych, a także członkiem Rady Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych oraz Kolegium Doradców Sieci Badawczej Łukasiewicz. Ponadto, pełni funkcję wiceprezydenta międzynarodowej organizacji branżowej Fertilizers Europe. Dr Kądzielawski jest autorem i współautorem licznych publikacji naukowych z zakresu zarządzania, handlu oraz technologii.
Dr Mariusz Raczek
W ostatnich 5 latach prowadził zajęcia dydaktyczne i badania naukowe dotyczące rozwoju metropolii GZM, zarządzania miejskiego oraz wdrażania innowacyjnych narzędzi zarządzania w miastach. Uczestniczył w projektach badawczych finansowanych m.in. z Metropolitalnego Funduszu Wspierania Nauki, w tym dotyczących sektora kreatywnego i kapitałów 4T (technologia, talent, tolerancja, zaufanie). Autor publikacji naukowych, w tym w czasopismach indeksowanych, takich jak Energies. Współpracuje z samorządami i instytucjami regionalnymi jako ekspert ds. polityk rozwojowych i rewitalizacji. Członek Rady Naukowej Obserwatorium AI Akademii WSB. W swojej działalności łączy dorobek naukowy z doświadczeniem praktycznym we wdrażaniu strategii rozwoju miejskiego i regionalnego.
Mariusz Szostak
Obecnie od kilku lat funkcję p.o. Inspektora Ochrony Danych w TAURON Polska Energia S.A., gdzie odpowiada za nadzór nad wdrożeniami i zgodnością z regulacjami ochrony danych.
W ostatnich 5 latach właściciel firmy M-SEC wspiera mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa w budowie bezpiecznego środowiska IT i realizacji audytów zgodnych z wymaganiami ISO i RODO. Czynnie działa również jako partner CenCert w zakresie podpisu elektronicznego.
Zwolennik praktycznych rozwiązań i skutecznej komunikacji. Znany z umiejętności przekładania „języka audytów i przepisów” na realne potrzeby biznesowe.
Mariusz Wilkus
Były pracownik Getin Banku S.A. oraz kierownik inspekcji w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego, gdzie zdobył doświadczenie w nadzorze i audycie instytucji finansowych. Specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji procedur, polityk oraz dokumentacji wewnętrznej dla podmiotów z branży finansowej, ubezpieczeniowej, medycznej oraz oświatowej.
Posiada certyfikaty audytora wiodącego ISO/IEC 27001, ISO 9001, ISO 22301, ISO 14001 oraz PN 18001, a także międzynarodowe kwalifikacje CISA i CISM.
W ostatnich 5 latach z uczelniami w Polsce i University of Nottingham w Wielkiej Brytanii, gdzie prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu zarządzania ryzykiem i bezpieczeństwa informacji. Autor wielu regulacji dotyczących zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach.
Marta Cała-Sturzbecher
W ostatnich 5 latach jako współwłaścicielka agencji MOMA realizowała projekty zintegrowanej komunikacji marketingowej dla firm sektora MŚP, a także prowadziła warsztaty strategiczne, opracowując z zespołami gotowe do wdrożenia strategie marek handlowych i osobistych. Wspiera menedżerów i zespoły w optymalizacji procesów komunikacji i budowie spójnego wizerunku firmy.
Od 2019 roku wykłada w Akademii WSB prowadząc zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej, PR, strategii marki i zarządzania marketingowego. Przez lata związana była również z branżą wideomarketingu i public relations, tworząc kampanie dla klientów z różnych branż. Ukończyła studia magisterskie z kulturoznawstwa na Uniwersytecie Śląskim oraz studia podyplomowe z Public Relations. Jako ekspertka i trenerka regularnie prowadzi szkolenia, warsztaty oraz prelekcje branżowe. Publikuje w magazynach marketingowych, dzieląc się wiedzą z zakresu komunikacji marek oraz standardów obsługi klienta.
Przemysław Pogłódek
W latach 2006–2013 pracował w Państwowej Inspekcji Pracy, gdzie pełnił funkcję inspektora pracy, a następnie kierował Sekcją ds. Informacji i Promocji oraz przez cztery lata był rzecznikiem prasowym tej instytucji. Jest biegłym sądowym w zakresie rozliczania czasu pracy oraz naliczania wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy. Od ponad dwóch dekad prowadzi działalność dydaktyczną.
W ostatnich 5 latach jako wykładowca prawa pracy zdobywał doświadczenia jako ekspert Akademii WSB i kierownik studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy i kadr i płac. W ostatnich 5 latach prowadził liczne szkolenia z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, kadr i płac, zarządzania zasobami ludzkimi oraz zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy.
Jako praktyk, Przemysław Pogłódek współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie doradztwa prawnego, negocjowania układów zbiorowych pracy, pakietów socjalnych oraz regulaminów pracy
Ryszard Budniok
W ciągu ostatnich 5 lat pełnił funkcje menedżerskie m.in. jako Company Quality & Audit Manager w CORAB S.A., Quality Manager w William Hughes Group oraz trener jakości w Lynsky Solutions. Od 2016 roku związany z Akademią WSB jako wykładowca studiów podyplomowych, gdzie prowadzi zajęcia z systemów zarządzania jakością, problem solving, metod analizy przyczyn źródłowych oraz doskonalenia produkcji. Współzałożyciel firmy QMSSolutions, gdzie prowadzi szkolenia, audyty i wdrożenia systemów zarządzania jakością. Członek Rady Ekspertów Akademii WSB oraz zespołu wdrażającego metodykę Problem Based Learning. Absolwent kierunku technicznego, z licznymi certyfikatami branżowymi (m.in. VDA 6.3, ISO/TS 16949, OHSAS 18001, PPAP, PSCR). W pracy dydaktycznej łączy praktyczne podejście z nowoczesnymi metodami kształcenia, przygotowując uczestników do realnych wyzwań w środowisku produkcyjnym.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały z wytypowanych zajęć po ich realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty opłaty wpisowej w kwocie 300 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
Ukończone studia I lub II stopnia.
Uczestnik zobowiązany jest do przystąpienia do egzaminów semestralnych i uzyskania oceny pozytywnej.
Informacje dodatkowe
1 godzina zajęć w Akademii WSB = 45 min. zajęć dydaktycznych
222 godzin zajęć
Usługi realizowane przez Akademię WSB są zwolnione z VAT na podstawie Art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy o Vat i §3 ust. 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.
Zrealizowane zostanie 222 godzin dydaktycznych co odpowiada 165 godzinom i 30 minutom zegarowym.
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty oplaty wpisowej w kwocie 300 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformy ClickMeeting oraz Zoom
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
•Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: 7,5 h