Kurs języka angielskiego na poziomie A1
Kurs języka angielskiego na poziomie A1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Usługa przeznaczona jest dla osób rozpoczynających naukę angielskiego od podstaw na poziomie A1, uczestników szkoleń finansowanych z Funduszy Unijnych
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do samodzielnego posługiwania się językiem angielskim w podstawowych sytuacjach życia codziennego poprzez rozwijanie umiejętności rozumienia prostych wypowiedzi, budowania krótkich komunikatów ustnych i pisemnych oraz opanowanie elementarnego słownictwa i podstawowych struktur gramatycznych zgodnych z poziomem A1.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się MówienieUczestnik 1. przedstawia siebie, rodzinę i podstawowe informacje osobiste. 2. opisuje codzienne czynności oraz proste fakty o sobie. 3. zadaje i odpowiada na podstawowe pytania (np. cena, godzina, kierunek). 4. reaguje na proste komunikaty i polecenia w typowych sytuacjach życia codziennego. 5. formułuje krótkie wypowiedzi z użyciem podstawowego słownictwa i konstrukc | Kryteria weryfikacji uczestnik:1. utrzymuje krótką wypowiedź na znane tematy. 2. stosuje poprawne i proste struktury A1 (to be, have got, Present Simple). 3. posługuje się podstawową wymową zrozumiałą dla rozmówcy. 4. łączy słowa w proste zdania, zachowując minimalną spójność. 5. reaguje adekwatnie w prostych dialogach (np. zakupy, kierunek, przedstawianie się). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się SłuchanieUczestnik: 1. rozumie proste słowa i krótkie wypowiedzi dotyczące codziennych sytuacji. 2. rozpoznaje znane słownictwo w nagraniach o wolnym lub naturalnym tempie. 3. identyfikuje podstawowe informacje w krótkich dialogach (np. ceny, godziny, kierunki). 4. wychwytuje intencje i podstawowe reakcje w dialogach sytuacyjnych. 5. śledzi przebieg krótkich instrukcji i komunikatów. | Kryteria weryfikacji uczestnik:1. rozpoznaje główne informacje w krótkiej wypowiedzi. 2. wybiera właściwą odpowiedź na podstawowe pytania do nagrania. 3. identyfikuje szczegóły (np. liczby, daty, ceny). 4. reaguje adekwatnie po wysłuchaniu prostego komunikatu. 5. odróżnia kluczowe słowa i znane wyrażenia. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się CzytanieUczestnik: 1. czyta krótkie i proste teksty (np. dialogi, ogłoszenia, wiadomości). 2. rozumie podstawowe informacje w tekstach użytkowych. 3. wyszukuje ważne dane (np. godziny, daty, ceny). 4. interpretuje sens ogólny krótkich tekstów sytuacyjnych. 5. kojarzy słowa z ilustracjami, tabelami lub kontekstem. | Kryteria weryfikacji uczestnik:1. rozpoznaje główną informację tekstu. 2. wyszukuje proste dane liczbowe i fakty. 3. odróżnia podstawowe słowa i zwroty. 4. wybiera właściwe odpowiedzi dotyczące treści tekstu. 5. interpretuje sens ogólny krótkiego materiału. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się PisanieUczestnik: 1. pisze krótkie zdania i proste teksty (np. notatki, e-maile, formularze). 2. używa podstawowych struktur gramatycznych zgodnie z poziomem A1. 3. opisuje osoby, przedmioty i codzienne czynności. 4. stosuje podstawowe słownictwo zgodne z tematami kursu. 5. tworzy proste komunikaty funkcjonalne (zaproszenia, krótkie informacje) | Kryteria weryfikacji uczestnik:Uczestnik: 1. tworzy krótkie i poprawne zdania. 2. stosuje podstawowe słownictwo i struktury. 3. wypełnia prosty formularz lub pisze krótką wiadomość. 4. zachowuje podstawową interpunkcję i układ tekstu. 5. dobiera proste słowa adekwatne do treści. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 60 godzin lekcyjnych -45 minutowych realizowanych w formie zdalnej w czasie rzeczywistym i adresowany jest do osób rozpoczynających naukę na poziomie A1.Na każdych zajęciach realizowane będą zarówno ćwiczenia teoretyczne, jak i praktyczne prowadzące do rozwoju 4 sprawności językowych: mówienia, słuchania, pisania i czytania
1. Szkolenie będzie miało charakter warsztatowy, łącząc teorię z praktyką w celu rozwinięcia umiejętności komunikacyjnych
2.Przerwy nie zostały uwzględnione w harmonogramie.
3. SJO KaBa zapewnia uczestnikowi komplet materiałów szkoleniowych przesyłanych online.
4. Maksymalna liczba osób: 1
5. Ćwiczenia teoretyczne i praktyczne są realizowane podczas każdych zajęć naprzemiennie, dzięki czemu uczestnik zdobędzie wiedzę i rozwinie umiejętności niezbędne do komunikacji w języku angielskim na poziomie A1.Ćwiczenia teoretyczne przewidziane są na 10 godzin a ćwiczenia praktyczne na 30 godzin.
