Język hiszpański online na poziomie A1 - 28 godzin (28x45min.) - forma zdalna w czasie rzeczywistym * usługa przeznaczona dla projektu „Usługi rozwojowe w subregionie północnym woj. śląskiego”
Język hiszpański online na poziomie A1 - 28 godzin (28x45min.) - forma zdalna w czasie rzeczywistym * usługa przeznaczona dla projektu „Usługi rozwojowe w subregionie północnym woj. śląskiego”
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób dorosłych, które w zakresie swojego rozwoju potrzebują podnieść kompetencje znajomości języka obcego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji09-02-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia językowego (język hiszpański) jest wykształcenie kompetencji językowych uczestników, umożliwiających wykorzystanie języka w zakresie czytania, słuchania oraz prostego porozumiewanie się w codziennych sytuacjach na poziomie A1 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Przedstawia siebie i innych | Kryteria weryfikacji Mówi jak się nazywa on i jego najbliżsi. Literuje swoje imię i nazwisko, podaje numer telefonu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wchodzi w interakcje w prosty sposób, pod warunkiem że druga osoba mówi powoli i wyraźnie oraz jest gotowa pomóc. | Kryteria weryfikacji Odpowiada na pytania dotyczące miejsca zamieszkania, pracy, hobby, osób które zna i rzeczy, które posiada wykorzystując konstrukcje leksykalno-gramatyczne z poziomu A1 | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Zadaje pytania dotyczące danych osobowych | Kryteria weryfikacji Zadaje pytania dotyczące miejsca zamieszkania, pracy hobby, rodziny, wykorzystując konstrukcje leksykalno-gramatyczne z poziomu A1 | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Stosuje konstrukcje gramatyczne przewidziane programem kursu na poziomie A1 | Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu leksykalno-gramatycznego przewidzianego programem kuru na poziomie A1. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres gramatyki :
- Rodzaj (męski / żeński) i liczba (poj./mn.) rzeczowników, przymiotników, zaimków.
- Rodzajniki określone i nieokreślone.
- Zaimki osobowe, dzierżawcze.
- Czas teraźniejszy prosty (presente de indicativo) – odmiana czasowników regularnych i najczęstsze nieregularności.
- Konstrukcje „ir + a + infinitivo” (wyrażanie przyszłości „idę coś zrobić”).
- Podstawowe przysłówki częstotliwości („siempre, nunca, a veces”).
- Przyimki miejsca i czasu (en, a, de, con, etc.).
- Proste pytania (palabras interrogativas: qué, quién, dónde, cuándo, por qué).
- Podstawowe spójniki („y, o, pero, porque”).
Zakres słownictwa (tematy):
- Podstawowe zwroty powitania, pożegnania, gesty grzecznościowe.
- Przedstawianie siebie: imię, wiek, narodowość, zawód, miejsce zamieszkania.
- Rodzina, związki rodzinne.
- Opis wyglądu (kolory, cechy zewnętrzne).
- Mieszkanie/dom: nazwy pomieszczeń, meble, przedmioty codziennego użytku.
- Żywność, restauracje, zakupy.
- Czas, godziny, dni tygodnia, miesiące.
- Środki transportu, kierunki, pytanie o drogę.
- Hobby i zainteresowania.
- Usługi codzienne: poczta, bank, sklep.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Hiszpański Początkujący (A1) Hiszpański indywidualny A1 zdalne w czasie. Alfabet, wymowa i podstawowe zwroty rzeczywistym | Prowadzący Katarzyna Bur Kowalska | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Hiszpański Początkujący (A1) Hiszpański indywidualny A1 zdalne w czasie rzeczywistym. Liczby, kraje i narodowości | Prowadzący Katarzyna Bur Kowalska | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Hiszpański Początkujący (A1) Hiszpański indywidualny A1 zdalne w czasie rzeczywistym. Rodzina i opis osób | Prowadzący Katarzyna Bur Kowalska | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Hiszpański Początkujący (A1) Hiszpański indywidualny A1 zdalne w czasie rzeczywistym.pomieszczenia, meble czasownik haber – forma hay opisywanie miejsca zamieszkania przyimki miejsca | Prowadzący Katarzyna Bur Kowalska | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Hiszpański indywidualny A1 zdalne w czasie rzeczywistym.Codzienna rutyna czasowniki regularne, słownictwo: dzień powszedni, czynności godziny i pory dnia konstrukcja tener que | Prowadzący Katarzyna Bur Kowalska | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Hiszpański indywidualny A1 zdalne w czasie rzeczywistym.edzenie i restauracja produkty spożywcze, posiłki