Część teoretyczna (zintegrowana) to:
– wprowadzenie słownictwa, struktur językowych i funkcji komunikacyjnych
– omówienie kontekstu sytuacyjnego (logistyka, operacje, incydenty)
Część praktyczna to:
– ćwiczenia komunikacyjne, dialogi, symulacje sytuacji
– case studies, odgrywanie ról
– praktyczne zadania związane z realnymi problemami uczestnika
6.Walidacja zostanie przeprowadzona na ostatnich zajęciach. Będzie ona sprawdzeniem osiągnięcia przez uczestnika zakładanych efektów uczenia się opartych na rozwoju czterech sprawności językowych:
- umiejętność "mówienia" zostanie sprawdzona w formie wywiadu swobodnego, trwającego ok 10 minut, podczas którego zweryfikowana zostanie płynność mówienia, poprawność gramatyczna i zasób leksykalny .
- Umiejętność słuchania zostanie sprawdzona w formie wywiadu ustrukturyzowanego. Uczestnik odsłucha nagranie i odpowie na pytania dotyczące treści nagrania (czas ok 10 min)
- umiejętność czytania zostanie sprawdzona w formie wywiadu ustruktyruzowanego (czas ok 10 min) i sprawdzi interpretację tekstu, ogólną i szczegółową w oparciu o zestaw pytań do tekstu.
- umiejętność pisania zostanie sprawdzona poprzez analizę dowodów i deklaracji (15 min) . Uczestnik otrzyma za zadanie napisanie krótkiego tekstu użytkowego wg podanych zagadnień. Analizie zostanie poddana poprawność gramatyczna, zakres słownictwa i skuteczność przekazywania informacji w formie pisemnej.
Wszystkie zdania zostaną przygotowane w oparciu o treści zrealizowane podczas szkolenia i zawarte w programie.
Walidator nie bierze udziału w części edukacyjnej, przeprowadza wyłącznie walidację.
Program nauczania języka angielskiego poziom A1
- Personal information
- przedstawianie się, podstawowe dane, wiek, narodowość – część praktyczna
- to be, pytania i przeczenia – część teoretyczna
- Numbers & basic phrases
- liczby 0–100, podstawowe zwroty – część praktyczna
- there is / there are (wprowadzenie) – część teoretyczna
- Family & relationships
- członkowie rodziny, opisy relacji – część praktyczna
- zaimki dzierżawcze (my, your, his, her) – część teoretyczna
- Everyday objects
- rzeczy codziennego użytku, nazwy przedmiotów – część praktyczna
- rodzajniki a / an / the – część teoretyczna
- The classroom & school life
- miejsce nauki, przybory, polecenia – część praktyczna
- czasownik have got – część teoretyczna
- Daily routines
- codzienne czynności – część praktyczna
- Present Simple – zdania twierdzące – część teoretyczna
- Daily routines – questions
- godziny, harmonogram dnia – część praktyczna
- Present Simple – pytania i przeczenia – część teoretyczna
- Jobs & workplaces
- nazwy zawodów, miejsce wykonywania pracy – część praktyczna
- czasownik work / study, proste opisy – część teoretyczna
- Free time & hobbies
- zainteresowania, ulubione aktywności – część praktyczna
- czasowniki regularne i nieregularne (wprowadzenie) – część teoretyczna
- Food & drinks
- podstawowe produkty, posiłki – część praktyczna
- some / any, liczbowość – część teoretyczna
- Shopping & prices
- ceny, zakupy, produkty – część praktyczna
- How much...? / How many...? – część teoretyczna
- Describing people
- wygląd, podstawowe cechy – część praktyczna
- przymiotniki i stopień wyższy (wprowadzenie – very, really) – część teoretyczna
- Describing places
- miasto, dom, pomieszczenia – część praktyczna
- przyimki miejsca (in, on, under, next to) – część teoretyczna
- Weather & seasons
- pogoda, pory roku – część praktyczna
- konstrukcja It’s... (cold, sunny, rainy) – część teoretyczna
- Time & dates
- dni tygodnia, miesiące, daty – część praktyczna
- przyimki czasu (on, in, at) – część teoretyczna
- Transport & directions
- środki transportu, pytanie o drogę – część praktyczna
- tryb rozkazujący (turn left, go straight) – część teoretyczna
- Travel basics
- lotnisko, hotel, podstawowe zwroty – część praktyczna
- konstrukcje z can (prośba / pozwolenie) – część teoretyczna
- Home & household
- opis domu, podstawowe sprzęty – część praktyczna
- there is / there are – zdania i pytania – część teoretyczna
- Health & body
- części ciała, podstawowe dolegliwości – część praktyczna
- konstrukcje: I’ve got... / I feel... – część teoretyczna
- Leisure activities
- kino, sport, wyjścia – część praktyczna
- czasownik like / don’t like + ing – część teoretyczna
- Animals & nature
- nazwy zwierząt, krajobrazy – część praktyczna
- liczba pojedyncza i mnoga – regular plurals – część teoretyczna
- Technology basics
- telefon, komputer, proste czynności – część praktyczna
- czasownik to be + przymiotniki (It’s broken / It’s new) – część teoretyczna
- Routines at work / school
- typowy dzień, obowiązki – część praktyczna
- frequency adverbs (always, often, sometimes) – część teoretyczna
- Plans for the week
- plany i wolny czas – część praktyczna
- to be going to – wprowadzenie – część teoretyczna
- Invitations & social phrases
- zaproszenia, propozycje – część praktyczna
- Would you like...? (rozpoznawanie i reakcja) – część teoretyczna
- Simple past – introduction
- wprowadzenie narracji o przeszłości – część praktyczna
- czasownik to be w Past Simple – część teoretyczna
- Simple past – everyday actions
- bardzo podstawowe czynności wczoraj / w weekend – część praktyczna
- Past Simple – regular verbs – część teoretyczna
- Holidays & celebrations
- urodziny, święta, sposoby spędzania czasu – część praktyczna
- konstrukcje: I usually..., I sometimes... – część teoretyczna
- Review & functional communication
- powtórzenie kluczowych zwrotów i funkcji językowych – część praktyczna
- łączenie tematów: proste dialogi i reakcje – część praktyczna
- Revision
- powtórzenie i podsumowanie szkolenia. Rekomendacje do dalszej nauki – część praktyczna
- Walidacja:
- wywiad swobodny, wywiad ustrukturyzowany, analiza dowodów i deklaracji – część praktyczna
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Personal information | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Numbers & basic phrases | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Family & relationships | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Everyday objects | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 The classroom & school life | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Daily routines | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Daily routines – questions | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Jobs & workplaces | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 05-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Free time & hobbies | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 12-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Shopping & prices | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 19-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Describing people | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 26-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Food & drinks | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 02-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Describing places | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 09-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Weather & seasons | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Time & dates | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 23-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Transport & directions | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 30-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Travel basics | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 07-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Home & household | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 14-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Health & body | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 21-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Leisure activities | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 28-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Animals & nature | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 04-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Technology basics | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 11-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Routines at work / school | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 18-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Plans for the week | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 25-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Invitations & social phrases | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 02-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Simple past – introduction | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 09-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Simple past – everyday actions | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 16-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Holidays & celebrations | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 23-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Review & functional communication | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 30-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 30. Revision-powtórzenie i podsumowanie szkolenia. Rekomendacje do dalszej nauki | Prowadzący Robert Karp | Data realizacji zajęć 06-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Walidacja: wywiad swobodny, wywiad ustrukturyzowany, analiza dowodów i deklaracji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-08-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Robert Karp
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1.Uczestnicy otrzymają na każdej lekcji pliki dokumentów z zakresu przerabianych treści, materiały leksykalne i gramatyczne, materiały video i audio wykorzystywane z Internetu bezpośrednio podczas lekcji.
Warunki uczestnictwa
Usługa przeznaczona jest dla osób dorosłych rozpoczynających naukę angielskiego od podstaw na poziomie A1, uczestników programu finansowanego z Funduszy Unijnych
Uczestnik nie jest zobowiązany jest do wykonania testu na wejściu, ponieważ rozpoczyna naukęangielskiego od podstaw
Uczestnik musi podpisać umowę z usługodawcą, SJO KaBa.
Informacje dodatkowe
1.Harmonogram szkolenia może ulec zmianie na życzenie klienta.
2.Jedna lekcja trwa 45 minut
3.Usługi związane z nauką języków obcych korzystają ze zwolnienia z podatku na podstawie art.43 ust.1 pkt 28 ustawy o VAT.
4. Wartości usługi wynosi 7200 zł i nie obejmuje kosztów bezpośrednio niezwiązanych z usługą rozwojową takich jakich, np. kosztów dojazdów, zakwaterowania, itp.
5. Zajęcia odbywają się online. Przeglądarka Internetowa , z której korzysta uczestnik zapewnia odpowiednią konfigurację dla osób niepełnosprawnych jak np zmiana kontrastu, zwiększenie trzcionki itp
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnicy potrzebują:
- komputer, laptop, tablet z czynną kamerą video-procesor dwurdzeniowy @GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- @GB pamięcie RAM lub więcej
- system operacyjny windows 8 lub 11, macOS, iOS, Linux, Chrome OS
- dostęp do Internetu i połączenie o prędkości od 512 Kbps do 2Mbps
- przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari lub Edge oraz platforma CLICKMEETING
Link aktywacyjny ważny jest do 30.05.2026
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu umożliwiającego identyfikację uczestników oraz zastosowanego narzędzia.