zamawianie w barze/restauracji czasownik gustar i podobne liczba mnoga rzeczowników | Prowadzący Katarzyna Bur Kowalska | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Hiszpański indywidualny A1 zdalne w czasie rzeczywistym. Miasto i kierunki miejsca w mieście: la plaza, el museo… wskazywanie drogi czasownik ir środki transportu | Prowadzący Katarzyna Bur Kowalska | Data realizacji zajęć 05-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Hiszpański indywidualny A1 zdalne w czasie rzeczywistym.edzenie i restauracja produkty spożywcze, posiłki zamawianie w barze/restauracji czasownik gustar i podobne liczba mnoga rzeczowników | Prowadzący Katarzyna Bur Kowalska | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Hiszpański indywidualny A1 zdalne w czasie rzeczywistym.Czas wolny i hobby czasowniki nieregularne: ir, hacer, salir wyrażanie preferencji: me gusta, prefiero planowanie: vamos a… | Prowadzący Katarzyna Bur Kowalska | Data realizacji zajęć 12-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Hiszpański indywidualny A1 zdalne w czasie rzeczywistym. Ubrania, kolory, rozmiary Zakupy w sklepie – dialogi Przymiotniki i ich zgodność Czasownik costar i ceny | Prowadzący Katarzyna Bur Kowalska | Data realizacji zajęć 16-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Hiszpański indywidualny A1 zdalne w czasie rzeczywistym.Pogoda i pory roku Wyrażenia pogodowe (hace frío, llueve…) Planowanie weekendu / wakacji Powtórzenie czasowników nieregularnych | Prowadzący Katarzyna Bur Kowalska | Data realizacji zajęć 19-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Hiszpański indywidualny A1 zdalne w czasie rzeczywistym. Podstawowe słownictwo zdrowotne Mówienie o dolegliwościach (me duele…, tengo…) Czasownik deber, Wizyta u lekarza – podstawowe zwroty | Prowadzący Katarzyna Bur Kowalska | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Hiszpański indywidualny A1 zdalne w czasie rzeczywistym. Przymiotniki Zgodność rodzaju i liczby z rzeczownikiem Przymiotniki dzierżawcze, Stopień równy. Przymiotniki opisujące wygląd i cechy | Prowadzący Katarzyna Bur Kowalska | Data realizacji zajęć 26-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Hiszpański indywidualny A1 zdalne w czasie rzeczywistym. Powtórzenie materiału i podsumowanie kursu. | Prowadzący Katarzyna Bur Kowalska | Data realizacji zajęć 30-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 360,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 360,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Bur Kowalska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Zapewniamy podstawowe materiały szkoleniowe.
- Za godzinę zajęć przyjmuje się 45 minut.
- Każdy Uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie.
- Na zakończenie kursu uczestnik przystępuje do walidacji (egzaminu wewnętrznego przeprowadzanego przez niezależnego egzaminatora).
Kurs jest podzielony na 40% zajęć teoretycznych i 60% zajęć praktycznych
Warunki uczestnictwa
Dokonanie zapisu na usługę oraz podpisanie umowy ze szkołą, a w przypadku zajęć online wyrażenie pisemnej zgody na nagrywanie spotkań celem rozliczenia z Operatorem usługi
Zawarcie umowy z Operatorem na rozliczanie szkoleń.
Informacje dodatkowe
- Zapewniamy podstawowe materiały szkoleniowe.
- Za godzinę zajęć przyjmuje się 45 minut.
- Każdy Uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie.
- Na zakończenie kursu uczestnik przystępuje do walidacji (egzaminu wewnętrznego przeprowadzanego przez niezależnego egzaminatora).
- Podpisano umowę z WUP Kraków, WUP Toruń, WUP Kielce, oraz innymi operatorami
Aktywności uczestników podczas szkolenia obejmują:
• aktywny udział w dialogach, rozmowach zadaniowych i ćwiczeniach komunikacyjnych;
• rozwiązywanie zadań językowych (pisemnych i ustnych) pod nadzorem trenera;
• wykonywanie ćwiczeń słuchowych i czytelniczych z materiałami szkoleniowymi;
• udział w scenkach sytuacyjnych i symulacjach praktycznych, odgrywanie ról
• udział w quizach i testach sprawdzających opanowanie materiału;
• przygotowywanie krótkich wypowiedzi ustnych lub pisemnych oraz ich prezentacja
Warunki techniczne
Warunki techniczne
określone warunki techniczne do udziału w usłudze:
- rodzaj platformy – Teams lub podobne
- oprogramowanie – Windows / Mac OS X
- wymagania sprzętowe – PC lub laptop z dostępem do Internetu, kamerką i mikrofonem
- prędkość Internetu:
- minimalna szybkość dla połączeń video 128 kb/s
- zalecana: 300 kb/s